Golden Awards

DeletedUser76297

Guest
Beste speler: @et Murus Magnificum
Beste stam: KOETS
De beste stam speler: @Rise Against maar ook @Eternal void
Het grootste ego: @TraseColare
Beste leider: @Calamity.
Slechte leider: @olivier van Eternal void
Meest overschatte stam: RED, niet zozeer alle spelers maar denk dat er een handje vol gewoon beter zijn dan de rest.
Meest onderschatte stam: Adios, had dit ook niet verwacht van ze
Meest overschatte speler: @Tragedy under Grace , @Anarchistisch Kollektief Vooral de 2de, ben ik blij dat spelers dat account hebben verlaten en de spelers op het account die nog wel daar aanwezig zijn, zijn simpelweg quiters :D optyfen dus en gauw.
Meest onderschatte speler: @The Rainbowchicks
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: @Calamity. voor een keertje dan :p @Serenity (altijd, maar kom is spelen)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
@Anarchistisch Kollektief
Mooiste speler naam: @Cracksparrow
Mooiste stam naam: Famkelouise fan club
Het tofste topic: Momenteel Red Vs Adios.
Het domste topic: Clustercontest
Favoriete forum poster: ik ken AF account niet maar Art van W41 TIH
Minst favoriete forum poster: Regelsentax
Dikste wannabe op het forum: ---
Dikste wannabe in het spel:
Queen annes revenge
Meest belovende speler voor de toekomst: @et Murus Magnificum , @saphira
Meest belovende stam voor de toekomst: Ik heb het gevoel de nieuwe stam die uit Adten en RED zal ontstaan :p die gaan R2W denk ik om de wereld nog te kunnen redden
Mooiste profiel foto van spelers:@The Alcoholic Dream
Mooiste profiel foto van stammen: KOETS
Grootste blunder: Edelen, dan lekker slapen in de hoop dat je co spelers de full clear terugtrekken wetende dat er nog een clear aankwam. is natuurlijk niet gebeurd:p
Mooiste actie van de wereld: perongeluk ontdekken dat er een geheim in een van onze dorpen zit :p
 
Reactiescore
853
Na een tijdje wellicht weer tijd om een lijstje te maken, ik denk dat er nu aardig wat veranderd is aangezien de eerste massa's plaats hebben gevonden. Ik denk dat het nu enigszins duidelijk wordt hoe de kaarten liggen en wat we van wie kunnen verwachten.

Beste speler:

The Rainbowchicks, dit account draait gewoon geweldig goed. Dit komt volgens hen door de geweldige MBs die ze hebben, echter is het natuurlijk ook gewoon kwaliteit die aanwezig is op dat account. Nu weet ik toevallig ook dat ze op menig account in adios vv doen dus ik denk dat je wel kan stellen dat dit een van de accounts zal zijn met de grootste impact op de wereld.

TraseColare, persoonlijk weet ik niet veel van het account, echter hoor ik overal alleen maar goede verhalen over deze spelers. Nu volgen we natuurlijk de statistieken en als ik dan die dat ze tijdens het krijgen van een massa (of zo lijkt het) 8 dorpen winst pakken, verwacht ik dat dit account zeker een van dé top-accounts op de wereld zal zijn.


Beste stam:

Helaas vallen alle stammen mij momenteel tegen, ik heb het gevoel dat overal wel spelers zitten die op andere werelden, of tegen andere spelers waarschijnlijk niet mee zouden kunnen komen. Dit doet mij dan ook geloven dat er nog genoeg dingen zullen veranderen binnen de stammen.

Voorlopig zet ik dan toch Koets op #1 aangezien Koets gewoon de makkelijkste ligging heeft. Terwijl Red en Adios tegen elkaar beuken kan Koets simpelweg dorpjes oprapen aan de andere kant van de wereld. Ik denk dat hierdoor de beste stam Koets is aangezien ze qua ligging gewoonweg enorm in het voordeel zijn in vergelijking tot de andere stammen.


De beste stam speler:

Ik hoorde Kenneth en Paul bij Adios.
Bij Koets zal het Rise Against zijn gok ik.
Bij Red heb ik geen idee, vv toen het nodig was, was niet mogelijk blijkbaar. Er zal echter vast een stamtopper zijn daar.


Het grootste ego:

NUA


Beste leider:
Ik vind dat er niet echt een hele goede leider is op het moment. Paar maanden terug had ik zeker weten Red gezegd, echter heb ik daar momenteel mijn vraagtekens.


Slechtste leider:

-

Meest overschatte stam:

Red na de vrij gemakkelijke val van Initium is dit een stam die ik blijkbaar had overschat. Ik had persoonlijk namelijk niet verwacht dat er een account zou gaan vallen bij Red en al helemaal niet dat het zo snel zou gebeuren.


Meest onderschatte stam:
Adten hoor of zie vrijwel niets van deze stam, zullen zien wat ze nog gaan presteren, maar ik denk dat de spelers uit deze stam nog verdeeld zullen worden in enkele andere stammen.


Meest overschatte speler:

Royboyz waardeloze speler vind ik dit, ga er geen verdere woorden aan vuil maken.
Mystery Men, succesvolle blitz is blijkbaar één dorpje pakken.

Meest onderschatte speler:

Ethreal Entities Jessey is simpelweg een baas.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Paul, Kenneth, Lars, NUA, Inge, Jessey en de mensen die het zelf weten maar ik ben vergeten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Da Vinci, Olivier, en vast nog meer waar ik zo niet op kom.

Mooiste speler naam:

Nice Ult Amumu

Mooiste stam naam:

Famkelouisefanclub

Het tofste topic:

Oorlogstopic

Het domste topic:

Clustercontest

Favoriete forum poster:
Nice Ult Amumu, Dragonshield03

Minst favoriete forum poster:

Minst favoriete forumposters zijn enkele posters uit Red en Koets die steeds maar dingen blijven roepen, jammer dat adios nogal onderbezet is qua AF.


Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Beiden reeds besproken bij beste speler+stam.


Grootste blunder:
Bonaya die onze clears zonder rammen stuurt op w59.

Of

Weggespeeld worden van Initium

 
Reactiescore
2.478
Het is tijd voor Duncan om de traditie voort te zetten: forummods maken een GA-lijstje
 
Reactiescore
177
Beste Speler: The Rainbowchicks. Meerdere factoren maken hun de beste speler van deze wereld in mijn ogen. Draaien veel VV’s in Adios, hebben het goed gedaan op Initium Novum, hebben een hoge ODD en belangrijkste is dat veel mensen deze mensen flink hebben onderschat in vorige GA lijstjes. Dingen als “RBC zijn PP abusers die snel zullen weggespeeld worden” werden genoemd en ik denk dat niemand dit nu nog denkt.

Beste stam: Ik denk dat de beste stam zich echt moet bewijzen. Koets heeft het tot nu toe in mijn ogen vrij makkelijk gehad, UNR werd flink kapot gemaakt maar volgensmij hadden ze het daar niet echt moeilijk mee. Adios heeft 1x succesvolle massa gehad op Red maar daarbuiten ook alleen maar geinternd. Adios heeft het probleem dat ze door Red en Koets heen moeten, terwijl beide Koets en Red nog genoeg ruimte hebben om te edelen. Red heeft ook maar 1x goede massa gehad (niet zo succesvol als Adios moet ik er natuurlijk bij zeggen maar werden toch aardig wat dorpen gepakt).

De beste stam speler: Carlo van ons eigen account draait de meeste VV’s binnen Red dus verdient deze catergorie in mijn ogen

Het grootste ego: Nice Ult Amumu, maar vind ik alleen maar grappig om eerlijk te zijn.

Beste leider: Ik vind Joachim top leider. Denkt altijd na over de stam, heeft het best voor iedereen over en is super actief met een goed inzicht. Leiders over andere stammen vind ik moeilijk om te beoordelen altijd, omdat je past echt een leider ervaart als je in de stam zit waar degene leiding geeft.

