Het grote rapporten topic!

DeletedUser60039

Guest
etqg2hjuieen.png
uf3n2biqbuyee.png

d5kvi0dcyj.png



Wordt vervolgd
 

DeletedUser69389

Guest
Allebei gewoon paupersnoobs. Zowel Noob als Rome. Maarja ziewiezo fuck Rome. Perzen jwz :cool:
 

DeletedUser60039

Guest
Het verschil is wel heel groot, je hebt geluk kneusje, ik ben er even niet. Vanavond ben ik terug. Geil maar op je rapportjes waar je paar k'tjes dood

En in het 2de bericht, ik denk dat je eens van gsm mag veranderen met je noobcamera
 

DeletedUser76657

Guest
Het verschil is wel heel groot, je hebt geluk kneusje, ik ben er even niet. Vanavond ben ik terug. Geil maar op je rapportjes waar je paar k'tjes dood

En in het 2de bericht, ik denk dat je eens van gsm mag veranderen met je noobcamera

Och och als er bij jullie wat dood gaat is het weer “geluk”. Altijd een excuus maar als het bij ons is ohohoh dan zijn we ineens noobs. Zelf alles via recaps gesloopt
 

DeletedUser77629

Guest
Naja dat laatste rapportje was mijn fout, er was niemand om ff snel VV te draaien dus had ik de VV maar gepakt, maar ik was op men werk en er kwam een klant binnen dus toen heb ik een aantal aanvallen helaas niet kunnen dodgen :(
 

DeletedUser60039

Guest
Och och als er bij jullie wat dood gaat is het weer “geluk”. Altijd een excuus maar als het bij ons is ohohoh dan zijn we ineens noobs. Zelf alles via recaps gesloopt

Gi
Och och als er bij jullie wat dood gaat is het weer “geluk”. Altijd een excuus maar als het bij ons is ohohoh dan zijn we ineens noobs. Zelf alles via recaps gesloopt

Mij maakt het niet uit, het is maar een spel je moet je nie zo opwinden kneusje
 

DeletedUser78972

Guest
Whaha wat een kneuzig pauperzooitje hier jo:p

En dbd geeft niet , had ik ook vanochtend met die 3 gesloopte edels
Helaas tenenkaas
 

DeletedUser76657

Guest
Bij Rome kwamen er ook 10 klanten binnen, paar cleartjes dood maar wel €10.000 rijker voor PP! :p
 

DeletedUser77629

Guest
Ik snap niet wat je bedoeld, maar dat kan aan mij liggen.
 
Bovenaan