Clustercontest Wereld 59

Reactiescore
1.149

DeletedUser69112

Guest
Lol DeSukke niet in de top5...

Worden de beoordelingen per punt, en per speler hier ook nog openbaar gegooid trouwens?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Oh ik zie dat je mijn inzending überhaupt niet hebt meegenomen.. Je verstuurde mij een bericht met verzoek of ik je de inzending nogmaals wilde sturen; wat ik heb gedaan, maar bent waarschijnlijk vergeten mij toe te voegen aan de deelnemerslijst?
 

DeletedUser78972

Guest
Roald heeft sowiezo het leukste gewonnen met gerrit de slak,
Of is jullie pp op ofso? Lol
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Foutjes maken is menselijk :)
 
Reactiescore
2.303
VIND JE DIT NORMAAL, ONS ZOMAAR VERGETEN???

FCKING WANKERS ..!..
 

DeletedUser78972

Guest
Beter regel je geen eens een contest als je niet eens de moeite neemt om de uitslag per speler uit te leggen.

Of is er weer een mod op vakantie?
 
Reactiescore
2.480
Beter regel je geen eens een contest als je niet eens de moeite neemt om de uitslag per speler uit te leggen.

Of is er weer een mod op vakantie?

We geven al tijden geen onderbouwing, tenzij er naar wordt gevraagd. Meestal zie je wel de gescoorde cijfers tho.
 

DeletedUser78434

Guest
Ik moet toch wel toegeven dat ik deze 'contest' ook zeer slap vind.

Ik zeg zeker niet dat ik had moeten winnen, maar als je kijkt naar mijn cluster, moet je als tegenstander ook wel eerlijk meegeven dat ik een zeer degelijk cluster heb en heel bruikbaar is op een LH wereld. Een plek in de top 5 had dan ook zeer zeker terecht geweest.

Smokin Aces daarentegen heeft z'n groot front en ligt letterlijk ingepakt tussen vijanden dat ik zijn cluster nou niet als de #1 zou zien, de sukke heeft in mijn ogen dan al een beter cluster qua ligging en mogelijkheden

Daarom zou ook ik graag een onderbouwing per inzending willen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
@Escalation Is Real @SC Beast. Mijn inzending is niet eens meegenomen (maak ik op uit de tweede post) en dat terwijl ik ruim een half uur bezig ben geweest met mijn Gerrit de slak, het was niet de eerste associatie die ik met het cluster had helaas xD Kan dus erger dan niet winnen :p
 

DeletedUser78434

Guest
@Escalation Is Real @SC Beast. Mijn inzending is niet eens meegenomen (maak ik op uit de tweede post) en dat terwijl ik ruim een half uur bezig ben geweest met mijn Gerrit de slak, het was niet de eerste associatie die ik met het cluster had helaas xD Kan dus erger dan niet winnen :p

Ja, dat hoort ook niet te kunnen....

Ik zeg, second opinion!
 
Bovenaan