Speedronde #3407 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#3407 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Woensdag 28-02-18 19:00
Einde: Woensdag 28-02-18 22:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Woensdag 28-02-18 19:00
* Einde: Woensdag 28-02-18 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Uitgebouwd dorp (10.019 punten)
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: nee
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: nee
* Bonusdorpen: ja, 1.5 per speler
* Verlaten dorpen groeien: nee


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 15 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
 

DeletedUser64860

Guest
Spannende ronde, na halfuur al cats van Peuter en dries gekregen met daarop volgend treinen van Korjak en jack. Gelukkig heb ik alles kunnen weren met hulp van Fantomm (Robbie). Ben benieuwd wat er nog gaat komen!
upload_2018-2-28_20-40-35.png
 

Bijlagen

  • upload_2018-2-28_20-40-28.png
    upload_2018-2-28_20-40-28.png
    259,4 KB · Weergaven: 3

DeletedUser64860

Guest
De tweede wave is inmiddels ook weer achter de rug ^^ Peuter down, caeletinus down en nu nog Korjak! Totaal 10 kataclears van peuter gehad waardoor mn smid overal down is :(
upload_2018-2-28_21-11-57.png
 

Bijlagen

  • upload_2018-2-28_21-11-48.png
    upload_2018-2-28_21-11-48.png
    172,2 KB · Weergaven: 2

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
heb je weer 5 man nodig om mij down te krijgen? en dan kom je met het excuus dat het 2 maal toeval is dat de gehele stam damn op mij komt, dit is dus de reden waarom ik liever niet op mijn eigen account speel, die gangs.. ik heb nu ook geen medelijden meer met jullie, oog om oog tand om tand hanteren jullie?

Het is een feit dat het een 5v1 op mij was, https://prnt.sc/il2kg9 deze lui tegen mij alleen aangezien ik geen hulp kreeg..
 

DeletedUser64860

Guest
Wat zielig weer van je... Ik team met Fantomm en rogus wilde ook komen helpen op jou omdat jij hem blijkbaar pakte. De stam damn heb ik verder geen contact mee, het enige wat ik van ze weet is dat ze full deff zijn.
Verder ben JIJ ook met 4 man op mij gekomen dus ik snap je punt niet.
 

DeletedUser74404

Guest
heb je weer 5 man nodig om mij down te krijgen? en dan kom je met het excuus dat het 2 maal toeval is dat de gehele stam damn op mij komt, dit is dus de reden waarom ik liever niet op mijn eigen account speel, die gangs.. ik heb nu ook geen medelijden meer met jullie, oog om oog tand om tand hanteren jullie?

Het is een feit dat het een 5v1 op mij was, https://prnt.sc/il2kg9 deze lui tegen mij alleen aangezien ik geen hulp kreeg..

Viel jij mij niet aan met 6/7 man een paar rondes terug, leer deffen zeg. Hypocriet ben je toch.

Jij viel deze ronde blijkbaar Little nog aan met 4/5man, zie jij niet in hoe achterlijk je nu eigenlijk klinkt.
 
Reactiescore
133
Zal ik ook maar een AF postje gaan maken?

Aan Little goed gespeeld, de kata's in early game kwamen te laat. Ik deed nog één wave maar daarna was ik weg. PS: Feyenoord staat vooor!!!! PSS: Dries speelt nu via VV.

Congratz.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Viel jij mij niet aan met 6/7 man een paar rondes terug, leer deffen zeg. Hypocriet ben je toch.

Jij viel deze ronde blijkbaar Little nog aan met 4/5man, zie jij niet in hoe achterlijk je nu eigenlijk klinkt.

Nee? iemand die 2 x scouts stuurt kan je niet serieus meerekenen, 2v1 misschien maar meer niet. “Ik wist viel samen met peutertje rits aan, ik wist niet dat er andere meededen.
 

DeletedUser64860

Guest
Nee? iemand die 2 x scouts stuurt kan je niet serieus meerekenen, 2v1 misschien maar meer niet. “Ik wist viel samen met peutertje rits aan, ik wist niet dat er andere meededen.

Je zat met jack in de stam... en dan opkijken dat hij mij ook aanvalt? Caeletinus speelt al jaren met peuter en enige wat hij deze ronde heeft uitgehaald is zn clears op mij gooien nadat peuter dat deed
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
komaan Andre je deed niet eens moeite om te verdedigen het ging te easy je neerhalen :)

Robie, met 60 inc die verdomd snel kwamen van toen 4 spelers keek ik eerst ff wat handig was xd op den duur had ik geen troepen voor snipes aangezien rits splitte en toen ik 14 dorpen heb ik het tablad gesloten :p
 

DeletedUser74404

Guest
Robie, met 60 inc die verdomd snel kwamen van toen 4 spelers keek ik eerst ff wat handig was xd op den duur had ik geen troepen voor snipes aangezien rits splitte en toen ik 14 dorpen heb ik het tablad gesloten :p

Opgever, en jij noemt jezelf een speedchamp, bij de minste tegenstand hernoem je je dorpen, sluit je TW af, open je AF en plaats je een jankpost.

Oh en niet de snelle “5v1, sad” pm vergeten :D
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Opgever, en jij noemt jezelf een speedchamp, bij de minste tegenstand hernoem je je dorpen, sluit je TW af, open je AF en plaats je een jankpost.

Oh en niet de snelle “5v1, sad” pm vergeten :D

Ja ik zet geen bot aan om te counter zoals jij zou doen, want ik speel legit, het was een 5v1 ik had geen schijn van kans, wat ik wou snipen heb ik gesniped maar verder kon ik er niks tegen inbrengen..
 
Reactiescore
326
Ja ik zet geen bot aan om te counter zoals jij zou doen, want ik speel legit, het was een 5v1 ik had geen schijn van kans, wat ik wou snipen heb ik gesniped maar verder kon ik er niks tegen inbrengen..

Waarom moet je Ous nou altijd aanspreken op botten? Het script waarmee hij tegenaanvallen stuurt is gewoon legaal hoor. Het is een soort 1C, maar werkt ook voor speeds.
 
Bovenaan