Speedronde #3427 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#3427 NLS(Speed)
Snelheid: 350
Start: Dinsdag 13-03-18 19:00
Einde: Dinsdag 13-03-18 22:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Dinsdag 13-03-18 19:00
* Einde: Dinsdag 13-03-18 22:00
* Snelheid: 350
* Startniveau: Niveau 3
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: nee
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja, halve prijs
* Barbarendorpen: ja, 2 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 3500 punten (snelheid: 50%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 25 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
 
Reactiescore
133
Ik wil alle speeders bedanken voor hun aanwezigheid. .Little Recuse zijn slaven waren kapot gespeeld, waaronder hij twee nieuwe slaven/ spelers ervoor terugkrijgt.

Mijn memes zijn gewoon realiteit:
Fantomm
Speedking J.
Nuzzz
Nakomoto
.Little
.Pannekoek

Hartelijk bedankt voor het speeden en het spelen! Hierbij is het toppunt bereikt.

"Speedking J. ging beetje kloten" - Little Recuse. Dikke bullshit, lekekr deff lc spelen, nadat hij jouw hebt geondersteund is hij gekickt uit de stam.

@Robby voer alsjeblieft tribelock in alle rondes aan, want nu kickt hij tweemaal toe de spelers die hem hebben gedeft waaronder hij weer nieuw deff kan krijgen.

Adios Amigos.
 
Reactiescore
76
Ik wil alle speeders bedanken voor hun aanwezigheid. .Little Recuse zijn slaven waren kapot gespeeld, waaronder hij twee nieuwe slaven/ spelers ervoor terugkrijgt.

Mijn memes zijn gewoon realiteit:
Fantomm
Speedking J.
Nuzzz
Nakomoto
.Little
.Pannekoek

Hartelijk bedankt voor het speeden en het spelen! Hierbij is het toppunt bereikt.

"Speedking J. ging beetje kloten" - Little Recuse. Dikke bullshit, lekekr deff lc spelen, nadat hij jouw hebt geondersteund is hij gekickt uit de stam.

@Robby voer alsjeblieft tribelock in alle rondes aan, want nu kickt hij tweemaal toe de spelers die hem hebben gedeft waaronder hij weer nieuw deff kan krijgen.

Adios Amigos.


Ja haal mij maar weg ik dropte gewoon men troepen op jullie na bb omdat ik quitte
 

DeletedUser79238

Guest
Jij werkte samen met:
Korjakskaja Sopka
Snaap
Jack12071983
BacktoReality

Dus dan was het 6v5, daarnaast zijn twee van ons rond 20:30 weggegaan. In mijn optiek is het dan wel een redelijk eerlijke fight
 

DeletedUser64860

Guest
Hier ff 2 pagina's van alle treinen die ik heb gekregen. Je hoeft echt niet gek op te kijken als ik op een niv3 ronde hulp nodig heb, aangezien ik van vrijwel iedereen minimaal 1 trein heb gekregen. Voor elke Fantomm/Speedking die jullie aanvalt, heb ik een CallofKing of BacktoReality, of Jack op mij gekregen, waardoor je enige argument vrij waardeloos wordt. Daarnaast heb ik van jullie 5 treinen tegelijk gekregen, zonder ook maar 1 dorp daaraan te verliezen.

Na de pre-edelfase, waarin iedereen eigenlijk wel deels werd gebasht, was het een faire 3v3 van mij, Little+Pannenkoek+Sotashi vs Peuter, Korjak en Snaap, en hebben wij het fair gewonnen door goed te snipen en tactisch te edelen.

Ik wil alle speeders bedanken voor hun aanwezigheid. .Little Recuse zijn ....."Speedking J. ging beetje kloten" - Little Recuse. Dikke bullshit, lekekr deff lc spelen, nadat hij jouw hebt geondersteund is hij gekickt uit de stam....

@Robby voer alsjeblieft tribelock in alle rondes aan, want nu kickt hij tweemaal toe de spelers....

Adios Amigos.

Als ik mij niet vergis, hebben jullie allemaal ook steeds van stam geswitcht :rolleyes: Verder, heeft Speedking mij niet ondersteund, weet niet hoe je daarbij komt.
 

Bijlagen

  • upload_2018-3-13_21-34-45.png
    upload_2018-3-13_21-34-45.png
    206 KB · Weergaven: 14
  • upload_2018-3-13_21-34-50.png
    upload_2018-3-13_21-34-50.png
    778,1 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
133
Ja haal mij maar weg ik dropte gewoon men troepen op jullie na bb omdat ik quitte
Je stopte alleen omdat je doodliep met je off troepen. Als je nog leefte na die drop speelde je verder en moest je opeens niet weg?

@Speedking J. speeldewel volle 1.5 uur en werd ook geëdelt en geownd.

Als het ttribelock was, had littel niet 3 deffers kunnen hebben.
- Speedking J.
- NuzZz (iemand anno van boyz)
- Sakomono Satoshi (gekke naam, maar ook anno gestart na het horen te krijgen dat little geownd zou worden)

Niet te vergeten een offer: .Pannekoek

We hebben er 4 down gekregen behalve litte, dus er mag gesteld worden, boyz geownd is behalve little.

"Hulp inroepen op een N3"- .Little Recuse.
- Je kan dat wel weglaten hoor, je schakelt altijd genoeg spelers in om je te helpen naar die rank 1. Als het een n1 was, had je dit ook zo gedaan. Of elk ander niveau. Voorbeeld van e laatste vijf rondes.
 

DeletedUser64860

Guest
Oei je gaat hier echt hard onderuit met je zogenaamde feiten. Elk punt is vrijwel onzin.
Ten eerste wat betreft Fantomm; hij startte uurtje om te bashen en was daarna weg.
Ten tweede Speedking die heeft minder dan 60 minuten gespeeld, daarna werd zijn deff door een random guy gebasht en was hij weg. Hij heeft mij dus niet gedeffd. Hij werd dus duidelijk niet geownt door wie dan ook.
Nuzz, is geen anonieme speler maar een oude co van Little die sinds kort weer meespeelt.
Je zegt dat 'jullie' er 4 down hebben gekregen. Zou je dat nog kunnen natellen? .Pannekoek leefde heel de ronde, hetzelfde geld voor Sathosi, enkel Nuzz is op korte afstand geëdeld en heeft daarna restart gemaakt waarna hij Korjak heeft geëdeld.
Hulp inroepen, dat was inderdaad nodig nadat jullie hulp hadden ingeschakdeld om mij te kunnen pakken.
Ik heb gehoord dat jullie met 5 man in een call zaten, alleen laat je compleet weg dat jullie met net zoveel spelers speelden als dat ik deed.

Hieruit kan je duidelijk concluderen dat niemand van Boyz! is geownd, er zijn er hooguit 2 gestopt na de start nadat ze jullie deels hebben weten te bashen.
Sterker nog, heel jullie team is geownd dat jullie een massa op mij hadden uitgevoerd. Van de 5 treinen die ik kreeg, naast vele andere voorgaande treinen, zijn jullie allemaal stuk voor stuk geëdeld. Hier hoef ik niet eens het woord geownd voor te gebruiken aangezien dat allemaal veels te makkelijk ging.
 
Reactiescore
133
Oei je gaat hier echt hard onderuit met je zogenaamde feiten. Elk punt is vrijwel onzin.
Ten eerste wat betreft Fantomm; hij startte uurtje om te bashen en was daarna weg.
Ten tweede Speedking die heeft minder dan 60 minuten gespeeld, daarna werd zijn deff door een random guy gebasht en was hij weg. Hij heeft mij dus niet gedeffd. Hij werd dus duidelijk niet geownt door wie dan ook.
Nuzz, is geen anonieme speler maar een oude co van Little die sinds kort weer meespeelt.
Je zegt dat 'jullie' er 4 down hebben gekregen. Zou je dat nog kunnen natellen? .Pannekoek leefde heel de ronde, hetzelfde geld voor Sathosi, enkel Nuzz is op korte afstand geëdeld en heeft daarna restart gemaakt waarna hij Korjak heeft geëdeld.
Hulp inroepen, dat was inderdaad nodig nadat jullie hulp hadden ingeschakdeld om mij te kunnen pakken.
Ik heb gehoord dat jullie met 5 man in een call zaten, alleen laat je compleet weg dat jullie met net zoveel spelers speelden als dat ik deed.

Hieruit kan je duidelijk concluderen dat niemand van Boyz! is geownd, er zijn er hooguit 2 gestopt na de start nadat ze jullie deels hebben weten te bashen.
Sterker nog, heel jullie team is geownd dat jullie een massa op mij hadden uitgevoerd. Van de 5 treinen die ik kreeg, naast vele andere voorgaande treinen, zijn jullie allemaal stuk voor stuk geëdeld. Hier hoef ik niet eens het woord geownd voor te gebruiken aangezien dat allemaal veels te makkelijk ging.

Ondersteuning statistieken die ik je toen heb gekopieerd:
3 spelers daarin inclusief Speedking J. met 20.000 OD als ondersteuner. Kom alsjeblieft niet met het verhaal hij heeft geen deff gestuurd. Toen wij Speedking J. bashte had hij geen deff meer.

Speedking kreeg een kick daarna, toen kwam Nuzzz in de game.

Toen wij vanaf het begin met: Tim / André / Ik speelde. Met de tijd kwam Jorrit erbij (weet niet eens waar hij speelde) en Damian (waar ik ook niet weet waar hij speelde). Lennart zat er overigens ook in de chat niet in call. Wij begonnen met 3, wij zagen 5 man van Boyz. André roept hulp in. NIET ik. Dat terzijde, laten wij niet mensen van ONS standaard team starten, om de overwinning zeker te halen.

