Golden Awards

DeletedUser77710

Guest
Beste account: Deze wereld valt qua prestaties neergezet goed mee vind ik. Niet echt een account waarvan ik echt zeg dit is een hét beste account van deze wereld. Kijkend naar vorige wereld ga ik wel naar schedel , dit account heeft op vorige werelden mooie prestaties neergezet. Deze wereld al vele vv's gedraaid, heb ik ook al gehoord.
Beste stam: Novus, mooie stam die heel goed draait. Toen ik in Novus zat, kende ik 3/4 van de stam niet. Stam draait heel goed, wat ik wel merkte was: Vanaf een account incs kreeg, was het direct alle hens aan dek. Men sprak direct al van ' het account gaat vallen, als er niets gedaan wordt ' tenzij de incs onder de 100 liggen... Verder is een stam ook niet meer dan zijn zwakste schakel en dit is dan ook met zekerheid Dennis van Conor. En ik denk dat meerdere mensen mij hier kunnen bevestigen.
De beste stam speler: Vincent van Faalbaasjes, deze speler is altijd open om een vv te doen. Het account wieboy wil ik hier ook benoemen.
Het grootste ego: /
Beste leider: Wieboy zijn goeie leiders
Slechtste leider: Leider van Insane, Ik weet niet wie dit is, maar dit was echt afschuwelijk. Als een account aangeeft inactief te worden, zoek je hier gewoon spelers voor. En gewoon 'ja' erop zeggen, kan gewoon echt niet. Vervolgens gaat het account op delete en blamen ze Nicky, omdat hij het niet heeft gezegd
Meest overschatte stam: Novus, ja, het is een goeie stam, maar onverslaanbaar is hij zeker niet.
Meest onderschatte stam: Broken Bonds, net opgerichte stam. Vanaf de eerste dagen is gebleken dat ze snel een vv nemen, helpen waar nodig, ...
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler: insomnia, jammergenoeg zijn ze wel een hele goede speler kwijtgeraakt. Maar dit is gewoon echt een goed account. Heeft zich op offensief vlak bewezen op sokaa vroeger en via vv's ook op deffensief vlak.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Dennis van TuG, Mathijs, Jens, Nicky, Wouter, Lukas, Jari, wieboy
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Dennis van Conor, Martijn , ...
Mooiste spelers naam: Tragedy under Grace
Mooiste stam naam: Broken bonds
Favoriete forum poster: Niemand
Minst favoriete forum poster: Firedrakan
Dikste wannabe op het forum: Firedrakan
Dikste wannabe in het spel: Dennis
Mooiste profiel foto van spelers: .finis courts, wel echt dikke noobs op dat account!
Mooiste profiel foto van stammen: Broken
Mooiste actie van de wereld: Broken die opgericht is :D
Meest belovende speler voor de toekomst: TuG
Meest belovende stam voor de toekomst: Novus en Broken
Grootste blunder: Jens zijn co die de stacks terugtrekt bij sleep
Voor wie heb je nu echt respect: al diegene met een iq boven 1
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Spelers van Broken
 

DeletedUser78795

Guest
Slechtste leider: Leider van Insane, Ik weet niet wie dit is, maar dit was echt afschuwelijk. Als een account aangeeft inactief te worden, zoek je hier gewoon spelers voor. En gewoon 'ja' erop zeggen, kan gewoon echt niet. Vervolgens gaat het account op delete en blamen ze Nicky, omdat hij het niet heeft gezegd
n
Spelers zoeken... misschien moet je eerst echt weten wat er gebeurd is ipv gewoon zomaar iets te roepen.

Toenmalige leiders Jason en Aaron (Beide van TFL) gaven tegelijk aan te stoppen. Toen zaten we dus zonder leiders en zonder spelers voor TFL, maar ze hadden al snel aangegeven geen andere spelers voor TFL te willen. Dus dat houdt dan al snel op, na een lange tijd en vele discussies en pogingen om ze over te halen gaf Jason alsnog aan om verder te willen samen met de speler van zijn MB die eigenlijk al veel eerder op het account zou komen maar toen zelf aangaf nog iets langer als MB verder te gaan.

