Spotprentjestopic

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dat wij onze vijand ''dood rekruteren'' ben ik het niet mee eens. Dit heb ik al tegen Niels en ook tegen Martijn gezegd, Jullie hadden tot dan met de rank 3 een kwantitatief overgewicht, dit hebben jullie tot de val van Tiktak niet benut, zelfs niet eens gecoordineerd aangevallen naar mijn weet. Wij gaan zoeken naar een optie om aan de overhand te komen, wat logisch is, en jullie bg begeeft het door wanbeleid mbt PR vanuit Vinage. Tja ga dan niet huilen dat je BG de andere kant gaat kiezen...

In mijn ogen was alles koek en ei als Vinage het overgewicht had met Tiktak aan hun zei, maar nu Chill dat heeft is het huilen.... Dat bedoel ik met oogkleppen.

Als je zo graag in de onderliggende partij speelt heb je hier je kans weer, dus gewoon ophouden met dat zinloze gejank hier en gaan spelen. De kaarten zijn verdeeld en er kan gespeeld worden volgends mij.
 

DeletedUser69389

Guest
Dat wij onze vijand ''dood rekruteren'' ben ik het niet mee eens. Dit heb ik al tegen Niels en ook tegen Martijn gezegd, Jullie hadden tot dan met de rank 3 een kwantitatief overgewicht, dit hebben jullie tot de val van Tiktak niet benut, zelfs niet eens gecoordineerd aangevallen naar mijn weet. Wij gaan zoeken naar een optie om aan de overhand te komen, wat logisch is, en jullie bg begeeft het door wanbeleid mbt PR vanuit Vinage. Tja ga dan niet huilen dat je BG de andere kant gaat kiezen...

In mijn ogen was alles koek en ei als Vinage het overgewicht had met Tiktak aan hun zei, maar nu Chill dat heeft is het huilen.... Dat bedoel ik met oogkleppen.

Als je zo graag in de onderliggende partij speelt heb je hier je kans weer, dus gewoon ophouden met dat zinloze gejank hier en gaan spelen. De kaarten zijn verdeeld en er kan gespeeld worden volgends mij.
Behalve dat de wereld volledig in balans was.
 

DeletedUser69389

Guest
Jullie waren in overwicht zegt ie. heeft ie geen ongelijk in toch?
Overgewicht was lichtelijk en zeer verwaarloosbaar. Om voor de objectieve lezers aan te tonen een post van een maand terug: Denk dat ik niet zo'n post hoef te maken nu om aan te tonen dat Chill. de wereld tamelijk in disbalans heeft gebracht t.o.v. toen ofwel? Sterker nog. Het bleek toch te kloppen dat er een bondgenootschap is met Chill. Dus Chill. was al in de meerderheid bleek daarna.

*Ik heb ervoor gekozen i.v.m. tijdsbesparing om alleen te kijken naar stammen. Het kan zijn dat er nog spelers niet benoemd zijn die wel tot een kamp behoren.

Roy mooie poging om de publieke opinie naar je hand te zetten. Ik zal even doormiddel van statistieken even staven hoe het echt zit. Aangevuld met een kaartje. Ik baseer mijn mening op basis van aantal dorpen en niet op basis van punten. Want punten zegt niet direct iets over de invloed op een wereld. Aantal dorpen gebaseerd op de gegevens die aanwezig waren op 27 maart 2018 om 13:10

'Kamp' Chill
Chill
= 1434 dorpen
BG Care = 215

DU stammen
Whale. = 69
Vodka = 78
DK = 55
DRR = 86
WIN. = 77
Slash = 147

Het aantal dorpen 'Kamp' Chill op het moment bezit zijn 2161 dorpen.


'Kamp Vinage'
Vinage
= 1120
BG Tik Tak = 657

DU stammen
Above = 146
Pages = 172
Minions = 30
~PB~ = 207

Het aantal dorpen dat 'kamp' Vinage op het moment bezit zijn 2332 dorpen.

Kamp Rose en Poppy = 415 + 65 = bezitten 480 dorpen.
Die heb ik niet benoemd bij Chill. Ondanks de geruchten over een mogelijke samenwerking tussen de stammen onderling of onderlinge verbanden op spelersniveau. Daarom ook wit gemarkeerd. Kan geen hard oordeel erover vellen.

Voor de rest zijn er nog rimstammen, waarvan Pig de grootste is, die niet tot één der kampen horen. Echter vormen ze wel een rol op deze wereld en hebben ze een invloed. PIG en BIG hebben 274 + 46 dorpen = 320 dorpen. Laten we voor het gemak stellen dat de stammen waar ze mee samenwerken in totaal 600 dorpen bezitten. Om het even ruim te pakken.

Er zijn op deze wereld 16431 dorpen en waarvan 6447 barbarendorpen. Dat maakt een totaal aantal spelersdorpen van 9984.
3b1f1d02ffc5bcbd1ddec51bb4f41bd7.png

De volgende uitkomsten zullen berekend worden met de volgende berekening: (Aantal dorpen / 9984) x 100 = het percentage van invloed op de wereld.

