Speedronde #3418 - No Haul

Reactiescore
575
#3418 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Woensdag 07-03-18 19:00
Einde: Woensdag 07-03-18 22:00
Scenario: Alternatief
No Haul

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Woensdag 07-03-18 19:00
* Einde: Woensdag 07-03-18 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 0
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja, halve prijs
* Barbarendorpen: nee
* Bonusdorpen: ja, 1 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 2500 punten (snelheid: 50%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 35 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde kun je geen grondstoffen plunderen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Goudmunten zijn halve prijs, je moet maar niet zonder nadenken gs tot 30 rushen en vragen om kata's ;)
 

DeletedUser74880

Guest
Hij doelde op het feit dat een 3 uur durende niv 0 waar je bij 26 ptn start heel lang duurt voor je edels hebt ;) Maar denk niet dat het een probleem geeft.

Dankje, ik moet toch altijd nog meer verdiepen in alle instellingen.. dan denk ik dat je met een 600p dorpje start. Maar dan als ik inlog is het toch altijd weer dat 76p dorpje haha. Ik kom er ooit op een dag.
 

DeletedUser74404

Guest
Dankje, ik moet toch altijd nog meer verdiepen in alle instellingen.. dan denk ik dat je met een 600p dorpje start. Maar dan als ik inlog is het toch altijd weer dat 76p dorpje haha. Ik kom er ooit op een dag.

N0 is 26
N1 is 76
N2 is 653
N3 is 2100
N4 is 6800

En niveau uitgebouwd is 10.019. Ik kan wat punten ernaast zitten bij n3 en 4, maar hopelijk was dit wel duidelijk! Je ziet het bij de instellingen als je ze opent achter "Startniveau: Niveau x" En voor x is er een getal uiteraard.
 
Reactiescore
133
Thom24, gaat gewoon ff een pro worden lijkt mij? Aan de naam kan het niet liggen.
 
Reactiescore
133
Daarmee bedoel ik dat zijn echte naam Thomas, Thomas rockt altijd. 24cm is wel vrij lang.
 

DeletedUser74880

Guest
Thom24, gaat gewoon ff een pro worden lijkt mij? Aan de naam kan het niet liggen.

Nouh, ik denk het niet. Gewoon een fun speler, en ondertussen beetje leren en de mensen kennen :p

De 24 staat voor 24 uur per dag online.

Acc is gemaakt toen ik 7 was, dus dan verzin je maar namen waar de 24 voor 24 September staat :p Dit AF acc is wat later gemaakt. In game naam na dit AF acc een keer veranderd maar ja.. op AF heb je die optie niet.

Maar 24uur online klinkt beter :) Dus doe maar hehe

@Thom24 Wij willen je wel opleiden dus jou tics en trics leren. als team dwarfs/peuter zijnde :p

Ik neem het graag aan, maar ik vind het wat jammer om dan gelijk bij een heel team aan te sluiten.. Eerst alle basics leren.. (Kijken wat de bekende spelers zijn, en hoe hun altijd in een speed staan)

Los van het hele team zijnde, tips zijn wel welkom :p
 
Reactiescore
1.018
als je je naam IG heb gechanged kan je supportje doen word ie op het forum ook aangepast
 
Bovenaan