Nadat Jason aangaf dus wel verder te willen horen we een aantal dagen niets en opeens is het account gedelete. Erik, de speler die er dus op zou komen wist van niets, heel insane (Behalve nicky blijkbaar) wist van niets. Lekker is dat, krijg je eerst te horen dat er geen andere spelers op mogen, dan dat die verder gaat en opeens is het account weg.
 
Reactiescore
3.452
Spelers zoeken... misschien moet je eerst echt weten wat er gebeurd is ipv gewoon zomaar iets te roepen.

Toenmalige leiders Jason en Aaron (Beide van TFL) gaven tegelijk aan te stoppen. Toen zaten we dus zonder leiders en zonder spelers voor TFL, maar ze hadden al snel aangegeven geen andere spelers voor TFL te willen. Dus dat houdt dan al snel op, na een lange tijd en vele discussies en pogingen om ze over te halen gaf Jason alsnog aan om verder te willen samen met de speler van zijn MB die eigenlijk al veel eerder op het account zou komen maar toen zelf aangaf nog iets langer als MB verder te gaan.

Nadat Jason aangaf dus wel verder te willen horen we een aantal dagen niets en opeens is het account gedelete. Erik, de speler die er dus op zou komen wist van niets, heel insane (Behalve nicky blijkbaar) wist van niets. Lekker is dat, krijg je eerst te horen dat er geen andere spelers op mogen, dan dat die verder gaat en opeens is het account weg.

Jason had zogezegd Aaron gekicked van het account aangezien Aaron op delete wilde of naar Novus wilde gaan.

Dat hij aangaf verder te willen gaan heeft hij zichzelf weer opgegeven om leider te willen worden van Insane,enquete was duidelijk Jason zou weer leider worden.
Vervolgens verdween hij en melde in de chat dat hij behoorlijke privé problemen had waardoor hij ff geen zin had om te loggen, vv hoefde niet aangezien hij met iedereen een nap had,aldus Jason .

Verhaal is dus compleet anders Lucas.

En de blame naar Nicky?
Jason verkondigde zelf in de chat dat er 4 accounts af wisten van zijn delete?
Ik heb Nicky nooit geblamed btw,beetje jammer dat daar over gemekkerd wordt.
Nicky wist hoe ik over Jason dacht met zijn verhaal over zijn privé problemen, denk dat ik de enige was die daar niet intrapte.
 
Reactiescore
222
Jason had zogezegd Aaron gekicked van het account aangezien Aaron op delete wilde of naar Novus wilde gaan.

Dat hij aangaf verder te willen gaan heeft hij zichzelf weer opgegeven om leider te willen worden van Insane,enquete was duidelijk Jason zou weer leider worden.
Vervolgens verdween hij en melde in de chat dat hij behoorlijke privé problemen had waardoor hij ff geen zin had om te loggen, vv hoefde niet aangezien hij met iedereen een nap had,aldus Jason .

Verhaal is dus compleet anders Lucas.

En de blame naar Nicky?
Jason verkondigde zelf in de chat dat er 4 accounts af wisten van zijn delete?
Ik heb Nicky nooit geblamed btw,beetje jammer dat daar over gemekkerd wordt.
Nicky wist hoe ik over Jason dacht met zijn verhaal over zijn privé problemen, denk dat ik de enige was die daar niet intrapte.
Aaron is daadwerkelijk gekicked. Gezien die 2 echt ruzie hebben gehad. Screens gezien. Dus geen blame naar Aaron hier.
 
Reactiescore
3.452
Aaron is daadwerkelijk gekicked. Gezien die 2 echt ruzie hebben gehad. Screens gezien. Dus geen blame naar Aaron hier.
Waar blame ik Aaron?

Vind dit wel een leuke discussie eigenlijk,ik word beschuldigd omdat ik 2 mensen iets blame terwijl dat absoluut niet zo is?
Zo ging het in Insane ook,er werd een hele hoop gemopperd maar wanneer er om een mening werd gevraagd over een bepaalde issue was het ineens stil.
Werd ik privé aangesproken dat ze het met mij eens waren maar geen zin hadden om zelf te reageren.
Dan creeer je een sfeer die allesbehalve fijn is ,als je dan leest dat dat de reden is waarom jullie uit Insane gingen dan hoef ik hopelijk niet te vertellen hoe hypocriet dat overkomt .
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan