Met welke 10?

Deleted User - 487871837

Guest
Zeg Jasey hou je de boel wel een beetje gezellig op m’n forum :eek:
 

DeletedUser13688

Guest
Ach ja, blijf ook maar lekker bitter. Jij probeert toch altijd alles zo te draaien dat je je “intellectuele superieuriteit” oid kunt tentoonstellen, op het forum van een stervend spelletje dat eenheden heeft die edelmannen heten en waar het heel belangrijk is om je boerderij op te bouwen.

Als je 50% van deze inzet toont in je werk, dan ben ik er zeker van dat ik helemaal niets voorstel in vergelijking met jou! :) wat doe je overigens?
 

Deleted User - 487871837

Guest
O wee als je mijn gifje verwijderd. Verlies ik direct mn like goudmijn :(

Nee, ik ga niks verwijderen oid, aangezien ik geen politieagent wil zijn (en het best een leuk gifje was).

Maar, ik ga wel vragen om het in ieder geval weer over w60 te hebben. Lijkt me een goed begin, niet?
 

Deleted User - 487776907

Guest
Nee, ik ga niks verwijderen oid, aangezien ik geen politieagent wil zijn (en het best een leuk gifje was).

Maar, ik ga wel vragen om het in ieder geval weer over w60 te hebben. Lijkt me een goed begin, niet?

Als je mijn gifje liket, zal ik misschien eens een lijstje in elkaar zetten ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3435

Guest
Zeg Jasey hou je de boel wel een beetje gezellig op m’n forum :eek:
'Mijn forum'? o_O Sorry hoor, zal zometeen een lijstje posten omdat je het zo lief vraagt.

Ach ja, blijf ook maar lekker bitter. Jij probeert toch altijd alles zo te draaien dat je je “intellectuele superieuriteit” oid kunt tentoonstellen, op het forum van een stervend spelletje dat eenheden heeft die edelmannen heten en waar het heel belangrijk is om je boerderij op te bouwen.

Als je 50% van deze inzet toont in je werk, dan ben ik er zeker van dat ik helemaal niets voorstel in vergelijking met jou! :) wat doe je overigens?
Thanks, ik was al weer vergeten dat er 'edelmannen' gebruikt werden in TW. Oh dat is wel mooi, dan zou ik ongeveer 1 uur per maand moeten werken.. Ik ben een marketing manager op dit moment, dus mijn slechte sociale skills wegen wel door.

Dit lijstje bevat waarschijnlijk geen enkele speler van W60, dus je kan het lijstje beter niet lezen als je dat verwacht.

1: Andries/ @YoWhite : Ik ben via via bij hem terechtgekomen op W50, hij was niet echt nieuw op het spel maar had ook nog niet bijzonder veel op zijn vork genomen. We kwamen terecht in de stam Karma waar we eigenlijk bijna niks van af wisten. Het liep niet al te lekker waardoor wij besloten de stam te herorganiseren en het roer over te nemen. Samen hebben we van een groepje dat bijna uitsluitend bestond uit noobs een sterk geheel gemaakt dat uiteindelijk de wereld ging winnen. Sinds W50 ook mijn lievelingsspeler om met samen te hokken aangezien wij elkaar bijna perfect aanvullen. Hebben we de vorige classic ook nog eens bewezen. Heel sterke speler en vooral ook een heel goed persoon. Ik en Andries hebben samen nog nooit een wereld verloren, never change a winning team?

2: Tom/ @Deceptive Minds : Ook een speler die ik tegelijkertijd met Andries heb leren kennen op W50. Was op het einde zonder twijfel de MVP van Karma. Heeft enorm veel over voor zijn stam in combinatie met het feit dat het één van de betere spelers is die ik ooit aan het werk gezien heb. Hij zou nog zelf 100 deffjes wegsturen terwijl hij een even grote massa krijgt als zijn buur, puur omdat hij weet dat de andere het harder nodig heeft. Op de classic hebben wij samen met Andries Chefs Special gedraaid en dat ging voortreffelijk.

3: Christian/ @konijnen : Deze speler ben ik ook weer voor de eerste keer tegengekomen op W50 (ja begint te vervelen). Hij was de medespeler van Tom op Deceptive Minds waar hij ook een heel groot aandeel in had. Op de classic was hij ook één van de belangrijkste pilaren op Il Leone waar hij groeide als een speer en alles op zijn weg makkelijk neerhaalde. Je hoort Christian niet al te veel in de chat maar als hij er moet zijn dan is hij er altijd. Kwalitatief gezien waarschijnlijk ook in mijn top 10 van alle spelers die ik ooit bezig heb gezien en een allround stamspeler.

4: Jan/ @jvds11 : Kwam er ietsje later bij op W42 in Seau maar oh boy wat heeft die daar een impact gehad. Een speler die door velen enorm hoog gewaardeerd wordt (@Roald97) moest het daar door tijdsgebrek afleggen tegen @warre met zijn verschrikkelijke sloopAP. Het account lag er dus niet al te best uit en toch besloot Jan met zijn team om de boel te komen redden. Warre had opeens nog weinig in te brengen tegen dagelijkse counters en werd op een heel kort tijdsbestek weggespeeld door Jan en zijn team. Is in mijn ogen de belangrijkste ommekeer geweest op W42 en heeft Seau. de wereldwinst bezorgd. Ook op W50 kwam hij mij uit de brand helpen en had alleen zijn aanwezigheid al een grote impact op de wereld.

5: Yoeri/ @Dejoey : Wij kwamen elkaar tegen op W13 als tegenstanders maar we besloten samen te gaan spelen op W18. Yoeri was toen nog niet de speler die nu iedereen kent van de classics. Het was een normale speler die heel gemotiveerd was om überhaupt een impact te hebben op een wereld. Ik besloot dus samen met hem op W18 te starten waar we als een speer gingen. Al heel snel kwamen we in een deftige stam wat uiteindelijk één van de betere stammen van NL zou worden nl Phalanx. Helaas was ik op die leeftijd echt een onmogelijk ventje(ja veel erger dan nu), wat onze accountnaam ook liet uitblijken. (Kredict: Krepox for Dictator). Waardoor onze verstandhouding op een zijspoor kwam. Vervolgens ging Yoeri zich vooral focussen op classics en hadden we verder geen contact meer. Tot W50 waar hij anoniem speelde en hij tot mijn verbazing kwam solliciteren voor de stam van mij en Andries. Zodoende hebben we W50 kunnen afsluiten en dat ging prima. Tegenwoordig top 5 van beste spelers die ik ooit heb gezien op TW en ook een enorme stamspeler.

6: Thorsten/ @Farmox: Wat kan deze man toch goed starten en wat doet hij het graag. Ik zie hem al jaren bezig.. Starten, quitten, starten, quitten.. Ondanks dat hij naar eigen zeggen blijkbaar wel bepaalde werelden uitgespeeld heeft, heb ik het nog nooit mogen meemaken. De beste starter die ik ken en ook een behulpzaam persoon die mij op W50 ook heeft geholpen toen het hard nodig was.

7: Jeroen/ @yeronimo: Mijn eerste leider op W1 en overigens ook gewoon een geboren leider. Straalt een enorme autoriteit uit en ik heb nog nooit iemand zijn gezag zien ondermijnen. Heeft op W1/W16 en nog veel andere werelden een topprestatie neergezet.

8: Martijn/ @Brokentime. .: Dit was de eerste keer dat ik samen met iemand ging starten op een wereld. W13 begonnen wij samen als Team Rocket en we gingen ook als een raket. Helaas moest hij stoppen en kon ik ivm met school het account ook echt niet meer trekken. Altijd een aangenaam persoon geweest en een speler met heel veel inzicht.

9: Ferdy81/ @Ferdy81: In tegenstelling tot de rest van mijn lijstje vind ik hem echt een eikel van een vent. Maar je kan nooit iedereen even graag hebben en zodra het echt belangrijk is zal hij zich wel engageren voor de stam. Op verschillende werelden meegemaakt, W8 een langere tijd. Was toentertijd echt een revelatie als speler en komt nog altijd in de top 5 van mijn beste spelers ooit.

10: @Demo73 : Tja wat valt er te zeggen over deze man.. Je zag hem op elke wereld wel de top 10 aanvullen en hij deed het alsof het niks was. Ik denk altijd terug aan W7 waar we met gigantische massas nog altijd geen schot in de zaak kregen. Ik heb nooit echt hoogte kunnen krijgen van deze man maar in mijn ogen een legende van NL. Er gaat de ronde dat hij altijd werkloos geweest is en dat hij daarom altijd zo lekker ging.. Nuja, dan kan je de helft van TW afschrijven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13688

Guest
Ah ja! Interessant! Waar doe je dat/voor welke instantie/bedrijf?

Ik ben een market researcher & data analyst, dus als marketing managers/r&d project managers informatie en strategien nodig hebben kloppen ze bij mij aan! :)

Leuk dat we in dezelfde branche zitten. Niet altijd dit gedaan overigens, was hiervoor docent engels (maar dit betaald beter).
 

Deleted User - 487871837

Guest
'Mijn forum'? o_O Sorry hoor, zal zometeen een lijstje posten omdat je het zo lief vraagt.

Mijn forum ja!

Eigenlijk zou ik jullie allemaal moeten bannen zodat het echt van mij wordt.

En dankjewel <3
 

DeletedUser75778

Guest
Nog maar een lijstje dan! Hopelijk wordt de trend doorgezet :biggrin:

Michiel - @vetrix
ik begin de lijst met twee heren die ik heel hoog in aanzien heb staan. De eerste daarvan is Michiel, een van de meeste doordachte en wijze spelers die ik ooit ben tegengekomen. Deze jongeman keert standaard terug in mijn 'ultimate teams'. Zijn interesses op dit spel waren altijd exact hetzelfde als de mijne. In de wieg gelegd voor propaganda, een leider met autoriteit en zeer goed onderwezen op diplomatiek gebied.

Robin - @robbeke de tweede heer die een plekje krijgt is Robin. Een ware moraalridder die ik in z'n voetsporen zou volgen. En die voetsporen, dat zijn er inmiddels al heel wat. De old gen kon maar niet stoppen met TW en zag ik nu dat hij weer is begonnen vanwege een weddenschap om Cara pils? Robin, amigo, je blijft een cultheld op dit forum.

Nikki - @n1i1k1k1i12 nog zo'n AF-piraat. Hij heeft de zeeën van ons geliefkoosde forum met woest- en wreedheid bevaren. Nu hij eindelijk het schip heeft laten aanmeren is er niets meer over wat nog aan de kaak gesteld moet worden. Was altijd in de weer om zijn zegje te doen op het forum en dan was het ook echt alle hens aan dek. Ik mis deze druktemaker met een hart van goud. Ons laatste avontuur, zijnde w55, was leuk, maar nog lang niet voldoende.

Aldo - @The Minion
heb het altijd ironisch gevonden en ook nooit begrepen dat Aldo 'The Minion' heet op het AF. Hij is alles behalve een hulpje. Een van de meest complete TW'ers die ik ken. Niet alleen een account wordt naar een hoger niveau getild door hem, maar ook stammen hebben zijn toevoegende waarde kunnen ervaren. Tactisch, technisch, sociaal in-game en ondanks je dyslexie ook nog eens een actieve, welbespraakte AF'er. Ik vind het tof dat je een modt bent geworden, maar hoop je zo snel mogelijk terug te vinden in het spel zelf.

Thorsten - @Farmox
een fantastisch starter en bijna vaker inactief dan ik zelf ben. Ongelooflijk, wat kan ik me toch weer identificeren met je, Thorso. Een gezellige boer en een schat aan ervaring inmiddels. Hopelijk gaan we ons plan om samen te starten nog eens ten uitvoer brengen.

Jasey - @krepox
deze man schiet iedereen aan flarden op het AF. Ik vind het een ware verademing en dat meen ik oprecht. Of mensen hem nu serieus nemen of terug gaan trollen, hij brengt altijd vermaak met zich mee. Echt samenspelen hebben we nog niet gedaan, maar ik weet hoe je voor je stam klaar staat. Ouwe roeptoeter, jij staat zeker in m'n lijstje!

Fabian - @fabian93 en Inge - @Serenity
deze ga ik niet loskoppelen van elkaar. Echt een beestachtig actief team op 49 en ik vond het geweldig om jullie als medespelers te hebben. Ik heb zelf 56 niet in de gaten gehouden, maar begreep dat jullie daar ook weer erg aanwezig zijn geweest. Beiden staan jullie bij mij bekend om jullie ongekende, onophoudelijke inzet.

Jan - @thef1chesser
'Mijn lieve Jan, de man die alles kan'. Zo luidt de titel van mijn ode aan Jan van tijden terug. En dat omschrijft perfect wie Jan is. Een allround speler, van alle markten thuis. Ook al weer zo iemand met een uithoudingsvermogen van heb ik jou daar. Zeker een gewilde speler als ik nog eens een stam zou oprichten.

Roald - @Roald97 de enige persoon in mijn lijstje waarbij onze paden nog niet gekruist zijn. Ik heb altijd met genoegen je posts op het AF kunnen lezen en hoor positieve verhalen over je in-game prestaties. Toch wel bovenaan op het lijstje 'gotta get to know that guys'.

Nicky - @Nicckyy en dan, last but not least, deze geweldenaar. Ik heb vorige classic uitzonderlijk genoten van mijn rol als mascotte dankzij jouw alsmaar durende gezelligheid. Hét ingrediënt om mij actief te houden, misschien dat ik daarom al weer zo snel terug ben gekomen. Zo gek als een deur, wat deze uitsmijter, ooit voortgevloeid uit jouw mond, heel goed uitlegt denk ik: "Het leven is geen appel, David."

Oh, by the way, laat ik dan ook maar gelijk de tweede aflevering lanceren in de reeks 'Ode's aan mijn liefjes'.


No shit, Sherlock

"Niet alles is even vanzelfsprekend,"
verdedigde Nicky zich, toen hij weeral had uitgekraamd:
"Nee, het leven is geen appel!"
Het is alsof het hem niet deert, zich er niet voor schaamt.
Alsmaar die gekke uitspattingen en toch maakt hij zich nimmer sappel.
"No shit, Sherlock," zo wilde ik nog wel eens fel reageren.
Maar, zijn woorden zorgvuldig uitkiezend, wist hij me altijd weer te kalmeren:
"Rustig aan, pelikaan."
Nicky blijft een rare vogel en ik zijn grootste fan.​
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
853
Zal de trend die David graag ziet maar even doorzetten dan.

De NUA-gang: groep "vrienden" die nu ongeveer twee jaar met elkaar omgaan. Hebben besloten deze wereld te gaan spelen en zonder deze jongens was ik waarschijnlijk niet begonnen.

Jessey: Weet de AF naam zo niet, maar weet dat hij het zal lezen. Speelde samen met deze guy op wereld 43 waar we met z'n twee een aardig aantal accounts draaiden binnen Finity. Waren weinig dagen dat we geen account hoefden te VV'en. Jessey is in mijn ogen altijd een goede om erbij te hebben.

Laurens: Samen gespeeld op w43, een van de betere/beste spelers waar ik mee gespeeld heb. Gezellige kerel waar je zeker een wereldje mee wil spelen. (ps. je mag bij ons spelen he ;))

Inge: Aantal werelden bij in de stam gezeten echter nooit samen mee gespeeld :eek:. Altijd een toevoeging op de stam, vooral leuk om te zien hoe sommige jongetjes zich gedragen om een foto van Inge te krijgen :D

Danny: irl mattie, lastige jongen als je hem niet kent. Ook zeker niet geschikt voor iedereen. Echter is het een goede kerel waar je zo nu en dan wel mee kan lachen.

Kenneth: Komt over als een vriendelijke vent die nogal actief is, beweert veel te hebben geleerd sinds onze eerste ontmoeting op wereld 53. Als dit waar is, is dit zeker iemand die je in je team wilt hebben.

Thorsten: Als Thorsten speelt zeker een van de betere spelers op de wereld, start op W53 zal ik niet vergeten met zijn mooie GS-pakket strategie.

Bonaya:
VBVh0rh.png


zijn er 8-12 afhankelijk van hoe je het bekijkt, dus gemiddeld 10, goed genoeg.
 
Bovenaan