Kamp Chill: (2161 / 9984) x 100 = 21,6%
Kamp Vinage: (2332 / 9984) x 100 = 23,4%
Kamp Rose: (480 / 9984) x 100 = 4.8%
Kamp PIG: (600 / 9984) x 100 = 6,0%

Dan even een kaartje hoe dat visueel er allemaal uitziet en hier de link naar de legenda:

nl59


Het paradepraatje dat wij de hele wereld dus aan onze zijde hebben mag weg. Wanneer er inderdaad geen samenwerking is tussen Rose en Chill dan heeft Vinage inderdaad een kwantitatieve voorsprong. Maar die kwantitatieve voorsprong is minder groot dan jij wilt doen voorkomen. Het betreft namelijk een verschil van 171 dorpen en een percentage van 1.8% op basis van het aantal spelersdorpen die er deze middag bij het maken van deze post op wereld 59 actief waren.

Er is dus een voorsprong, maar geen hele wereld aan onze zijde. Saillaint detail is dat jullie als kamp Chill 73 hebben verloren door de afgang die jullie BG Care heeft gehad. Dit zijn dan ook nog eens alleen de verliezen die er zijn gemaakt toen de spelers nog in de stam speelden. De dorpen die zijn verloren nadat de bewuste accounts uit de stam waren heb ik gemakshalve niet meegenomen.

Zijde 1:
Stammen: Care., Chill., Whale., Vodka., DK, DRR, Win., Slash
Zijde 2:
Stammen: Vinage, TikTak, Pages, Above., ~RP~, Minion

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 21
Kant 2: 94
Verschil: 73

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 143,484
Kant 2: 824,528
Verschil: 681,044

chart


Al bij al hoop ik dat ik met deze post voldoende heb duidelijk gemaakt dat ik het ween argument dat Vinage heel de wereld bezit door de wc gespoeld kan worden. Dat Vinage voorstaat is ook puur te danken aan de afgang van Care, want anders stonden jullie als Chill vermoedelijk nog gewoon voor.

Rest ga ik nu rustig bijlezen en op reageren.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Dat betekent slim met je troepen om gaan (de quote van Roald) waarin hij vermelde dat het positief was o_O

Moet ik hier überhaupt woorden aan vuil maken? Ik snap dat het allemaal moeilijk te begrijpen is maar ondertussen heb ik al vele keren een verhaaltje geschreven over dat internen nooit beter is dan het edelen van nieuwe kwantiteit.

Collationem is (nagenoeg) het enige account wat hoog staat met minimale interns en pp abuse en staat zelfs als rimaccount hoger in oda dan ranking. Daarnaast is het later gestart dan de overigen in de top 25 en is het zo een beetje het enige account wat altijd een positieve groeiranking heeft. Mijn team en ik hebben ondertussen al bewezen dat kwaliteit en ervaring nog altijd waardevoller zijn dan dikte van je portemonnee en enthousiasme om je geld over de balk smijten voor een kansloos spel, en voorlopig wijzen de cijfers erop dat we kunnen blijven stijgen in alle ingame ranglijsten.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77942

Guest
Mijn kijk op de overstap van tiktak naar chill

Klinkt als volgt
Mensen zagen het niet zitten om te fronten en kiezen dan de makkelijke weg en dat is dan maar naar de stam gaan waarmee je front

Van chill uit mischien slim
Maar vind het meer op r2w lijken dan een slimme zet

Hoop dat het voor chill goed uitpakt die recruits
Maar toch hoop ik zelf dat ze zwaar hard onderuit gaan
 
Reactiescore
853
Mijn kijk op de overstap van tiktak naar chill

Klinkt als volgt
Mensen zagen het niet zitten om te fronten en kiezen dan de makkelijke weg en dat is dan maar naar de stam gaan waarmee je front

Van chill uit mischien slim
Maar vind het meer op r2w lijken dan een slimme zet

Hoop dat het voor chill goed uitpakt die recruits
Maar toch hoop ik zelf dat ze zwaar hard onderuit gaan
Ik dacht echt dat dit ging rijmen toen ik de tweede zin las, teleurstellend..
 

DeletedUser78825

Guest
Ik dacht echt dat dit ging rijmen toen ik de tweede zin las, teleurstellend..

De Koude Klok

Mijn blik.
Op het einde van dat getik.

Mensen zagen het niet meer zitten aan dat front,
dus maakten ze het maar bont.

In plaats van te vechten en hun mannetje te staan,
besloten ze maar naar de stam aan de andere kant van het front te gaan.

Vanuit Chill was dit misschien wel goed gedaan,
maar ik vind het eerder de kant van R2W uit gaan.

Hopen dat die recruits goed uitpakken voor Chill,
maar ook hopen dat ze hard onderuitgaan met een gil.

Dat is mijn blik,
over dat einde van het getik.

De TikTakkende klok is nu koud,
Hopelijk gaat Vinage lopen met dat goud.


Gedicht door: Cryptic
Idee door: @Felicitys
Gebaseerd op de post van: @BrokenArrow

 
Bovenaan