Top/flop stammen

DeletedUser77159

Guest
Andries is een hele aardige kerel en een leuk persoon in het geheel, maar toen het er op aankwam in cl14 dan zie je dat het hele diplomatieke spel geregeld werd door @krepox .
Tijdens cl15 was er niemand om dit gebrek van Andries op te vullen en vandaar dat het ook gewoon mis ging.
 

DeletedUser74552

Guest
Andries is een hele aardige kerel en een leuk persoon in het geheel, maar toen het er op aankwam in cl14 dan zie je dat het hele diplomatieke spel geregeld werd door @krepox .
Tijdens cl15 was er niemand om dit gebrek van Andries op te vullen en vandaar dat het ook gewoon mis ging.
Ik geef 100% toe dat Jasey erg goed is op diplomatiek gebied en ik daar zeker aan onder doe. Echter heeft hij zijn sterke en minder sterke punten, hierin vullen wij elkaar goed aan en daarom gaat het juist goed als we samen spelen. Zo is alle diplomatiek met betrekking tot de stam van Klaske bovenin(rim) via mij gegaan en niet via Jasey, hij zal dit ook wel bevestigen. Overigens ben ik het niet eens met je dat vorige classic mis is gegaan puur door mijn diplomatieke spel, ik heb in principe prima gespeeld als leider en het feit alleen al dat vele de stam Logic als een bedreiging zagen of dat nou in goed of slecht daglicht werd verteld bevestigd mij dat wij wel degelijk een impact op die classic hebben gemaakt. Ik heb mis stappen gezet, dat geef ik toe maar ik denk dat iedereen die op die classic een leidinggevende rol heeft gespeeld dat wel kan zeggen.

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom ik verantwoording af leg tegen iemand die zelf amper wat heeft bereikt op TW zowel niet als speler als niet als leider maar goed onder het mom van hou het AF levend dan maar.:D
 

DeletedUser77666

Guest
Vorige classic ging mis omdat ik op het verkeerde moment op vakantie was!
 
Reactiescore
660
Lijkt me beetje apart om over je zelf de oordelen. In die zin is Krepox dan een objectieve mening gezien de omstandigheden, iig een stuk objectiever dan dat Andries over zichzelf zou praten. Anders krijg je zoiets als "Wij van WC eend raden u aan, WC eend."

En of het nou krepox of Pietje Puk is, dat maakt verder niet uit gok ik zo.

Dus eigenlijk kunnen wij als buitenstaanders het best oordelen over het feit of pimsie nu eersterangs of tweederangs moderator is? Nice, misschien een poll openen?
:p
 
Reactiescore
660
Ik wist niet dat wij überhaupt een leider hadden.
Alsof dat zelfs nodig is. Alleen iemand die die arrogante Laurens een beetje actief houdt. Maar daar heb je geen echte leiding voor nodig. Desnoods kick je hem. Who cares. Wil toch niet farmen.
 
Reactiescore
2.303
Zijn fluitenzuigengehalte was te laag.
 
Reactiescore
460
Allereerst, bedankt. Ga je uberhaupt nog reageren op mijn initiële reactie over de stam Love ? En @leonardo je kan wel doen alsof het precies dezelfde stam is maar dat is het natuurlijk niet.
Undercover is om een of andere reden achter gelaten. En Lukas is in een keer leider af. Mark heeft schijnbaar het stokje overgenomen, waar ik eigenlijk alleen maar blij om kan zijn want misschien kan die het wel netjes houden in plaats te gaan schelden als het een keer ff niet zo gaat als hij wilt. :D
Eest en vooral Undercover heeft ons zelf verlaten.
En dat Mark en Jari het alleen hebben overgenomen is met een goede reden gebeurt, iets waar jij je helemaal geen zorgen over hoeft te maken. Is dit niet ongeveer dezelfde situatie als CL15 wat jij met Roze Pony deed ? Iedereen noemde het R2W maar jij vond het een goed doordachte diplomatische beslissing. Soms moet je het niet verder zoeken dan je eigen denkwijze. Is niet zo heel speciaal wat er gebeurt is dus al die commotie er rond is ook totaal niet nodig. Waarom ik geen leider meer ben gaat jou dan ook geen zak aan.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.490
Eest en vooral Undercover heeft ons zelf verlaten.
En dat Mark en Jari het alleen hebben overgenomen is met een goede reden gebeurt, iets waar jij je helemaal geen zorgen over hoeft te maken. Is dit niet ongeveer dezelfde situatie als CL15 wat jij met Roze Pony deed ? Iedereen noemde het R2W maar jij vond het een goed doordachte diplomatische beslissing. Soms moet je het niet verder zoeken dan je eigen denkwijze. Is niet zo heel speciaal wat er gebeurt is dus al die commotie er rond is ook totaal niet nodig. Waarom ik geen leider meer ben gaat jou dan ook geen zak aan.

6ec2acf3f9eaa80ae9f010dbda4e53b0.png


Ziet er inderdaad uit alsof hij gewoon geleaved is omdat hij daar zin in had ja.
 

DeletedUser75558

Guest
Kunnen we gewoon volledig stoppen met "die speelt wel vies en die niet", jullie zijn allemaal een stel hypocrieten bij elkaar zeg, de ene keer is R2W ge oorloofd, omdat een stel "tw pro's" zeggen dat het geen R2W is, de andere keer kan het weer niet door de beugel. Speel gewoon het spel en laat elkaar met rust met welke beschuldiging dan ook, deze classic is toch wel weer bewezen hoe hypocriet de "hogere laag" van de tw spelers is.
 

DeletedUser74552

Guest
Eest en vooral Undercover heeft ons zelf verlaten.
En dat Mark en Jari het alleen hebben overgenomen is met een goede reden gebeurt, iets waar jij je helemaal geen zorgen over hoeft te maken. Is dit niet ongeveer dezelfde situatie als CL15 wat jij met Roze Pony deed ? Iedereen noemde het R2W maar jij vond het een goed doordachte diplomatische beslissing. Soms moet je het niet verder zoeken dan je eigen denkwijze. Is niet zo heel speciaal wat er gebeurt is dus al die commotie er rond is ook totaal niet nodig. Waarom ik geen leider meer ben gaat jou dan ook geen zak aan.
Het ging mij om het leidersverhaal, bedankt voor je visie op mijn recruit van vorige classic. Ironisch dat het me nu ineens niets meer aan gaat. Volgens mij heeft Mark gewoon een korreltje verstand ergens gevonden en besloten niet in een stam te gaan spelen met jou als leiding. Het feit dat je hier ook weer zo gepikeerd gaat reageren bewijst je onkunde maar weer eens he. In zake Undercover -> zie post van Pim.

We all know how that went :p :D
Goed tot jullie ons stabden maar dat is een andere discussie. Als ik die onderhandelingen niet had gedaan was er helemaal geen samenwerking gekomen aangezien Jasey al veel eerder helemaal klaar was met dat stammetje van jullie. (terecht overigens.)

Kunnen we gewoon volledig stoppen met "die speelt wel vies en die niet", jullie zijn allemaal een stel hypocrieten bij elkaar zeg, de ene keer is R2W ge oorloofd, omdat een stel "tw pro's" zeggen dat het geen R2W is, de andere keer kan het weer niet door de beugel. Speel gewoon het spel en laat elkaar met rust met welke beschuldiging dan ook, deze classic is toch wel weer bewezen hoe hypocriet de "hogere laag" van de tw spelers is.
Met alle respect, het is juist goed dat er heen en weer word gepost tussen de nr 1 en 2 stam zoiets heet P&P. Jou persoonlijke mening over de ''hogere laag'' van TW mag je natuurlijk altijd uiten maar draag dan wel bij aan het forum en onderbouw het een beetje. Als je daar geen zin in hebt, fair enough, je speelt deze classic toch niet maar hou je dan weg van het AF Paultje. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan