spotprentjes

Reactiescore
2.178
P. wilt helemaal geen kata afspraken.
Dat 1 speler daar toevallig naar vraagt betekent niet dat heel P. dat wilt he...
Ik zelf sta er in principe best voor open, maarja zowel aan P kant als aan Ship kant zijn er genoeg die er niets van willen weten. Dan houd het inderdaad snel op. en daarbij dat, zoals ik al zei, er vaak toch niet aan de afspraken gehouden wordt

Je bent zelf pro kata's geweest, ga me niet vertellen dat je me eindelijk snapt. :eek:
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Bezig met de 3e jump.

bc6122691109899c9199a4f10408e5a8.png
 
Reactiescore
24
Reactiescore
323
Verliezen aan koning rosario, man man man, dan ben je wel heel slecht :D Dat was een noob die random bbs in mn cluster ging edelen zonder enig nut, puur en alleen omdat daar bb's waren. Die heeft dus wel bijgeleerd hoop ik :p
 

DeletedUser

Guest
Verliezen aan koning rosario, man man man, dan ben je wel heel slecht :D Dat was een noob die random bbs in mn cluster ging edelen zonder enig nut, puur en alleen omdat daar bb's waren. Die heeft dus wel bijgeleerd hoop ik :p

Precies wat P. nu aan het doen is beetje BB's edelen, zelfs het niveau van Zero-B ligt hoger dan die bende hopeloze noobs:rolleyes2:
 

DeletedUser78744

Guest
Als de ship en zero B storm bij ducktator passeerde!
De storm was zo sterk dat hij nu opeens aan de andere kant de van de wereld ligt!

(PS: sorry voor die advertentie, wacht even het is de moeite waard)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
24
Serieus P. jullie komen iets te ver achter en gaan dan maar wat spelers rekruteren van W-Pack. Het verbaast me echt helemaal niks van heel deze wereld dit kun je toch niet serieus nemen jullie zijn een stel waardeloze dwazen.
 

DeletedUser77892

Guest
Zegt degene aan de kant die heel aztec hebben leeg getrokken :redface:
houd een ander voor de gek :tongue:
 

DeletedUser

Guest
Zegt degene aan de kant die heel aztec hebben leeg getrokken :redface:
houd een ander voor de gek :tongue:

Ja daar waren jullie zo op tegen toch? Je bent nu precies hetzelfde aan het doen. Geen zorgen het zijn maar een stel noobs dus we hoeven ons niet druk te maken.
 

DeletedUser77892

Guest
Precies hetzelfde?
Precies hetzelfde xD
Dacht dat we spelers uit pack hadden, maar blijkbaar is pack aztec geworden, wist ik nog niet :p
 

DeletedUser

Guest
Precies hetzelfde?
Precies hetzelfde xD
Dacht dat we spelers uit pack hadden, maar blijkbaar is pack aztec geworden, wist ik nog niet :p

Lol, dat jullie nu pas intrappen hoe slecht Pack is. Dat is al tijden zo, maar inderdaad soort zoekt soort dus ben nog niet verrast.
 
Reactiescore
323
Ach, de enige reden dat F. nog bestaat is dat ze altijd op safe speelden door een bg met P. aan te gaan en toendertijd de NAP met Zero. Een frontje is easy te deffen, ze kregen het meteen moeilijk toen Zero uit de United Noobs stapte.
 

DeletedUser72496

Guest
Ach, de enige reden dat F. nog bestaat is dat ze altijd op safe speelden door een bg met P. aan te gaan en toendertijd de NAP met Zero. Een frontje is easy te deffen, ze kregen het meteen moeilijk toen Zero uit de United Noobs stapte.

De stam F. bestaat niet eens, je bedoelt zeker W-pack.
 

DeletedUser65921

Guest
Zegt degene aan de kant die heel aztec hebben leeg getrokken :redface:
houd een ander voor de gek :tongue:

En daarvoor nog moesten jullie heel de wereld samen laten werken om een kans te maken tegen SHIP.
Toen noemden jullie dat nog een tactisch goede zet en het overbluffen van een tegenstander als ik me goed herinner.

Je kan dingen uit het verleden gaan halen zo lang je wil, maar uiteindelijk blijft het rekruteren van een halve stam, of met meerdere stammen samenwerken tegen ene, altijd een teken van zwakte.
SHIP heeft die tijden mee gemaakt en zich hersteld, nu zit P in zo'n periode.
 
Bovenaan