Range casualwerelden

Reactiescore
142
Sterker nog, zelfs het CM heeft maar beperkte invloed.

Wat? :eek: Spijtig, die mensen weten meer wat er leeft tussen de spelers naar mijn mening, toch?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wat? :eek: Spijtig, die mensen weten meer wat er leeft tussen de spelers naar mijn mening, toch?

Ja, klopt, alhoewel mods wel de “eyes and ears” van het CM zijn en meer in contact staan met spelers. Het CM kan ook minder invloed uitoefenen dan sommige mensen denken, omdat er bij inno weer mensen zijn die net iets meer inspraak hebben dan zij.

Zo kan het CM bvb voor een versnelling van de rangeverbreding zijn, maar als inno nee zegt dan blijft het nee.
 
Reactiescore
693
Gewoon alle servers bij elkaar op .net gooien en engels spreken.
Heb je tenminste grote werelden
Dan kunnen ze elke 2 weken een nieuwe wereld openen met pp abusers en heb je ook meer volk (=meer barbs) op een wereld. Nu wacht NL en BE 2 maand om opnieuw te beginnen omdat ze een slechte start hebben en anders geen kans meer hebben als ze moeten werken of naar school moeten.

Als ze zo verder doen met de inventaris op casual zal iedereen oftewel zich erop voorbereiden ofwel afhaken. Beide zijn niet bevordelijk voor het spel. Ze zouden hier geen punt meer van mogen maken dat een inventaris meenemen nog degelijk kan in de toekomst.
Ik bereid me ook een beetje voor op casual 7. Ik moet toch een beetje mee kunnen draaien in de top :)
 
Reactiescore
142

DeletedUser78932

Guest
Gewoon alle servers bij elkaar op .net gooien en engels spreken.
Heb je tenminste grote werelden
Hallo
Ik zie wel een probleem. Verschillende spelers spelen reeds op .net en dan nog met de zelfde naam. Moet men dan de pp en vlaggen samenvoegen?



Forum post op .net Nog iemand die wil overlopen. (vertaald door Google)
Flexz

Klassieke wereld (zoals NL-server)


In de NL Tribalwars-server is er deze klassieke wereld. Waar je de bouwtijd niet kunt verminderen, koop je grondstoffenboost.
Er zijn ook geen vlaggen ingeschakeld, alleen premium, boerderijhulp, niets dat het spel significant beïnvloedt.

Zou het een idee zijn om het ook op de .net-server te introduceren? Of is dit al eerder gedaan?
Aangezien we slechts ongeveer 2k actieve leden hebben op .nl is het niet meer zo leuk. Op .net is het nog steeds een stuk groter en zou leuker zijn om te doen.

Enige gedachten hierover?
https://forum.tribalwars.net/index.php?threads/classic-world-like-nl-server.281101/

Edit net gevonden
Server samenvoegen
https://forum.tribalwars.net/index.php?threads/server-merge.280983/
Serveroverdracht (dk nog niet nl)
https://forum.tribalwars.dk/index.php?threads/server-overførsel.3555/

Ziet er goed uit. We zullen onze pp en vlaggen van de twee net + nl kunnen samenvoegen. Laat ze er maar vlug aan beginnen. Ik zie maar een probleem dat zijn die 10.000 grondstof boots waar ik voor spaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
693
Dan ga ik nog mijn gebruikersnaam moeten veranderen in mikeTIGER ipv miketijger :)
Of ik laat het en krijg misschien bakken pm's van Nederlandse spelers.
Misschien kan er dan op het AF van .net apparte mappen komen met Nederland, Zweden etc
 

DeletedUser78932

Guest
Wat gebeurt er met het Deense forum en de Facebook-pagina?

Het Deense forum en de Facebook-pagina zullen blijven bestaan, zelfs nadat de laatste Deense wereld is gesloten. Het registratieproces op het forum ondersteunt nu taalselectie om ervoor te zorgen dat Deense spelers zich kunnen blijven registreren op het Deense forum.
Vertaald door Google.
Bron.
https://forum.tribalwars.dk/index.php?threads/server-overførsel.3555/
 

Deleted User - 487871837

Guest
Toch wel opmerkelijk, je speelt dan tegen internationale spelers, dus fatsoenlijk P&P voeren kan ook niet meer. Al gebeurt dat de laatste jaren al niet meer...

Hoezo zou p&p’en niet meer kunnen?
 
Reactiescore
323
Hoezo zou p&p’en niet meer kunnen?
Nou, je hebt dan dus twee AFs voor een wereld. Alle Denen zitten op hun eigen AF en de rest op een engelstalig? Lang niet iedereen zal dan vertegenwoordigd zijn op dat Deense AF bijvoorbeeld, terwijl voor veel Denen het lastig zal zijn om op het engelstalige AF een fatsoenlijke post te plaatsen.
 
