Red Sky at Morning vs Adios vs Koets

Wie gaat er winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    68

DeletedUser79168

Guest
met zo een overmacht mag het inderdaad geen enkel probleem zijn om adios te rekken lijkt me?
 
Reactiescore
3.452
met zo een overmacht mag het inderdaad geen enkel probleem zijn om adios te rekken lijkt me?
Moge de beste winnen !

kWV6w_fi-200x200.gif
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
@Calamity. Auch, moet wel toegeven dat nu koets een samenwerking heeft met RED ik het jammer vindt dat we hierbuiten gelaten worden :p een 1v1 tussen jullie stammen gaat dus in dit verhaal zoals inge zegt inderdaad niet op...

Of de forum mod ff het topic naam wil veranderen om neutrale wereldvolgers niet informatie te onthouden @Hopeful



Ik ben voor dat idee, maar dat weet je, wie stabben we eersT"?

Het was ook een 1v1 op dat moment, Koets had ik heus wel toegevoegd op zijn tijd, maar Koets was bij afgelopen waves bijvoorbeeld ook helemaal niet betrokken geweest. ;)
 

DeletedUser15154

Guest
Of je was bang dat iedereen het een beetje lame zou vinden dat jullie met 22 mil tegen 10 mil zouden gaan..
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Of je was bang dat iedereen het een beetje lame zou vinden dat jullie met 22 mil tegen 10 mil zouden gaan..

Daar was ik niet bang voor hoor.
Maar de volgers mogen best weten dat het op dat moment een 1v1 was ;).

Met Koets voerden we simpelweg niks uit dus van mij hoefde die vermelding er helemaal niet bij nog.
 
Reactiescore
81
Red zijn gewoon noeps.

Al is Peter gewoon 1 van de betere tw spelers die ik ken, een activiteitsprobleem los je op toch op als ‘leider’? Als je het al’maanden’ weet dan doe je er toch iets aan? Zeker met de kwaliteit op het acc, een perfecte combi van kwali en kwaniteit.

Dankjewel!
Op classic was ik al 2,5 week inactief wegens het leren. Daar werd het ook opgepakt door de rest van het account dus kon ik daar rustig inactief blijven. Hier werd het niet opgepakt door de medespelers, dus moest ik het wel doen en de stam kon overdag ook weinig betekenen. Vraag je het aan eind van de middag om VV volgende ochtend, krijg je reactie om 11 uur die ochtend is het nog nodig ja dan is het te laat.
Tijdens die aanvraag voor een extra speler was het de bedoeling om extra bemanning voor initium te krijgen, wat niet gelukt is.

Zelf heb ik de situatie wat onderschat en zaterdag te weinig tijd gehad (te laat opgestaan) om alle edels goed te deffen. waardoor ik zelf fouten heb gemaakt en in sommige situaties te zwaar hebt gedeft. Maar er was vrijdag middag al een VV oproep gedaan voor zaterdag maar op 1 speler na(die achteraf niet kon) geen reactie geweest. Waardoor het account een poos geen bemanning had wanneer ZheQ een leuke 2e wave deed met allemaal edels.

Ik had al vaker aangegeven deze week niet te spelen, maar wanneer je dan aanvallen krijgt en het slecht gaat word je als runnner bestempeld door de stam en dat initium slechte spelers zijn en dat initium het zelf maar moet kunnen afhandelen. Wanneer ik terugkom van een zaterdagmiddag wedstrijd (zoals elke zaterdag) en wel weer honderden spam berichten ziet van hoe slecht het gaat op initium maar dat er maar een paar spelers VV doen en zij ook geen vervanger kunnen vinden is dat wel een trieste zaak.

Alsjeblieft zeg. Hoe kan je dit verwijten aan de leiding? Er zaten 4 actieve spelers op Ini, het acc verloor geen dorpen oid dus er moest niemand bij. Alsof je iemand op een account erbij zet als het team zelf niks laat weten, of als het account gewoon goed draait.

Ik was als enige actief, Yoshi vond classic belangrijker, Henri was er sowieso maar weinig in de avonden/begin van de nachten en Robin(panda intern) heeft 2/3 weken actief gespeeld en daarna niet meer.
 
Reactiescore
3.452
Vv probleem,altijd heel vervelend >.<
Jammer jongens!
( gelukkig hebben je stamgenoten wel genoeg tijd om je te internen en plannen te maken om je dorpjes in puin te knallen :p)
 

DeletedUser78126

Guest
Het was ook een 1v1 op dat moment, Koets had ik heus wel toegevoegd op zijn tijd, maar Koets was bij afgelopen waves bijvoorbeeld ook helemaal niet betrokken geweest. ;)

Op zijn tijd indd. Ik vind het zielig dat niemand rekening mee houd dat jij trager bent dan de rest.
Duncan heeft je iig ff geholpen. Is dat misverstand ook weer de wereld uit.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Op zijn tijd indd. Ik vind het zielig dat niemand rekening mee houd dat jij trager bent dan de rest.
Duncan heeft je iig ff geholpen. Is dat misverstand ook weer de wereld uit.

