Wat ging er mis in Insane?

DeletedUser77710

Guest
Dus jou redenatie is dat als je een pic van mij zou zien waarin ik niet voor mijn ferrari sta ik niets zou hebben? Of op basis van wat concludeer je dat Beccie 'geen reet heeft'? Ik snap niet hoe je dat op basis van enkele pic's kan besluiten. Ben dan ook uiterst benieuwd hoe jij aan deze conclusie komt. Als je dezelfde logica gebruikt die je altijd gebruikt op het AF als het over TW gaat hoef je het niet uit te leggen.

Iedereen van de massacht kan dit confirmen, we zeiden met 50 man dat ze gwn echt geen reet heeft. Gaan we hier nu serieus over discussiëren? :p is dat geen eigen mening?

Fix me die pics

Facebook
 
Reactiescore
3.541
Iedereen van de massacht kan dit confirmen, we zeiden met 50 man dat ze gwn echt geen reet heeft. Gaan we hier nu serieus over discussiëren? :p is dat geen eigen mening?

Ja en van die 50 man kent niemand haar dus snap je punt niet? Heeft niets met een eigen mening te maken.
 
Reactiescore
2.483
En we gaan weer terug on-topic
 
Reactiescore
3.452
Denk dat binnenkort Broken weer heel wat oud Insane accounts gaan inviten.
Eerst ff de interns binnenslepen en daarna hoppa naar Broken!

Wedden? 100pp :eek:

Zooo voorspelbaar.
Komt dan nu ook de ware reden van jullie leave? ( je weet wel, mooie manier om Martijn en Jannes te dumpen)
 

DeletedUser74287

Guest
Zooo voorspelbaar.
Komt dan nu ook de ware reden van jullie leave? ( je weet wel, mooie manier om Martijn en Jannes te dumpen)

Ik denk niet dat Jannes met al zijn vv-uren een persoon is die ze wilden dumpen.
Jannes heeft voor de splitsing verder ook geen conflicten binnen Insane gehad toch?

Oost Insane als accounts kan ik nog redenen voor bedenken (losstaand van of het slim was of niet), maar voor Jannes als persoon zie ik niet echt een reden.

For the record, de mod opende dit topic met mijn post, ik niet zelf, no clue of je dat ergens ziet staan of niet eigenlijk..
 

DeletedUser75339

Guest
Ik denk niet dat Jannes met al zijn vv-uren een persoon is die ze wilden dumpen.
Jannes heeft voor de splitsing verder ook geen conflicten binnen Insane gehad toch?

Oost Insane als accounts kan ik nog redenen voor bedenken (losstaand van of het slim was of niet), maar voor Jannes als persoon zie ik niet echt een reden.

For the record, de mod opende dit topic met mijn post, ik niet zelf, no clue of je dat ergens ziet staan of niet eigenlijk..

Ik las hier nochtans dat mensen de chat verlieten toen jannes een uitleg wou geven ?
Dan moet er toch een conflict zijn geweest ?
Ik kan me er wel iets bij voorstellen waarom je van bovenstaanden zou willen afraken , maar ben toch wel benieuwd naar de werkelijke reden.

Ik wacht nog steeds op de grote jannes post waar @Clickb*it voor betaalde
 
Reactiescore
3.452
Ik denk niet dat Jannes met al zijn vv-uren een persoon is die ze wilden dumpen.
Jannes heeft voor de splitsing verder ook geen conflicten binnen Insane gehad toch?

Oost Insane als accounts kan ik nog redenen voor bedenken (losstaand van of het slim was of niet), maar voor Jannes als persoon zie ik niet echt een reden.

For the record, de mod opende dit topic met mijn post, ik niet zelf, no clue of je dat ergens ziet staan of niet eigenlijk..

Was het maar zo Jason :p
De screens die ik gezien heb logen er niet om, 1 grote anti Jannes hetze!
 
Reactiescore
222
Zooo voorspelbaar.
Komt dan nu ook de ware reden van jullie leave? ( je weet wel, mooie manier om Martijn en Jannes te dumpen)
Wij willen simpelweg niet met 6 accounts verder. Gezien de goede samenwerking/goede contacten met 3 accounts. Besloten er over te stemmen & vanuit daar besloten ze erbij te nemen.

Niet van te voren bedacht of afgesproken oid. Sam van IO was in 1e instantie zelfs nog tegen. Er is gewoon goed en sterk overleg geweest. Wat heeft geleid tot dit.

Overigens ben ik begonnen met mijn post betreft meningen & beweegredenen. Enkel door drukte afgelopen weekend & vandaag, nog niet ver mee gekomen.
 
Reactiescore
3.452
Wij willen simpelweg niet met 6 accounts verder. Gezien de goede samenwerking/goede contacten met 3 accounts. Besloten er over te stemmen & vanuit daar besloten ze erbij te nemen.

Niet van te voren bedacht of afgesproken oid. Sam van IO was in 1e instantie zelfs nog tegen. Er is gewoon goed en sterk overleg geweest. Wat heeft geleid tot dit.

Overigens ben ik begonnen met mijn post betreft meningen & beweegredenen. Enkel door drukte afgelopen weekend & vandaag, nog niet ver mee gekomen.

Ah klinkt mooi!
Hoe lang bestaat broken en hoe lang zitten ze al in de chat? Juist ja.
Intern van Martijn zit er op en hoppa naar Broken :)?
 

DeletedUser48869

Guest
Mooi ook dat ik Hero overgenomen had en ook gedumpt werd zonder reden :)

Achja, dan zoek ik de heil wel ergens anders eh :cool:
 
Reactiescore
3.452
Mooi ook dat ik Hero overgenomen had en ook gedumpt werd zonder reden :)

Achja, dan zoek ik de heil wel ergens anders eh :cool:
Vlammer & IO. Nu 1 dag in de chat. GB 3 denk ik ondertussen?
Martijn stond del. Dusja so what?

Dennis ik denk dat iedereen nu wel inziet wat voor spelletje jij speelt.
6 accounts toch te weinig? Laten we aankloppen bij de accounts die we gedumpt hebben kijken of zij nog zin hebben.
Tristan van Gamebreak zei tegen Hero dat hij op antwoord wachtte van Wieboy en Martijn gaf hem toestemming om te internen .
Toevallig is Tristan ook je co op w60 toch Dennis?
Intern is zo goed als binnen en daar gaat Gamebreak .

En een shout out naar de boys van Kusm, wegens loyaliteit naar ons toe weigeren ze naar Broken te gaan.
 

DeletedUser78920

Guest
Leuk om te zien dat onze vrienden uit Insane elkaar weer hebben gevonden. Jammer genoeg zijn ze op die weg TFL, Sleepwell, Kusm, Morgan, KoG, IceNoble en HOTSU kwijtgespeeld. Hobbelig weggetje. 7 accies gone door een schitterend intern beleid! Tijd voor nieuwe recruits?:rolleyes:
 
Reactiescore
3.452
Leuk om te zien dat onze vrienden uit Insane elkaar weer hebben gevonden. Jammer genoeg zijn ze op die weg TFL, Sleepwell, Kusm, Morgan, KoG, IceNoble en HOTSU kwijtgespeeld. Hobbelig weggetje. 7 accies gone door een schitterend intern beleid! Tijd voor nieuwe recruits?:rolleyes:
Tevens zien jullie nu hopelijk in waarom Insane viel.
Een hele hoop praat maar allemaal achter elkaars rug om,te jammer dat jullie nooit in een deftige discussie wilde stappen.
 

DeletedUser78920

Guest
Tevens zien jullie nu hopelijk in waarom Insane viel.
Een hele hoop praat maar allemaal achter elkaars rug om,te jammer dat jullie nooit in een deftige discussie wilde stappen.
Doel je met die discussie op Novus of op Insane?
 
Reactiescore
3.452
Ze waren klaar met Martijn en Jannes,en oh ja Kog waren ook noobs.
Ipv al die ergenissen te delen besloot Dennis tot een plan b.

Ik kan toch wel zeggen dat ik met aardig veel plezier heb gespeeld binnen Insane,alleen was er 1 groot probleem wat ik wel tig keer benoemd heb, er werd teveel gemopperd en maar heel weinig een deftige discussie gehouden.
Ja dan gaat dat een keer goed mis, dat krijg je als je nooit je mening durft te ventileren;-)
 
Bovenaan