Golden Awards

DeletedUser76198

Guest
Meest overschatte stam: Toch Ket om dit moment. Vooral vanwege de laatste recruits lijken ze wat gezakt, maargoed ik ken ook weer niet iedereen dus aan hun de taak om te laten zien dat ze daadwerkelijk goed bezig zijn!

Met het vervullen van die taak is het nieuwe team van Ket al bezig sinds de 2 Jeroentjes alles aan het regelen zijn. Het arrogante duo dat vooraf blufte met 4-5 spelers te gaan winnen was dit nieteens echt van plan :D (in ieder geval na een paar weken niet meer :p) na de begin en middenfase als kwaliteitstam in het oosten te zijn waren we van plan om te fuseren/rekruteren om zo noord en oost te kunnen domineren en dan te kijken wat verder nog gepland zou kunnen worden. Ket was slechts de tussenstam om van daaruit de wereld een beetje aan te kijken met een kleine stam met goed cluster.

Om jou en andere spelers een beetje duidelijk te kunnen maken hoe Ket liep en hoe het veranderd is, bij deze een korte uitleg/stamgeschiedenis :D

De 2(misschien 3 eigenlijk :eek:) spelers die vooraf dit plan opgesteld hebben zijn door een compleet gebrek aan motivatie compleet/voor lange tijd gestopt en ik zie ze ook niet deze wereld uitspelen.

Het "elite" dat Ket uitstraalde is gemaakt in de hoop een voorbeeld te zijn voor de spelers die hier spelen en in de hoop dat k*t stammen als FP fp en alle varianten van stammen die daaruit zijn ontstaan te laten zien dat je een wereld niet wint door de 20 beste begin farmers uit te nodigen en geen waarde te hechten aan cluster, daadwerkelijke motivatie of skill.

De enige reden dat Expensive Brains ooit op deze casual is begonnen is om 3 spelers met veel te grote mond weg te spelen. Alle spelers die ik wilde wegspelen zijn inmiddels al gestopt dusja... gebrek aan motivatie als gevolg :D

Hmm, draai een beetje om mijn punt heen merk ik :p even terug naar wat ik niet vind kloppen aan jou punt, ket was een enorm overschatte stam die bij lange na niet in staat zou zijn geweest (met de ontwikkelingen die hebben plaatsgevonden) om voor de winst te gaan einde wereld. Een aantal leden die nu in 882 zitten waren we al heel lang geleden aan het bekijken wat we hoe en wanneer ermee konden doen om te rekruteren. 3-4 leden hadden er wss zelfs ingezeten als ik niet zo arrogant was geweest en er geen miscommunicatie was geweest. De stam die er nu is gekomen/komt daarentegen is het enige wapen dat Ket nog in handen kan nemen als ze voor winst willen gaan. Meer spelers, meer accounts en veel meer activiteit. Met de huidige stam van de Jeroentjes, is er een gezellige stam met verschillende spelers met verschillende kwaliteiten dus ik denk dat je switch van onderschat naar overschat helemaal fout ziet :D

Ik heb hier mogelijk dingen gezegd die nieuw zijn voor het huidige 882/Ket of alle andere. Bovenstaande waren ideeën en gedachte van het oude ket team, niet het nieuwe. Het oude team heeft het duidelijk niet gehaald, nu is het kijken hoe het nieuwe team zijn stempel op deze wereld kan drukken (RIP 882 ze gaan jullie rekken :) )

Misschien pas ik deze post nogeens aan, ik merk dat typen me vandaag erg zwaar valt en dat zorgt ervoor dat ik geen zin heb in een lange lap tekst maken en helemaal uittypen :D voor nu hoop ik maar dat jullie verbluft worden door de vernieuwde energie van de keteranen, inpakken is bijpakken.

Meest onderschatte speler: Als ik naar de ranglijst kijk, zie ik Vibezor opvallen. Pas eind augustus begonnen en toch al op een puntenaantal van zeker 2.5 mil. Kan zijn dat het ook flink wat pakketjes bezat, dan komt deze vernoeming in mijn ogen te vervallen. Maar anders kijk ik uit naar wat gaat komen van deze speler !

Vibezor is niet meer dan een matige speler die veel paketjes heeft. Dit soort spelers zijn vaak ook wel bekend als "wiranto-ers" (niet te verwarren met supernoobs hoewel het niet perse incorrect is) en "sagra spelers"

Ik heb met de (iig vroeger) actieve speler van het account samengespeeld, en zijn enige goed ontwikkelde skill is actief zijn.

Mooiste profiel foto van stammen: Die van 882 en Ket vind ik beide vet, al doet onze eigen ook niet onder !

Is een zelfportet van mij en WBJIMO op een gezellige vrijdagavond. Ben blij dat die in de smaak valt :)
 

DeletedUser79267

Guest
Ach ach, ieder zijn of haar interpretatie. Zal ik dan ook maar eens wat op het AF doen.

Beste account: Geen mening. Wereld is daar nog te jong voor.
Beste stam: Ik ga hier geen keuze in maken. Zowel 882 als Ket mogen dit uit gaan vechten.
De beste stamspeler: Credits naar mijn naasten buren. De spelers die zich aangesproken voelen, mogen wat mij betreft reageren!
Het grootste ego: Mwah, ik nomineer de tovernaar. <3
Beste leider: De spelers van Snuggles, wegens hun eindeloze inzet voor de stam.
Slechtste leider: N.v.t.
Meest overschatte stam: Ik kies hier toch voor WAT, desondanks hun staaltje DEF-werk.
Meest onderschatte stam: Nog niet helemaal overtuigd van Backdoor, echter krijgen zeker mijn credits. Het feit dat zij een hands-on mentaliteit hebben, bevalt me wel.
Meest overschatte speler: Te weinig kennis om hier wat over te zeggen.
Meest onderschatte speler: Te weinig kennis wederom.
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Mijn naasten buren!
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Over het algemeem kan ik met iedereen opschieten, echter heb een hekel aan spelers die niks doen en betekenen voor de stam.
Mooiste spelers naam: Credits naar NoordTer en Prince of all saiyans.
Mooiste stam naam: Terra Incognita (Persoonlijk ken ik ze niet en ben zelf te lui om de vertaling te googlen, echter de naam staat mij wel aan.)
Favoriete forum poster: Geen.
Minst favoriete forum poster: Personen die veelal off-topic praten en van alles en nog wat schreeuwen zonder daar eerst over na te denken. Daarnaast heb je altijd nog de mensen die daar inhoudelijk op in gaan.
Dikste wannabe op het forum: Geen.
Dikste wannabe in het spel: Geen.
Mooiste profiel foto van spelers: Nominatie naar Prince of all saiyans en Weedish.
Mooiste profiel foto van stammen: Zowel 882 als Ket mogen zichzelf aangesproken voelen.
Mooiste actie van de wereld: Relatief weinig bijzonders meegemaakt, dus laat deze nog open.
Meest belovende speler voor de toekomst: Geen kijk op.
Meest belovende stam voor de toekomst: Het zal een nek aan nek race worden tussen 882 en Ket.
Grootste blunder: Geen bijzonderheden.
Voor wie heb je nu echt respect: Voor spelers waarmee je een ‘normaal’ gesprek kan voeren. Genoeg hypocrieten meegemaakt, die zich al snel boven andere verhevenen.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Snuggles, Crip en de ti ta tovenaar (Hopelessly Lost).


Ik zal het lijstje gedurende de wereld blijven updaten.

Met vriendelijke groet,
FreddieCR

 

DeletedUser75970

Guest
Beste account: Prince of all saiyans. Leuke/goede speler, prima cluster met veel uitbreidingsmogelijkheden richting rim (weliswaar pas als de range wegvalt) en als ik het goed heb ook begonnen met een vrijwel lege inventaris. Dan zo lekker actief de ranglijst opklimmen naar inmiddels plek 1, lekker gewerkt!

Bedankt! Dat klopt inderdaad, ik ben deze wereld begonnen nadat ik mijn fusie op w54 had afgerond. Het idee om deze wereld te gaan spelen kwam pas last minute en dus had ik alle nuttige items al opgemaakt :biggrin:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Stijn van Prince of all saiyans, toffe gozer die je wel in je stam wilt hebben!:p
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Zou het zeker toch met Stijn van Prince of all Saiyans en Jeroen van Sons of Durin zijn.

Wederzijds<3

Meest belovende speler voor de toekomst: Door de ligging denk ik dat Prince of all Saiyans een gezellige en mooie toekomst heeft met heel veel uitbreidingsmogelijkheden.

Thanks! Ik hoop dat we het waar kunnen maken.

Mooiste profiel foto van spelers: Nominatie naar Prince of all saiyans en Weedish.
Mooiste spelers naam: Credits naar NoordTer en Prince of all saiyans.

Bedankt! :wink:

Leuk om te zien dat meer mensen het initiatief nemen om een lijstje te maken. Ik zal er deze week ook eentje maken!
 

DeletedUser45137

Guest
Ookal ben ik op cas5 niet super actief meer toch maar even een lijstje ;)


Beste account:
Ik ga voor deze plaats 2 spelers nomineren; Snuggels en Prince.
Beste stam: Ik ga hier toch voor 882; al ben ik niet geheel objectief. Ik denk dat deze stam de meeste potentie heeft om de wereld te winnen.
De beste stamspeler: Zonder twijfel willem van Snuggles. Draait zonder moeite vv's en helpt altijd waar nodig. Wij hebben zelf de nodige discussies gehad maar deze werden altijd weer snel uitgepraat. Vaak staan er 5/6 vv's bij hem geparkeerd.
Het grootste ego: Rico, deze gozer heeft mij in de fusie tussen Cenos en Droid veel kopzorgen gekost.
Beste leider: Willem van Snuggels -> betrekt spelers binnen de stam. Is soms wel kort door de bocht en direct maar dat houdt iedereen wel scherp.
Slechtste leider: -
Meest overschatte stam: WAT -> ik heb bij een aantal spelers in voorgaande stammen gezeten en ze vielen mij wat tegen.
Meest onderschatte stam: Ik denk dat bd nog wel eens grappige dingen op deze wereld kan gaan doen.
Meest overschatte speler: Scorpion of Wiranto. Deze spelers hadden in het begin een grote voorsprong qua punten maar uiteindelijk hebben ze hier niet echt gebruik van kunnen maken.
Meest onderschatte speler: -
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Het oude Cenos team met Space & Snuggles
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Misslovely, Mea vota en doctore
Mooiste spelers naam: -
Mooiste stam naam:
Ik vind Keteranen wel redelijk goed gevonden
Favoriete forum poster: tears of a beauty (Alex)
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum:-
Dikste wannabe in het spel:-
Mooiste profiel foto van spelers:
Ik vind het plaatje van Spacetrouble wel iets hebben
Mooiste profiel foto van stammen: 882
Mooiste actie van de wereld: Ik denk dat de fusie tussen Droid en Cenos de wereld wel redelijk bepaald heeft. Als die fusie er niet was geweest dan was Cenos denk ik wel weggespeeld (ze lagen in de core tussen Droid en KET).
Meest belovende speler voor de toekomst: -
Meest belovende stam voor de toekomst: 882 mag het gaan waarmaken als de range wegvalt.
Grootste blunder: geen rekening houden met de range waardoor spelers uiteindelijk niet meer te edelen zijn :/
Voor wie heb je nu echt respect: Willem en Alex (zij houden 882 nu draaiend en het valt niet altijd mee volgens mij)
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Leuke tegenstanders die wat weerstand bieden
 

DeletedUser78605

Guest
Bedankt voor de nominaties, zal het ook doorgeven aan het team. Wel moet ik eerlijk zeggen, eentonig lijstje :p

Ik hoop dat we het als stam waar kunnen maken als de range weg valt. Maar eerst nog de saaie periode afwachten dat we amper iets kunnen :D
 

DeletedUser45137

Guest
Bedankt voor de nominaties, zal het ook doorgeven aan het team. Wel moet ik eerlijk zeggen, eentonig lijstje :p

Ik hoop dat we het als stam waar kunnen maken als de range weg valt. Maar eerst nog de saaie periode afwachten dat we amper iets kunnen :D

Ik ben een tijdje weggeweest dus ik heb vooral naar de het begin van de wereld gekeken vanaf Cenos tot het moment dat ik "gestopt" ben. En ik vind dat jullie de credits verdienen ;)
 

DeletedUser75970

Guest
Zoals beloofd is hier mijn lijstje! Ik heb geprobeerd om objectief te blijven en om zoveel mogelijk toe te lichten maar dit was soms best lastig omdat veel spelers hun kwaliteiten, door de range, nog niet hebben kunnen laten zien.

Beste account:
Als ik deze keuze zou moeten baseren op acties die op deze wereld zijn verricht zou ik deze award eigenlijk aan niemand kunnen geven. Daarom ga ik spelers kiezen waarvan ik denk dat ze de meeste kwaliteit in huis hebben. Ik heb gehoord dat de originele speler van Pindakaas4life erg goed is en dat hij meerdere werelden heeft gewonnen lijkt dit dan ook te bevestigen. Als hij hier speelt zet ik hem hier neer samen met Sons of Durin en Weedish. Dit zijn ook 2 spelers met een hoop ervaring en voldoende skills om in de top mee te doen.
Beste stam: Ik denk dat de meeste mensen het er toch wel over een zijn dat deze award naar 882 of Ket moet gaan. Qua kwantiteit is 882 nog steeds in het voordeel, ondanks de recente recruits van Ket. Ik denk dat Ket kwalitatief beter is, ondanks dat er in 882 ook zeker een aantal goede spelers zitten. Er wordt hier minachtend gepraat over de nieuwe recruits van Ket, maar ik kan met zekerheid zeggen dat zij, zodra de range vervalt, monden gaan snoeren. Ik ga hier dan ook voor Ket. Misschien niet helemaal objectief omdat ik zelf in Ket zit, maar ik weet hierdoor wat Ket in huis heeft en ik ken niet zoveel spelers uit 882.
De beste stamspeler: Dit zijn voor mij Jeroen en Jeroen van Sons of Durin en Weedish. Doen veel vv's en helpen met van alles wanneer dit nodig is.
Het grootste ego: -
Beste leider: Ik vind er niet echt iemand uitspatten, bij ons gaat het prima, bij 882 lijkt het prima te gaan, bij bd ook. Die leiders dus.
Slechtste leider: Leiding van het oude flower power.
Meest overschatte stam: T-B, is niet veel meer dan de mb-, opleid- en intern stam van 882. Kwam er laatst achter dat er blijkbaar toch spelers zijn die opkijken tegen T-B dus vandaar dat ik ze overschat noem.
Meest onderschatte stam: TBC, is eigenlijk een stam die nooit genoemd wordt, maar na het wegvallen van de grootste accounts van ZWE domineert deze stam continent 35 bijna volledig.
Meest overschatte speler: Senne1701, ik heb niet zo'n goede indruk van deze speler. Heb van verschillende spelers gehoord dat deze speler op casual 3 vrij makkelijk gebroken was en er toen mee stopte. Als dit waar is verdiend hij de 6e plek, die hij momenteel bezet, niet.
Meest onderschatte speler: Zakkaro1, zit een goed team op dat nog leuke dingen gaat laten zien.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Los van mijn eigen stamgenoten zou ik wel bij Ethereal, Reckless, .Da Vinci en .The Unlocker in de stam willen zitten. Ben ook wel benieuwd naar Snuggles en Pindakaas4life.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Peerke01 en Crip.
Mooiste spelers naam: Weedish, geen twijfel over mogelijk. Is ook de reden dat ik het account voor het eerst aansprak :biggrin:
Mooiste stam naam: The Aztec Curse
Favoriete forum poster: Nog niemand
Minst favoriete forum poster: edwart, heeft een heel aanvallende poststijl wat gefrustreerd overkomt en het leest irritant zonder interpunctie.
Dikste wannabe op het forum: Nog niemand.
Dikste wannabe in het spel: Roel die dacht mij te gaan internen nadat we de wereld met ze 2en gewonnen zouden hebben :biggrin:
Mooiste profiel foto van spelers: Weedish
Mooiste profiel foto van stammen: bd
Mooiste actie van de wereld: Nog niks
Meest belovende speler voor de toekomst: Weedish, zodra de range vervalt zal hij gaan knallen.
Meest belovende stam voor de toekomst: Ket om dezelfde reden die ik bij 'beste stam' heb genoemd.
Grootste blunder: Ik vind het nog steeds een blunder van 882 dat ze Crip hebben aangenomen terwijl ze wisten dat hij liever niet bij ze in de stam zou zitten, dus bij gebrek aan beter zet ik die hier neer.
Voor wie heb je nu echt respect: Eigenlijk voor iedereen die vanaf het begin tot nu is blijven spelen, pff wat is het vaak saai :tongue:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Jeroen en Jeroen!
 

DeletedUser74016

Guest
Hehe, er is al lang weer verandering gekomen in de speler die op Peerke01 zit hoor :p
Ik zit daar nu, kan je leuk met mij komen praten :D
 

DeletedUser77892

Guest
Hehe, er is al lang weer verandering gekomen in de speler die op Peerke01 zit hoor :p
Ik zit daar nu, kan je leuk met mij komen praten :D
aah wat leuk! Wel jammer dat ik je hier dan niet meer mag slopen ^^
Beloofd wel meer kwaliteit op dat acc, ben benieuwd :)
 

DeletedUser77892

Guest
Denk toch echt beter voor jou dan voor mij op dit moment. jij ligt een stuk gevaarlijker :p
Ik speel op Alexandrakos
 

DeletedUser74016

Guest
Vandaar al die aanvallen die we nu binnenrkijgen.... -.-
 

DeletedUser72496

Guest
Zoals beloofd is hier mijn lijstje! Ik heb geprobeerd om objectief te blijven en om zoveel mogelijk toe te lichten maar dit was soms best lastig omdat veel spelers hun kwaliteiten, door de range, nog niet hebben kunnen laten zien.

Beste account:
Als ik deze keuze zou moeten baseren op acties die op deze wereld zijn verricht zou ik deze award eigenlijk aan niemand kunnen geven. Daarom ga ik spelers kiezen waarvan ik denk dat ze de meeste kwaliteit in huis hebben. Ik heb gehoord dat de originele speler van Pindakaas4life erg goed is en dat hij meerdere werelden heeft gewonnen lijkt dit dan ook te bevestigen. Als hij hier speelt zet ik hem hier neer samen met Sons of Durin en Weedish. Dit zijn ook 2 spelers met een hoop ervaring en voldoende skills om in de top mee te doen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Los van mijn eigen stamgenoten zou ik wel bij Ethereal, Reckless, .Da Vinci en .The Unlocker in de stam willen zitten. Ben ook wel benieuwd naar Snuggles en Pindakaas4life.

Ik heb een tijdje met hem op W13 meegedraaid. Ik heb nog nooit zo'n speler gezien in heel mijn tw-carrière. Zeer vriendelijke gast (topkerel), zeer tactisch ingesteld, een echte krijger in oorlogen.

We spelen nu allebei op Casual 1, elk op een apart account. Je denkt dan dat je alles hebt gezien van Tom (pindakaas4life), niet dus... Hij blijft jou constant verbazen door zijn acties, ideeën en dergelijke. Ik kan hier niets slechts over zeggen want je kan er gewoon niets slechts over zeggen over Tom.

Met hem mogen spelen of in de stam hebben is een absolute eer.
 

DeletedUser58227

Guest
Steek die maar in je zak Tom. Ik krijg zo iets niet vaak te horen.
 
Bovenaan