Top/flop speler(s)

DeletedUser51947

Guest
Nog even over de screen van Dennis ( 20 december volgens jou)
Daarin zegt hij spijt te hebben van zijn akties, waarom plaatst hij dan op 26 december een bericht op het af waarin hij zegt dat hij alle aantijgingen heeft weerlegt?

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-stam-men.198993/page-15#post-6211821

Je snapt hopelijk wel hoe krom dat is he?
Als hij duidelijk spijt heeft van zijn daden laat hem er dan eerlijk voor uitkomen ipv verdeeldheid te zaaien ;-)

Dennis heeft in het begin enkele keren de poort open gezet naar Jannes toe voor een gesprek aan te gaan. Dit heeft Jannes altijd direct afgekaatst. Wat moet het nog hoog zitten bij die jongen? Als je na 2 jaar al niet een gesprek wil aangaan? Dennis zegt in die post toch dat hij ook open staat dat iedereen hem ingame mag aanspreken als je erover wou praten. Heeft iemand dit gedaan? Zoja, kan je me dan via AF mail doorsturen wat er gezegd geweest is?

Het punt is dat IceNoble op de hoogte was.

Je verwacht toch dat leiding onderling communiceert, niet?
Serenity heeft al enkele keren aangegeven dat dit niet zo was. Dus het kan zijn dat .Sleepwell tot vannacht niet wist dat het een stabber was. Ben benieuwd of hij vanaf hij wist dat Ceeelebrate een stabber was hij zijn vingers eraf heeft gehouden.
 
Reactiescore
3.452
Dennis heeft in het begin enkele keren de poort open gezet naar Jannes toe voor een gesprek aan te gaan. Dit heeft Jannes altijd direct afgekaatst. Wat moet het nog hoog zitten bij die jongen? Als je na 2 jaar al niet een gesprek wil aangaan? Dennis zegt in die post toch dat hij ook open staat dat iedereen hem ingame mag aanspreken als je erover wou praten. Heeft iemand dit gedaan? Zoja, kan je me dan via AF mail doorsturen wat er gezegd geweest is?



Je verwacht toch dat leiding onderling communiceert, niet?
Serenity heeft al enkele keren aangegeven dat dit niet zo was. Dus het kan zijn dat .Sleepwell tot vannacht niet wist dat het een stabber was. Ben benieuwd of hij vanaf hij wist dat Ceeelebrate een stabber was hij zijn vingers eraf heeft gehouden.

Gaat mij erom dat hij op het af de grote onschuld uithangt en letterlijk zegt dat hij alle aantijgingen kan ontkrachten .
Klinkt dat als iemand die spijt heeft van zijn daden ? Geheel niet
 
Reactiescore
372
Ik zag gezegd worden dat Dennis op deze wereld nog niets verkeerds heeft gedaan. Zijn jullie vergeten dat hij probeerde om IceNoble zover te krijgen om Sleepwell en Morgan Firestorm te stabben?

Wij hebben een gesprek met de leiding van Novus gehad, waar jij ook bij zat, en toen zijn de fouten toegegeven en gezegd dat Dennis dat niet meer zou doen. Je leidersrechten binnen Novus zijn zelfs afgepakt vanwege Dennis zijn gedrag.

Voor de onwetenden, de situatie was als volgt:
IceNoble stapte op eigen initiatief naar het account Conor om de mogelijkheden van een bondgenootschap te bespreken. Dennis opende de pm en begon Ice te manipuleren. Die bg zou er komen, maar eerst moet Ice dan ons en Sleepwell kicken en aanvallen. Dit ging een paar dagen zo door waarin hij bleef pushen voor een kick.

Achteraf bleek daar natuurlijk helemaal niets van waar te zijn, die bg zou er helemaal niet komen, Dennis was gewoon iemand aan het pushen een stab uit te voeren.
Het erge is nog dat Wieboy3 grotendeels afwist van Dennis zijn plannen :)

ktdxqmHmTx6Ufbj2dd8qiQ.png
 

DeletedUser51947

Guest
Ik zag gezegd worden dat Dennis op deze wereld nog niets verkeerds heeft gedaan. Zijn jullie vergeten dat hij probeerde om IceNoble zover te krijgen om Sleepwell en Morgan Firestorm te stabben?

Wij hebben een gesprek met de leiding van Novus gehad, waar jij ook bij zat, en toen zijn de fouten toegegeven en gezegd dat Dennis dat niet meer zou doen. Je leidersrechten binnen Novus zijn zelfs afgepakt vanwege Dennis zijn gedrag.