Thanks Schoppenaarsje, eindelijk iemand met beetje begrip <3

Kracht eerst even dat je de vergelijking maakte met mij en Duncan :eek:
Duncan is ook traag #ClusterContest
 

DeletedUser71166

Guest
Helemaal niks mis met wat Red doet. Zo kan je over alles gaan zeiken jezus

zolang het idd niet gaat om het kata'en van de vijand :p





~.Da Vinci
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ach je kent Inge toch, stammen de grond in boren enzo, de oorlog wil zij op t AF voeren.
 
Reactiescore
3.452
Ach je kent Inge toch, stammen de grond in boren enzo, de oorlog wil zij op t AF voeren.
Waar denk je dat het af voor is?
Om neer te zetten wat we vanavond allemaal gaan eten?


En de grond in boren tja,wanneer je intenties als leider niet zo schoon zijn als je doet uitstralen mag daar wat over neergezet worden.
Als je dat niet leuk vind moet je zorgen dat we nergens over kunnen lullen door gewoon normaal het spel te spelen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Waar denk je dat het af voor is?
Om neer te zetten wat we vanavond allemaal gaan eten?


En de grond in boren tja,wanneer je intenties als leider niet zo schoon zijn als je doet uitstralen mag daar wat over neergezet worden.
Als je dat niet leuk vind moet je zorgen dat we nergens over kunnen lullen door gewoon normaal het spel te spelen.

Het AF kan ook best dienen voor complimenten, meningen over stammen/spelers en dergelijke en niet over alleen maar geschreeuw, moddergegooi, zaken die enorm worden uitvergroot.

Een GAP met Koets is gewoon tactisch slim, wij pakken liever een stamGAP dan dat we de 15 spots gaan vullen. Hadden we ook kunnen doen. En aan jouw post te zien van de kritiek over de "BG" was het voornamelijk kritiek naar Red toe, terwijl Koets intensiever gebruik maak van die middelen als BG's/recruiten e.d.

Ah was al te mooi om waar te zijn:)
Redt Red het nu al niet dan :eek:

Het is vooral weer erg jammer dat dit in deze fase al gebeurd en vraag mij ook zeker af waarom deze coalitie is opgezet?
Misschien door onderstaande?

Geruchten gaan al enige tijd dat het intern niet echt lekker loopt in Red( inactiviteit etc) ,ipv proberen je stam er weer bovenop te krijgen gaan ze met de rang 1 stam een bg aan.
Het is enorm jammer dat jullie je goede naam zo te grabbel gooien.

Bekijk je twee posts hier bijvoorbeeld. Hier is geen objectiviteit te vinden, je beoordeelt hier de stam met de minste leden van het erbij halen van een BG en zegt niks over de andere stam.

En dan ga je vervolgens los over katas, je hoort van iemand daarover iets en je ramt het direct hier op het forum. "Nieuw dieptepunt bereikt" komt er direct te staan. De kata's liepen nog helemaal niet, lopen nog helemaal niet, zullen normaal ook helemaal niet gaan lopen.. en het was geen grootschalig plan dat bedacht werd en was echt niet met de intentie gemaakt om Adios hard te naaien, er zat een begrijpelijke tactiek achter.

Kortom Inge, soms gewoon niet zo fel reageren of de moraalridder wezen, en gewoon relaxed posten. Als je ergens fel over bent, doe dan geen conclusies e.d. vooraf maar achteraf. Je zegt zelf dat Red dan maar niet voor discutabele dingen moet zorgen, maar volgens mij moet je ook gewoon leren om dingen niet extreem uit te vergroten, niet te snel oordelen en iets meer objectiviteit in je posts zou ook welkom. Je hebt het nu op één stam gemunt en je kunt dan ook niet stoppen met het zwartmaken van een stam.

Ik vind gewoon dat onze stam dat niet verdient, we zijn geen stabbers, we spelen fair en houden het spel uitdagend.
We hebben niet voor niets een vrij streng recruitingsbeleid, maken bewust kata-afspraken ed. met andere stammen, maar als we ineens een tactische GAP nemen breekt hel weer los bijvoorbeeld. Vind dat de naam van Red hier wel heel erg makkelijk wordt beschadigd.

Waarop je Red kunt bekritiseren is Initium Novum, daar heeft zowel het acc als onze stam gewoon in gefaald, no doubt about that. Maar al die andere zaken, laat dat lekker rusten en we zetten de strijd gewoon weer voort zoals het was.

En @Hopeful P&P is zeker interessant. Zolang het maar gaat over dingen die ook daadwerkelijk zijn gebeurd & de aanwezige objectiviteit.
 
Reactiescore
3.452
B8C9E8C1-5E2F-468C-8AF9-5F4932B1B588.jpeg
Bekijk je twee posts hier bijvoorbeeld. Hier is geen objectiviteit te vinden,

En waarop waren deze uitspraken gebaseerd?
Juist,je topic waar jij je net deed alsof het een 1vs 1 was terwijl jij op dat moment al bezig was om Koets te pushen om aan te vallen.
Kan je een heel verhaal erom heen gaan breien, je intentie om de lezer te doen geloven dat het een 1 vs 1 was , was misleidend.

En je hebt het over een begrijpelijke tactiek om je eigen stamgenoot te kata-en die niet was bedacht om Adios hard te naaien?
Uhm??
 

DeletedUser61134

Guest
Ik zou Tragedy en Anarch kicken, die helpen sws adios :p
1 blik op deze wereld en ik kan meteen zeggen dat t 8 vs 14 was met die 2 stabaccs in Red.
 
Reactiescore
3.537
En dan ga je vervolgens los over katas, je hoort van iemand daarover iets en je ramt het direct hier op het forum. "Nieuw dieptepunt bereikt" komt er direct te staan. De kata's liepen nog helemaal niet, lopen nog helemaal niet, zullen normaal ook helemaal niet gaan lopen.. en het was geen grootschalig plan dat bedacht werd en was echt niet met de intentie gemaakt om Adios hard te naaien, er zat een begrijpelijke tactiek achter.

AF is nu eenmaal het beste middel om verbaal iets voor elkaar te krijgen. Veel spelers en stammen hebben geen zin in gezeik maar weten niet altijd op voorhand wanneer iets gezeik zal opleveren of niet.

Stel Inge was niet meteen naar het AF gekomen over jullie kata plan acht ik de kans groot het gewoon was door gegaan wegens het immers al op tafel lag om het te gaan doen. In dat opzicht is ze geslaagd in haar opzet en heeft het 'meteen gaan roepen op het AF' zeker wel gewerkt.

Bekijk je twee posts hier bijvoorbeeld. Hier is geen objectiviteit te vinden, je beoordeelt hier de stam met de minste leden van het erbij halen van een BG en zegt niks over de andere stam.

In feite heeft ze wel gelijk. Jij maakt een eigen topic over een 1 vs 1 strijd terwijl dit rechtstreeks of onrechtstreeks geen juiste weergave is van de stam liggingen. Het topic begint dus al fout of niet objectief iets wat je nu als verwijt tegen een ander zegt.

Ledenaantal heeft verder ook weinig te maken met of het moreel verantwoord is om een BG te nemen of niet. Als 2 massa noob stammen met veel kleine spelertjes een BG nemen zou jij dat VEEL en VEEL erger vinden dan de nummers 1 en 2 met elk 10 leden een BG nemen. Of het moreel verantwoord is heeft te maken met verschillende factoren maar vooral met de wereld dominantie van een stam. De stam met de meeste punten of/en met de meeste leden is niet automatisch de beste stam of de stam met de meeste dominantie. Op papier in cijfers mogelijk wel maar dat kan in de praktijk geheel anders liggen. Persoonlijk vind ik dat je er weinig aan kan doen dat je tegenstander tussen 2 stammen ligt en dus rechtstreeks of onrechtstreeks je er wel mee samenwerkt. Het probleem voor Inge en daar sluit ik mij wel bij aan is dat je geen juiste weergave geeft van de situatie. Je laat het uitschijnen als een 1 v 1 terwijl het voor jullie tegenstander een 1 v 2 is. Kan dus best zijn dat in jullie ogen het gewoon een 1 tegen 1 strijd is maar dat is niet automatisch voor je tegenstander ook zo. Jij had moeten vermelden dat je tegenstander op meerdere fronten een grote focus moet leggen en niet enkel tegen jullie. Je hebt dus voornamelijk een post gemaakt uit subjectiviteit en niet objectiviteit iets wat je nogmaals Inge verwijt. Of het was een bewuste tactiek om niet in de favorieten rol te kruipen maar in dat geval mag iedereen er dus wel kritiek op geven.


Je stam lijkt me zeker ook geen slechte naam hebben of krijgen hierdoor.
 
Bovenaan