De Stabbers van W60

DeletedUser74637

Guest
Ik had al een tijd geleden een dorp van je overgenomen. Je bent toen snel naar TNO gevlucht om bescherming te zoeken, ik ben snel erna naar Free. gegaan en zag dat de stammen een BG hadden.

Kon je toen dus niet meer aanvallen, al lag je midden in mijn cluster. Je bent sindsdien ook amper nog iets gegroeid.
Onze stammen zijn gefuseerd, en de BG met TNO werd opgeheven gezien de stam verleden tijd was. Of ga je echt beweren dat TNO nog "bestaat" omdat de stam nog niet verwijderd is omdat jij er nog in zit met een andere speler die al eeuwen stil staat en 2 spelers die op 0 punten staan...? :D

De kruimels (jij dus) moesten worden opgeruimd, zaten hier al lang compleet vast. Dus deed dit met plezier, bedankt voor de mooie dorpjes! Hiervoor had ik de toestemming van zowel jou ex leiding als mijn eigen leiding.
 
Reactiescore
1.367
Ik had al een tijd geleden een dorp van je overgenomen. Je bent toen snel naar TNO gevlucht om bescherming te zoeken, ik ben snel erna naar Free. gegaan en zag dat de stammen een BG hadden.

Kon je toen dus niet meer aanvallen, al lag je midden in mijn cluster. Je bent sindsdien ook amper nog iets gegroeid.
Onze stammen zijn gefuseerd, en de BG met TNO werd opgeheven gezien de stam verleden tijd was. Of ga je echt beweren dat TNO nog "bestaat" omdat de stam nog niet verwijderd is omdat jij er nog in zit met een andere speler die al eeuwen stil staat en 2 spelers die op 0 punten staan...? :D

De kruimels (jij dus) moesten worden opgeruimd, zaten hier al lang compleet vast. Dus deed dit met plezier, bedankt voor de mooie dorpjes! Hiervoor had ik de toestemming van zowel jou ex leiding als mijn eigen leiding.

Je hebt hier 2 dingen verkeerd gedaan, ten eerste had je hem gewoon direct op moeten ruimen/bij tno aan moeten kaarten dat dit een vluchteling was.
Ten tweede aangezien je dit niet hebt gedaan en van een BG uit bent gegaan (je eigen woorden hierboven) kan ik niets anders concluderen dan dat dit een stab is.
 
Reactiescore
853
Hij vertelt zelfs hier nog eens niet de waarheid... Zolang je jezelf blijft geloven!! Ik zal even TW stats bewijs halen
Bekijk bijlage 12600

Zo zien we duidelijk dat ik al bij TNO zat, ook een leuk verhaald natuurlijk dat Elrick die ik aan het overnemen was info doorspeelde aan jou omdat die je vertrouwde en je hem ging helpen. Je pakt men off dorp en volgende dag naai je hem ook.

In hoeverre je afspraken met hem had weet ik niet dus kan het officieel niet een stab noemen.

Maar je kan wel mooi concluderen dat jij zo een speler bent die enkel op deze manier groot kan worden en waarschijnlijk een eerlijke manier van TW spelen te moeilijk voor je is.

En wat hiervoor inderdaad al vernoemd was, meer dan de helft van je eigen stam moet niets van je weten. Dat zegt veel over je als persoon zelf :/
Een vervelende zaak die door omliggende spelers vast opgelost zal worden. Ik zal in ieder geval een PM richting Denissen sturen opdat hem op de hoogte te brengen.
 

DeletedUser74637

Guest
Jongens, ik ga hier na dit niet verder op in.

De spelers die we wel kennen zullen dit serieus tegenspreken.

Degene die willen weten hoe dit ondertussen is uitgedraaid:
De enige speler van Free. die me niet moet hebben is volgens mij Neverkroket (waar jij mee fuseert), daar had ik een discussie mee ivm edelruimte. Hij heeft inderdaad op een bepaald moment hevig gereageerd, maar ondertussen zijn excuses aangeboden en me gelijk gegeven. Zat blijkbaar met iets in RL waardoor die wat emotioneel reageerde. Ondertussen gewoon normaal contact met hem.

Als je me kan bewijzen dat er andere stamleden een probleem met me hebben, geef het gerust! Moest dit zo zijn, dan moeten ze me maar gewoon contacteren via PM om het probleem aan te kaarten en kunnen we het daar op een volwassen manier over hebben. Of zijn we allemaal nog kindjes die nog niet kunnen communiceren?! Maar swat, zoals ik net zei, denk ik dat enkel Neverkroket een probleem met me HAD.

Voor de rest is dit maar een spelletje voor me en ga hier verder geen tijd insteken. Als deze speler persé zijn frustraties kwijt wil, doet hij maar gerust. Diegene die hier zoooo graag meer over willen weten of die zich er zoooo in interesseren, nodig ik uit om me te contacteren via PM. Doe dit aub voor je conclusies trekt uit een paar uitspraken die hier op het forum verschijnen.

Voor de rest, allen nog veel speelplezier gewenst!
 

DeletedUser76269

Guest
Jongens, ik ga hier na dit niet verder op in.

De spelers die we wel kennen zullen dit serieus tegenspreken.

Degene die willen weten hoe dit ondertussen is uitgedraaid:
De enige speler van Free. die me niet moet hebben is volgens mij Neverkroket (waar jij mee fuseert), daar had ik een discussie mee ivm edelruimte. Hij heeft inderdaad op een bepaald moment hevig gereageerd, maar ondertussen zijn excuses aangeboden en me gelijk gegeven. Zat blijkbaar met iets in RL waardoor die wat emotioneel reageerde. Ondertussen gewoon normaal contact met hem.

Als je me kan bewijzen dat er andere stamleden een probleem met me hebben, geef het gerust! Moest dit zo zijn, dan moeten ze me maar gewoon contacteren via PM om het probleem aan te kaarten en kunnen we het daar op een volwassen manier over hebben. Of zijn we allemaal nog kindjes die nog niet kunnen communiceren?! Maar swat, zoals ik net zei, denk ik dat enkel Neverkroket een probleem met me HAD.

Voor de rest is dit maar een spelletje voor me en ga hier verder geen tijd insteken. Als deze speler persé zijn frustraties kwijt wil, doet hij maar gerust. Diegene die hier zoooo graag meer over willen weten of die zich er zoooo in interesseren, nodig ik uit om me te contacteren via PM. Doe dit aub voor je conclusies trekt uit een paar uitspraken die hier op het forum verschijnen.

Voor de rest, allen nog veel speelplezier gewenst!

Heel leuk dit allemaal maar niks wat hier staat ontkracht waarom je stabber genoemd word xD. Maar ben blij dat niemand in free problemen met je heeft voor je :)
 

DeletedUser76132

Guest
goedgekeurde fusie free en TNO?

nah random invites en selectief edelvoer achterlaten

je bent een stabber en ben het dus helemaal eens met macnate
 

Deleted User - 487871837

Guest
Een maand lang zonder stabs geleefd, wat een eerlijke wereld?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik was natuurlijk niet serieus, laten we dat even duidelijk maken :p
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Louisiane gooit katas. Stab Stab Stab Stab Stab !
 
Reactiescore
1.367
Ja belachelijk! Zou bijna zijn alsof kata's verboden zijn!!!!

Als ik me niet vergis hebben wij als koets en adios algemene afspraken omtrent kata gebruik
 
Reactiescore
2.478
Daar is je stab @Hopeful als er tenminste afspraken waren. Anders is het gewoon sneu.
 
Bovenaan