Top/Flop Stammen

DeletedUser

Guest
Leuk dat je het kunt verklaren. Ter informatie; elke intern heeft een verhaal en is in de opinie van de interner een uitstekende reden, anders zou hij het niet geinternd hebben.

Prachtig dat jullie van Chill allemaal 'voorafbedachte fusies' ondergaan, kijkende naar de periode van 7 januari tot 31 januari wist Chill 1,70 miljoen punten te groeien (- de gerekruteerde kwantiteit a 220k) en Vinage 1,68 miljoen punten in dezelfde periode. Het leuke? Chill had al die tijd 2 leden meer en vanaf de 24e 4 leden meer. Ondanks veel meer 'voorbedachte' interns groeien ze niet beduidend harder dan Vinage, althans niet binnen de genomen periode (welke ik werkelijk waar random nam, gewoon de eerste pagina van de statistieken) . Jullie zullen het nodig hebben, die interns. Uiteindelijk is kwaliteit toch belangrijker dan kwantiteit, dat blijkt maar weer (hoeveelheid pp, aantal leden etc.).

Ik dacht echt dat deze hooge pief een keer zijn mond zou houden maar nee hij moet er altijd tussen komen onze hypocriet die overal tegen is maar wel met stabbers een BG aangaat.

Dit wat je hier leverd heeft er 90% mee te maken wat voor tegenstanders je krijgt.
of ze zin hebben om te defenden etc.
Zoals ik gehoord heb een speler bij redbull +-80k pnt geen moeite meer doet tuurlijk groei je dan mateloos harder niks met kwaliteit te maken.
Tevens zou je de ODA ODD etc moeten gaan bekijken van de beide stammen.
Al meent onze man met de hooge hoop stront van wel.
Hij moet zich toch ergens bewijzen en goed praten he ;)
 
Reactiescore
2.303
Ik dacht echt dat deze hooge pief een keer zijn mond zou houden maar nee hij moet er altijd tussen komen onze hypocriet die overal tegen is maar wel met stabbers een BG aangaat.

Dit wat je hier leverd heeft er 90% mee te maken wat voor tegenstanders je krijgt.
of ze zin hebben om te defenden etc.
Zoals ik gehoord heb een speler bij redbull +-80k pnt geen moeite meer doet tuurlijk groei je dan mateloos harder niks met kwaliteit te maken.
Tevens zou je de ODA ODD etc moeten gaan bekijken van de beide stammen.
Al meent onze man met de hooge hoop stront van wel.
Hij moet zich toch ergens bewijzen en goed praten he ;)

Wat een mismakelijke, vol haatdragende, nietszeggende, kleinzerende, belachlijke post van je.

In plaats van je eerste zin weg te laten en er gewoon inhoudelijk en gefundeerd op in te gaan, kom je met dit gezever af.

Zodra een stam met 2 leden minder, evensnel groeit. Kan ik je zwart op wit duiden dat het de kleinere stam beter afgaat.
Alsof wij al onze dorpen plots gratis krijgen? Omdat jullie moeite hebben?
Iets met een Visie in een tunnel dus...
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Zonder dat ik de post kan lezen weet ik dat het de clown van chill is met een haat-post jegens mij. Ik kan afleiden aan je reactie dat hij nog altijd niet in staat is fatsoenlijk te posten en de definitie van propaganda noch het doel van het hele algemene forum hem nog altijd niet bekend is. Knikker hem gewoon op je negeerlijst, hij is nog erger dan mikeeee333 / gilles en dat soort leipo's.

Verder staat mijn bewering als een huis, ik heb de groei per account doorgerekend en onder aan de balans komt Vinage er weeral een stuk beter uit dan Chill. Nog een leuk feitje voor de liefhebbers onder ons? De leden van Suits groeien nog veel harder dan chill en vinage leden, op een enkeling na staan zelfs alle accounts hoger in groeirang dan in puntenrang. Iets waar bij chill noch vinage sprake van is. Tiktak hangt er een beetje tussen in dit geval.
 

DeletedUser

Guest
Wat een mismakelijke, vol haatdragende, nietszeggende, kleinzerende, belachlijke post van je.

In plaats van je eerste zin weg te laten en er gewoon inhoudelijk en gefundeerd op in te gaan, kom je met dit gezever af.

Zodra een stam met 2 leden minder, evensnel groeit. Kan ik je zwart op wit duiden dat het de kleinere stam beter afgaat.
Alsof wij al onze dorpen plots gratis krijgen? Omdat jullie moeite hebben?
Iets met een Visie in een tunnel dus...

De post van mij is anders vertaald als de post van roald omdat vinage spelers overal omheen draaien en ik zelf gewoon kort en hard door de bocht zijn meer verschil zit er niet in kwa haad of wat dan ook.

verder heb je ergens gelijk kwa groei maar ik vind dat niet puur daar alleen naar gekeken kan worden.
Vinage is tegen SYN begonnen die hebben vrijwel zero moeite gedaan om iets tegen te houden.
Daarin tegen is vinage alleen maar bezig met mensen om chill heen te overtuigen dat ze het chill moeilijk moeten maken --> zwak zoiets heb ik nog nooit vanuit chill gehoord.
Dit is misschien ook de reden dat suits harder groeit?
omdat vinage en chill teveel met elkaar bezig zijn?

Verder dat je zegt jullie wil ik me buiten houden aangezien ik geen chill speler ben wil ik ook dat jullie hun er buiten houden met wat ik zeg.

Bij Vinage wordt er van uit gegaan van vorige werelden dat ze de pro's zijn wat ik dus overduidelijke bull shit vind.
Kijk maar hoe laag ze gaan met Rota,Time, A hoeveel name change moeten ze nog doen?
 
Reactiescore
2.303
De post van mij is anders vertaald als de post van roald omdat vinage spelers overal omheen draaien en ik zelf gewoon kort en hard door de bocht zijn meer verschil zit er niet in kwa haad of wat dan ook.

Slecht vertaald, roald wilt enkel inhoudelijk posten tegen andere spelers. Spelers zoals jij tonen dan weer aan dat het gewoon zinloos is nog moeite te doen in het hele forum gebeuren. Jouw vertaling van zijn verhaal is dan ook gewoon ronduit belachelijk lopen schelden, slaat gewoon nergens op. Verder zal ik niet beginnen over de 10jarige schrijffouten die jij maakt.

verder heb je ergens gelijk kwa groei maar ik vind dat niet puur daar alleen naar gekeken kan worden.
Vinage is tegen SYN begonnen die hebben vrijwel zero moeite gedaan om iets tegen te houden.
Daarin tegen is vinage alleen maar bezig met mensen om chill heen te overtuigen dat ze het chill moeilijk moeten maken --> zwak zoiets heb ik nog nooit vanuit chill gehoord.
Dit is misschien ook de reden dat suits harder groeit?
omdat vinage en chill teveel met elkaar bezig zijn?

http://nl.twstats.com/nl59/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=299&type=&pn=-1

Als we kijken naar de stats zien we ook nergens gigantische clashes...
Waarop ben jij dan berust dat Vinage minder tegenstand heeft dan chill? Enige dat elke stam nog tegengekomen is als echte tegenstand is meneer Moraal. Dat andere stammen geen moeite doen kunnen wij ook niet veel aan doen. Maar om te zeggen dat Chill tegenstand kent is dan ook wel gezever.

De reden dat suits nog harder groeit is volgens jouw optiek gewoon het feit dat alles heel gemakkelijk gaat voor hen. Hoor je toch ook niemand zeggen? :)

Verder dat je zegt jullie wil ik me buiten houden aangezien ik geen chill speler ben wil ik ook dat jullie hun er buiten houden met wat ik zeg.

Je loopt chill te verdedigen, maar als wij er wat op terugzeggen moeten we hen er buiten houden? Hoe moeten wij dan reageren op je?


Bij Vinage wordt er van uit gegaan van vorige werelden dat ze de pro's zijn wat ik dus overduidelijke bull shit vind.
Kijk maar hoe laag ze gaan met Rota,Time, A hoeveel name change moeten ze nog doen?

Vanuit gegaan op vorige werelden zit er in vinage gewoon veel kwaliteit, ook spelen er heel wat noobs die het geheel compleet maken. Echter beweren wij nergens dat de wereld al gewonnen is omdat wij over kwaliteit beschikken. Als je me dat kan duiden, scheld ik persoonlijk die dude uit voor je!

Verder moet je niet zo tryhard iemand proberen afbreken met scheldwoorden, post gewoon inhoudelijk.

Wij beweren ook nergens dat al onze vijanden noob zijn, Roald post gewoon vanuit een sterke positie omdat mensen als jij slecht posten tegen hem
....
 
Reactiescore
499
Daarin tegen is vinage alleen maar bezig met mensen om chill heen te overtuigen dat ze het chill moeilijk moeten maken --> zwak zoiets heb ik nog nooit vanuit chill gehoord.

Dit doen wij niet haha, wij kunnen er niks aan doen dat mensen enige haat tegen Chill hebben. Als we contact zouden hebben met mensen om chill heen zouden we hun vv's ook wel draaien hoor ;)
Enige wat wij doen is propageren tegen Chill.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
*Weeral zonder te lezen*, Als Chill die zogenaamde haat niet zou willen ervaren moeten ze voortaan hun hond aanlijnen, dat zou jullie slechte imago al flink ten goede komen.
 
Reactiescore
1.476
Zijn alle andere top10 stammen waarmee destijds kata-afspraken zijn gemaakt wel top dan?
 
Bovenaan