[Contest] Clustercontest Inzendingentopic

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 487871837

Guest
Clustercontest W60


Hallo spammers,

Hierbij presenteer ik met trots de Clustercontest van wereld 60! Wie heeft het meest functionele en best gelegen cluster of presenteer zijn cluster het beste? Wie mag zichzelf na deze contest uitroepen tot de eigenaar van de beste cluster van héél 60? We zullen het in de komende week gaan zien!


De voorwaarden voor deelname

Voor een succesvolle deelname dien je een kaartje te maken waarop jouw cluster goed zichtbaar is. Dit kaartje moet aan enkele eisen voldoen;

- Het moet gemaakt worden via deze site(klik)
- Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam (in het blauw) en je (directe) vijandelijke stam (in het rood) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Je dient het 'inzoom niveau' op 200% te zetten en daarbij moet je ervoor zorgen dat je eigen cluster in zijn geheel zichtbaar is.
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.
- Je accountnaam dient vermeld te staan in je inzending.


Verder zijn er bij deze contest 25 bonuspunten te verdienen voor creativiteit.
Met andere woorden: wat kun je uit jouw cluster halen? Is het een dier? Een ding? Een pokemon? Teken het, en laat het zien!

Let those creative juices flow ;)


De Prijzen

Ik heb besloten om iets meer PP dan gewoonlijk uit m'n eigen zak te sponsoren, omdat ik vind dat jullie dat wel verdienen na het lange wachten en ik ga nog proberen om een sponsoring van Inno te krijgen.

- 1e prijs: 500 PP
- 2e prijs: 300 PP
- 3e prijs: 200 PP


De Jury

De jury zal bestaan uit circa 3 – 5 spelers, die niet actief zijn op deze wereld. Lees je dit nu toevallig en speel je niet op deze wereld, maar vind je het wel leuk om iets bij te dragen aan deze contest? Stuur dan even een PM naar mij (Hopeful). De jury krijgt van mij het bestand in de bijlage opgestuurd om deze in te kunnen vullen.

Jurylid 1: Hopeful
Jurylid 2:
Jurylid 3:


Sponsoring

Vind je dit een leuk initiatief en wil je graag ook jouw steentje bijdragen? Dan kun je dit doen in de vorm van een donatie! Je kunt een zelfgekozen aantal premium punten overmaken naar het account Hopeful (mijn account, waarmee ik uiteindelijk de prijzen uit zal reiken) en dan zal ik daarmee de prijzen verhogen.

Ik hoop dat er genoeg donaties gedaan komen, zodat de prijzenpot verhoogd en misschien zelfs uitgebreid kan worden.

Huidige sponsors:

Hopeful: 1000 Premium Punten


Tot Slot

Ik hoop dat er voldoende animo voor deze contest is. Niet iedereen leest dit topic en ik zou jullie daarom ook willen verzoeken om jullie stamgenoten in te lichten over deze wedstrijd. Een deze dagen komt er ook een IGM die we rondsturen. Op deze manier komen er meer deelnemers. Inspiratie voor wat origineels kan in dit topic(klik) opgedaan worden.

Uiterlijke Inzendingsdatum: Donderdag 12 april (7 dagen van nu)

Uitslagen volgen daarna zo spoedig mogelijk.


Alvast bedankt voor jullie deelname en succes met het winnen van deze wedstrijd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
http://nl.twstats.com/nl60/index.php?page=map

Juiste linkje, w58 spelen we niet
Ook zou ik 300% pakken inplaats van 200%


nl60


Rise Against is begonnen als rim account en is nu na een redelijk sterke start bezig met het creëren van front

Het cluster heeft natuurlijk de vorm van mijn favoriete wapen, een rune scimitar die uit de koets getrokken word (als Excalibur)

17f1bb63f0d988e28eeb08dc8a80924f.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser13688

Guest
Het cluster van A Plebian 05/04/2018, 18:25.

Kleuren van andere stammen zijn NIET opzettelijk gemarkeerd met bepaalde kleuren. Adten heeft namelijk officieel geen vijanden.

A7EyE6B.png

A7EyE6B

Waar lijkt het op?

nj4KZ2W.png

nj4KZ2W

Mijn cluster is de ideale belichaming van mijn huidige speelstijl; daar waar anderen zich graag met hoge activiteit en energie zich aan 't front begeven, vormt mijn cluster de parachute; het zorgt voor een zachte landing en - en dit is waarschijnlijk het meest belangrijke - het ondersteunt de gebruiker zodat deze niet te pletter valt. Dat is dan ook precies waar mijn hele account tot nu toe voor dient: het ondersteunen van stamgenoten.

Als deze metafoor te zoetsappig is, kan ik ook gewoon zeggen dat ik een kwal ben

kompaskwal_001.jpg

nj4KZ2W

Zacht en tamelijk onschuldig, maar als ik je aanraak begin je te krijsen en verteld een vriend dat je over jezelf heen moet plassen om je weer beter te voelen.
 
Reactiescore
853
Cluster van: Nice Ult Amumu.
Aangezien het overduidelijk is dat onze cluster gewoon in de vorm van onze accountnaam is ben ik toch van mening dat wij wel degelijk het beste cluster hebben. Vandaar stel ik dus voor dat de contest vroegtijdig wordt afgekapt en de PP wordt overgemaakt naar Nice Ult Amumu.

rYtwSAA.png

zXJklBu.png

qmO74aB.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
141
Inzending account CrackSparrow

Hieronder duidelijk cluster te zien:
Blauw -> Koets
Rood -> UnR
Groen -> Adios

nl60


Als je goed kijkt zie je dat ons cluster op een poesje lijkt. Nu weet ik toevallig dat een groot deel van de TW spelers dol is op poesjes dus laat ons maar winnen dan.

0dbf387799587ec9a3010a0ce30c1e0a.png


Groetjes crackies!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
66be554f4153291b54856cf2e42ee924.png

Is it a bird? Is it a plane? It is Calamity on the way to victory :cool:

Momenteel zijn wij een account met uitgebreide save, uitgestrekte ligging, prachtig farmcluster. Farmen zit namelijk wel echt in ons bloed. We liggen niet diep in de rim en ook niet diep in de core dus alles verloopt vrij soepel.

Mvg
Joachim / Calamity.
 
Reactiescore
1.962
Hierbij de inzending van het account TraseColare:

31409b2f9dcfe125911eb95d26ff2f76.png

Geel = TraseColare
Blauw = Adten
Rood = NORUNS

Het account heeft een flink stuk safe en dit in combinatie met een stuk front met een aantal leden uit de gevallen stam UnR zorgt ervoor dat het een leuke en uitdagende ligging is. Ook zijn er voldoende mogelijkheden om te farmen dus er valt niks te klagen:D

Het cluster heeft wel een beetje weg van de vorm van een controller van een spelcomputer. Deze controller stelt het bedieningspaneel van onze Jelle (@Project 1) voor. Hiermee stuurt hij alle slaafjes aan binnen het account TraseColare. Als ze hun best niet doen kan hij hiermee stroomstoten uitdelen en er is zelfs de mogelijkheid om iedereen wakker te bellen midden in de nacht door 1 simpele druk op de knop! Wat wil je nog meer?:eek:

8a14ce01131ffc8a8c92e4983212ba07.png


4e8fa1369059ce097294caa8d6e1b7eb.png
 
Reactiescore
81
Cluster van: Initium Novum
Rood: Adios
Blauw: Red
Het biggetje van red!

kOQmWc

ePs8Bc


Het is 1 van de compactste clusters van W.60 wat goed verdedigbaar is. Met rang 1 ODD (11-4) en geen dorpenverlies aan Adios is dat tot nu toe ook gebleken. Met een calamity onder en links van je die je veel save geeft heeft dit account een mooie ligging om het lang vol te houden. Ook zijn de loopafstanden van de clears max 10 uur van de ene kant naar de andere kant. Dus kan er op korte termijn een aanval door het account opgezet worden. Terwijl anderen van hun save naar het front wel meer dan 20 uur lopen.
 

DeletedUser76765

Guest
Cluster van Rage Parrot
Blauw: Adios
Rood: Koets

unknown.png

XQtdA
XQtdA


Waar lijkt het op?

unknown.png
 
Reactiescore
1.283
Cluster The American Sniper

Blauw: Red
Rood: NORUNS
Paars: IWDM
Oranje: Main


Groen: MB’s


Paars, Rood en oranje zijn onze tegenstanders op het moment.

2bb0fdf9ccf6eaeb28381e7f16326ea7.png


75f1c4599c88aceeea1188908e939417.png


Het is het jaar 2018 voor Christus waar dorpsbewoners uit diverse dorpen samen gekomen zijn voor een avondje gezelligheid.

Wanneer ze even naar buiten kijken door een schim achter de ramen weten ze niet wat hen overkomt.

Ze zien iets wat ze nog nooit hebben gezien, maar wat is het..is het een vliegtuig, is het een vogel, is het mega min....een dikke pad!

Zo snel als ze kunnen maken ze alles gereed om hun dorpen te redden tegen dit vreselijke monster, de speren en zwaarden worden geslepen en alle zwarte paarden worden samengebracht.

Samen vormen ze een burgerwacht maar voor ze het weten duwt hij zijn giftige reet in diverse gezichten.

De hier op volgende uren doen de bewoners er alles aan hier een einde aan te maken maar het lijkt al te laat te zijn.

Het ziet er naar uit dat nog vele mensen uit velen dorpen te lijden krijgen onder dit monster

Weten hoe dit spannende avontuur verder afloopt, kijk dan naar de volgende cluster contest en zie of de dikke pad overmeesterd is.
 

DeletedUser64057

Guest
Beste forumgenoten,
Ik hoop dat mijn inzending nog word toegestaan gezien de datum.
Zie hier mijn cluster, Half aan het front doch ook genoeg safe gebied en voldoende ruimte richting de rim.
Kan er niet echt heel veel figuren van maken.

Ik hoop dat jullie de potentie zien in mij cluster alsook de leuke uitdagingen die mijn front brengen.

 

Deleted User - 487871837

Guest
De Uitslag

Daar is ie dan, de uitslag!

401991c34ed8a15688dfe5bab1742bb0.png


Dit zijn de gemiddelden van de jury, voor wie het eventueel wil weten.

Zoals jullie zien is @Rage Parrot geeindigd op de derde plek met een gemiddelde score van 7.40!
Gefiliciteerd, 200PP zijn voor jou.

Op de tweede plek, met een score van 7.44 hebben we @Nice Ult Amumu!
Gefeliciteerd, 300PP zijn voor jullie!

En op de eerste plek hebben we @Exact. met een nette score van 7.63.
Congrats, 500PP is in de pocket!

En, ik zal het nog maar eens herhalen: 250PP zijn voor @Calamity., voor het hebben van het meest creatieve cluster.

Winnaars: gefeliciteerd, stuur mij een PM met de hoeveelheid PP die je hebt gewonnen, en het w60 account waar ze heen kunnen.

Aan de rest: bedankt voor het meedoen, volgende keer beter!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan