Gamen

Deleted User - 487776907

Guest
12 Oktober komt Black Ops IIII uit. Niet alleen verkloten ze hun franchise door deze Black Ops serie voort te zetten, ze kunnen ook nog eens geen fatsoenlijk gebruik maken van de juiste romeinse cijfers. Benieuwd of deze game net als WW2 terug naar de roots gaat, of dat het dit keer afspeelt op Kepler-22b.
 

DeletedUser72496

Guest
Ik vond dat Black ops III al slecht was dus ik begrijp het niet waarom verder doen met de franchise.

Black ops en Black ops II waren voor mij de beste van dat franchise. En de leuke game avonden met de vrienden om zombie mode te spelen. Dat waren nog tijden... :)
 

DeletedUser61134

Guest
Elk spel waar je het lijk van de NPC's tot stukken kan hakken krijgt een goedkeuring van mij.
 

DeletedUser73016

Guest
hmm ja ik heb BO nog gespeeld. MW2 kan ik me niet goed meer herinneren hoe en wat. Ik heb de campaign gespeeld. Ghosts, BO2 en BO3 nooit gespeeld. AW wel gespeeld (vooral met een maat co-op), en de maps waren daar eigenlijk echt wel ja tering slecht qua graphs. Maar ik heb daar wel een paar moeilijke trofeeen gehaald zoals flip flop a map twice enz.

Ik heb me met WaW het meest geamuseerd. Dat toekomstgedoe is niets voor me, en ben eigenlijk minder geinteresseerd in schiet spelletjes dan dat ik ooit was. BO vond ik ook erg goed. MW was ik minder fan. Ben ook altijd minder goed geweest in de MW serie dan in de games van BO/WaW (die uitgever). WaW is volgens mij ook het enige dat ik op veteran heb gespeeld (of ja MW2 wellicht ook, want BO heb ik stopgezet omdat ik niet voorbij een bepaalde level geraakte en het beu was :p)
 
Reactiescore
770
gast loop je kwartier rond in pubg met een geweer helm dit dat veel looten en zo wordt je gedood door een sniper die je niet opmerkt pfff
 
Reactiescore
770
ja was smakelijk zo die extra kruiden heb er dan beetje peper bij gedaan smaakte dan nog ietsje pikanter hmmm lekker lekker smul smul
 

DeletedUser78769

Guest
BO wordt gewoon veel verkocht, daarom zetten ze de serie door duhhh...

MW2 vind ik best. Maar wel altijd die k mensen die hacken in Rust. Zielige k kindjes die stoer willen doen.
 
Reactiescore
110
Mijn laptop heeft de volgende processor:
Intel(R) Core(TM) i7-5500U CPU @ 2.40GHz

System Requirements Lab (can you run it?) geeft aan dat mijn driver bij veel spellen niet aan de minimum requirement voldoet. En inderdaad, zelfs oude spellen als COD4 draaien ontzettend stroef. Is mijn processor inderdaad zo matig, en/of weet iemand of ik misschien een instelling kan wijzigen om spellen beter te laten draaien?
 

DeletedUser40402

Guest
Probleem zal vooral bij de U processor liggen. 2 cores is matig als je wilt gamen. 2.4 ghz is niet hoog maar zal niet echt voor de problemen zorgen. Processor zal idd niet echt geweldig games kunnen draaien. Om een beetje deftig te kunnen gamen kan je al snel een i7-xxxxhq processor gebruiken. I7 is zelfs niet eens vereist, sommige i5 benchmarken zelf hoger dan een i7. Vooral de cores zijn belangrijk. Samen met natuurlijk nog andere factoren zoals videokaart.

Wel zou hij cod4 gewoon moeten kunnen draaien, zo heel veel vraagt dat spel niet van je pc en mijn i5 kan die prima nemen. Ik zou aanraden je pc eens op te ruimen en indien mogelijk zelfs gewoon te herinstalleren. Effe alle brol weg. Ook eens met een stofzuiger langs je pc passeren kan helpen.
 
Bovenaan