Top/flop spelers

DeletedUser78803

Guest
Ok me vorige post was slecht dus verwijderd.

Hierbij mijn uitleg over mijn zogenaamde "kata actie" hoop dat na deze post alles duidelijk is en deze onzin de wereld uit is.

Ik spelend op .Finis Courts zat samen met iemand genaamd Sokaa in de stam. Maar deze kinderachtige knaap ging uit de stam en verpeste mijn spelplezier etc etc dus stuurde ik dit in de groepsapp (zie afbeelding)
WhatsApp Image 2018-04-06 at 21.50.15.jpeg
Dus dit deed ik ook ik pakte 1C erbij en gooide alle clears op deze speler.

De volgende middag logde ik toch nog een x in om te kijken en meteen schrok ik want zag dat wij kata's binnen kregen meteen daarna appte ik dit naar een groep waar ik in zat (zodat je kan zien dat ik van niks wist)
WhatsApp Image 2018-04-06 at 22.13.2 2eeee.jpeg
Zoals je ziet heb ik aangegeven dit niet gedaan te hebben ook heb ik meteen in mijn eigen account app iets gestuurd:
WhatsApp Image TW forum.jpeg
Ook heb ik natuurlijk op het account gekeken of het waar was dat wij kata's hadden gestuurd en inderdaad er waren een aantal rapportjes 3-4 als ik me niet vergis waar idd kata's op boer zijn gegooid en hey ik zie de dader ook meteen "we gingen toch kata's gooien"
paraat.jpeg
Hier kan je nog even zien dat ik boos was dat hij zoiets doet en hij aangeeft van "hij liet toch alles door"

Conclusie? Ik heb geen kata's gegooid ook niet terwijl we er een hoop terug kregen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74552

Guest
Het is algemeen bekend dat de mensen die met jens in een wereld hebben gespeeld uwhh ja hoe zeg je dat netjes ... nja hij is een prima speler maar doet het zelfde als een klein kind die niet zijn zin krijgt! begint te schreeuwen, taalgebruik van heb ik jou daar en onder meer kata gebruik! Blijft een risico speler die jens, voor je het weet moeten de spelers om je heen 14 dagen wachten tot zijn account eindelijk BB gaat en hier bij refereer ik naar W58 ^^
Werd dat niet hetzelfde van Paul gezegd? En die heeft zich prima gedragen voor 2 classics. Sterker nog, nu hoor je hem alleen maar politieke onzin posten, een ware verlichting volgens sommige. Volgens andere is hij nu erger dan te voren. Wie zal het zeggen.
 

DeletedUser78803

Guest
Het is algemeen bekend dat de mensen die met jens in een wereld hebben gespeeld uwhh ja hoe zeg je dat netjes ... nja hij is een prima speler maar doet het zelfde als een klein kind die niet zijn zin krijgt! begint te schreeuwen, taalgebruik van heb ik jou daar en onder meer kata gebruik! Blijft een risico speler die jens, voor je het weet moeten de spelers om je heen 14 dagen wachten tot zijn account eindelijk BB gaat en hier bij refereer ik naar W58 ^^

Um en wie ben jij precies? :)
 
Reactiescore
660
Werd dat niet hetzelfde van Paul gezegd? En die heeft zich prima gedragen voor 2 classics. Sterker nog, nu hoor je hem alleen maar politieke onzin posten, een ware verlichting volgens sommige. Volgens andere is hij nu erger dan te voren. Wie zal het zeggen.
Heum, ik wil wel een poging doen hoor!
:)
@Eindje040 , die kevin zijn gsm nummer staat er op, maak dat ff zwart of ik ga hem seffes nog stalken
 

DeletedUser79263

Guest
wat verwacht je anders van Cornelis hihi. al zal het wel niet de zelfde zijn?

flex dat is een andere cornelis.

dat je mij in het verdachtenbankje plaats omdat je account het vrouwenmagneet door mij os de startfase niet doorkwam kwam vooral omdat ik niet wist dat jij erop zat.
dan had ik het namelijk niet zo bedreigend gevonden en je lekker met mij stam met rust gelaten.
 

DeletedUser75558

Guest
Best veel spelers zijn dat eigenlijk stiekum toch wel hoor
Mwah, ligt eraan op wie je doelt. Wereld wins staan niet gelijk aan kwaliteit hoor Steven. Zelfde bij voetbal, waarbij niet elk betere team perse de winnaar is, anders zou een team als Ajax never nooit verliezen van Utrecht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.019
flex dat is een andere cornelis.

dat je mij in het verdachtenbankje plaats omdat je account het vrouwenmagneet door mij os de startfase niet doorkwam kwam vooral omdat ik niet wist dat jij erop zat.
dan had ik het namelijk niet zo bedreigend gevonden en je lekker met mij stam met rust gelaten.
hahaha, die is goed xD
 

DeletedUser74966

Guest
Hij wacht tot iedereen op hun toppunt stopt net als IGWT :D

Doe ik ook.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Dat heeft die niet nodig. Zelfs een noobje dat 1 week speelt veegt die dudes hier weg.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ik zie vooral dat de gedoodverfde nummer 1 stam eigenhandig door erik is opgerold
 
Reactiescore
1.165
Bovenaan