Neem er nog eentje!

Reactiescore
300
Zodra die oprichting ingaat tegen alle normen en waarden die enkele van de spelers in die stam werelden lang hebben lopen verkondigen dan zegt dat wel iets over hoe serieus je de spelers moet nemen. Eyja is ook gewoon een geboost account en stelt niks voor. Zelfde team als op 58 waar ze niet presteerde runde na 1 wave aanvallen en rao geinternt moesten worden door meistershizzle. Principles stelt ook niks voor. uiteraard wel respect voor umlaud, loveyou pieter.

Jammer dat de wereld zo snel gedaan is terwijl ik en TNW nog niet eens front hebben kunnen creeren. En we toch respectievelijk op de ranglijst staan.

Daarnaast jammer wel jammer dat TUA hier neerzet dat heel love niks was terwijl ik op skype dan bericht krijg dat mijn inzet activiteit en motivatie wel gewardeerd werd en ik meerdere vvs draaide.

Deze wereld is grotendeels besloten door stabs als dat van in god we trust. De ban van nowhere in the sun, klein beetje door een simpel rekruteringsbeleid dat tegen alle waarde van de spelers in gaat. En daarnaast een stukje incompetentie van het tw team omtrend de tribelock. (Alle kleine beetjes helpen)
 
Reactiescore
461
Je hebt het diplomatiek sterk gespeeld, zeker. Maar het is zo laf, gewoon pussy. Je wereldwinst is echt niks waard als je gewoon de hele oostkant rekruteert. En dan houd ik me nog stil over het slaafjes gehalte daar.

Love was ook magertjes. Je wist dat Lukas er stamleider was, dus dat is ook gewoon onzin dat je dat als een echte bedreiging ziet voor een wereldwinst.

Zie het nou maar onder ogen, je bent gewoon voor de makkelijke weg gegaan.
thx
 

DeletedUser77159

Guest
Waarschijnlijk kan ik de helft van deze grote monden wel aan, maar ik klaag niet over jullie manier van spelen. Had meer vanuit onze kant verwacht. Is niet gekomen en gaat al helemaal niet meer komen.
TUA is teleurgesteld en ziet het niet meer zitten om ervoor te strijden waar zijn stamgenoten dat overduidelijk ook niet meer doen. Geeft zijn mening over jullie rekruteringsbeleid waar in principe niks mis mee is, maar doet dat vanuit een perspectief dat er niet veel goede accounts waren en dat jullie het gros rekruteerden. Het moment dat ik in een stam kruip met Lukas dan beschrijft dat al goed de wanhoop die er was wat betreft de vorming van een degelijke stam voor de eindstrijd.

Erik je hebt goede inzet getoond en leuk spel laten zien. Ik heb alle begrip voor je.
 
Reactiescore
461
Waarschijnlijk kan ik de helft van deze grote monden wel aan, maar ik klaag niet over jullie manier van spelen. Had meer vanuit onze kant verwacht. Is niet gekomen en gaat al helemaal niet meer komen.
TUA is teleurgesteld en ziet het niet meer zitten om ervoor te strijden waar zijn stamgenoten dat overduidelijk ook niet meer doen. Geeft zijn mening over jullie rekruteringsbeleid waar in principe niks mis mee is, maar doet dat vanuit een perspectief dat er niet veel goede accounts waren en dat jullie het gros rekruteerden. Het moment dat ik in een stam kruip met Lukas dan beschrijft dat al goed de wanhoop die er was wat betreft de vorming van een degelijke stam voor de eindstrijd.

Erik je hebt goede inzet getoond en leuk spel laten zien. Ik heb alle begrip voor je.
thx
 
Reactiescore
2.303
Wie haat mij ?:(
 

DeletedUser74552

Guest
Ik vond het nog spannend. Ik snap al het gehuil ook niet eigenlijk, de punten die worden aangehaald hebben niks te maken met de verliezen die zijn geleden in de afgelopen dagen. Stressed was er zowat een hele dag niet en ook nu staan alle gs'en op 400k + en ity laat het ook afweten. Beide accounts hebben niks met onze recruits te maken en lijden verliezen puur vanwege eigen inactiviteit. Inactieve accounts speel je met 1 account ook weg hoor ? Erg zwak om dat nu aan te halen als reden. Prima dat dat een bijzaak is en je daar je mening over hebt maar noem het niet als hoofdreden.

Waar is de Love jongens ? Ah ja die zijn met de noorderzon vertrokken. :D
 
Reactiescore
461
Ik vond het nog spannend. Ik snap al het gehuil ook niet eigenlijk, de punten die worden aangehaald hebben niks te maken met de verliezen die zijn geleden in de afgelopen dagen. Stressed was er zowat een hele dag niet en ook nu staan alle gs'en op 400k + en ity laat het ook afweten. Beide accounts hebben niks met onze recruits te maken en lijden verliezen puur vanwege eigen inactiviteit. Inactieve accounts speel je met 1 account ook weg hoor ? Erg zwak om dat nu aan te halen als reden. Prima dat dat een bijzaak is en je daar je mening over hebt maar noem het niet als hoofdreden.

Waar is de Love jongens ? Ah ja die zijn met de noorderzon vertrokken. :D
Ja sorry dat is allemaal mijn schuld
 

DeletedUser76027

Guest
Juist ja, PM. zijn stelletje noobs. Die hadden geen recht tot klagen toen Vodka gevormd werd? Ik denk dat PM. gewoon niks kon uitspoken om zo alleen in de Core te liggen zonder een diplomatiek plan :p Queen/Love/vodka rondom je hebben zonder 1 ervan als BG is vrijwel onmogelijk :p Vodka heeft het gewoon goed gespeeld, ook als eerste de aanval ingezet, en geef toe, wat kan een account van 300k tegen 2 spelers van 800k, met een boerderijlimiet, buiten vooredelen, recappen ;)

Gefeliciteerd Vodka! :p
 
Reactiescore
300
Ik weet ook niet eens waarom ik weer het AF heb gevolgd deze wereld want het had weer eens totaal geen inhoud. Het AF is al jaren lang een wedstrijdje wie de grootste lul heeft tussen een selecte groep spelers met een godcomplex die vele werelden weer opduiken en om de wereld weer hun normen en waarden van vorige werelden de deur uit gooien om weer wat anders uit te kramen.

Maar helaas komt die wedstrijd 'wie heeft de grootste lul' echter met een compleet andere uitslag heren, namelijk welke pikkies de grootste lullen zijn. Proficiat.

I'm out.
 

DeletedUser79389

Guest
Was er dan sneller door heen gegaan om tegen Vodka aan te liggen. Als je de overnames op een rijtje zet heeft vooral Wodka richting front met jullie geedeld in plaats van andersom. Ik wist trouwens niks van een fight van Queen vs love, enige dat ik wist was dat een deel van Love eigenlijk bij Queen hoorde. Aldus onze verwachting dat voor de tribelock in die hoek een stam met alleen maar top 10 accounts zou komen die vervolgens ook voor ons lastig te bereiken zouden zijn. Dan dom met de helft van het stamlimiet tegen elkaar gaan strijden, dat eigenlijk volledig had neergekomen op Eljaf vs naz dat het enige front zou worden, zou extreem dom en nutteloos zijn.

Iemand die nu hij front heeft de handdoek in de ring gooit. Volgens mij is dat toch echt een fight uit de weg te gaan. ;)

0e1391aef070d3f19e12c16c512fe548.png


c96aafec31fa0682fdfac0f8900c381e.png



Aldus mijn punt, jullie bakken er niks van en schuiven nu de schuld dat jullie er niks van bakken op ons.



Dan verdien je het ook niet om een classic te winnen. Elke voorgaande classic die ik heb gespeeld moesten we opboksen tegenover een grote meerderheid, kan me eigenlijk geen enkele vorige classic herinneren waarin we geen overmacht moesten verslaan gedurende het grootste deel van de classic.

Dat het deze classic zo extreem makkelijk is verlopen konden wij ook niet voorzien.



Eljaf had wat mb's en ligt pas sinds heel kort tegen Margis. Buiten dat hoeveelheid clears op een wereld met dit boerlimiet nou niet echt extreem veel boeit. Uiteraard zat Vodka in een positieve positie vergeleken Margis, maar enige dat Margis er tegen heeft gedaan is huilen hoe oneerlijk het is geweest. Zo is het al oneerlijk dat we bij elkaar in de stam zijn gekomen verplaats elkaar de oorlog hebben verklaard, elke mb/DU is zo beslissend geweest (sarcasm) dat het zo hopeloos is voor jullie.

Het enige dat ik zie is het eigen falen afschuiven op de andere partij om mierenneuk redenaties.

Mag ik je even er op wijzen dat Dwerg/Pm. wel defde tegen ons, en dan bedoel ik niet simpelweg defjes neerzetten en hopen dat het goed komt, maar gewoon deftig. En dat het dan niet zo gek is dat wij er wat langer over doen? Check maar even het aantal recaps dat Umlaud en Ejyaf hebben ontvangen. Of moet ik er nog op wijzen dat heel Dwerg 2 maal geprobeerd heeft een massa te doen met de hele stam (ja zelfs livian gooide zijn front clears met Umlaud).

En nu kan je er mee komen dat jullie zo goed waren en dat jullie het wel klaar speelden. We kregen nadat de incomings van Umlaud op Negative kwamen de pm dat ze er mee stopten omdat Umlaud in de rug kwam.

Kijk naar de relatieve OD stijging (OD/aantal punten) over de hele classic heen en je weet genoeg. Je kan alles zeggen, maar kom op. Er mee aankomen dat wij er niks van kunnen slaat nergens op. We hebben het misschien niet tegenover jullie laten zien, maar ik weet echt wel hoe ik moet deffen of offen. Toen ik een dagje VV'de op Stressed had ik ook 3 dorpen van Cillian, en als er toen fatsoenlijk was doorgeknald had er daar zeker meer in gezeten. De bemanning was er daar alleen niet.

En weet je, het is vanuit jullie perspectief ook wel logisch, maar vrij kortzichtig. Ik wist het namelijk al wel toen jullie gevormd werden. En dat was niet omdat jullie nou een o zo grote meerderheid hadden, maar omdat jullie de accounts met kwaliteit allemaal bij elkaar stoppen.

En het zijn niet een paar MB's. Het zijn er 1,5mil aan punten over tig accounts waardoor ze met edels kunnen spammen en gelijk heel je cluster fucken. Dat heeft weldegelijk invloed, want ik moest m'n edels tijdens het deffen constant laten lopen om ook hun te kunnen recappen.

Jullie komen elke wereld weer met van die mooie verhalen, dat jullie het zo fair spelen en geen uitdaging uit de weg gaan. Maar het gebeurd elke classic weer dat elke stam voor de ez win wil gaan. Classic 15 ging zowel Logic met Eyjaf en Roze Pony, Leaf zocht de BG ipv solo te gaan, en Platy ging zelfs voor 2 stammen.

Ga nou niet vertellen dat de rest allemaal noob is als je een stam vult met de weinige capabele accounts op deze classic, geïsoleerd van tegenstand, met zo veel slaafjes. Je hebt namelijk gewoon jezelf een wereldwinst cadeau gedaan, Chapeau!
 
Reactiescore
2.303
Ik weet ook niet eens waarom ik weer het AF heb gevolgd deze wereld want het had weer eens totaal geen inhoud. Het AF is al jaren lang een wedstrijdje wie de grootste lul heeft tussen een selecte groep spelers met een godcomplex die vele werelden weer opduiken en om de wereld weer hun normen en waarden van vorige werelden de deur uit gooien om weer wat anders uit te kramen.

Maar helaas komt die wedstrijd 'wie heeft de grootste lul' echter met een compleet andere uitslag heren, namelijk welke pikkies de grootste lullen zijn. Proficiat.

I'm out.

Mooie bijdrage!
 

DeletedUser79389

Guest
En ik zeg niet dat jullie de winst niet verdienen, want dat doen jullie zeker wel. Het is alleen dat ik de manier waarop een beetje jammer vind, zeker vanuit mijn perspectief gezien.

Love was op een paar spelers na (Erik <3 of een Stan), totaal niet goed gefundeerd. Bemanning was geloof ik nooit goed in orde, en daar konden die paar individuen echt niks aan doen. En het samenvoegen ontstond door dwang, en dat is eigenlijk nooit goed.
 
Reactiescore
1.168
Mooi topic over de mentaliteit van tegenwoordig op TW.
 
Reactiescore
117
En ik zeg niet dat jullie de winst niet verdienen, want dat doen jullie zeker wel. Het is alleen dat ik de manier waarop een beetje jammer vind, zeker vanuit mijn perspectief gezien.

Love was op een paar spelers na (Erik <3 of een Stan), totaal niet goed gefundeerd. Bemanning was geloof ik nooit goed in orde, en daar konden die paar individuen echt niks aan doen. En het samenvoegen ontstond door dwang, en dat is eigenlijk nooit goed.

Ithy was tot aan vrijdag gewoon actief en goed bemand op een enkel moment na dan. Dat wij als account dan ook toevallig een vriendengroep zijn en we met koningsdag even een paar dagen chillen met elkaar dan komt het inderdaad slecht uit dat we dan inc krijgen maar daarvoor werd er dan ook gwn gedeft.

Vandaag weer beetje terug aan het komen en gister is er met moeite wat via mbl gedaan op ons acc. Maar dat is niet echt te doen zoals je wel weet.

Is gewoon ongelukkig getimed voor onze kant maar de felicities aan Vodka. Kan er niet garant voor staan dat we het activiteit wel konden afhouden natuurlijk.

Gezien door de stam is besloten het op te geven, zie jullie volgende classic wel weer :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ligt het aan mij of is een 20% dominantie op zo'n classic als deze niet veel te weinig?

Zoals TUA al zei; er wordt een stam gevormd waarmee de wereldwinst behaald kan worden, wat ik zelf alleen maar logisch vind, en daarmee wordt de 20% behaald voordat de echte 'clash' al plaats heeft kunnen vinden. Als Margis door had gespeeld dan had die alsnog wel plaatsgevonden uiteindelijk, maar ik denk dat ze er weinig aan hadden kunnen doen.
 
Reactiescore
661
Ligt het aan mij of is een 20% dominantie op zo'n classic als deze niet veel te weinig?

Zoals TUA al zei; er wordt een stam gevormd waarmee de wereldwinst behaald kan worden, wat ik zelf alleen maar logisch vind, en daarmee wordt de 20% behaald voordat de echte 'clash' al plaats heeft kunnen vinden. Als Margis door had gespeeld dan had die alsnog wel plaatsgevonden uiteindelijk, maar ik denk dat ze er weinig aan hadden kunnen doen.
Is altijd zo geweest. Een soort rush naar het percentage en dan pas de clash om hem te kunnen houden. Ligt natuurlijk voor een stukje ook aan de ligging van de eventuele pre-made stammen. Als die dan toevallig ver van elkaar liggen dan kan een clash vermeden worden. Op verschillende classics hebben we echt moeten knokken om de stam die het percentage had nog te kunnen verslaan.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Is altijd zo geweest. Een soort rush naar het percentage en dan pas de clash om hem te kunnen houden. Ligt natuurlijk voor een stukje ook aan de ligging van de eventuele pre-made stammen. Als die dan toevallig ver van elkaar liggen dan kan een clash vermeden worden. Op verschillende classics hebben we echt moeten knokken om de stam die het percentage had nog te kunnen verslaan.

Ah, dus het is meer pech, of hoe je het ook wil noemen?
 
Bovenaan