Top/flop speler(s)

Reactiescore
1.019
Overdragen

Verandering:
-200

Nieuwe Premium-punten:
61052

Meer informatie:
to: JokersBrain
 

DeletedUser78825

Guest
q7JhwQO.png
 

DeletedUser61134

Guest
Tja wanneer je de VV-kern van je stam kicken vallen je accounts vaak sneller om :p
 

DeletedUser78803

Guest
Bij 10 like's maak ik een grote AF post over de situatie die zich heeft afgespeeld binnen Insane en waarop ik mijn mening zal geven over enkele spelers/accounts.

Of zit niemand daarop te wachten? :D Overigens super goed geslapen vnd!

Jij vieze vuile like geile Belg!

Voor 69 likes en een paar nudes geef ik ook mijn uitgebreide mening over de situatie over heel Insane !!!!!!!
 
Reactiescore
3.536
Jij vieze vuile like geile Belg!

Voor 69 likes en een paar nudes geef ik ook mijn uitgebreide mening over de situatie over heel Insane !!!!!!!

No joke maar ik was afgelopen dagen nog aan het nadenken er wat over te schrijven :p En om op u post terug te komen zou ik zeggen dat mensen ge interesseert zijn in mijn kijk op dingen ook al zullen velen het tegendeel beweren, m.a.w gij gaat ni aan u likes komen :s
 

DeletedUser78920

Guest
No joke maar ik was afgelopen dagen nog aan het nadenken er wat over te schrijven :p En om op u post terug te komen zou ik zeggen dat mensen ge interesseert zijn in mijn kijk op dingen ook al zullen velen het tegendeel beweren, m.a.w gij gaat ni aan u likes komen :s
Vergeet je GA lijst dan ook niet :rolleyes:
 

DeletedUser61134

Guest
Jannes je stelt me teleur :eek:
Beloftes kom je zelden na (Maar dat wist ik al :$)
 
Reactiescore
3.536
Jannes je stelt me teleur :eek:
Beloftes kom je zelden na (Maar dat wist ik al :$)

Ja maar is anders. Hier heb ik effectief gezegd dat ik het ging doen bij u gaat het meer van 'Ik kom morgen ''''''''''''MSS''''''' game met u'

Maar gij leest dan eigenlijk 'Beccie ik beloof plechtig dat ik morgen 100% zeker met u een game kom spelen'
En als het dan morgen is en ik geen zin heb verbreek ik mijn 'belofte' Stout van je hoor, erg stout :(
 

DeletedUser61134

Guest
Ja maar is anders. Hier heb ik effectief gezegd dat ik het ging doen bij u gaat het meer van 'Ik kom morgen ''''''''''''MSS''''''' game met u'

Maar gij leest dan eigenlijk 'Beccie ik beloof plechtig dat ik morgen 100% zeker met u een game kom spelen'
En als het dan morgen is en ik geen zin heb verbreek ik mijn 'belofte' Stout van je hoor, erg stout :(

Ja wat ik interpreteer is wat gaat gebeuren.
Dus niet klagen :eek:
 
Bovenaan