Fantomm stopte, nadat hij doodliep, is dit toeval ? Ja of nee? Of was hij er klaar mee omdat hij geblokt werd.
Nuzz geëdelt is dus down, zodra je moet restarten om "niet geownd" te lijken ben je in mijn opzicht geownd.
Speedking J. stopte nadat hij geëdelt werd helemaal. Volkomen te begrijpen.

Na deze mensen gestopt / geleaved / geownd waren, kwam een nieuwe deffer die .Pannekoek ondersteunde waarom hij niet down ging, maar wel zijn offensieve troepen kwijt waren.

Conclusie: je was als enige over die nog actief speelde omdat de rest stopte omdat ze doodwaren qua troops.

Jammer dat je niet inhoudelijk genoeg ben om hier straks een normaal antwoordt op te geven. Ik heb ej destijds in PM de lijst van ondersteuner gekopieerd, nadat ik zag dat Speedking omhoog ging in die ranglijst. En hij zat toen bij jou in de stam en .Pannekoek had nog geen OD(D).

PS: je reageert alleen op argumenten die je kan verdedigen. Dus niet op de gene waar ik tribelock situatie aanhaal.

Groeten,
Thomas
 

DeletedUser64860

Guest
Och och och wat verzin je toch een hoop onzin om realistisch te lijken. Je herhaalt je 'feiten' die ik in mijn vorige post al onderuit heb gehaald. Is dat je manier om reëel te blijven? Wil je dat ik nog een keer vertel dat Fantomm enkel startte om te bashen en daarna quitte?

Hier komt ie:
Speedking heeft 20.000 verslagen tegenstanders als verdediger. Dat betekent dat hij zelf is gebasht door iemand. Hoe duidelijk wil je het hebben dat je onzin praat.:rolleyes:
Plak anders voor ons plezier je gekopiëerde ranglijst van ondersteuning, dan kunnen we nog is lachen om je zogenaamde bewijs.

Hoe krijg je het in godsnaam in je bolle kop om te zeggen dat ik niet inhoudelijk ben? Ik weerleg al je commentaar en als reactie daarop herhaal je al je onzin nog eens en ze je dat ik niet inhoudelijk ben.

Wil je dat ik ook nog eens op het tribelock verhaal reageer? Prima; komt ie. Om exact dezelfde reden waarom jullie steeds van stam switchten, switchte er bij mij ook iemand van stam. Namelijk om met deff de treinen te kunnen snipen. Helder? Ik hoop het wel. Zo niet? Wel, jack die moest in jouw stam zodat er voor hem gesniped kan worden.

Dat wij Pannenkoek hebben gedeffd, zodat hij niet geëdeld werd, wat vind je daar zo raar aan? Hij is deel van ons team en wij helpen hem als hij aangevallen wordt. Je hoeft je niet overal zo druk om te maken ^^

Als je het niet erg vindt laat ik het hierbij, volgens mij hebben we alles wel behandeld en is het voor mij niet meer van belang om hier verder op in te gaan. Het lijkt mij duidelijk dat we allebei met meerdere mensen hebben gespeeld, en er 1 winnaar uit is gekomen. Al je gepraat veranderd er niets aan dat jullie een voor een door ons zijn geedeld.

Nog een laatste note: Je hebt ingame meerdere mensen benaderd om mij te treinen, aangezien je het zelf niet kon/durfde. Zwakke poging, zonder resultaat.
 
Reactiescore
133
Och och och wat verzin je toch een hoop onzin om realistisch te lijken. Je herhaalt je 'feiten' die ik in mijn vorige post al onderuit heb gehaald. Is dat je manier om reëel te blijven? Wil je dat ik nog een keer vertel dat Fantomm enkel startte om te bashen en daarna quitte?

Hier komt ie:
1)Speedking heeft 20.000 verslagen tegenstanders als verdediger. Dat betekent dat hij zelf is gebasht door iemand. Hoe duidelijk wil je het hebben dat je onzin praat.:rolleyes:
Plak anders voor ons plezier je gekopiëerde ranglijst van ondersteuning, dan kunnen we nog is lachen om je zogenaamde bewijs.

2)Hoe krijg je het in godsnaam in je bolle kop om te zeggen dat ik niet inhoudelijk ben? Ik weerleg al je commentaar en als reactie daarop herhaal je al je onzin nog eens en ze je dat ik niet inhoudelijk ben.

3)Wil je dat ik ook nog eens op het tribelock verhaal reageer? Prima; komt ie. Om exact dezelfde reden waarom jullie steeds van stam switchten, switchte er bij mij ook iemand van stam. Namelijk om met deff de treinen te kunnen snipen. Helder? Ik hoop het wel. Zo niet? Wel, jack die moest in jouw stam zodat er voor hem gesniped kan worden.

4)Dat wij Pannenkoek hebben gedeffd, zodat hij niet geëdeld werd, wat vind je daar zo raar aan? Hij is deel van ons team en wij helpen hem als hij aangevallen wordt. Je hoeft je niet overal zo druk om te maken ^^

Als je het niet erg vindt laat ik het hierbij, volgens mij hebben we alles wel behandeld en is het voor mij niet meer van belang om hier verder op in te gaan. Het lijkt mij duidelijk dat we allebei met meerdere mensen hebben gespeeld, en er 1 winnaar uit is gekomen. Al je gepraat veranderd er niets aan dat jullie een voor een door ons zijn geedeld.

5) Nog een laatste note: Je hebt ingame meerdere mensen benaderd om mij te treinen, aangezien je het zelf niet kon/durfde. Zwakke poging, zonder resultaat.

Antwoord op de 1)/2)/3)/4)/5):
Ik zal je het dan alsnog 1 keer vertellen:
1) De kolom "verslagen tegenstanders als ondersteuning" is verborgen in de gastingang en bij de historie van de ronde. Je weet dondersgoed dat die 20.000K ODD niet 100% van zijn eigen deff kwam, maar als onderdeel van de "verslagen als ondersteuner". Als je nou een keer je objectieve bril op zet en even goed nadenkt, heb ik dat lijstje nog naar je gekopieerd in PM. Als ik in alle rondes printscreens moet maken om mij zelf te bewijzen ben ik meer bezig met printscreens maken dan spelen.

2) Bolle kop alinea, je antwoordt mijn vorige post alleen waar je een goed antwoord op kan vertellen, de andere argumenten beantwoord je niet waardoor je dus alleen jezelf te kort doet.

3) Goed dat je terugkomt op het tribelock verhaal. Proficiat!

4) .Pannekoek deffen is was een goede optie ofc. Neemt niet weg dat het niewe lid, 0 OD had en toen opeens 17k (als ondersteuner) Zonder die deff hadden we .Pannekoek gedowned. (nieuwe speler niet bekend bij ons, pas nadat hij jullie stam joinde) Heb nog even snel met die speler een PM gewisseld.

5) De note zin, ik heb inderdaad meer mensen gevraagd aangezien we zagen dat we in de minderheid waren in-game. Met spelers waarvan we geen skype of ander kanaal voor hebben gebruikt. Dat is heel wat anders dan op voorhand met (het lijstje in mijn 1e post) starten om daarna te verbloemen als hun down zijn dat "ze weg gingen" (kan waar zijn of niet, ik vind het gewoon te veel toevalligheden)

Fantomm - Korja
Speedking J. - Peutertje
Nuzzz - Snaapkampioen.ru
Nakomoto - Jack
.Little - .Back To Reality
.Pannekoek - ?

Al met al heb je sterk gespeeld, we speelden tegen een overmacht, waar niet tegenop te boksen was. Als het één speler minder was geweest (nakomoto satoshi (ofzoiets dergelijks)) waardoor het dan eerlijk zijn geweest had het resultaat anders geweest.

Ik laat het hierbij, omdat je jou blijkbaar niet kan beheersen door vulgair taalgebruik te gebruiken, wanneer je de discussie niet meer aankan om normaal terug te komen.

Om dubbelpost te voorkomen:
Reactie op @.Pannekoek.

Als jij zegt dat ze 1.5 uur speelden Fantomm en Speedking J. (waaronder fantomm na BB al dood was) en Speedking J. ons probeert te vertragen en te verhinderen. Is dat bij lange na niet meer eerlijk. Als de speed al 50% is gespeeld.
 

DeletedUser64860

Guest
Nadat speedking en fantomm down waren, waren er nog 6 van jullie levend, en dat noem je niet eerlijk? Die 6 hebben mij allemaal getreind, terwijl wij toen nog met 4 waren.
Ken je feiten, en gebruik ze op de juiste manier, en focus je niet alleen op met wie ik speelde en voor hoelang.
 
Reactiescore
76
wat een gezeikk man man ging hem eerst uitspelen maar moest achter halfuur plots weg zoals de laastste tijd heb ik bijna geen tijd meer. Anders zou ik tim niet enkel met bijl en ram aanvallen en jou backen thomas. Ik zou nog wel wat gewacht hebben. Maurits ownt jullie keer op keer om dat jullie simpelweg geen teamspelers zijn. En peuter zou nooit een waardige rang 1 endless zijn want dat is de enige reden waarom we teruggekeerd zijn. Maar goed dat terzijde zijn jullie een stel jankers dat hen nederlaag niet durft toe te geven.
 
Bovenaan