Met welke 10?

DeletedUser69389

Guest
Als je toen ook weer zo snel aan het runnen was zoals gewoonlijk, is het ook niet zo gek dat je hem niet kent :p
Om te kunnen runnen moet je kunnen rennen. Maar ik wist niet dat dat een gewoonlijke job van mij was.

Nja ik hoef tenminste niet naar middelen als clenbuterol te grijpen om mijn prestaties te verbeteren. :rolleyes:

Hoe gaat het met je? Ouwe Groningse nachtburgemeester van ons.
 

DeletedUser13688

Guest
Ik denk dat @krepox de "randoms" in zijn opmerking niet perse negatief bedoelde. Ik praat bijvoorbeeld als ik met mijn RL maten een potje LoL speel en we 2 "randomers" hebben ook over die randomers; dat is niet negatief, het betekent puur dat dat geen spelers zijn waar we een echte affiliatie mee hebben. Het kan een goede randomer zijn, of een slechte randomer. Het heeft in gaming community wat mij betreft niet direct een negatieve lading.

Waar mensen nu over struikelen is eerder de manier waarop het gebracht wordt; omdat Krepox zijn statement puur centreert op zijn prestatie om die mensen maar eventjes bij elkaar te krijgen om de wereld te winnen. Door de focus op zijn aandeel in deze prestatie en de woordenkeuze die aangeeft dat een deel van de mensen slechts "willekeurige" figuren waren (want random betekent uiteraard gewoon willekeurig, voor het geval dat nog betwist gaat worden), terwijl die willekeurige figuren waarschijnlijk allemaal hartstikke hun best hebben gedaan om bij te dragen aan de wereldwinst. Deze inspanning (die uiteraard niet van 1 persoon, maar juist van die 35 anderen die in zijn statement aangekaart worden in zijn statement komt) krijgt hier een ondergewaardeerde rol, wat sommige mensen die misschien hard hun best hebben gedaan om de wereld te winnen het gevoel geeft dat hen bijdrage enkel en alleen een bijwerking was van Krepox z'n inzicht om het maar eventjes allemaal mogelijk te maken.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Dus, met andere woorden: het zijn een bende jankballen op dit AF.

Mooie conclusie Rawberry, heb je vast lang over gedaan.
 

DeletedUser3435

Guest
Hey Krepoxxx, je had beter niet gezegd wat hierboven te lezen valt, want je maakt de wereldwinst op W50 tot een gedecimeerde attractie in plaats van een prestatie. Zonde van de tijd en energie die je in de wereld gestopt hebt, maar hey jij bent zo slim dat je zoiets met jouw ego nog even moest boosten en tegelijkertijd jezelf in de voet schiet. Jammer man.
Hey zoveelste onbekende persoon, aangezien jij geen ruk weet over W50 kan je beter gewoon niks posten. De spelers die er iets over weten, weten ook wel hoe ik die post bedoel. Ga jezelf ergens anders belachelijk maken met je puberaal plaatje.

@Rawberry Helaas waren de meeste spelers er puur om de accounts op groen te houden.. Er waren maar een handjevol mensen die de kar echt mee getrokken hebben, ik steek bij niemand een mes in de rug met die post. De persoon die reageert, @Felicitys, heeft bijvoorbeeld vrijwel niks gedaan.
 

DeletedUser13688

Guest
@Rawberry Helaas waren de meeste spelers er puur om de accounts op groen te houden.. Er waren maar een handjevol mensen die de kar echt mee getrokken hebben, ik steek bij niemand een mes in de rug met die post. De persoon die reageert, @Felicitys, heeft bijvoorbeeld vrijwel niks gedaan.

Ik weet verder niets van w50, dus kan daar niets over zeggen. Probeerde alleen het constante moddergooien tussen verschillende mensen hier iets te bedaren door een rationele en dialectische benadering. Dingen worden gezegd heen en weer, en het kan op verschillende manieren overkomen. Soms niet altijd precies op de één of de andere manier bedoeld, maar goed.

(Mensen interpreteren tekst nu eenmaal meestal vanuit een bepaald startpunt, en die oorspronkelijke visie (of startersperspectief) is vaak moeilijk te omzeilen als je eenmaal druk bezig bent met een discussie.)
 
Reactiescore
853
Is zeker waar en dat was dan ook wat er afgesproken was ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Laat ik hier morgen maar een lijstje maken. Dan stopt deze discussie misschien.

Kan nu wel nu ik hier begonnen ben.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Shit Martijn. Tijd om te runnen (voor mijzelf en voor hem)
 
Reactiescore
12
Jij vindt het denigrerend klinken, wilt niet zeggen dat het dan denigrerend bedoeld is. Ik stel gewoon dat ik een hele groep mensen bijeen gekregen heb, ongeacht of ik deze nu goed of niet (randoms) kende. Ik toon overigens meer dan genoeg respect voor de spelers die ook effectief wat bijgedragen hebben, niet de spelers die voor de schijn op de accounts gezeten hebben. ;) Ja dat is een subtiele hint inderdaad.


Haha nuja laten we maar niet te ver ingaan op dat 'uitlachen'.. Leuk voor je dat je een geëngageerd persoon in je dorpje bent, al begrijp ik niet echt wat dat bijbrengt aan je 'redevoering'.Was jij niet dezelfde persoon die op W42 vol zat te ragen altijd in je PM's, of was dat een andere Vito?

Nuja ik zou wel oppassen als je iemand een 'boer' noemt, als je zelf nog niet eens werkwoord juist kan vervoegen. Ik hoop ook dat ik 'financieel onafhankelijk' wordt ja.. Ik hoop dat jij op W60 nog wat meer gaat uitvoeren dan als deffbunkertje te spelen.
ik ben zelf een boer , maar wel een goede boer , maar vraag me echt af wat kom je hier doen als je hier niet meer speelt?
want dat is me nog niet geheel duidelijk. ik hoop ook voor je dat je financieel onafhankelijk wordt , want dan hoef je niet meer op je baan te leven en die aan te halen als een iets wat jou definieert.
Je hoeft geen geld te bezitten om waardig te zijn.

Nog steeds geen flauw idee, wees concreter.. Zijn veel koninklijken op TW.

denk niet dat jij tot de koninklijken behoort op tw, maar goed dat weet jezelf ook wel.

Bijna alles wat u doet is onbelangrijk, maar het is erg belangrijk dat u het doet.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
12
maar daar is het forum toch voor? spraak, tegenspraak ,actie reactie ,monoloog en dialoog ?

en je kan me niet verwijten niet ontopic te gaan , want dat doet 99% hier niet.
ik heb tenminste wel een reden hier te posten, want ik speel op deze wereld en meneer krepox zeker niet.
Als je troebel water met rust laat,wordt het vanzelf helder.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan