Praathoek #16

DeletedUser10303

Guest
wie farmt er nu met speer... zwaarden hebben 15 meer aanvalssterkte?
 

DeletedUser77686

Guest
Ooooh bedankt voor de uitleg! Dat wist ik nog niet ;D

Interessant dat de stam waar je in zit, met twee accounts in de top 20, tot van kort ook 2 accounts op extreem dichte afstand hadden die na 2 dagen nog geen kazerne hebben.
 

DeletedUser10303

Guest
Interessant dat de stam waar je in zit, met twee accounts in de top 20, tot van kort ook 2 accounts op extreem dichte afstand hadden die na 2 dagen nog geen kazerne hebben.

oh oke, bedankt voor de informatie :eek: Ik heb nog geen smederij, is dat ook iets speciaals?

Boosten is natuurlijk preau he

Owh boosten zonder dat je elkaar aan kan vallen, doel je dan op gs ruilen op de markt tegen lage ratios?
 
Reactiescore
19
waarom altijd de boosts, kunnen we niet allemaal gewoon onze eigen groei maken? het is een non premium wereld voor een reden, goeie spelers moeten aan de top staan, niet spelers die zichzelf naar de top boosten om daarna 2 weken later volledig de grond in getrapt te worden.
 

DeletedUser77686

Guest
oh oke, bedankt voor de informatie :eek: Ik heb nog geen smederij, is dat ook iets speciaals?

En ik verwachtte een verhaaltje over inactiviteit en daarom gekicked. Al zou dat uiteraard vaag zijn sinds meerdere accounts min of meer hetzelfde moment zijn gejoined.

Owh boosten zonder dat je elkaar aan kan vallen, doel je dan op gs ruilen op de markt tegen lage ratios?

Dat duurt slechts 3 weken, daarbij geld dat enkel voor de speler die ze heeft uitgenodigd en niet voor eventuele dicht bijliggende maatjes. :wink:
 

DeletedUser77686

Guest
Het is niet omdat iemand een ander beschuldigd van boosten dat dit zo is lol.

2 accounts die alleen grondstoffen uitbouwen, bijna gelijkertijd joinen met een ander account dat top 20 staat en vrij identiek zijn in onlinetijden. Beide tegelijkertijd de stam verlaten/gekicked werden. Daarbij beide rondom 14 uur online komen na beide een 9 uur offline periode om even iets in het HQ aan te zetten.

179bb87c6fba8310e15724d3fca26aca.png
 

DeletedUser10303

Guest
2 accounts die alleen grondstoffen uitbouwen, bijna gelijkertijd joinen met een ander account dat top 20 staat en vrij identiek zijn in onlinetijden. Beide tegelijkertijd de stam verlaten/gekicked werden. Daarbij beide rondom 14 uur online komen na beide een 9 uur offline periode om even iets in het HQ aan te zetten.

179bb87c6fba8310e15724d3fca26aca.png

je moet je nogal vervelen om zo'n opzoekwerk te doen :D
Nou ik heb er niks mee te maken, maar het boeit mij allemaal vrij tot zeer weinig... de wereld is nog geen 2dagen oud?
 
Bovenaan