Discussietopic: Clustercotest

Reactiescore
2.506
Dit is het discussietopic van de clustercontest van alle Casuals. Hier vind je het inzendingentopic (klik).

Hier zijn discussies, vragen en opmerkingen welkom over deze contest.
 
Reactiescore
60
Datum staat fout in de openingspost (22 mei is niet over 14 dagen). Verder netjes gedaan. (hoewel 400% zoom en hele cluster zichtbaar voor casual 1 wel een uitdaging kan zijn).
 
Reactiescore
592
"Discussietopic: Clustercotest" :p

Zoom op 400% is voor casual 1 misschien wel dichtbij ja, zeker als de stam/vijanden er ook zichtbaar op moeten zijn. Maar voor cas6 is het misschien meer dan genoeg..
Misschien toestaan dat het per casual mag verschillen, zolang het cluster en de stam/vijand er maar voldoende goed zichtbaar op zijn ?:oops:

 
Reactiescore
2.506
Wees creatief de zoom maakt mij niet heel veel uit. Als je complete cluster er maar opstaat.
 

DeletedUser72496

Guest
Echte Casual spelers (Casual 1 dus :D) geven hun safe af (of jumpen meteen) aan stammies of bondgenoten en jumpen naar het front. Dus compactheid is al naar de klote...
 
Reactiescore
2.506
Echte Casual spelers (Casual 1 dus :D) geven hun safe af (of jumpen meteen) aan stammies of bondgenoten en jumpen naar het front. Dus compactheid is al naar de klote...

Gelukkig kan je op meer vlakken puntjes pakken. Vergouding safe/front is dan wel geil :p
 
Reactiescore
2.506
@Poo. doet ff 2k pp doneren <3 Ik stel voor om hem als bedankje een week lang geen kritiek te geven :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
De Prijzen
De prijzen zullen voorlopig als volgt zijn:

- 1e prijs: 1000 premium punten!
- 2e prijs: 850 premium punten!
- 3e prijs: 600 premium punten!
- 4e prijs: 350 premium punten!
- 5e prijs: 200 premium punten!

- Originaliteitsprijs: 800 premium punten!

- Compactheid: 250 premium punten!
- Vorm/ligging: 250 premium punten!
- Verhouding safe/front: 250 premium punten!
- Toekomst perspectief: 250 premium punten!

- Troostprijs: 200 premium punten!
(dus laatste plaats)

Huidige sponsoren

TWNL: 1000 premium punten
The Minion: 1000 premium punten
Poo: 2000 premium punten
Hopeful: 500 premium punten
Sc Beast: 500 premium punten

Shout out!
 
Reactiescore
2.506
Week 1 in bijna voorbij
 
Reactiescore
179
Deze week toch wat te druk met werk, dus ik weet niet zeker of ik nog mee kan doen. Ik weet niet of de deadline een weekje opgeschort kan worden?
 
Bovenaan