De tijgervachtoorlog

DeletedUser77743

Guest
Beter laat dan nooit. Dan is al een kleine week aan de gang, maar was nog niet op het AF geraakt. Bij deze alsnog het topic. Hieronder de oorlogsverklaring.

Toen de Rebelse krijgers terugkeerden van jacht, keek leider Horse Whisperer. voldaan naar zijn manschappen. Ze hadden zowaar een TYGER gevangen. Toen dorpsoudste Boesboes de vangst van dichtbij onderzocht, viel hem iets merkwaardigs op. Onder dat TYGERvel zat namelijks een hele familie eendjes! De eendjes hadden een nieuwe vermomming aangenomen om te ontsnappen aan Rebels, maar dit bleek nogmaals zonder succes. "Er waren er nog veel meer", zei bizkit. "Het zou me niet verbazen als er een massastam van bestond", wist repel op te merken. "Je hebt gelijk", zei McCaramac, "Jungle Stormontbreekt". Die dekselse onderkruiper die van stam verandert zoals een ander van onderbroek verander, beter gekend als aartsvijand nummer één van Rebels, was inderdaad nog spoorloos. "Hij zal niet blijven ontsnappen. Hij staat vanaf nu op onze zwarte lijst. Hij kan nergens meer heen", stelde Horse Whisperer. zijn manschappen gerust.

Op TYGERjacht!


Uit de 'Memoires van The Rebellion',
getiteld "Hoe The Rebellion de wereld overwon na een grimmige strijd met hun vijanden"
Hoofdstuk "Eendjes in tijgervacht"
 

DeletedUser72496

Guest
uLwr44Z.png

EIN-DE-LIJK!!!

The Rebellion is coming for you

Zijde 1:
Stammen: Rebels
Zijde 2:
Stammen: TYGER

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 232
Kant 2: 35
Verschil: 197

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,262,508
Kant 2: 335,726
Verschil: 1,926,782

chart
 

DeletedUser77743

Guest
Dit wordt echt te makkelijk. 40,8% van de vereiste 55% dominantie, terwijl de wereld nog maar een paar dagen geleden zonder range werd.
 

DeletedUser77743

Guest
Dan moet je maar niet fuseren ;)
Jullie hadden op cas3 ook gefuseerd meende ik me te herinneren ;) en onze fusie was er voor we wisten dat de dominantievoorwaarde zo laag kwam te liggen. Dus bij het instellen van de dominantievoorwaarde hadden ze daar beter rekening mee gehouden.
 
Reactiescore
323
Jullie hadden op cas3 ook gefuseerd meende ik me te herinneren ;) en onze fusie was er voor we wisten dat de dominantievoorwaarde zo laag kwam te liggen. Dus bij het instellen van de dominantievoorwaarde hadden ze daar beter rekening mee gehouden.
Klopt niet helemaal, wij hadden in een veel eerdere fase een klein stammetje opgenomen en bleven op max 22 leden. Bovendien stonden we toen slechts een paar miljoen voor. De dominantie kwam uiteindelijk door het gebrek aan stabiliteit bij de tegenstanders.
 

DeletedUser78608

Guest
55% is hoe dan ook een heel lage overwinningsvoorwaarde..
 
Reactiescore
15
Verslagen tegenstanders
Als aanvaller Als verdediger Als ondersteuning Totaal
Rang Naam Stam Verslagen
1 Jungle Storm
110994_thumb
TYGER 386,85 Mil.
2 McCaramac
96652_thumb
Rebels 231,64 Mil.
3 Drx. Dabb
96652_thumb
Rebels 227,22 Mil.
4 Horse Whisperer.
96652_thumb
Rebels 224,77 Mil.
5 pretends
96652_thumb
Rebels 218,73 Mil.


grote klasse jungle

heb je m toch weer mooi geflikt,
wat een vechtjas ben je.
net als in w6.

en tevens super dat je t nog geprobeerd heb en niet opgegeven heb en nog getracht er wat van te maken.
de stam SEDU heeft jou flink belazerd en niet de kans gegeven om er nog een succes van te maken.
had je maar eerder met TYGER begongen en die besluitloze sedu leiders alleen gelaten.
terwijl jij degene was die voorspeld had dat er spelers naar rebels zouden gaan van legion, je wist precies altijd wie de verraders waren, je ontdekte een dubbele speler of fear the dwarp en toppertjes, je ontmaskerde the toetje, je voorzag dat lord corax naar rebels zou gaan terwijl die zij never en nooit dat te doen enzv...
je had beter verdient..
toch knap dat je je nog heb ingezet voor een nieuwe stam en nog wat plezier hebt gebracht..
 

DeletedUser77743

Guest
Pedrosa neemt me de woorden uit de mond :p ik walg van dit egocentrisme in combinatie met het over jezelf spreken in derde persoon. Jezelf laten volzetten met def hoef je niet fier op te zijn. Bovendien verdien je niet beter: je hebt in het begin van de wereld je stam Auth. in de steek gelaten om naar de grote vijand te trekken en hebt vervolgens van stam naar stam gehopt. Nee, een stamhopper die op het einde van de wereld komt lopen pochen met zijn verslagen tegenstanders die hij grotendeels heeft behaald door zich met defence van stamgenoten te laten volzetten, verdient niet beter. Maar dat is dan natuurlijk mijn bescheiden mening ;)
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
15
dat vol zetten is natuurlijk kolder
zeker de laatste maanden 90 procent eigen os
ook op de aanvals rang staat jungle 2
dus naast t moeten deffen viel jungle ook veel aan
erg veel tijd en energie ingestoken.
dat hoppen is idd de enige fout
een vergissing die meerdere stamveranderingen veroorzaakt
en jungle verkeerd bejegenen hier is erg jammer
zeker nu er heel wat zaken zijn die makkelijk tot heel andere bewoordingen gebruikt kunnen worden bij een aantal spelers van rebels
laten we dat maar niet hier gaan neerzetten.
we komen elkaar zeker nog tegen op een andere wereld.
dat hoop ikzelf wél

jungle
 
Reactiescore
693
Ik heb de laatste dagen nog flink wat vlaggen kunnen farmen. Ik had soms zelfs 13 tot 16 edels in een dorp en had nog edels om te produceren. Bedankt aan lovelykim en guus geluk om mijn dorpen te clearen. Dan moest ik zelf mijn edels niet te laten doodlopen.
2000 vlaggetjes binnen :engel:
 
Reactiescore
693
Sorry dat ik je vergeten ben.
Veel succes
Veel weerstand had je toch niet. Eerlijk?

Mannekes, voor casual 7 doe ik een naamchange. Iemand iedeën???
Kan ik misschien eindelijk van jens neter afkomen :oops::oops::oops::oops::oops::oops:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan