Met welke 10?

Reactiescore
12
speel je hier ook nog elko?
en zo niet maakt niet uit hoor gruns zijn altijd welkom
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73904

Guest

DeletedUser69389

Guest
Ik zal hier in eerste instantie de namen noemen. Echter kan het voorkomen dat ik accounts benoem als ik de bespelers daar niet van ken.

1. David. @Leaving Behind
De meest inactieve leider die ik ooit heb meegemaakt. Daarvoor verdien je toch wel credits. Misschien had ik als leider ook inactiever moeten zijn. Want dan hadden mijn stammen misschien ook kans gehad als ik naar David zijn stammen kijk. :oops:

Die ene dag in het kwartaal dat die actief is is die wel aangenaam.

2. Jeremy @Felicitys
Spijtig genoeg na 42 en 43 elkaar een beetje uit het oog verloren. Aangename gozer en die tw kan spelen. Jammer genoeg zit ik nu ook niet bij hem in de stam. Misschien dat het er nog van komt.

3. Jessey @BehindTheScenes.
Ouwe TW krijger. Had vroeger een haatliefde verhouding met hem. Grotendeels door eigen schuld. Maar je weet pas wat je had als je diegene mist.:(:oops:
Geen idee waar hij hier speelt. Maar ik zou graag nog eens samenspelen met deze warrior.

4. Patrick @Cryptic
Ik kan het gesprek wat ik had met Jannes ,@jokersbrain , als leider van Insane (W58) had nog goed herinneren. Hij vroeg of een mb in de stamchat mocht en hield daarvoor een redevoering. Ik weigerde eerst, maar uiteindelijk ging ik toch mee in Jannes zijn redenatie. Tot op heden kan ik zeggen dat Jannes op dat gebied volledig gelijk had. Patrick heeft, ook mij, velen overtuigd dat hij er hoorde te zitten. Zelden zo'n gedreven, aardige, sociale speler meegemaakt en die zo snel leert. Ik hoefde dan ook niet na te denken toen mijn buuraccount op 59 een speler zocht en plaatste Patrick snel daar.

Ik heb begrepen dat Patrick hier ook speelt op het account van Dennis, klein minpuntje, en ik ben er zeker van overtuigd dat Patrick vele mensen hier zal verrassen. Net zoals hij mij verrast heeft.

5. Bram, @Anarchistisch Kollektief
Toffe aangename speler in de omgang, maar waar ik nog weinig mee heb gespeeld, maar wel veel van heb gehoord.

6. Bonaya,
@Single Malt
Mijn favoriete speelgoed uit de zeventiende- en achttiende eeuw. Elke stam heeft iemand nodig om mee te spelen.

7. Jannick, @.Royalist.
Vernomen dat deze Amerikaanse rokkenjager weer met tw begonnen is en ook op deze wereld. Dips. Toffe kerel die ik op 47 heb leren kennen en daarna vaak heb gevolgd. Goede speler.

8. Tristan
Weet zijn AF naam niet meer. Meermaals stamgenoot geweest. Altijd plezant. Laatste akkefietje op 58 daargelaten.

9. The Rainbowchicks
Veel over gehoord, maar wie er spelen. No idea. Maar de statistieken van dit account spreken mij aan en ik wil altijd nieuwe spelers en mensen leren kennen.

10.Nice Ult Amumu
De niet benoemde spelers van dit account. Ze zetten naar mijn mening een mooie prestatie neer als account en beschikken over veel potentie. Daarnaast als je de goedkeuring hebt van Jer dan verdien je die van mij ook.

Shootouts naar @NeverKroket , Rise Against , [URL='https://nl60.tribalwars.nl/game.php?village=15165&screen=info_player&id=487754667']The Alcoholic Dream en Punkerke.[/URL]
 

DeletedUser77130

Guest
Ik denk dat @krepox de "randoms" in zijn opmerking niet perse negatief bedoelde. Ik praat bijvoorbeeld als ik met mijn RL maten een potje LoL speel en we 2 "randomers" hebben ook over die randomers; dat is niet negatief, het betekent puur dat dat geen spelers zijn waar we een echte affiliatie mee hebben. Het kan een goede randomer zijn, of een slechte randomer. Het heeft in gaming community wat mij betreft niet direct een negatieve lading.

Waar mensen nu over struikelen is eerder de manier waarop het gebracht wordt; omdat Krepox zijn statement puur centreert op zijn prestatie om die mensen maar eventjes bij elkaar te krijgen om de wereld te winnen. Door de focus op zijn aandeel in deze prestatie en de woordenkeuze die aangeeft dat een deel van de mensen slechts "willekeurige" figuren waren (want random betekent uiteraard gewoon willekeurig, voor het geval dat nog betwist gaat worden), terwijl die willekeurige figuren waarschijnlijk allemaal hartstikke hun best hebben gedaan om bij te dragen aan de wereldwinst. Deze inspanning (die uiteraard niet van 1 persoon, maar juist van die 35 anderen die in zijn statement aangekaart worden in zijn statement komt) krijgt hier een ondergewaardeerde rol, wat sommige mensen die misschien hard hun best hebben gedaan om de wereld te winnen het gevoel geeft dat hen bijdrage enkel en alleen een bijwerking was van Krepox z'n inzicht om het maar eventjes allemaal mogelijk te maken.

In de economische leer heet dat 'inflatie'. Heel veel randomners oproepen doet zwaar afbreuk aan een wereldoverwinning.


Hey zoveelste onbekende persoon, aangezien jij geen ruk weet over W50 kan je beter gewoon niks posten. De spelers die er iets over weten, weten ook wel hoe ik die post bedoel. Ga jezelf ergens anders belachelijk maken met je puberaal plaatje.

Kleine tip aan jou: Het is onverstandig een discussie met mij te willen voeren op de inhoud, gezien je dan het risico loopt finaal in de voet geschoten te worden, gezien ik wel weet hoe ik moet schieten en jij alleen loopt te kotsen over de mensen die jou helpen aan een overwinning. Kusje xoxoxo
 
Reactiescore
1.367
In de economische leer heet dat 'inflatie'. Heel veel randomners oproepen doet zwaar afbreuk aan een wereldoverwinning.




Kleine tip aan jou: Het is onverstandig een discussie met mij te willen voeren op de inhoud, gezien je dan het risico loopt finaal in de voet geschoten te worden, gezien ik wel weet hoe ik moet schieten en jij alleen loopt te kotsen over de mensen die jou helpen aan een overwinning. Kusje xoxoxo


Mhhh, een charlies angel :eek:
 

DeletedUser3435

Guest
In de economische leer heet dat 'inflatie'. Heel veel randomners oproepen doet zwaar afbreuk aan een wereldoverwinning.

Kleine tip aan jou: Het is onverstandig een discussie met mij te willen voeren op de inhoud, gezien je dan het risico loopt finaal in de voet geschoten te worden, gezien ik wel weet hoe ik moet schieten en jij alleen loopt te kotsen over de mensen die jou helpen aan een overwinning. Kusje xoxoxo
Goede vergelijking, zal je echt lang over hebben moeten nadenken. Ja daarom is jouw antwoord ook echt een dikke killer, wat heb ik bang zeg. W50 was moreel gezien al lang gewonnen en werd uiteindelijk gewonnen met een laatste duwtje van verschillende spelers. Ga nu maar terug naar je grot, daar kan je rustig kaarten. Mooie sig ook trouwens voor een speler die hier pas sinds 2016 zit haha.. Wannabe's, wannabe's all over the place.

@Sandertje Ik begrijp je post echt helemaal en je hebt gelijk.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik zal hier in eerste instantie de namen noemen. Echter kan het voorkomen dat ik accounts benoem als ik de bespelers daar niet van ken.

1. David. @Leaving Behind
De meest inactieve leider die ik ooit heb meegemaakt. Daarvoor verdien je toch wel credits. Misschien had ik als leider ook inactiever moeten zijn. Want dan hadden mijn stammen misschien ook kans gehad als ik naar David zijn stammen kijk. :oops:

Die ene dag in het kwartaal dat die actief is is die wel aangenaam.

2. Jeremy @Felicitys
Spijtig genoeg na 42 en 43 elkaar een beetje uit het oog verloren. Aangename gozer en die tw kan spelen. Jammer genoeg zit ik nu ook niet bij hem in de stam. Misschien dat het er nog van komt.

3. Jessey @BehindTheScenes.
Ouwe TW krijger. Had vroeger een haatliefde verhouding met hem. Grotendeels door eigen schuld. Maar je weet pas wat je had als je diegene mist.:(:oops:
Geen idee waar hij hier speelt. Maar ik zou graag nog eens samenspelen met deze warrior.

4. Patrick @Cryptic
Ik kan het gesprek wat ik had met Jannes ,@jokersbrain , als leider van Insane (W58) had nog goed herinneren. Hij vroeg of een mb in de stamchat mocht en hield daarvoor een redevoering. Ik weigerde eerst, maar uiteindelijk ging ik toch mee in Jannes zijn redenatie. Tot op heden kan ik zeggen dat Jannes op dat gebied volledig gelijk had. Patrick heeft, ook mij, velen overtuigd dat hij er hoorde te zitten. Zelden zo'n gedreven, aardige, sociale speler meegemaakt en die zo snel leert. Ik hoefde dan ook niet na te denken toen mijn buuraccount op 59 een speler zocht en plaatste Patrick snel daar.

