Edeltrein

DeletedUser79359

Guest
Na lange tijd niet gespeeld te hebben waag ik me weer eens aan tribal wars. Maar ik zie dat er de nodige zaken zijn veranderd. Veel zaken liggen vrij voor de hand.

Wat is tegenwoordig ''de'' manier om eeen edeltrein te versturen? Vroeger deed ik het altijd via Opera. Dat werkt in principe nog steeds. Maar ik zie ook dingen voorbij komen over dat het nu ''íngebouwd'' zou zijn in TW? Waar en hoe dan?

Ik hoop dat iemand dit wil toelichten. Alvast dank!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Gewoon een edelaanval versturen, dan zie je eronder staan 'voeg edelaanval toe' en dan kom je er wel uit ;)
 

DeletedUser79359

Guest
Gewoon een edelaanval versturen, dan zie je eronder staan 'voeg edelaanval toe' en dan kom je er wel uit ;)

Hmm wordt het nog niet duidelijker van :p

Om een treintje binnen een seconde te sturen hoef je niet meer via Opera 4 tabbladen te gebruiken begrijp ik?
 
Reactiescore
2.506
Hmm wordt het nog niet duidelijker van :p

Om een treintje binnen een seconde te sturen hoef je niet meer via Opera 4 tabbladen te gebruiken begrijp ik?

Tegenwoordig is deze functie ingebouwd in het spel. Zodra je vier edels in een dorp hebt selecteer je de troepen en 1 edel en dan krijg je de optie om meer edels toe te voegen. Waardoor je vier aanvallen tegelijk kunt sturen (dus een trein).
Let wel: deze functie werkt enkel als je meerdere edels in het dorp beschikbaar hebt.
 

DeletedUser79359

Guest
Tegenwoordig is deze functie ingebouwd in het spel. Zodra je vier edels in een dorp hebt selecteer je de troepen en 1 edel en dan krijg je de optie om meer edels toe te voegen. Waardoor je vier aanvallen tegelijk kunt sturen (dus een trein).
Let wel: deze functie werkt enkel als je meerdere edels in het dorp beschikbaar hebt.

Dat maakt het al duidelijker. Dank.

We gaan het eens uit proberen.

Werkt een trein alleen met edels? Of kun je zo ook fake treinen versturen?
 

DeletedUser79368

Guest
Vind het zelfs beter omdat je er uw OS in de laatste tab kunt zetten voor minder eigen slachtoffers te maken, minder tijdrovend en zeer kort erachter.(wel met extra edel voor de looptijd)
En als je het heel gek wilt doen kun je de edeltoevoeging vanuit verzamelplaats ook klaar zetten en met verschillende tabs verschillende edelaanvallen in een fractie van tijd versturen naar evt verschillende dorpen van een speler.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan