Het grote bevindingen topic van '59

DeletedUser78552

Guest
Wat een wereld. Vanaf het begin af aan alleen maar gezeik. Vergeet niet dat het belangrijk is om altijd de eer aan jezelf te houden en niet mee te gaan in zielig gedrag. Wat zou het mooi zijn als beide partijen gewoon vanaf nu besluiten er een eerlijke wereld van te maken. Los de huidige rommel op & speel met eer. Zorgt voor meer plezier aan alle kanten. Nazi leuzen & iedereen rapporteren schiet niemand mee op.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Rapporteren voor een engelse zin is wellicht het meest zielige dat ik heb meegemaakt. Congratz Last Whisper, een rang 1 "gigant" die mensen aangeeft voor zo'n kleinzerige dingen.

Ik weet niet hoe ik jou moet bevatten, maar ik denk dat jij beter naar de casual verhuist met je account. Daar mag je mensen gaan aangeven om een zinnetje!
 

DeletedUser71620

Guest
Naast DRR wordt ook ik compleet gef*ckt, zit dadelijk met allemaal losse dorpen tussen vinage.

Kan wel gaan zitten huilen, maar is niet anders. Blijf gewoon spelen totdat mijn laatste dorp is overgenomen(dus heb nog wel een week misschien 2 op deze wereld) ;p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
@Goez Ik geloof deze discussie hier wel, ik heb mijn mening intern allang gegeven.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Lijn 485 was voor ons ook prima geweest, zoals we jou ook verteld hadden. Echter ga jij voor eisen/beslissen dat Redbull daar geen dorpjes mag pakken, wie ben jij om dat te eisen? Juist, helemaal niemand. Als het aan mij lag mochten die dorpen prima terug, maar ik kan mij ook vinden in Martijn & Bas hun redenatie welke ook gewoon volledig terecht is.

@Escalation Is Real Ik zie dat lijn* 485 een bijna akkoord had.
Ik zit niet bij de onderhandelingen ofzo, maar kunnen we die lijn niet gewoon afspreken en t daar bij laten. Iedereen is t zat en dat touwtje trekken om nog even ergens een slaatje uit te slaan moet nu stoppen. Knoop doorhakken en verder met deze wereld op een gezonde manier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79332

Guest
@Escalation Is Real Ik zie dat mijn 485 een bijna akkoord had.
Ik zit niet bij de onderhandelingen ofzo, maar kunnen we die lijn niet gewoon afspreken en t daar bij laten. Iedereen is t zat en dat touwtje trekken om nog even ergens een slaatje uit te slaan moet nu stoppen. Knoop doorhakken en verder met deze wereld op een gezonde manier.

Pff ik ben wel een wereld gejoint zeg.

Ik hoop oprecht dat dit gauw overwaait, ga geen oordeel geven wie er schuldig is aangezien ik nog geen week speel op deze wereld, maar het wordt tijd dat de periode van zieken, zeiken ,naaien ,valsspel ,stabs etc. voorbij is.
Uiteindelijk is dit een spel. Soms win je en soms verlies je. Het belangrijkste is dat je aan het eind van een speelwereld jezelf recht in de spiegel kan aankijken en zeggen: Ik heb het uiterste uit mezelf gehaald met eerlijk en met gezond competitief spel. Daarbij heb je gewonnen of verloren.

Ik wordt een beetje moe van dit moddergooien. Niet omdat ik er een hekel aan heb, sterker nog gezond moddergooien naar elkaar maakt het alleen maar aantrekkelijker en meer competitief, maar omdat ik vanuit mijn oogpunt merk dat er niks veranderd.
De verwijten blijven over en weer vliegen ongeacht wie er gelijk heeft. Er is niemand die opstaat en zegt; Vervelend wat er nu gebeurt is, we kunnen het niet terugdraaien, maar we kunnen het nu wel stoppen en er nog een leuke wereld van proberen te maken.

Ondanks dat ik misschien geen recht van spreken heb, zal ik dan maar degene zijn die dit zeg omdat ik wel van een eerlijke en strijdvaardige wereld hou.

Ondanks dat er een hoop gebeurt is vergeef elkaar. Vergeten hoeft niet maar we kunnen elkaar wel vergeven. Op deze manier kunnen we er nog een leuke, eerlijke en vooral een strijdvaardige wereld van maken met wederzijds respect.Dat zou alle kampen sieren!!!!!

As I said.
 
Reactiescore
1.019
Kerel, wat heb ik nu weer gedaan. Als er 1 iemand is met wie je een fijn praatje kan maken ben ik t wel.
Stuur me eens een berichtje op Skype. Ben erg benieuwd waar je dit op baseert. Kan t vaak met iedereen wel vinden, maar dat iemand mij als hoofdreden van een toxic forum noemt raakt me wel enigszins.
dit. Bonaya is een super kerel, op het AF komt ie gewoon voor zijn stam op, wat propaganda heet. Daarnaast heeft hij geweldige spotprentjes, als je zelfs daar niet om kan lachen :p.
 

DeletedUser72076

Guest
Het is drr zijn eigen schuld dat die nazisme promoot. Als iedereen normaal zou doen was dit nooit gebeurt.
 

DeletedUser75237

Guest
@The Dothraki.

Ik speel nog maar sinds een tijdje in Vinage dus ik weet weinig over de wereld tot voor kort, maar ik zou graag hebben dat je niet met zo veel disrespect over mijn stamgenoten praat, in het bijzonder Bona en Vlekje. Je noemt de hele wereld nog erger dan een strontvlieg terwijl je zelf met een nog grotere hoop stront smijt, totaal ongefundeerd en volledig uit het niets. Wie ben jij überhaupt?! Er valt veel af te dingen op het w59 forum/de wereld zelf, maar als er iemand is die met zo'n jankpost geen plaats heeft hier ben jij het wel.
 
Reactiescore
476
Wat is dit durven we het naar buiten niet meer te delen?
Iemand uit Chill zou zoon reactie is moeten geven.
Hij zou worden afgemaakt.
Valt me vies tegen van jullie ik dacht dat je het hier altijd zo gezellig vond ;)
Beetje laag.

Ben op vakantie, als ik me hierin meng, moet ik me blijven mengen. Daar heb ik geen zin in.
In die tijd edel ik liever DRR ^^
 
Reactiescore
1.049
@The Dothraki.

Ik speel nog maar sinds een tijdje in Vinage dus ik weet weinig over de wereld tot voor kort, maar ik zou graag hebben dat je niet met zo veel disrespect over mijn stamgenoten praat, in het bijzonder Bona en Vlekje. Je noemt de hele wereld nog erger dan een strontvlieg terwijl je zelf met een nog grotere hoop stront smijt, totaal ongefundeerd en volledig uit het niets. Wie ben jij überhaupt?! Er valt veel af te dingen op het w59 forum/de wereld zelf, maar als er iemand is die met zo'n jankpost geen plaats heeft hier ben jij he
Ben op vakantie, als ik me hierin meng, moet ik me blijven mengen. Daar heb ik geen zin in.
In die tijd edel ik liever DRR ^^
Ik versta alleen Duits, Kun je me ff in t Duits PM'en :D
 
Bovenaan