Spotprenten

Reactiescore
207
Zo grappig je uitleg, het gaat hier over spotprenten mijn beste.
En ik vind dit best grappig om te zien omdat Hunt altijd claimt eerlijk te zijn, zelfs de stab willen ze niet erkennen. Een week later zijn de eerste kata-raportjes er al en dan moet ik idd eens goed hard lachen. En daar blijft het bij.

Had ik er een discussie over willen lanceren had ik het wel in een ander topic gezet.

PS: jouw repliek geeft duidelijk veel inzicht. Het account heeft geen troepen meer lol.

Oei alles goed vriend? Je spreekt jezelf al tegen.. je zegt dat ik hier geen discussie moet starten terwijl ik antwoord met een spotprent en jij bent deze precies vergeten? :)

Ps: als het geen troepen meer heeft moet ik geen moeite doen he, dus zeg je beter niet "doe eens moeite noob" <3

Nu weten we alvast hoe jij voor je PP kan betalen <3

children-contradiction-street_stand-street_stall-contradicting-contradicts-sden1302_low.jpg
 
Reactiescore
533
Oei alles goed vriend? Je spreekt jezelf al tegen.. je zegt dat ik hier geen discussie moet starten terwijl ik antwoord met een spotprent en jij bent deze precies vergeten? :)

Ps: als het geen troepen meer heeft moet ik geen moeite doen he, dus zeg je beter niet "doe eens moeite noob" <3

Nu weten we alvast hoe jij voor je PP kan betalen <3

children-contradiction-street_stand-street_stall-contradicting-contradicts-sden1302_low.jpg
Wat een dorpsnaam allemaal niet kan doen. Wist je dat ik gewoon 2min was gelogd gisteren? ff c-snipe gedaan en dorp-change gedaan en weer weg. Ik ga echt dat account lolaap niet deffen hoor.
 
Reactiescore
533
Doe eens moeite, noob.

(zie daar is die wel gepast ;) )
Nja je trein was slecht kon ik niet laten liggen, ik heb zelfs gesniped met de dorpsnaam.

Maar blijkbaar worden dorpsnamen ook al aanzien als bloedserieus.
 
Reactiescore
533
27usry.jpg
[/url]
 
Reactiescore
207
Helemaal niet daarom nam ik expres het dorp tijdens de nachtbonus.
Ook als statement :)

Blijkbaar mogen we niet antwoorden want anders is het niet meer leuk voor je of?

serieus.png
 
Reactiescore
533
Helemaal niet daarom nam ik expres het dorp tijdens de nachtbonus.
Ook als statement :)

Blijkbaar mogen we niet antwoorden want anders is het niet meer leuk voor je of?

Bekijk bijlage 12753
Tuurlijk mag je dat wel. Ik begrijp je statement alleen niet, lolaap is een vv dat wij gedumped kregen en die boven de 60 dagen zit. Het nut om dat te deffen is er niet dus statement omdat je een inactief account in de nacht edelt als statement? Eeuhm er klopt iets niet.
27utji.jpg
[/url]
 
Reactiescore
207
Tuurlijk mag je dat wel. Ik begrijp je statement alleen niet, lolaap is een vv dat wij gedumped kregen en die boven de 60 dagen zit. Het nut om dat te deffen is er niet dus statement omdat je een inactief account in de nacht edelt als statement? Eeuhm er klopt iets niet.
27utji.jpg
[/url]

Ahja want een edel die gesniped wrd na een week inactiviteit is wij die geen moeite doen.

Talk about logic..

geen prentje needed, je eigen prentje is perfect herbruikt hier :)
 
Reactiescore
533
Ahja want een edel die gesniped wrd na een week inactiviteit is wij die geen moeite doen.

Talk about logic..

geen prentje needed, je eigen prentje is perfect herbruikt hier :)
Was dan ook een trol-dorpsnaampje haha.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Rare discussie hier dat nergens over gaat.

Vooral amuserend om te zien dat Hunt fel reageert op een spottende opmerking.
 
Reactiescore
207
wowo discussie is het niet he anders moet het op een ander topic :)

Als er iemand echt wilt weten ivm katagebruik stuur gerust een PM naar AEF.
Dan wil ik wel een deftig antwoord geven, hier ga ik enkel trollen. :)
 
Reactiescore
533
Oke dan.
 
Bovenaan