Slechte leider: Leider van A.B. destijds met zijn nep NAPs en ook de leiders van UNR voor de val van UNR verdienen deze categorie

Meest overschatte stam: UNR had in mijn ogen mooie ligging met zijn alle maar hebben het totaal niet waargemaakt.

Meest onderschatte stam: Ik denk dat mensen Red flink onderschatten op het moment. Red wordt nu bestempeld als een slechte stam doordat Initium Novum is gevallen. Maar Red is nogsteeds een top stam met top spelers in mijn ogen. Red vind ik niet veranderd en is nogsteeds de stam die iedereen eerst als topstam beschouwde en zal dat ook denk ik in de toekomst weer laten zien.

Meest overschatte speler: Ik vind Tiranu dat er op slecht gedefft is tijdens de massa's die wij op hem gevoerd hebben.

Meest onderschatte speler: Ik heb Zheq redelijk onderschat blijken best goede spelers te zijn waar ik het niet van verwacht had.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Heel huidig Red natuurlijk <3

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen die alleen maar over andere werelden kunnen praten op het W60 AF.

Mooiste speler naam: Lo Inolvidable

Mooiste stam naam: BACO

Het tofste topic: Golden Awards

Het domste topic: Die LoL topics

Favoriete forum poster: Video van Rage Parrot ging ik stuk om.

Minst favoriete forum poster: -

Dikste wannabe op het forum: Nice Ult Amumu maar zoals ik al eerder zei vind ik alleen maar grappig.

Dikste wannabe in het spel: -

Meest belovende speler voor de toekomst: The American Sniper gaat nog leuke dingen laten zien.

Meest belovende stam voor de toekomst: Adten kan nog wel is leuke dingen gaan laten zien denk ik.

Mooiste profiel foto van spelers: The Alcoholic Dream

Mooiste profiel foto van stammen: Red

Grootste blunder: Ikzelf die dacht dat ik goed edels had getimed achter een clear. Eindstand was het de verkeerde seconde.

Mooiste actie van de wereld: Panda6forever die nacht voor de massa pmt dat het leuk gaat worden en die ochtend daarna al gerund is.

Gemaakt door:
Rik
I Just Knocked You Out.
 
Reactiescore
853
Ik vind Tiranu dat er op slecht gedefft is tijdens de massa's die wij op hem gevoerd hebben.
Vrij komisch dat Tiranu hier genomineerd wordt nadat Initium Novum weggevaagd is. De uitleg is daarbovenop ook meer toepasselijk voor Initium dan voor Tiranu. Zal wel liggen aan het door een rode bril kijken denk ik ;)
 
Reactiescore
1.283
Vrij komisch dat Tiranu hier genomineerd wordt nadat Initium Novum weggevaagd is. De uitleg is daarbovenop ook meer toepasselijk voor Initium dan voor Tiranu. Zal wel liggen aan het door een rode bril kijken denk ik ;)

Aangezien ini niet meer mee telt kan ik je meedelen dat tiranu weinig tot niets uitvoert.

Wanneer je geen target bent en niet in staat bent om ook maar een enkele (sloop) clear te dodgen omdat dat moeite kost en je de meeste gevoelige dorpen leeg laat staan dan ben je niet goed bezig.

Of hij overschat is dat is een 2e
 

DeletedUser79168

Guest
nouja klopt wel hoor Jeremy. Initium wordt niet overschat want deze is volledig weg wat ook te wijden valt aan de vv's tijdens een massa dus dan verwijs je indirect naar overschatte stam(men). Tiranu is een solo speler die op zijn manier overschat wordt door de manier van deffen.

Tevens maak je duidelijk geen onderscheid tussen internen en runnen van accounts die je dan edeld. Wat koets doet is internen. Accounts gebruiken leegzetten en opedelen @itdarky, nowhere in the sun, benikzelf..... Dat is internen, het edelen van inactieve spelers die zich laten bashen zonder te dodgen is helemaal niet internen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
853
Aangezien ini niet meer mee telt kan ik je meedelen dat tiranu weinig tot niets uitvoert.

Wanneer je geen target bent en niet in staat bent om ook maar een enkele (sloop) clear te dodgen omdat dat moeite kost en je de meeste gevoelige dorpen leeg laat staan dan ben je niet goed bezig.

Of hij overschat is dat is een 2e
Initium telt niet meer mee? Een overschatte speler kun je toch ook zeker achteraf aanwijzen? Als ik kijk naar hoe Initium weggespeeld is heb ik dat account toch wel degelijk overschat. Dat je dan een ander account nomineert als overschatte speler vind ik vrij opmerkelijk.

nouja klopt wel hoor Jeremy. Initium wordt niet overschat want deze is volledig weg wat ook te wijden valt aan de vv's tijdens een massa dus dan verwijs je indirect naar overschatte stam(men). Tiranu is een solo speler die op zijn manier overschat wordt door de manier van deffen.
Het account zelf is ook gewoon overschat, niemand had verwacht dat het zo makkelijk weggespeeld zou worden. Dan kun je aankomen met het lag aan de vv'ers, echter ben je als account toch ook wel degelijk zelf verantwoordelijk ervoor te zorgen dat je account actief en goed bemand is.


Meest onderschatte stam: Ik denk dat mensen Red flink onderschatten op het moment. Red wordt nu bestempeld als een slechte stam doordat Initium Novum is gevallen. Maar Red is nogsteeds een top stam met top spelers in mijn ogen. Red vind ik niet veranderd en is nogsteeds de stam die iedereen eerst als topstam beschouwde en zal dat ook denk ik in de toekomst weer laten zien.
Wil hier ook op inhaken. Ik hoor van verschillende mensen binnen Red dat Red helemaal niet zo'n goede stam is en dat men liever ergens anders zou spelen. Ik persoonlijk begin dus sterk te twijfelen aan hoe goed Red nou daadwerkelijk is.
 
Reactiescore
1.283
Initium telt niet meer mee? Een overschatte speler kun je toch ook zeker achteraf aanwijzen? Als ik kijk naar hoe Initium weggespeeld is heb ik dat account toch wel degelijk overschat. Dat je dan een ander account nomineert als overschatte speler vind ik vrij opmerkelijk.

Een gevallen speler blijven nomineren maakt dit topic nogal saai aangezien ik me niet kan voorstellen dat er nog accounts komen die sneller vallen dan ini deed.

Dan houden we eeuwig ini als meest overschatten speler ipv dat andere slecht presterende accounts de kans krijgen of deze "prachtige" nominatie.

Ik denk dus ook niet dat ijkyo ontkrachten wilt dat de situatie ini tegen viel maar dat betekend niet dat een andere tegenvallende speler vreemd is om te benoemen.
 
Reactiescore
177
Vrij komisch dat Tiranu hier genomineerd wordt nadat Initium Novum weggevaagd is. De uitleg is daarbovenop ook meer toepasselijk voor Initium dan voor Tiranu. Zal wel liggen aan het door een rode bril kijken denk ik ;)

Ja Initium Novum is ook overschat maar daar heb ik al eerder op aangehaakt dat Adios een succesvolle massa heeft gehad en het is toch leuker als je in je lijstje zoveel mogelijk acties van de wereld hebt? En val van Ini is al zovaak besproken moet het dan serieus nog een keer benoemd worden? Overigens door een rode bril kijken valt zo mee, ik heb op alle stammen kritiek geleverd en plus punten benoemt.

Wil hier ook op inhaken. Ik hoor van verschillende mensen binnen Red dat Red helemaal niet zo'n goede stam is en dat men liever ergens anders zou spelen. Ik persoonlijk begin dus sterk te twijfelen aan hoe goed Red nou daadwerkelijk is.

Kun je lezen? Ik zeg toch "in mijn ogen" wat heeft dat met andere mensen in de stam te maken? Ik snap dat je graag wil stoken hoor maar dit is mijn mening. Global Awards zijn toch voor je eigen meningen. Als we allemaal dezelfde mening zouden hebben waren deze lijstjes ook maar saai ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan