Het grote bevindingen topic van '59

Reactiescore
1.476
Ongepaste, respectloze en nutteloze post..
Wat heeft jou post voor nut behalve dat je mij probeert belachelijk te maken... Chill. is de stam die de meeste verschillende leden heeft gehad op w59. Dat is een feit. Het spijt me als hier je moeder mee beledig. Als je nou mijn spelfout had verbeterd...
 

DeletedUser76657

Guest
Achja of je nou Rose laat mee tellen, wat totaal bijna 5 miljoen punten heeft of 3 leden. Waarschijnlijk heb je weer oogkleppen op.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Blijkbaar komen en gaan jullie leden net zo snel als jullie BG's, dus wat dat betreft heb je wel een punt dat je ze enigszins gelijk kan trekken :rolleyes:
 

DeletedUser76657

Guest
Er gaan helemaal geen leden dus weet niet waar je dit vandaan haalt. En trouwens jullie BG gaat ook dus denk dat jullie hier niet meer te vertellen hebben dan ons qua recruits.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Er gaan helemaal geen leden dus weet niet waar je dit vandaan haalt. En trouwens jullie BG gaat ook dus denk dat jullie hier niet meer te vertellen hebben dan ons qua recruits.

Zucht, zo snel op je pikkie getrapt? Dat het je zo aanspreekt zegt al genoeg :p

ijo7zxj.png


Een BG is pertinent geen recruit in de zin van "stamlid" en dus "stamveranderingen". Leer het verschil, wil je?
 

DeletedUser76657

Guest
Hahaha die stamveranderingen zegt niks

Het aantal leden is nu al een hele lange tijd hetzelfde dus komen en gaan zeker niet.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Chill. is de stam die de meeste verschillende leden heeft gehad op w59. Dat is een feit. .

Achja of je nou Rose laat mee tellen of 3 leden.


Hahaha die stamveranderingen zegt niks

Oké, omdat ik duidelijk door heb dat je door de bomen het bos niet meer ziet, of gewoonweg het IQ van een spons hebt en dit niet meer kan volgen, heb ik het nog even samengevat hierboven. Je ontwijkt het punt compleet. Chill is de stam met de meeste stamveranderingen, feit. Jij spreekt dit tegen op basis van een BG, ik toon je het bewijs dat je ongelijk hebt.

Ga geen feiten tegenspreken als ze volgens jou "niet veel zeggen" ;)
 

DeletedUser76657

Guest
Die 3 zijn de enigste na 14 januari als ik het goed heb, en daar wordt nu over gezeurd. Terwijl ze zelf een hele stam in principe erbij krijgen.

Maar goed lekker boeie :p
 

DeletedUser79332

Guest
Dat vind jij.
Ongepast is het niet echt aangezien ze wel degelijk goed recruits kunnen regelen,
Respectloos is het ook niet echt aangezien bijna iedereen weet wat hier mee bedoeld wordt en het niks met moeders te maken heeft.
Nutteloos is het ook niet omdat ik het wel een grappige opmerking vond, desondanks er schijnbaar geen invite is geweest.

Verder interpreteert iedereen deze post anders dus wie ben jij om hierover te oordelen?

Indd iedereen interpreteert hem anders. Zoals ik dus. Vandaar mijn reactie. Met de toelichting die je hier geeft kan ik zeker leven. Die is wat beter onderbouwt/omschreven waardoor ik hem ook niet anders kan interpreteren.
Dus bedankt voor je uitleg en reactie!

Wat heeft jou post voor nut behalve dat je mij probeert belachelijk te maken... Chill. is de stam die de meeste verschillende leden heeft gehad op w59. Dat is een feit. Het spijt me als hier je moeder mee beledig. Als je nou mijn spelfout had verbeterd...

Ik weet niet waaruit jij haalt dat ik jou belachelijk maak. Volgens mij benoem ik nergens jou naam en zeg ik al helemaal niks belachelijks over jou.
Mijn reactie is een reactie op een post. Zoals ik hierboven al zeg waarschijnlijk anders geïnterpreteerd
Is het verhaal zender/ontvanger.

.
 
Reactiescore
1.476
Ik weet niet waaruit jij haalt dat ik jou belachelijk maak. Volgens mij benoem ik nergens jou naam en zeg ik al helemaal niks belachelijks over jou.
Mijn reactie is een reactie op een post. Zoals ik hierboven al zeg waarschijnlijk anders geïnterpreteerd
Is het verhaal zender/ontvanger.
.

Ja oke je hebt gelijk, sorry. Ik was een beetje sacherijnig op dat moment. :)
 

DeletedUser69389

Guest
Hier gepost om de discussie te verplaatsen. Aangezien het niet in het spotprentjes topic hoort.

Het allerlaatste bericht wat ik ooit zal posten op het forum van w59:

Chill is het compleet eens met een ban voor DRR, wat hij zei kon niet. Dat ziet ook hijzelf in, dit ten eerste.

Maar het ergste is nog dat ik noobstiaan van de week heb behoed voor een ban tegen racisme/discriminatie, daar nog bedank PM voor kreeg: Zie screen.
25167d9ff11c7ba82d30f32dcdd7e469.png

9d1f726271722f5358a39899bd170303.png


Hier dus het bewijs dat Noobstiaan blij is dat wij met respect handelen, en dan deze laffe ban aansmeren.
Het uitschot wat nog niet eens het riool in mag komen, geen woorden voor. Laffe daad.

Daarnaast zijn er al een aantal voorvalletjes geweest qua bans en edelen of niet edelen.

Perfection met zijn straf had voor de doorklieving van Vinage kunnen zorgen, op dat moment had Chill gezamenlijk heel perfection en zijn bb's kunnen pakken, niet gedaan. Dit uit respect. Zijn straf was al genoeg.

Niet Nini is met aansporen tijdens zijn onterechte ban al volledig gesloopt, toen werd gezegd dat vinage nooit zoiets zou doen want zij zouden met respect spelen.

Dat DRR een aantal dorpen zou verliezen was onoverkomelijk, dat geef ik ook toe. Maar houdt dan nog het respect om niet het hele verdomde account naar de klote te helpen en mensen die niets in zijn cluster te zoeken hebben te laten cf'en. Jullie weten, net zoals Chill dat noobstiaan 0 progressie zou boeken zonder die ban. De recaps werden al gezonden, de overige edels werden geproduceerd.

Maar jullie kiezen liever voor een laffe, achterbakse manier met een back-up aan mods om enige progressie te verkrijgen. In plaats van met respect het gevecht aan gaan. Dit zegt meer over jullie dan over ons.

Ik heb ook direct een aanbod gedaan, wat zeer reëel is. Maar zonder enig respect wordt dit afgewimpeld. Door de 'o zo goede leider' Martijn.

We weten als chill zijnde nu hoe te handelen in deze wereld. We gaan het net zo laag, vies en vuil als jullie spelen.

Ik hoop hiermee mijn zegje te hebben gedaan.
Dat DRR zijn schuld inziet lijkt mij zeer ongeloofwaardig gezien bepaalde uitlatingen die ik de laatste uren heb opgevangen. Maar bon.

Wij smeren niemand een ban aan. Het is nog altijd de dader, in dit geval DRR, die een misdaad begaat. Aangeven is niets ergs aan. Zal er eerlijk voor uitkomen dat ik diegene ben die het account DRR heeft aangegeven. Ik heb er ook 0 spijt van. Zulke uitspraken horen hier niet thuis binnen TW en ook niet in het echte leven. Spelers/personen die zulke onzin verkondigen kunnen van mij 0 respect krijgen. Willens en wetens zulke opmerkingen plaatsen is simpelweg wansmakelijk en ik kan tw team niets anders dan gelijk geven.

Het beweren dat wij moderators aan onze zijde zouden hebben die ons steun steunen hierin is simpelweg wansmakelijk en strookt niet met hetgeen je in het begin van je post zei. Dat je het compleet eens bent met de ban. Dat strookt niet met het feit dat je de moderators partijdig vindt en pro Vinage.

Je durft te beweren dat wij op een laffe, achterbakse manier proberen om progressie te boeken bij DRR en niet het gevecht aan te gaan. Plus dat Noobstiaan 0 zou progressie zou boeken zonder de ban.

Dat is pure wat als. Daar heb je niets aan. Ik haal even wat cijfers erbij van hoe de situatie voorafgaand aan de ban was:
Zijde 1:
Stammen: Vinage
Zijde 2:
Spelers: dutch navy5

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5
Kant 2: 1
Verschil: 4

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 37,989
Kant 2: 9,739
Verschil: 28,250

chart

Zijde 1:
Stammen: Vinage
Zijde 2:
Spelers: Das Römische Reich

Timeframe: 08/10/2017 00:00:00tot22/04/2018 09:53:58

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 16
Kant 2: 23
Verschil: 7

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 119,525
Kant 2: 171,902
Verschil: 52,377

chart

Zijde 1:
Stammen: Vinage
Zijde 2:
Spelers: Das Römische Reich

Timeframe: 08/04/2018 00:00:00tot22/04/2018 09:53:58

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5
Kant 2: 6
Verschil: 1

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 45,611
Kant 2: 55,049
Verschil: 9,438

chart

Werd er veel progressie geboekt? Nee. Maar je zag wel. Dat met de intensivering van de fakemolen (met dank aan @Roald97 en @Smoking) er steeds meer progressie kwam en dat valt niet te ontkennen. Meer en meer werd er vergeten om te dodgen. Ik heb vele rapportjes gezien van gedode off- en deffdorpen die gewoon in dorpen stonden. Ons plan had dus effect. Mede daarom is er afgelopen weekend besloten om de druk en intensiteit op DRR te verhogen. Dat DRR uiteindelijk zo dom is om te proberen om een blokkade te krijgen door zulke idiote uitspraken zodat die even rust kreeg en kon herstellen kunnen wij niets aan doen.

Die uitspraken zijn voor mij bewust gedaan en daarom twijfelde ik er niet over om hem afgelopen zondag aan te geven voor deze onzin toen ik het onder ogen kreeg. Waarom zouden wij de aanvallen moeten staken terwijl wij al liepen en de speler het zelf blijkbaar niet meer trok? Een andere verklaring kan ik niet geven waarom je anders met zulke onzin komt.


Wat betreft je gebrabbel over CF'en. Daarvoor verwijs ik je graag naar dit kaartje.
nl59


Hierop valt dus te zien niet dat niet het hele account naar de klote wordt geholpen. Er zijn clusterfucks gezet. Daarnaast waar zie je op het moment veroveringen van spelers die er niet horen? Ik tel op dit moment 14 veroveringen door Noobstiaan, 8 voor de Sukke en een Redbull688 met 11 dorpen. Dit zijn alle veroveringen door Vinage en/of Vinage gelieerde accounts. Voor de rest zijn er maar 2 andere dorpen verloren gegaan en dat is door zijn eigen DU Dutch Navy. Mijn gegevens heb ik hier vandaan gehaald.




Al bij al vind ik het maar een zielige bedoeling als jullie op delete zouden gaan. Maarja dat is weer een sprookje van je vermoed ik. Net zoals de vele andere sprookjes die je altijd graag verkondigt. Als jullie op delete zouden gaan, omdat DRR - Samen met nog een acc - enkele tientallen dorpen verliest. Dan moeten jullie eens goed naar jullie zelf kijken alvorens jullie met het vingertje gaan wijzen als Chill. zijnde. Jullie zijn de stam die stabs goedkeuren en gedogen, eventueel faciliteren, vijandelijke stammen willen destabiliseren door accounts naar je te halen. Bij Tiktak is dit gelukt. Bij Vinage gelukkig niet, omdat de aangesproken accounts het voorbeeld van Runner 5 hebben gevolgd door er niet op in te gaan.

Het zou jammer zijn als wie dan ook delete gaat om zo een klein kansloos iets. Maar als je denkt dat die dreigementen bij mij effect hadden/hebben dan ben je lachwekkend.

Jij weet ook heel goed dat ik alleen al een hele beerput over jou en een aantal anderee Chill. spelers zou kunnen opentrekken indien ik dat zou willen. Die beerput zou véél harder stinken dan de door mij genomen beslissing om een langlopend offensief niet stop te zetten, omdat een vijand allerlei ongepaste opmerkingen maakt. Sterker nog. Ik denk dat als ik de beerput zou opentrekken van alle screens en bewijslast die ik heb dat Chill. niet eens meer zou bestaan.

Dus hou dat geneuzel lekker voor je. Hadden wij als Vinage zijnde nu opeens de hendel open gedraaid en gas gegeven terwijl er daarvoor geen sprake van incomings was of hadden wij DRR uitgelokt om met zulke uitspraken te komen. Dan had ik voor het aanpakken van DRR gelegen en het geblokkeerd.

Maar dat is niet het geval. Er is maar één partij volkomen aansprakelijk voor de ontstane situatie en dat is DRR. Hij had niet zo dom moeten wezen en het is dan ook meer dan gerechtvaardigd dat wij als Vinage zijnde gewoon door gaan met aanvallen op DRR. Want ik ga niet een account een nap aanbieden die zo sneu onder de aanvallen probeert uit te komen.

Is het vies dat we doorgaan? Misschien wel ja. Is het terecht dat we doorgaan? Volkomen ja. Voor de rest ga ik niet inhoudelijk in op de ban. Dit omwille van het feit dat dit niet is toegestaan door het tw team. Maar ik zou het zo weer doen. Net als afgelopen zondag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79332

Guest
Ik moet toegeven het is een mooie post waarvoor dank.

Ik praat zeker de woorden die DDR heeft gebruikt niet goed. ik snap je volkomen en had in jou situatie hetzelfde gedaan. Qua reporten bedoel ik dan.
Wat betreft de aanvallen die liepen, wat loopt loopt en zal ik niet cancellen.

Echter denk ik dat ik niet was doorgegaan om een weerloze speler te edelen. Ieder zijn keus en redenatie, ik zeg ook niet dat dit goed of fout is, ik zeg alleen wat ik zou doen. Ik had hem liever geconfronteerd met zijn uitspraken door hem kapot te spelen terwijl hij actief aanwezig is. Zo is de wraak des te zoeter. Maarja, als als als.

Feit blijft dat dit nu zo is.
Wat er in het verleden met Chill en de rest van de wereld is weet ik niet, echter heb ik natuurlijk wel het af doorgespit, maar ik speel nu sinds afgelopen vrijdag op een account in Chill.

Ik denk dat onze enige reactie op dit moment is dit verlies te incasseren, ons herstructureren en op een eerlijke wijze terug te slaan om er zo toch nog een respectvolle en leuke wereld van de maken.

Wat mij betreft: Zo zal het geschiede.

Many loves
 

DeletedUser69112

Guest
Ikzelf, in tegenstelling tot het gros van Vinage, zou me toch wel willen distantiëren van deze aangeef actie.
Ik was en ben er nog steeds rotsvast van overtuigd dat Noob & DeSukke DRR konden breken op een 'memorabele' manier. De clearmolen, die daadwerkelijk al een tijdje aan de gang was, begon zijn vruchten af te werpen en hierdoor ben ik van mening dat dergelijke praktijken allesbehalve nodig waren. Zeker nu ik de PM van Mugiwara naar Noobstiaan heb gezien... Respect dat jij het kon laten Roy, eerlijk waar. Op dat vlak staan wij aan dezelfde kant.

Los daarvan heeft DRR deze tijdelijke ban gewoon verdiend. Punt. Het lag er duimbreed op dat hij zocht achter een berisping en een niet aanvalbare ban met dergelijke uitspraken. Dit heeft duidelijk verkeerd uitgepakt voor hem. Maar had ik hem aangegeven hiervoor? No way hosé.

Desondanks deze kleine opdoffer wil ik Chill toch aansporen zeker niet opties als delete te gaan overwegen. Toon wat ruggegraat, net zoals Vinage heeft moeten doen toen jullie besloten onze BG koud te rekruteren. After all it's courage that counts right?

Succes gasten.
 
Reactiescore
500
Gwn op delete gaan joh, wordt straks toch mooi weer :D
 

DeletedUser79044

Guest
Mooie uitgewerkte post Martijn waardeer het ook dat je zegt dat jij hem reported hebt.

Aller eerst wil ik zeggen dat de Ban ook volkomen terecht is en een fout van DRR.
Maar toch wil ik wel terug komen op het feit dat er een 2e behandeling van zijn Ban moest komen?
Was een keer straffen toch niet voldoende voor jullie om genoeg te edelen?

Dan even over het feit dorpsnamen.
Ik heb Bas van Perfection een appje gedaan op het moment dat ik Flipping zijn dorpsnamen zag over het feit van de kata's des tijds dat zijn dorpsnamen bannable waren.
Waarschijnlijk kunnen mensen zich dit nog wel ergens in hun achterhoofd hebben zitten.

Daarnaast hebben genoeg mensen aan ons gevragen om met de ban van Perfection barbs in zijn cluster te edelen waarop wij als account Nee hebben geantwoord.
Waarom omdat ik zelf niet iemand ben die van een laag CF spelletje houd.

Nu is het feit DRR ik zou zeggen wat al loopt ja jammer dan.
Maar de edels van Redbull naar het hard van het cluster liepen nog niet.
Nu zie ik dat het account zelf niet vies is van CF bij .Fearless ze gebruiken hier ook het account Dunfan voor. (Heb ik van horen zeggen.)

Verder over het Feit TikTak is een beerput bla bla bla.
Zoals sommige misschien al weten hebben wij besloten om 3x nee te stemmen.
Waarom?
Ik vond de wereld wel prima zo en had alleen leuk gezellig contact met Hyper al vanaf het begin van de wereld.
Dit wil niet zeggen dat ik ze zou willen recruiten.
Ja ik ben er wel eens ooit over begonnen maar na alles bekeken te hebben liep het voor mij toch uit op een dood spoor.
Ik zeg niet dat ik ontevreden erover ben dat ze bij ons zitten maar had het zelf ij het begin liever niet gehad.

Dan even over het progressie stukje op DRR zoals uit jou grafieken blijkt dat DRR op Vinage winst boekte.
Dat jullie op zijn MB winst boekte is voor mij niet echt aan de orde normaal gezien is een MB niet 24/7 online en zijn ze wat makkelijker te blitzen of dergelijke.

Al met al is terecht maar hangt er een raar luchtje aan dat me niet echt bevalt.

Sorry voor het niet posten van screens ik heb pas een nieuwe telefoon dus moet nog even in me oude gaan door spitten :p
 
Bovenaan