P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

Reactiescore
603
De oorlog is al een tijdje aan de gang, maar ondertussen heeft P. de 1 miljard aangetikt.
Tijd aan SHIP & Zero-B om daar verandering in te brengen?

Je kan deze titel bekijken als een korte uitdaging, is SHIP & Zero-B gewoon sterker dan P.?
Of zal SHIP & Zero-B hun grootste vijand wel kunnen verslaan? gaan ze P. ooit weer onder de 1 miljard krijgen?

Het zijn haast wel leuke statistieken, wat denken jullie?
index.php
 
Reactiescore
323
Muah, die discussie zal nauwelijks gevoerd gaan worden aangezien er bijna niemand meer van P op dit forum komt en er bovendien al in andere topics over dit onderwerp gepost wordt.

En ook voor een openingspost van een discussietopic mis ik de nodige ingrediënten. Je kan een kaartje toevoegen, oorlogstats, aantal spelers per partij etc :D
 

DeletedUser72496

Guest
XQFp1Jv.png

Oorlogsstatistieken van 2018 (tot en met 4 april 2018)
SHIP & Zero-B vs. P. & W-Pack

TIP: groen is SHIP & Zero-B :oops:
 
Reactiescore
603
Muah, die discussie zal nauwelijks gevoerd gaan worden aangezien er bijna niemand meer van P op dit forum komt en er bovendien al in andere topics over dit onderwerp gepost wordt.

En ook voor een openingspost van een discussietopic mis ik de nodige ingrediënten. Je kan een kaartje toevoegen, oorlogstats, aantal spelers per partij etc :D
Spelers naar hier brengen, is toch vrij interessant zo een discussie topic?
 
Reactiescore
179
Deze statistieken zeggen meer dan genoeg, dat wij op schema zijn. P. kan enkel rekuteren verder laten ze niks meer zien, wij hadden gehoopt op een spannende oorlog maar ik vrees ervoor.

Zijde 1:
Stammen: SHIP, Zero-B
Zijde 2:
Stammen: P., W-pack

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 17,685
Kant 2: 4,049
Verschil: 13,636

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 292,074,790
Kant 2: 217,889,249
Verschil: 74,185,541

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 167,429,765
Kant 2: 37,131,711
Verschil: 130,298,054

chart
 

DeletedUser74966

Guest
Deze statistieken zeggen meer dan genoeg, dat wij op schema zijn. P. kan enkel rekuteren verder laten ze niks meer zien, wij hadden gehoopt op een spannende oorlog maar ik vrees ervoor.

Zijde 1:
Stammen: SHIP, Zero-B
Zijde 2:
Stammen: P., W-pack

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 17,685
Kant 2: 4,049
Verschil: 13,636

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 292,074,790
Kant 2: 217,889,249
Verschil: 74,185,541

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 167,429,765
Kant 2: 37,131,711
Verschil: 130,298,054

chart
Deze overzichtjes had ik ergens al gezien ja :p

Beetje verschil maar :eek:
 

DeletedUser77892

Guest
De oorlog was spannend, tot afgelopen november. Vanaf dat moment is het omgeslagen in het voordeel van Ship en zero-B
Tot nu toe hebben wij in P. daar helaas nog geen verandering in kunnen brengen.
Neemt niet weg dat er zeker nog een aantal spelers in P. zitten die dit wil blijven proberen. Echter mag het gezegd worden dat Ship en zero sinds november zeker de sterkere partij zijn.
 
Reactiescore
179
al blijft Zero gewoon noob :D

Deze reactie heeft geen enkele toegevoegde waarde op dit topic.

Wat maakt het in vredesnaam uit of Zero noob is? Het gaat er mij om dat ze dorpen pakken hoe noobs ze dan ook wel zijn. Het het lukt ze zeer goed daar hebben P. en W-Pack toch wat meer moeite mee.
 
Reactiescore
323
Deze reactie heeft geen enkele toegevoegde waarde op dit topic.

Wat maakt het in vredesnaam uit of Zero noob is? Het gaat er mij om dat ze dorpen pakken hoe noobs ze dan ook wel zijn. Het het lukt ze zeer goed daar hebben P. en W-Pack toch wat meer moeite mee.
Ja dat is het belangrijkste :D
 
Reactiescore
338
Punten van de 40 beste spelers: 1.007.477.837

veel bonus hebben ze nog niet opgebouwd allesinds :D
 
Bovenaan