[Contest] Clustercontest Discussietopic

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.478
Tja meningen verschillen. Wij steken er tijd in, maar oordelen op de ingezonde kaart. Jullie moeten niet van ons een hele analyse verwacht en evenmin dat wij niet van jullie verwachten om boekdelen te schrijven.

Dit kan best arrogant van mij overkomen, maar als je van ons verwacht dat we ons verantwoorden voor onze cijfers en dus 10x meer tijd in moeten/gaan steken dan jullie (gebaseerd op de inzendings kwaliteit) dan ben je bij mij op het verkeerde adres. Wij steken er tijd in en verwachten er niks voor terug en als je niet tevreden bent met het oordeel kan je het accepteren of zelf wat organiseren en het beter doen. Het voordeel van dit laatste is dat je sowieso wint.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser13688

Guest
Tja meningen verschillen. Wij steken er tijd in, maar oordelen wat we doen op de ingezonde kaart. Jullie moeten niet van ons een hele analyse verwacht en evenmin dat wij niet van jullie verdachten om boekdelen te schrijven.

Dit kan best arrogant van mij overkomen, maar als je van ons verwacht dat we ons verantwoorden voor onze cijfers door 10x meer tijd in te steken dan jullie (gebaseerd op de inzendings kwaliteit) dan ben je bij mij op het verkeerde adres. Wij steken er tijd in en verwachten er niks voor terug en als je niet tevreden bent met het oordeel kan je het accepteren of zelf wat organiseren en het beter doen. Het voordeel van dit laatste is dat je sowieso wint.
Voortbordurend op wat jij zegt, vanaf morgen begint Rawberrys cluster contest. 1e prijs 5000 pp. 2e prijs 5 pp. 3e prijs 1 pp.
 

DeletedUser13688

Guest
Ja vooral dat zelf winnen is dan van belang hé. Misschien pak je wel die 2e prijs!
 

DeletedUser13688

Guest
Haha nou weet je, ik heb echt weinig pp om te vergeven. Net wat gefarmed op w61 maar dat mag ik nog niet uitdelen. Maar als iemand anders wilt meedoen voor de lol, wil ik best wel een analyse doen voor iets als een cluster contest, of mijn vaardigheden als docent toepassen om een verhaal over je account oid te beoordelen.
 

DeletedUser78126

Guest
Doe je als docent ook wel is stiekem in de klas tribalwars?

Dat je dan zegt. Oke kinderen nu even 30 min voor jezelf werken ik moet even edels timen. Uuum mailtje beantwoorden bedoel ik.
 

DeletedUser13688

Guest
Doe je als docent ook wel is stiekem in de klas tribalwars?

Dat je dan zegt. Oke kinderen nu even 30 min voor jezelf werken ik moet even edels timen. Uuum mailtje beantwoorden bedoel ik.
Ben op het moment geen actief docent meer. Werk als big data analist.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Haha nou weet je, ik heb echt weinig pp om te vergeven. Net wat gefarmed op w61 maar dat mag ik nog niet uitdelen. Maar als iemand anders wilt meedoen voor de lol, wil ik best wel een analyse doen voor iets als een cluster contest, of mijn vaardigheden als docent toepassen om een verhaal over je account oid te beoordelen.

Wil je anders de CC van casual beoordelen? :engel:
 
Reactiescore
2.478
@Rawberry wil je het echt? Dan stuur ik je zo direct wel ff de gegevens.
 

DeletedUser13688

Guest
Jo prima. Pm me de details maar even. Zal ik morgen eventjes een leuke analyse doen :) hopelijk geeft dat me wat krediet om de volgende contest voor w60 te kiezen, haha
 

Deleted User - 487871837

Guest
Jo prima. Pm me de details maar even. Zal ik morgen eventjes een leuke analyse doen :) hopelijk geeft dat me wat krediet om de volgende contest voor w60 te kiezen, haha

Je kunt ook altijd zelf, eventueel in overleg, iets opstarten :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan