Het grote bevindingen topic van '59

Reactiescore
1.049
Martijn ik speel liever met iemand die op zn bek gaat dan iemand die zo arrogant doet.
Verder amuseren ze zich vgm om jou. En niet met jou ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Martijn ik speel liever met iemand die op zn bek gaat dan iemand die zo arrogant doet.
Verder amuseren ze zich vgm om jou. En niet met jou ;)
Mooie poging tot stoken. Ga nu maar inhoudelijk posten. Iets wat ik doorgaans wel doe knul, zie mijn vorige post als bewijs, dit in tegenstelling tot sommigen bij jullie. Iets roepen zonder bewijs en screens kan ik namelijk niet inhoudelijk posten noemen. Beweringen dien je te staven met bewijs. Iets wat amper wordt gedaan door Chill kant. M.U.V. een @Escalation Is Real . :rolleyes::p
 
Reactiescore
1.049
Mooie poging tot stoken. Ga nu maar inhoudelijk posten. Iets wat ik doorgaans wel doe knul, zie mijn vorige post als bewijs, dit in tegenstelling tot sommigen bij jullie. Iets roepen zonder bewijs en screens kan ik namelijk niet inhoudelijk posten noemen. Beweringen dien je te staven met bewijs. Iets wat amper wordt gedaan door Chill kant. M.U.V. een @Escalation Is Real . :rolleyes::p
Hangt af vsn Thomas en Wouter maar Berno sprak ik pas nog :)
Ja verder gelijk over dat wij die contacten niet hebben en uiterst dom hem te inviten. Maar das n algemene conclusie die iedereen ziet, Wat wil je bewijzen ermee? Zie nergens iets over Goez en Mugi waar jij over zou gaan posten.
 

DeletedUser69389

Guest
Hangt af vsn Thomas en Wouter maar Berno sprak ik pas nog :)
Ja verder gelijk over dat wij die contacten niet hebben en uiterst dom hem te inviten. Maar das n algemene conclusie die iedereen ziet, Wat wil je bewijzen ermee? Zie nergens iets over Goez en Mugi waar jij over zou gaan posten.
Misschien moet je even aan je docent Nederlands vragen om een bijles begrijpend lezen, want ik heb nergens aangegeven dat ik inhoudelijk zou ingaan op de situatie van Goez en Mugi. Mugi niet, omdat ik - afgezien van zijn jumpcluster - erg slim vind spelen vooralsnog en Goez tsja. Jullie zijn het bespreken niet waard naar mijn mening. Het is zeer zeker geen top. Maar ook niet van een dermate stuitend en abonimabele visie zoals ik die bij Parzival heb gezien.
 
Reactiescore
1.049
Dat Teun niet aan de lange termijn visie wilde denken, maar Goez, Parzival en Mugi wel is niet ons probleem.
Dan ben ik nog geen blaaskaak, maar iemand die long-term denkt. En op dit moment denk maximaal resultaat heeft gehaald uit die beslissing(en)

Benieuwd hoe je het strakjes gaat aanpakken:)

GIk ken de ins and outs niet over deze situatie, maar ik wil toch wel even op basis van mijn eigen bevindingen je even van repliek dienen in hoeverre een ieder van de door jouw genoemde accounts aan een lange termijn visie denkt....
Beste Martijn, Volgens mij heeft mijn docent Nederlands redelijk werk geleverd.
 

DeletedUser69389

Guest
Beste Martijn, Volgens mij heeft mijn docent Nederlands redelijk werk geleverd.
Waarna ik aangaf waarom Parzival besproken wordt. Zoals ik zei. Neem maar wat bijlessen...

120529_obama_wink_ap_328.jpg
 

DeletedUser78434

Guest
want ik heb nergens aangegeven dat ik inhoudelijk zou ingaan op de situatie van Goez en Mugi. Mugi niet, omdat ik - afgezien van zijn jumpcluster - erg slim vind spelen

Ja Martijn is lief!

Dat jumpcluster krijgt vanzelf wel aansluiting met de rest^^
 

DeletedUser79044

Guest
Ja dan is het leuk. Maar nu is het nog prut.

Jij bent inderdaad prut ;)
Waarom kom je niet lekker met ons fronten Martijn inpv Perfection, Redbull, Flipping alles op laten lossen?
Ik vind Redbull & Perfection echter de enigste accounts die Vinage wat vorm geven.
Ze spelen hun spelletje doen hun ding staan aan de top werken goed samen etc.
Iets wat ik van de anderen Vinage leden niet kan zeggen en niet kan zien aangezien de meeste te druk met zichzelf zijn wie er beter is.

Maarja genoeg met al dat kleuter gedrag.
Zoals ik zei Martijn kan ik hier posten met screens echter wacht ik op @.TheFluffyDog aangezien ik wel eens wil zien waar hij mee komt voordat ik hem afschrik met kern harde bewijzen :)
 
Reactiescore
500
Wat een tunnelvisie. Spelers met de meeste punten zullen wel het sterkste zijn.
 

DeletedUser69389

Guest
Jij bent inderdaad prut ;)
Waarom kom je niet lekker met ons fronten Martijn inpv Perfection, Redbull, Flipping alles op laten lossen?
Ik vind Redbull & Perfection echter de enigste accounts die Vinage wat vorm geven.
Ze spelen hun spelletje doen hun ding staan aan de top werken goed samen etc.
Iets wat ik van de anderen Vinage leden niet kan zeggen en niet kan zien aangezien de meeste te druk met zichzelf zijn wie er beter is.

Maarja genoeg met al dat kleuter gedrag.
Zoals ik zei Martijn kan ik hier posten met screens echter wacht ik op @.TheFluffyDog aangezien ik wel eens wil zien waar hij mee komt voordat ik hem afschrik met kern harde bewijzen :)
Zoals Lennart al aangeeft is dit weer het zoveelste voorbeeld waar je ons je tunnelvisie loont. Dat ik niet op een huidig frontaccount speel komt ook door mijn eigen wensen en voorkeuren. Inverband met privefactoren en studiefactoren. Echter lijd je aan nog meer tunnelvisie als je denkt dat wij als account eeuwig in de rim zullen spelen. Ook houdt rim spelen niet in dat je je niet aan het front kunt bewijzen. Geskillde spelers of spelers met ervaring die veilig liggen vormen ook goede mogelijke vv'ers.
 
Reactiescore
1.150
Ligt toch eerder aan gebrek aan inzicht imo.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.745
Duidelijk.

Nog even een leuke bevinding; een paar conclusies aan de hand van de overname-statistieken tussen Chill en Vinage. Die taart-diagrammen zijn wel wat fucked-up, negeer die maar xD

2d0g7xy.jpg

33ys7sy.jpg


Conclusie 1: Chill heeft, met uitzondering van stamlozen en eigen overnames het meeste winst tegen de dorpenuitbouwersstam van Last Whisper. 7,35%! Bij Vinage duikt de eerste moraalbrekers stam niet op plaats 1 (of 3) op maar op plaats 5 (of 7) met 3,76%. Een aanzienlijk verschil van 49 dorpen.

Conclusie 2: Vinage heeft echt nauwelijks interne overnames, 4,42%. Chill heeft bijna het dubbele met 9,73%.

- Vinage heeft 8x een dorp dat in bezit komt van een andere Vinage speler en 32x een eigen overname door vooredelen/teveel geluk met de TS.
- Chill heeft 39x een dorp dat in bezit komt van een andere Chill speler en 71x een eigen overname door vooredelen/teveel geluk met de TS.

Weer aanzienlijke verschillen. Véél minder interne overnames en een opvallend verschil in eigen overnames (wat altijd edelverlies is). Je mag zelf een zondebok bedenken voor dit verschil, wat eigenlijk, op basis van geluk procentueel precies gelijk zou moeten zijn.


Eindconclusie:
Men suggereert wel regelmatig dat Vinage evenveel zou internen als Chill maar deze overname statistieken bewijzen een tegendeel. Enkel kijkende naar de top 15 overnames tegen (wat dus kleine, minder invloedrijke mogelijke interns buiten beschouwing laat) laat de tabel van Vinage zien dat er 36 (A.) + 34 + 26 = 96 interns hebben plaats gevonden. Chill komt op 83 + 49 (Care.) + 21 = 153 interns. *Zowel Vinage haar overnames tegen A. en Chill haar overnames tegen Care. zijn meegenomen als intern, al zullen er in beide gevallen uitzonderingen in zitten.

Op het moment dat je overnames tegen stammen, minder dan 15 dorpen, buiten beschouwing laat blijkt dat Chill veel meer moraalbrekers/dorpenuitbouwers heeft geinternd en veel meer stamgenoten. Denk jij dat de kleine statistieken (stamovernames >15) een ander beeld geven? Be my guest.

Ik hoop hiermee dat eeuwige gehannes over ''jullie doen het ook'' gedeeltelijk uit de wereld geholpen te hebben. Het antwoord is namelijk; Ja Vinage doet het ook, maar Chill doet alles bijna tweemaal zo 'erg' of 'hard'.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.150
@Roald97 Ik zie dat je A meeneemt in “externs” bij Vinage, echter is dit niet helemaal juist op ThaJekkah na. Rest is weggebashed.
 

DeletedUser79044

Guest
@Roald97 Ik geef je hier gelijk in ga echter is per speler bekijken waaronder wij ook veel extern hebben gedaan maar je bekijkt nu per stam en zo iemand als jou trekt het gemiddelde van jullie stam dik omlaag :p
Ik denk dat als je per speler gaat kijken flipping bijvoorbeeld dat het bijna gelijkwaardig is ;)
 
Bovenaan