Ik heb begrepen dat Patrick hier ook speelt op het account van Dennis, klein minpuntje, en ik ben er zeker van overtuigd dat Patrick vele mensen hier zal verrassen. Net zoals hij mij verrast heeft.

5. Bram, @Anarchistisch Kollektief
Toffe aangename speler in de omgang, maar waar ik nog weinig mee heb gespeeld, maar wel veel van heb gehoord.

6. Bonaya,
@Single Malt
Mijn favoriete speelgoed uit de zeventiende- en achttiende eeuw. Elke stam heeft iemand nodig om mee te spelen.

7. Jannick, @.Royalist.
Vernomen dat deze Amerikaanse rokkenjager weer met tw begonnen is en ook op deze wereld. Dips. Toffe kerel die ik op 47 heb leren kennen en daarna vaak heb gevolgd. Goede speler.

8. Tristan
Weet zijn AF naam niet meer. Meermaals stamgenoot geweest. Altijd plezant. Laatste akkefietje op 58 daargelaten.

9. The Rainbowchicks
Veel over gehoord, maar wie er spelen. No idea. Maar de statistieken van dit account spreken mij aan en ik wil altijd nieuwe spelers en mensen leren kennen.

10.Nice Ult Amumu
De niet benoemde spelers van dit account. Ze zetten naar mijn mening een mooie prestatie neer als account en beschikken over veel potentie. Daarnaast als je de goedkeuring hebt van Jer dan verdien je die van mij ook.

Shootouts naar @NeverKroket , Rise Against , The Alcoholic Dream en Punkerke.

Waarschijnlijk lees je dit vast niet, maar mooi lijstje ;)

Zo zie ik ze graag.
 

DeletedUser13688

Guest
Hij zit hier al een stuk langer als 't goed is. Alhoewel ik wel moet zeggen dat Lord Whisperer mij niet herkende als een speler van .Warcore! terwijl ik toch écht 1 v/d eerste leden was van die stam ;p
 

DeletedUser74552

Guest
Hij was op het w50 forum toendertijd ook al aan het huilen. Geen idee wat zijn probleem is en waarom hij blijft klagen over een wereld waar hij amper impact op heeft gehad. Technisch gezien zijn alle spelers die je niet kent en naar je toe trekt om extra activiteit binnen je stam te brengen ''randommers''. Of ga je beweren dat elke speler die bij een stamgenoot komt spelen om activiteit op dat account te brengen meer is dan een random persoon. Het doel was dan ook voor iedereen duidelijk toen er extra spelers kwamen om de wereld te laten sluiten. De wereld was dan ook effectief binnen een week klaar en deed niks af van de al eerder behaalde overwinning. Ik bedoel 75% dominantie tegen 16% dominantie van de 2e stam, laat me niet lachen, dat ging helemaal nergens meer over. Eerder was er wel nog strijd en die heeft ook Karma gewonnen. (zie ook de oorlogspost in het w50 topic. Dat was 33% dominantie tegen 29% ofzo, waar Karma ook nog eens de underdog was.)
 

DeletedUser77130

Guest
Goede vergelijking, zal je echt lang over hebben moeten nadenken. Ja daarom is jouw antwoord ook echt een dikke killer, wat heb ik bang zeg. W50 was moreel gezien al lang gewonnen en werd uiteindelijk gewonnen met een laatste duwtje van verschillende spelers. Ga nu maar terug naar je grot, daar kan je rustig kaarten. Mooie sig ook trouwens voor een speler die hier pas sinds 2016 zit haha.. Wannabe's, wannabe's all over the place.

@Sandertje Ik begrijp je post echt helemaal en je hebt gelijk.

Knap dat je alleen extreemlinks op de pagina kunt kijken maar niet even de moeite neemt mijn handtekening door te snuffelen. Amateur.

Hij zit hier al een stuk langer als 't goed is. Alhoewel ik wel moet zeggen dat Lord Whisperer mij niet herkende als een speler van .Warcore! terwijl ik toch écht 1 v/d eerste leden was van die stam ;p

Ik kwam ietsje later in .Warcore en het was tig jaar terug. Sawry. :/

@YoWhite, Ik huil niet, ik verbaas me alleen dat iemand over een wereldwinst pronkt terwijl die met zijn domme bakkes zegt dat hij zo ongeveer iedere mongool op een account gezet heeft om die paar dorpjes die die nog miste voor de dominantie te moeten edelen. Dat zou op W2 nooit gebeurd zijn bvb.
 

DeletedUser69389

Guest
Knap dat je alleen extreemlinks op de pagina kunt kijken maar niet even de moeite neemt mijn handtekening door te snuffelen. Amateur.



Ik kwam ietsje later in .Warcore en het was tig jaar terug. Sawry. :/

@YoWhite, Ik huil niet, ik verbaas me alleen dat iemand over een wereldwinst pronkt terwijl die met zijn domme bakkes zegt dat hij zo ongeveer iedere mongool op een account gezet heeft om die paar dorpjes die die nog miste voor de dominantie te moeten edelen. Dat zou op W2 nooit gebeurd zijn bvb.
Hou jij het bij je eigen acties op o.a. W55?
 

DeletedUser74552

Guest
@YoWhite, Ik huil niet, ik verbaas me alleen dat iemand over een wereldwinst pronkt terwijl die met zijn domme bakkes zegt dat hij zo ongeveer iedere mongool op een account gezet heeft om die paar dorpjes die die nog miste voor de dominantie te moeten edelen. Dat zou op W2 nooit gebeurd zijn bvb.
Erg overdreven deze post weer. Ik weet niet waarom je hem zo graag zwart wilt maken dat je hem woorden in de mond legt maar hij heeft niemand mongool genoemd. Hij heeft ze slechts randommers genoemd en dat zijn de meeste ook. Verder vind ik daar niets ergs aan. Dat is ook niet de reden dat ik reageerde en ik snap ook niet waarom je mijn post verdraaid naar een persoonlijke aanval naar Krepox. Jij zegt dat die laatste actie aan de winst af deed, wat gewoon weg niet het geval was. En ik snap niet waarom je zo graag wilt haten op w50. Dat deed je tijdens de afsluiting en nu weer hier op het w60 forum. Terwijl je niets hebt gedaan op die wereld.
 

DeletedUser3435

Guest
Hij zit hier al een stuk langer als 't goed is. Alhoewel ik wel moet zeggen dat Lord Whisperer mij niet herkende als een speler van .Warcore! terwijl ik toch écht 1 v/d eerste leden was van die stam ;p
Ach iedereen gooit tegenwoordig gewoon wat in zijn sig om cool te doen. Niet dat spelers zoals ons er trots op moeten zijn dat we al zo lang meedraaien haha.

Knap dat je alleen extreemlinks op de pagina kunt kijken maar niet even de moeite neemt mijn handtekening door te snuffelen. Amateur.

@YoWhite, Ik huil niet, ik verbaas me alleen dat iemand over een wereldwinst pronkt terwijl die met zijn domme bakkes zegt dat hij zo ongeveer iedere mongool op een account gezet heeft om die paar dorpjes die die nog miste voor de dominantie te moeten edelen. Dat zou op W2 nooit gebeurd zijn bvb.
Hey verbaal sterk kaartmannetje, niet met vieze woordjes gaan gooien hé. :D Jouw handtekening is niks waard, ik was op zowel W2 als W7 extreem actief en heb nog nooit van jouw naam gehoord. Zoals ik al zei, wannabe's all over the place.

Nee op W2 ging TBR lekker recruiten haha, zover jouw geloofwaardigheid. Kruip alsjeblieft terug in jouw nep grotje, daar maak je jezelf tenminste niet belachelijk.
 

DeletedUser69389

Guest
Aye Aye captain AMB-runner.

Ik moet bij jou altijd denken aan deze spotprent:

6d9eb1e9356523f9b21598c90a7aa9ac.jpg

Omdat je zat te janken dat het oneerlijk was dat wij zo diep een dorp van jullie hadden veroverd. We moesten en zouden dat dorp snel teruggeven of we zouden massaal geclusterfuckt worden.....
 
Reactiescore
1.149
Ik moet bij jou altijd denken aan deze spotprent:

6d9eb1e9356523f9b21598c90a7aa9ac.jpg

Omdat je zat te janken dat het oneerlijk was dat wij zo diep een dorp van jullie hadden veroverd. We moesten en zouden dat dorp snel teruggeven of we zouden massaal geclusterfuckt worden.....

Vriend, niet fucken met Granqvist!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Hij zit hier al een stuk langer als 't goed is. Alhoewel ik wel moet zeggen dat Lord Whisperer mij niet herkende als een speler van .Warcore! terwijl ik toch écht 1 v/d eerste leden was van die stam ;p

Ik heb 2/3 jaar in Astra* gezeten en weet nog steeds niet wie jij bent
 
Bovenaan