Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser15154

Guest
Wait, wut?! Jullie zitten allebei in Koets toch?

Is het een beetje gezellig daar? :D
 

DeletedUser15154

Guest
Man man man, is er de mogelijkheid dat jullie dit voortzetten in jullie stamforum? Is een beetje triest om te lezen... Plaatsvervangende schaamte.

EDIT: thanks mod.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Mijn excuses voor het getrashtalk van net, zeer ongepast
 
Reactiescore
1.367

Deleted User - 487871837

Guest
De heren hebben het zelf inderdaad al opgelost, dank daarvoor. Houd het voortaan een beetje beschaafd graag, dan is dit ook niet nodig ;)

Dat geldt overigens niet alleen voor de betrokkenen, maar voor iedereen.
 

DeletedUser76297

Guest
I F@CKING LOLLED HAHAHAH

Cluster van: Initium Novum
Rood: Adios
Blauw: Red
Het biggetje van red!

kOQmWc

ePs8Bc


Het is 1 van de compactste clusters van W.60 wat goed verdedigbaar is. Met rang 1 ODD (11-4) en geen dorpenverlies aan Adios is dat tot nu toe ook gebleken. Met een calamity onder en links van je die je veel save geeft heeft dit account een mooie ligging om het lang vol te houden. Ook zijn de loopafstanden van de clears max 10 uur van de ene kant naar de andere kant. Dus kan er op korte termijn een aanval door het account opgezet worden. Terwijl anderen van hun save naar het front wel meer dan 20 uur lopen.
 

DeletedUser78126

Guest
Hahahaha, de tekst erbij ook echt. Heeft een mooie ligging om het lang vol te houden. Hoewel lang natuurlijk relatief is.
 

DeletedUser76297

Guest
Lang was voor hun een aantal weken, maar om het toch on topic te houden

Initum novum, top of flop? :D
 

DeletedUser77942

Guest
Al zit ik bij de tegenpartij wil ik niet meteen zeggen dat intium een flop is

Je kunt nooit altyd de speler blamen
Heeft red wel genoeg gedaan voor een front account zoals intium

Ik denk zeker niet dat de bespelers flop zijn en ze het spelletje echt wel kunnen
Ik denk alleen dat red het verkeerd ingeschat heeft/ niet genoeg gedaan heeft het account op de been te houden
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser76297

Guest
Ja luxe hoor die kans, en wat heb je nu? inderdaad, hellemaal niets net als ajax.

Sterker nog, je hebt nog minder want jullie doneren kennelijk dorpen :p
 
Reactiescore
853
Al zit ik bij de tegenpartij wil ik niet meteen zeggen dat intium een flop is

Je kunt nooit altyd de speler blamen
Heeft red wel genoeg gedaan voor een front account zoals intium

Ik denk zeker niet dat de bespelers flop zijn en ze het spelletje echt wel kunnen
Ik denk alleen dat red het verkeerd ingeschat heeft/ niet genoeg gedaan heeft het account op de been te houden
Als ik hoor dat spelers gewoon aanwezig zijn, maar niet willen deffen en vv bij Red neerzetten is de fout wel degelijk toe te schrijven aan Initium. Maar goed hier kunnen we over doorgaan, conclusie is dat beiden gewoon keihard gefaald hebben.
 
Bovenaan