Reactiescore
693
Duckje zei:
Beste spelers,

In het verleden gebruikten we een manueel systeem om de overgang van een Casual-wereld te doen. InnoGames heeft hiervoor een automatisch systeem ontwikkeld dat vanaf nu actief is op alle casual werelden.

Deze overgang zal geleidelijk aan gebeuren met kleine verbredingen per maand totdat deze volledig wegvalt. Elke maand, vanaf een jaar na de opening van de wereld, worden de wereldinstellingen aangepast zodat deze de volgende instellingen omvatten.


Maand Aanvals blokkade Goudmunt prijs
1 120% 100%
12 120% 100%
13 130% 90%
14 140% 80%
15 150% 70%
16 170% 60%
17 180% 50%
18 200% 40%


Vanaf de 19de maand gebeuren de volgende wijzigingen:
  • Weghalen aanvalsblokkade
  • Weghalen bescherming eerste dorp
  • Casual overstap mogelijk naar laatst nieuwe casual-wereld
  • Overwinningsvoorwaarden worden ingesteld. (Bepaald op basis van de huidige stand van de wereld, (De Dominantie van de huidige rang 1 stam x2)
Op regelmatige tijdstippen zal ook een nieuwe casualwereld gelanceerd worden. Voor elke stap in dit proces zal je op de hoogte gehouden worden door geautomatiseerde meldingen in het spel.

We hopen hiermee enige vragen beantwoord te hebben en het proces te verduidelijken. We horen graag jouw feedback in het feedbackforum!

Met vriendelijke groeten,
Jullie Tribal Wars.nl Community Management
@Duckje of andere mod.

Zou het topic (bovenstaand) geplaatst mogen worden bij casuals als stickey tread? Ik heb meermaals per maand problemen met het op te zoeken en andere spelers vast ook
 

DeletedUser79332

Guest
Gewoon afstappen van het automatisch systeem en handmatig de rangevermindering vervroegen.
 
Reactiescore
73
Gewoon afstappen van het automatisch systeem en handmatig de rangevermindering vervroegen.

Mee eens, op casual 6 hebben we dat handmatig vervroegen wel nodig denk ik, we kunnen niet eens fatsoenlijk oorlog voeren omdat clears 24uur moeten reizen naar diegene die in range ligt.
 

DeletedUser70435

Guest
Mochten ze het willen doen (die kans acht ik al klein), dan zal daar ingame een stemming over komen waarbij een 75% meerderheid behaalt moet worden.
 

DeletedUser79332

Guest
Mochten ze het willen doen (die kans acht ik al klein), dan zal daar ingame een stemming over komen waarbij een 75% meerderheid behaalt moet worden.

We kunnen het wellicht proberen. Nee hebben we en ja kunnen we krijgen.
Eerst maar eens het antwoord van @Duckje afwachten of het überhaupt mogelijk is.
 
Reactiescore
2.489
Duckje zei:
Beste spelers,

In het verleden gebruikten we een manueel systeem om de overgang van een Casual-wereld te doen. InnoGames heeft hiervoor een automatisch systeem ontwikkeld dat vanaf nu actief is op alle casual werelden.

Deze overgang zal geleidelijk aan gebeuren met kleine verbredingen per maand totdat deze volledig wegvalt. Elke maand, vanaf een jaar na de opening van de wereld, worden de wereldinstellingen aangepast zodat deze de volgende instellingen omvatten.


Maand Aanvals blokkade Goudmunt prijs
1 120% 100%
12 120% 100%
13 130% 90%
14 140% 80%
15 150% 70%
16 170% 60%
17 180% 50%
18 200% 40%


Vanaf de 19de maand gebeuren de volgende wijzigingen:
  • Weghalen aanvalsblokkade
  • Weghalen bescherming eerste dorp
  • Casual overstap mogelijk naar laatst nieuwe casual-wereld
  • Overwinningsvoorwaarden worden ingesteld. (Bepaald op basis van de huidige stand van de wereld, (De Dominantie van de huidige rang 1 stam x2)
Op regelmatige tijdstippen zal ook een nieuwe casualwereld gelanceerd worden. Voor elke stap in dit proces zal je op de hoogte gehouden worden door geautomatiseerde meldingen in het spel.

We hopen hiermee enige vragen beantwoord te hebben en het proces te verduidelijken. We horen graag jouw feedback in het feedbackforum!

Met vriendelijke groeten,
Jullie Tribal Wars.nl Community Management
@Duckje of andere mod.

Zou het topic (bovenstaand) geplaatst mogen worden bij casuals als stickey tread? Ik heb meermaals per maand problemen met het op te zoeken en andere spelers vast ook

Dat mag één van de forum-mods even doen (@Hopeful , @SC Beast. )

Met betrekking tot de range verbredingen gooi ik het even op naar InnoGames. We kunnen de tussenperiodes verkorten echter moeten we daarvoor eerst een nieuwe casual lanceren.
 
Bovenaan