Novus de terechte winnaar?

Is Novus de terecht winnaar?


  • Totaal aantal stemmers
    49
Reactiescore
2.478
Hallo forumlezers,

Deze wereld nadert het eind. Als je op de kaart kijkt is het bijna zeker dat Novus de wereld gaat winnen. Maar is dit terecht of gaat er iets totaal anders gebeuren?

Is Novus de terechte winnaar? Waarom wel of waarom niet. Of gebeurd er een wonder en wint Novus helemaal niks?

Laat hier je mening achter.
 
Reactiescore
399
Beetje vroeg om een winnaar aan te wijzen wanneer novus maar 31 procent heeft van 60 die nodig is
 

DeletedUser78787

Guest
*
Ze hebben de overwinning gekregen

wie niet hier op stemt moet echt de plaat voor ze kop weghalen rofl
 

DeletedUser78787

Guest
heel 58 is een ramp, niemand verdient het of vind Novus van wel?
 

DeletedUser77710

Guest
Verklaar je nader of wijs een stam aan die het meer verdiend.

Hij zegt niet dat jullie het niet verdienen, maar dat jullie het gekregen hebben:p

Veelplezier heeft gelijk. Naar andere stammen kijkend, is Novus vgm wel de verdiende winnaar. Alleen is Novus belange geen topstam. Ik zeg niet dat er andere stammen waren die de echte top zijn, maar de laatste tijd moet je niet goed zijn om een wereld te winnen.


Ik heb in beide kampen gezeten, in Novus en in Insane. In Novus was er ongelofelijke activiteit. Een lange tijd geleden dat ik dat nog had gezien in een stam. Bij nader toezicht zag je dat de stam weinig potentieel had. Vanaf er incs waren op een account werd er al gesproken van 'het account gaat vallen'. Een stam is ook niet beter dan zijn zwakste schakel en deze schakel was duidelijk Dennis en ik denk dat heel Novus dit wist, dit werd toch door sommigen gezegd tegen mij. Blijkbaar is hij nu wel gestopt. En ik durf te wedden omdat hij niet zijn goesting kreeg.

Wanneer ik in Novus zat, hield ik mij niet veel bezig met Insane. Wanneer ik de overstap netjes maakte, zag ik dat Insane gewoon een goede stam was. Alleen zat het R2W beleid erin. En toen ben ik maar gestopt.
 
Reactiescore
3.452
Het ging mis toen jullie het oosten lieten vallen omdat sommige zich niet ergens overheen konden zetten en eigenbelang boven stambelang zette;-)
Er waren spelers die twijfelde aan de nieuwe stam maar er werd gedreigd dat als ze niet over zouden stappen er co’s expres niet zouden loggen of dat er accounts op delete zouden gaan.
Als dat de basis is van een nieuwe stam dan weet je al dat het fout afloopt:)

Een week goed draaien en dan tot de conclusie komen dat er toch eigelijk wel heel weinig accounts in de stam zaten en de accounts weer aantrekken die ze keihard hadden laten vallen.
Nja ik denk dat we niemand meer hoeven te vertellen wat een faal aktie dat is geweest en dat ze op deze manier de wereld winst regelrecht bij Novus in de schoot hebben geworpen.
 
Reactiescore
3.540
Heeft Lucas ooit in Insane gezeten dan? Zegt mij in ieder geval echt niets.

Ik zie 2 correcte antwoorden dus is wel een slechte enquete voor mij dus ik ga ook niets aanvinken. Novus is de verdiende winnaar van w58 daar kan niemand omheen. Want welke stam heeft het beter gedaan? Ik kan er alvast geen opnoemen. Neemt niet weg dat ze dit niet hebben afgedwongen maar de tegenstanders het voor hunzelf verpest hebben. Een echte strijd is er nooit geweest dus is sws 1 van de meest waardeloze werelden er geweest zijn.

Ik kan geen enkele prestatie van Novus opnoemen deze wereld, maar dat kan ik ook niet van andere stammen. In mijn ogen was Novus dik own baar met de middelen die we ter onze beschikking hadden binnen Insane maar andere dachten daar blijkbaar anders over.

Novus is natuurlijk wel de oorzaak deze wereld zo rap gedaan is. Novus besloot zoveel te gaan recruiten als in aantallen en grote spelers dat de wereld zo uit evenwicht was Insane daarin MOEST volgen om nog te kunnen mee concurreren. Waarin er al rap een 1 v 1 strijd komt ipv een 1 v 1 v 1 v 1,... strijd. Als 1 van die 2 stammen dan uiteen valt is de winnaar bekend. Daarom nogmaals een pleidooi voor een stammenlimiet van 10 leden.

Desalniettemin verdient gewonnen doordat ze het minst gefaald hebben van alle stammen. Dat vat het zowat samen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Qua skills kan je al zeker zeggen dat Novus weinig voorstelde.
 

Deleted User - 697374

Guest
Novus is zeker wel de terechte winnaar van w58. De enige stam die zichzelf staande weet te houden. Deze wereld is niet gewonnen door de strijd die novus geleverd heeft. Maar door de strijd die Insane en later Broken intern geleverd hebben. Dat neemt niet weg dat novus het had kunnen winnen tegen voormalig insane. Had me leuke strijd geleken jammer dat het zo gelopen is.
 

DeletedUser75839

Guest
Haha, dominantie is nog lang niet behaald. De wereld moet nog 156 dagen duren, maar we doen alvast een AF post of Novus de terechte winnaar is. :eek:

Er kan nog zat gebeuren, en er zijn gekkere dingen gebeurd. Novus kan nog uit elkaar vallen, en als de tegenstand eens redelijke spelers op de accounts zet dan is er daar ook best nog wat mogelijk.
 
Reactiescore
3.540
Novus koos al de hele wereld lang voor de makkelijkste manier van spelen. Lijkt me sterk er nu opeens enkele hun winst die schijnbaar zo belangrijk was zouden gaan opgeven.
 
Reactiescore
2.478
Iedereen die beweerd dat ik in dit topic stel dat novus 100% zeker wint moet zijn kennis omtrent leestekens verbeteren en mijn bezigpost doorlezen.
 

DeletedUser71828

Guest
Mocht novus het volhouden. Dan is novus de terechte winnaar. Want ik zal iets verklappen, als je wint, is het altijd terecht.

De mensen die hebben gestemt op "ze hebben de overwinning gekregen" hebben helemaal een plaat voor hun kop. Zoiets krijg je niet maar dwing je af.

Als wij hadden gewild dat novus niet won, dan hadden wij de bende in dat stammetje van ons bij elkaar gehouden(insane). Dat is niet gebeurd en mede doordat novus stug doordeed en proactiever was met alles dan insane.

Gefeliciteerd novus(mochten jullie het nog 156 dagen volhouden)
 
Bovenaan