Welke wijziging over de afgelopen 2 jaar vond je wel leuk?

Wat is jouw favoriete update van de laatste 2 jaar?


  • Totaal aantal stemmers
    73

DeletedUser75778

Guest
Hou je spam lekker voor thuis aan de eettafel, stelletje koters.

Ridder is de enige verbetering. Rooftochten zorgen enkel voor meer no-lifers en pp-spenders. Al geldt dit laatste ook voor de ridder trouwens. Wat een dramatisch spel is dit eigenlijk geworden. :biggrin:
 

DeletedUser74396

Guest
Als dat wat zegt volgens jou, dan zeggen de resultaten van de enquête net zo goed iets, neen?

Hier ben ik het volledig mee eens x)
Je vraag is zo verwoord dat het lijkt alsof je verwacht dat er zeer weinig positieve reacties zullen zijn.
Het aantal spelers dat reageert toont aan dat je verwachtingen terecht waren. (bizar weinig)

Helaas kan je niet voor de optie `geen van bovenstaande`kiezen. Dat zou enkel bevestigen hoe vertekend het resultaat van deze enquete is.

Best ironisch trouwens dat de helft (om toch maar te stemmen) stemt op de ridder omdat vroeger het kata item OP was en nu niet meer.
Vergetende dat nu alle eenheden OP zijn en je die optie in meerdere dorpen tegelijk kan steken nu. Wat een vooruitgang xD

Maar INNO en de .nl mod community beseffen nog altijd niet waarom dit spel dood loopt?
Best jammer hoe dit spel continu (bewust) naar de afgrond gestuurd wordt door de mensen die verantwoordelijk zouden moeten zijn voor de verbeteringen.
Maar dit fenomeen is helaas al ouder dan alle updates die hier kunnen beoordeeld worden.
 
Reactiescore
1.367
Hier ben ik het volledig mee eens x)
Je vraag is zo verwoord dat het lijkt alsof je verwacht dat er zeer weinig positieve reacties zullen zijn.
Het aantal spelers dat reageert toont aan dat je verwachtingen terecht waren. (bizar weinig)

Helaas kan je niet voor de optie `geen van bovenstaande`kiezen. Dat zou enkel bevestigen hoe vertekend het resultaat van deze enquete is.

Best ironisch trouwens dat de helft (om toch maar te stemmen) stemt op de ridder omdat vroeger het kata item OP was en nu niet meer.
Vergetende dat nu alle eenheden OP zijn en je die optie in meerdere dorpen tegelijk kan steken nu. Wat een vooruitgang xD

Maar INNO en de .nl mod community beseffen nog altijd niet waarom dit spel dood loopt?
Best jammer hoe dit spel continu (bewust) naar de afgrond gestuurd wordt door de mensen die verantwoordelijk zouden moeten zijn voor de verbeteringen.
Maar dit fenomeen is helaas al ouder dan alle updates die hier kunnen beoordeeld worden.

Dit spel is sinds W15 ofzo al aan het "doodgaan"
De laatste jaren zijn de werelden constant even groot (klein) dus meh
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik roep iedereen op om niet te stemmen. Er is mij via vertrouwelijke bron verteld dat de CM's de opdracht hebben gekregen om de laatste leuke functie op TW te vinden zodat innogames die daarna ook kan kapotmaken. Niet stemmen dus beste lezers.

Met vriendelijke groet,
Een bezorgde (ex)speler
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Well..

f69462cb559e88c392d4c0c314e4b288.png

Iedereen ff deze gebruiken en op uitkijktoren stemmen :oops::oops:
 

DeletedUser6916

Guest
Dit spel is sinds W15 ofzo al aan het "doodgaan"
De laatste jaren zijn de werelden constant even groot (klein) dus meh

Kleinere werelden zijn logisch, in het begin waren de werelden jaren open en voor er een nieuwe wereld kwam was je ook alweer even verder. Geen overwinningsvoorwaarden creëerde gigantische werelden. Wat je momenteel ziet is dat spelers bij een tegenslag snel kiezen om het de volgende wereld maar weer te proberen, een wereld niet te spelen omdat instellingen niet naar de zin zijn of omdat er te weinig PP is nog een paar rondes PP farmen.

Het zou beter zijn om ons met elkaar eens af te vragen of we liever terug willen naar eens in het jaar een wereld en die een jaar of 2 open houden, of liever regelmatig nieuwe werelden maar die wel klein zijn. Willen we jaren doen over een wereld of gewoon in binnen een jaar, misschien 2? een wereld uitspelen op plezier i.p.v. op uithoudingsvermogen.

Wat betreft de poll: Het nieuwe ridder systeem voegt echt wat toe, het verbeterd de mogelijkheden en brengt meer tactieken in het spel zonder het originele doel van het spel uit het oog te verliezen. Daarnaast vind ik het invoeren van vlaggen ook een positieve ontwikkeling.

Wel ben ik van mening: De uitkijktoren is geen goede ontwikkeling en het stugge doordrukken hiervan verbaasd me ook een beetje. Ik kan me herinneren dat er stellig gezegd werd dat er geen nieuwe gebouwen zouden komen en soort gelijke ideeën werden op het ideeën forum snel weggewuifd. Nu het spel niveau binnen de community omlaag gaat en de kansen (mede dankzij de PP en de kleine werelden) voor nieuwe spelers minder worden gaan we dit compenseren met een extra gebouw wat ze kan helpen. Niet helemaal de juiste manier lijkt mij.

Rooftochten, prima functie. Voegt niet mega veel toe maar heb er ook geen last van. Net zoals de statistieken of de informatie van in een dag. Leuke opties allemaal.
 
Bovenaan