P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

Reactiescore
179
Als wij al begonnen waren dan mislukt er niks. Geloof me nou maar dat we nog lang niet volledig serieus op jullie bezig zijn ;)
Ik heb deze waanzin eerder horen roepen van je ex-stamgenoten. En waar zijn ze nu? ze zijn allemaal gerund van het account.
P. heeft genoeg kansen gehad, om ons al zover mogelijk weg te krijgen. Helaas voor jullie hebben die kansen niet met beide handen aangepakt.

Ik word al blij dat ik iemand zie posten die hier nog niks heeft gepresteerd en nu al deze praatjes in zijn mond durft te nemen. Als je nu held in het praatjes maken bent, dan ben je vast ook wel een held om je IG-naam te geven.
 

DeletedUser74966

Guest
Zit miss net 1 week in P. wss
Ietsjes langer, maargoed. Ik zie in ieder geval wat er binnen de stam gaande is.

Ik heb deze waanzin eerder horen roepen van je ex-stamgenoten. En waar zijn ze nu? ze zijn allemaal gerund van het account.
Runners zorgen ervoor dat we weer extra werk krijgen ja. Dan kun je niet gaan verwachten dat we al serieus op jullie bezig zijn. We moeten constant de eigen stam eerst op orde krijgen. Dat is binnen mijn korte periode hier al vaak genoeg gebleken.

En ik heb geen praatjes, just stating the facts. Ik geef alleen aan dat P. nog lang niet volledig serieus bezig is op SHIP/Zero, daarover komen er gelijk reacties dat we dat dan maar moeten showen. Welnu, als de eigen stamleden die runnen of alles ontwijken het niet zo verneuken dan komt dat vanzelf wel.

Overigens las ik net mijn reactie terug met 'Als we al begonnen waren dan mislukt er niks'. Daar ben ik het mee over eens dat het praatjes zijn. Kan nooit namelijk XP
 
Reactiescore
179
Runners zorgen ervoor dat we weer extra werk krijgen ja. Dan kun je niet gaan verwachten dat we al serieus op jullie bezig zijn. We moeten constant de eigen stam eerst op orde krijgen. Dat is binnen mijn korte periode hier al vaak genoeg gebleken.

En ik heb geen praatjes, just stating the facts. Ik geef alleen aan dat P. nog lang niet volledig serieus bezig is op SHIP/Zero, daarover komen er gelijk reacties dat we dat dan maar moeten showen. Welnu, als de eigen stamleden die runnen of alles ontwijken het niet zo verneuken dan komt dat vanzelf wel.

Overigens las ik net mijn reactie terug met 'Als we al begonnen waren dan mislukt er niks'. Daar ben ik het mee over eens dat het praatjes zijn. Kan nooit namelijk XP

Inderdaad, maar daarom ik doelde in het algemeen op jou reactie "Als we begonnen waren dan mislukt er niks." Deze praatjes heb ik al genoeg gehoord die met een grote bek op het AF kwamen aanzetten dat Ship binnen een jaar zou weggespeeld worden. En nog steeds bestaat Ship als een huis en daarom heb ik mijn reactie gegeven.

En ik wacht met spanning af dan zal het ons voor leuker worden het is nu allemaal vrij simpel. Dus bij deze succes gewenst je zal het nodig hebben;)
 
Reactiescore
60
Jullie moesten zeker eerst je eigen oud stamgenoten op edelen ofzo. Niet serieus bezig tegen ship, wat een grap...
Jullie zijn verdorie al sinds de oprichting van Ship met ons in oorlog. hebben met 3 stammen samen ons geprobeerd te slopen...
Wat wil je dan nog meer doen om serieus te beginnen?

P. heeft met het united masters plan gegokt en zoals ik er nu na kijk verloren.
Ship heeft bij de oprichting gegokt en op dat moment wat verloren, maar met de fusie met I en het bondgenootschap met zero opnieuw gegokt en is nu aan het winnen.
Natuurlijk, er zou nog zo'n nieuwe gok ergens uit een hoge hoed getoverd kunnen worden, maar ik zie niet in welke groep accounts het van Ship zou moeten winnen.
 

DeletedUser

Guest
Begin maar gewoon niet, want het deffen gaat vrijwel nog wel moeilijk bij jullie. En OracleOne je zou vast veel vv moeten draaien, wanneer ga je weer de stam verlaten? Of is je grote bek weer verdwenen, omdat je nu met hetzelfde tegen de lamp aanloopt.
 

DeletedUser74966

Guest
Inderdaad, maar daarom ik doelde in het algemeen op jou reactie "Als we begonnen waren dan mislukt er niks." Deze praatjes heb ik al genoeg gehoord die met een grote bek op het AF kwamen aanzetten dat Ship binnen een jaar zou weggespeeld worden. En nog steeds bestaat Ship als een huis en daarom heb ik mijn reactie gegeven.

En ik wacht met spanning af dan zal het ons voor leuker worden het is nu allemaal vrij simpel. Dus bij deze succes gewenst je zal het nodig hebben;)
Agreed met je. En ik hoop idd ook op wat leuks. Gaat interssant worden mochten we 2 volledig gefikste stamclusters hebben.

Jullie moesten zeker eerst je eigen oud stamgenoten op edelen ofzo. Niet serieus bezig tegen ship, wat een grap...
Jullie zijn verdorie al sinds de oprichting van Ship met ons in oorlog. hebben met 3 stammen samen ons geprobeerd te slopen...
Wat wil je dan nog meer doen om serieus te beginnen?

P. heeft met het united masters plan gegokt en zoals ik er nu na kijk verloren.
Ship heeft bij de oprichting gegokt en op dat moment wat verloren, maar met de fusie met I en het bondgenootschap met zero opnieuw gegokt en is nu aan het winnen.
Natuurlijk, er zou nog zo'n nieuwe gok ergens uit een hoge hoed getoverd kunnen worden, maar ik zie niet in welke groep accounts het van Ship zou moeten winnen.
Even voor de duidelijkheid: 'Jullie' is voor het grootste deel niet de huidige groep geloof ik. 'Jullie' is een heuele boel meer die al gekapt zijn ook. Ik kan dus ook niet voor het verleden spreken. Ik hoop gewoon heel P. wat actiever en beter te krijgen. Zo ook op het AF, waar ik voornamelijk leden van SHIP? geloof ik zie reageren. En dan niet in positieve zin (geen ekte P&P meer zegmaar).

Wat P. in het verleden heeft gedaan weet ik allemaal niet, maar ik weet wel dat ze/we nog altijd boven de 1 miljard punten zitten. En ik denk ook niet dat dit de komende tijd snel zal veranderen ;)

Daarnaast is SHIP dan ook al minstens net zo lang bezig om P. te slopen, maar ook dat is nog lang niet klaar. Beetje met z'n allen zeuren over dat de andere kant zo kansloos en noob is heeft dus geen enkel nut :p

Begin maar gewoon niet, want het deffen gaat vrijwel nog wel moeilijk bij jullie. En OracleOne je zou vast veel vv moeten draaien, wanneer ga je weer de stam verlaten? Of is je grote bek weer verdwenen, omdat je nu met hetzelfde tegen de lamp aanloopt.
En ik weet niet wat jou zo dwars zit, maar je hebt tot nu toe alleen nog maar zwaar negatieve reacties over P. laten weten en deze zelfs persoonlijk aan Oracle gericht. Doe graag even niet zo. Je mag onze stam zo hard mogelijk afbranden wat mij betreft zolang je gewoon redenen geeft en showt hoe noob we zijn, maar ga niet alleen maar zo reageren. Ik zag volgens mij ergens een reactie bij het teruglezen van topics dat 'P. weinig aanwezig' is op het AF. Als het altijd zo gaat weet ik waarom ^^
 

DeletedUser72496

Guest
Wat P. in het verleden heeft gedaan weet ik allemaal niet, maar ik weet wel dat ze/we nog altijd boven de 1 miljard punten zitten. En ik denk ook niet dat dit de komende tijd snel zal veranderen ;)

Reden: ze edelen meer bij Heer Rodeostier (ex-P.), The Incredible Tiger (ex-P.) en bondgenoot W-pack (want ze bieden geen tegenstand) dan bij SHIP & Zero-B :oops:
 

DeletedUser74966

Guest
Reden: ze edelen meer bij Heer Rodeostier (ex-P.), The Incredible Tiger (ex-P.) en bondgenoot W-pack (want ze bieden geen tegenstand) dan bij SHIP & Zero-B :oops:
Moet ook gebeuren he. Focus ligt kennelijk op het eigen cluster eerst volledig fiksen. Lijkt mij niet meer dan logisch.

Als je net zo actief bent in game als op het AF, belooft het misschien nog wat. Maar, waar speel je nu?
Ben IG actief wanneer ik hier ook actief ben. Gooi beiden tegelijk open. Maar ik blijf voorlopig nog effe anoniem. Heb geen zin in persoonlijk gezeur want ben nog altijd een noob, dusja, dan maar niet showen wat ik kan of niet. Komt vanzelf wel aan het licht wanneer het relevant is.
 
Bovenaan