Tribalwars vs Boosterwars?

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Beste spelers,

Maak kans op 5000 Premium Punten in onze laatste Facebookwedstrijd.

Ga snel naar Onze Facebookpagina

We wensen jullie veel succes!

Met vriendelijke groeten,
Het Tribal Wars.nl Team



Mooi voorbeeld van inflatie dit ^^ Zoveel pp in deze game duwen dat pp niets meer waard is en de "facebook wedstrijden" waar iedereen met een IQ hoger dan 5 het juiste antwoord weet nu 5000 pp moeten opleveren in plaats van de 200 vroeger. Kan al niet wachten tot het 50.000 pp wordt. Wat een grap
 
Reactiescore
326
Is meer een wanhopige poging om de facebook een beetje te laten lopen volgens mij.

5000pp is gewoon bizar en slaat echt nergens op.
 
Reactiescore
2.478
Er is regelmatig 5k aan pp te verdienen op facebook :x
 
Reactiescore
2.489
Er is regelmatig 5k aan pp te verdienen op facebook :x

“Regelmatig”... er is circa eens in de zoveel maand een wedstrijd, de prijzen hiervan verschillen van 200 tot 5.000, de ene is dus al belangrijker of interessanter dan de andere. We experimenteren met prijzen om te kijken wat een juist resultaat geeft.

Voel je vrij naar beneden te scrollen op de timeline van de pagina en het te bekijken.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Nouja 5k pp vind ik een normale prijs. De waarde van PP is flink omlaag gegaan.
Vroeger moest je die PP nog gewoon aankopen voor de PA of AM, nu sprokkel je met een actieve PP wereld minstens 10k bij elkaar en als je het echt heel erg goed doet nog veel meer.

Dus ik zou graag zien dat ze bij wereldwinst heel wat meer PP schenken dan die magere 500 nu, en bij rang 1 mag je best ook paar duizend meer ontvangen ofzo.
 

DeletedUser78932

Guest
5.000 pp voor een facebookraadseltje is in vergelijking met een wereldwinnen (3.000 pp) gewoon absurd. Of is dat een verkeerd denkpad?

5 k pp wat kost hen dat? Hoeveel verdienen ze aan die bezoekjes? 50 pp voor een facebookraadseltje hoeveel bezoekjes hebben ze dan?
3k voor een wereldwinst kost waarschijnlijk meer, want laat het nu net die speler zijn die nog pp koopt.
 
Reactiescore
111
Meer PP bij een wereldwinst zou wel eerlijk zijn inderdaad!
 

DeletedUser71679

Guest
Ik vind zelf dat de stack hoogte te veel is het gaat wel erg ver wand als je alles bij elkaar telt kun je dit halen

Def Vlag 20% (10% +vlaggen boost)
Ridder
30% speer en zwaard
-50% gebouw schade
+10% muur defence
Inventaris
15% zwaard
15% speer zwaard
25% boog
20% zc
Stam lvl
6% tot heden maar kan honger
Ook speer zwaard boog

Dus een totaal van
Vlag 20%
66% zwaard
51% speer
31% boog
20% zc
10% muur
50% betere gebouwen
Dit betekend dus gewoon dat de schade bij een aanval die niet ondersteund word door enige boost totaal geen kans kan maken
Zeker als je je front dorpen kunt stacken met te minste 5 def wat normaal 12 aanvallen kost(zonder boost/sterke def) dat dit nu gewoon echt meer als 20 aanvallen gaat kosten
Dit kan wat af wijken maar ging er van uit dat de kracht van een aanvallend persoon op -7% is wat redelijk over een komt met de gemiddelde aanvallen
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik vind zelf dat de stack hoogte te veel is het gaat wel erg ver wand als je alles bij elkaar telt kun je dit halen

Def Vlag 20% (10% +vlaggen boost)
Ridder
30% speer en zwaard
-50% gebouw schade
+10% muur defence
Inventaris
15% zwaard
15% speer zwaard
25% boog
20% zc
Stam lvl
6% tot heden maar kan honger
Ook speer zwaard boog

Dus een totaal van
Vlag 20%
66% zwaard
51% speer
31% boog
20% zc
10% muur
50% betere gebouwen
Dit betekend dus gewoon dat de schade bij een aanval die niet ondersteund word door enige boost totaal geen kans kan maken
Zeker als je je front dorpen kunt stacken met te minste 5 def wat normaal 12 aanvallen kost(zonder boost/sterke def) dat dit nu gewoon echt meer als 20 aanvallen gaat kosten
Dit kan wat af wijken maar ging er van uit dat de kracht van een aanvallend persoon op -7% is wat redelijk over een komt met de gemiddelde aanvallen

Def bonussen zijn ook wel iets te sterk hoor.
Je kunt op gebied van aanval ook best veel, 45% LC, 60% bijl, 30% ram, maar je zit hier met het feit dat ridders een complete stack kunnen versterken en een aanvalsridder maar één clear.
Verder mogen die inventarisbonussen voor DEF wel iets naar beneden, 25% boog, 20% ZC vind ik ook wel teveel van t goede.
 

DeletedUser71679

Guest
Nou ik zou liever gewoon zien dat al die troep weer weg gaat

Tw verliest erg veel leden dat gaat wel duidelijk worden

Wand ik ga voornamelijk geen nieuwe werelden meer nemen behalve classic maar ja als je daar ook 5x niet slaagt stop ik daar ook nog wel mee
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ze moeten denk ook wel. Events uit het spel halen levert ze misschien meer leden op, maar de winst daalt wel.
 

DeletedUser74396

Guest
Ze moeten denk ook wel. Events uit het spel halen levert ze misschien meer leden op, maar de winst daalt wel.
je bedoelt dat het nu al te laat is om er iets aan te doen?

Is dat niet het hele probleem?
De community heeft jaren zitten vloeken en klagen op allerhande veranderingen zoals premium-abuse-beurs, de uitzonderlijke events die wekelijks plaats vinden, en natuurlijk mag je de inventaris niet vergeten die op een maand spelen vol genoeg zit om met gelijke troepen iemand volledig weg te spelen die de boosts niet gebruikt.

Maar die klachten worden bewust genegeerd.

En hoe langer de klachten er zijn, hoe meer mensen stoppen --> hoe saaier het wordt met meer mensen die het systeem misbruiken --> hoe meer mensen stoppen --> ...
Deze neerwaartse spiraal is om 1 of andere onbekende reden in het leven geroepen. Waarom? geen idee, maar enkel een flat earther kan ontkennen dat dit niet bewust gedaan is.

En nu na al die jaren wordt er geschuild achter `we kunnen nu niet meer zonder of we hebben nog minder winst`.
Tja... Als ik al mijn geld op zou doen aan een een fiets van 5 miljard, dan kan ik geen Mercedes meer kopen...
Zonde dat je dan zo`n dure fiets koopt terwijl die minder waarde heeft als de Mercedes.

Ik betwijfel of er nog veel spelers zullen bij komen. De weinige spelers die opnieuw beginnen zijn vaak oude spelers die een leukere tijd herinneren dan dat het was.
En deze spelers verdwijnen nog voor ze alle downgrades hebben ontdekt.
De ondergang van TW is gewoon een bewuste keuze geweest van INNO en ons modteam.

Er gaan al langer geruchten rond dat INNO dit spel eigenlijk wil stoppen maar de betalende klanten niet wil teleurstellen en ze dus weg jaagt in de plaats.
Hoe ongeloofwaardig dit gerucht 2 jaar geleden was, hoe geloofwaardig is het nu x)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Please TW, dat er boosts zijn, oké..
Maar dit..
0a1e8f137889435280c1f077395d2192.png

je maakt het spel nou onnodig ingewikkeld, moeten spelers nu zelfs rekening gaan houden met scout boosts -> grote scout blocks zetten ?
 

DeletedUser78825

Guest
Ik heb inderdaad ook mijn twijfels bij de toevoeging van de Scoutboost.
Straks kun je nog eenheden op een andere snelheid laten lopen via PP. :oops:
 
Bovenaan