Top/flop speler(s)

Reactiescore
2.478
Bij 10 like's maak ik een grote AF post over de situatie die zich heeft afgespeeld binnen Insane en waarop ik mijn mening zal geven over enkele spelers/accounts.

Of zit niemand daarop te wachten? :D Overigens super goed geslapen vnd!

Ik bied 100 pp's! Voor een mooi nieuw (actief) topic :D
 

Deleted User - 487871837

Guest
Bij 10 like's maak ik een grote AF post over de situatie die zich heeft afgespeeld binnen Insane en waarop ik mijn mening zal geven over enkele spelers/accounts.

Of zit niemand daarop te wachten? :D Overigens super goed geslapen vnd!

Nyade die je post liket?!?!

What happened :eek:
 
Reactiescore
3.452
Bij 10 like's maak ik een grote AF post over de situatie die zich heeft afgespeeld binnen Insane en waarop ik mijn mening zal geven over enkele spelers/accounts.

Of zit niemand daarop te wachten? :D Overigens super goed geslapen vnd!
Hou de eer aan jezelf Jannes,krijgen we weer ordinaire welles nietes discussies.


Ik wens de nieuwe stam veel succes en hoop dat ze vinden waar ze naar op zoek zijn,namelijk een stam zonder gezeik.
 
Reactiescore
3.536
Op het AF zijn altijd welles nietes discussies dus dat zou willen zeggen we nooit nog iets mogen posten. Misschien kan Aldo het AF sluiten? :eek:
 
Reactiescore
2.478
Op het AF zijn altijd welles nietes discussies dus dat zou willen zeggen we nooit nog iets mogen posten. Misschien kan Aldo het AF sluiten? :eek:

Ik kan enkel topics sluiten.

On-topic je hebt 10 likes ik wacht op het topic.
 
Reactiescore
3.536
Ik kan enkel topics sluiten.

On-topic je hebt 10 likes ik wacht op het topic.

Ik heb gezegd dat ik met 10 like's een AF post zal maken erover zonder DL. En heb gezegd dat ik deze avond een topic maak voor 200 pp :s Waar komen we elkaar tegemoet? :eek:
 
Reactiescore
3.536
Ik werk zaterdag, kom dan thuis en moet meteen weer naar de zaalvoetbal gaan. DUS,....... Mss morgen als Aldo met de pp over de brug komt! Dus als we even allemaal groepsdruk tegen Aldo doen :(
 
Reactiescore
2.478
Helaas mogen wij niet belonen voor het maken van topics, maar wellicht kan ik een IGM dus wat likes voor je regelen Jannes?
 

DeletedUser61134

Guest
Wie van novus komt er dan? Lol
Ik heb nooit gezegd dat er accounts uit novus komen. Wel zijn er spelers van novus naar ons.

Ze bespelen jullie dus gewoon probeer je te zeggen? :3

En ja @Serenity wie van Novus komen nou ook alweer naar hun toe.
Dennis weet alleen dat ze komen, is alweer vergeten wat de namen waren.

Oh wacht @Tragedy under Grace ; Inge weet dit antwoord natuurlijk niet omdat jullie haar rechts hebben laten liggen :(
 
Bovenaan