Voor de onwetenden, de situatie was als volgt:
IceNoble stapte op eigen initiatief naar het account Conor om de mogelijkheden van een bondgenootschap te bespreken. Dennis opende de pm en begon Ice te manipuleren. Die bg zou er komen, maar eerst moet Ice dan ons en Sleepwell kicken en aanvallen. Dit ging een paar dagen zo door waarin hij bleef pushen voor een kick.

Achteraf bleek daar natuurlijk helemaal niets van waar te zijn, die bg zou er helemaal niet komen, Dennis was gewoon iemand aan het pushen een stab uit te voeren.
Het erge is nog dat Wieboy3 grotendeels afwist van Dennis zijn plannen :)

ktdxqmHmTx6Ufbj2dd8qiQ.png

Waar wordt hier gezegd dat Wieboy iets afwist van zijn plannen?
Het enige dat die screenshot zegt is dat er sowieso niets concreet gepland wordt zonder overleg.
Dus iets concreet heeft Dennis ook niet geregeld denk ik?

Ik dacht gelezen te hebben dat IceNoble direct begon te vitten over zijn eigen stamgenoten.

5br055.png


lekkere boel?
 
Reactiescore
3.452
Waar wordt hier gezegd dat Wieboy iets afwist van zijn plannen?
Het enige dat die screenshot zegt is dat er sowieso niets concreet gepland wordt zonder overleg.
Dus iets concreet heeft Dennis ook niet geregeld denk ik?

Ik dacht gelezen te hebben dat IceNoble direct begon te vitten over zijn eigen stamgenoten.

5br055.png


lekkere boel?
Zal ik vanmiddag de rest van de conversatie ff plaatsen? :)

Mompelt iets over dat Conor ook met een lijst zou komen van spelers uit Novus die weg moesten ;-)
 
Reactiescore
3.536
Jij bashte op Dennis terwijl je dit ook gewoon achter je kon laten en wachten op iets waarmee je Dennis zou kunnen pakken. Neen, jij smeert dit gewoon helemaal uit op het AF. Dit doe je al sinds je W58 speelt. Ook al heb je gelijk over W42. Moet je hier niet in elke post je gelijk mee gaan halen of Dennis zwart maken? Doe je toch. Dus waarom zou dit ingame moeten? Jij hebt ook al enkele posts op je geweten waar je gewoon geen harde bewijzen kon maken dat er iets niet correct was. Toch haal je ze aan om de persoon in kwestie in slecht daglicht te stellen. Dit doe je ook altijd op het AF.

Als je het AF niet laat weten wat je ermee gaat doen, kan je wel de leiding van de omliggende stammen je eindconclusie laten weten. Wat zij er vervolgens mee doen, is hun keus.

De leiding van Hi Ho wist van de stab. Ik veronderstel dat ze wel zouden overleggen. Account .Sleepwell was toen medeleider. Als er communicatie tussen de leiding is, zou dit toch aan bod moeten komen.

Jij valt spelers inderdaad aan op basis van gebeurde feiten. W42, hier blijf je over doordrammen, want over dit puntje is er al toegegeven dat je gelijk hebt. Gebeurde feiten van W58 heb ik je nog niet hard zien maken.

Zoals ik zei heb jij ervoor gezorgd dat ik mijn conclusie voor mezelf en leiding Insane zal houden. Wil je dat ik iets openbaar maak verwacht ik prive excuses omdat je mijn naam door het slijk wilt halen terwijl ik niets verkeerds gedaan heb.

Leiding in Hi ho stond er binnen Hi ho bekend om hun enorm slechte communicatie. Nicolas heeft meermaals geklaagd dat hij bij niets betrokken werd dus je maakt gewoon de zoveelste verkeerde aanname en schaad daarbij ook Nicolas zijn naam onterecht. Be a man en geef je fouten toe.

Ik beticht Dennis van het stoken/manipuleren/liegen en spy'n van mensen. Op het spy'n na is het geen sluitend bewijs dus aanleidingen genoeg om verder op hem in te gaan. Overigens geeft hij zijn stabs van w42 nog altijd NIET toe.

Jij noemt je AF post een rustige melding? Dan hebben we een andere definitie daarvan.

Jij trok gisteren ook weer conclusies toen je account Conor voor de zoveelste keer publiekelijk aanviel. De punten die je in je post had staan trokken op niet veel. Je vond het toch nodig deze op het AF te plaatsen.

Dennis heeft blijkbaar al eens aangegeven dat hij spijt had van wat er was gebeurd.
Hier weet Jannes van.

Je moet mijn zinnen beter lezen dat zou al een goede stap zijn om een deftige discussie te gaan vormen. Ik zei dat mijn 'eerste' beschuldiging wegens Dennis op dit AF rustig was en Novus begon met wenen waarop ik hardere taal ben gaan praten. Ik ben altijd rustig van nature als mensen waar tegen ik praat dit ook zijn. Zodra iemand op mij gaat rage verlies ik mijn gehele opvoeding ^^

Welke punten trokken op niet veel dan,... eigenlijk is niemand er inhoudelijk op ingegaan. Overigens zegt Dennis het heel slim altijd (manipulator voor iets). Hij zegt dat hij spijt heeft van zijn fouten, wat hij daarmee bedoelt is dat hij spijt heeft van bepaalde beslissingen op w42. Hij doelt helemaal niet op zijn geleverde stabs. En zoals je al kon lezen zei hij letterlijk dat hij niet gestabbed heeft volgens hem, staat er LETTERLIJK. Overiges poste Inge nog een reactie van Conor paar dagen terug waarin die zei dat hij alles ontkracht heeft wat hem ooit ten laste is gelegd.

Hij kan geen spijt hebben van zijn stabs als hij ze niet eens erkend. Overigens heeft hij op 42 destijds meermaals op het AF gezegd dat hij inderdaad treintjes van stamgenoten heeft zitten snipen, dat hij inderdaad maanden onder de naam Peter ging spelen en nog veel meer. Maar hij draait met de wind mee om zijn reputatie wat hoog te houden.

incorrect ;)

Maar dit terzijde. Wie of wat dan ook er over begon maakt op zich mij niet veel uit. We dwalen echter wel gewoon weer af van de post over sleepwell. losstaand dan van het feit of Jannes of zijn CO van de stab wisten. Hier doe ik geen uitspraken over en de stab zou ook van 30/10 dateren + ik heb even op het forum gezocht en nergens hier iets van teruggevonden. Imo vind ik het dus zeer normaal dat team sleepwell hier niets vanaf wist vermits ze ook pas later buurtjes van elkaar zijn geworden. Je kan actief zijn, maar om nu in een redelijk beginstadium iedere speler in je buurt te gaan lopen screenen (dagelijks dan ook nog)... zo'n CO wil ik ook :p.

Echter is hij nog steeds wel een stabber (die ceele) en nu sleepwell etc. dit weten kan daar misschien ook naar gehandeld worden.

xoxo Joren

Ik vind dit al een redelijk verstandige normale post. Echter is de stab niet 100% bewezen, ik kan enkele voorbeelden geven die de situatie die zich heeft voorgedaan zou rechtvaardigen. Daarom geef ik Ceeele zijn co de kans het uit te leggen want laat ook duidelijk zijn dat Ceeele zelf de mogelijke stab niet gepleegd heeft maar zijn co die later op zijn account is gaan spelen.

eqxq9z.png


Ik denk dat dit uit hetzelfde gesprek komt als jou screens. Klopt het dat Jannes hier toen ook nog in zat? Hier zegt Dennis duidelijk dat hij spijt heeft gehad van zijn fouten. Post dateert van 20 Dec. Als je beter je research gedaan had, zou je dit gezien hebben. Of zoek je enkel op negatieve punten?

Omdat de moraalriddertjes weten dat ze door de focus te verleggen hun 'gelijk' kunnen halen. Is Jannes altijd al een kei in geweest toch? Hiervoor zou hij een medaille moeten verdienen of werk zoeken in die sector. :D

Met fouten gemaakt doelt hij niet op zijn geleverde stabs. Dat bevestigd ook dat hij later nog eens zegt zoals ik aantoonde in een screen dat hij nooit gestabbed heeft. Dus heeft weinig met mijn research te maken maar eerder met jouw onkunde.

Ik denk dat de ganse wereld Hi Ho hoog inschatte, dit komt door enkele mooie accounts die er inzaten. Waaronder jullie.
Hierdoor verwachtte ook iedereen goede communicatie tussen de leiding.
Het punt dat ik maak is dat de leiding daadwerkelijk op de hoogte was.
Ik neem jullie ook niets kwalijk.
SGC is ondertussen (zo goed als) weg. Enkel onze stabber Ceeelebrate blijft over.

Het zijn geen leugens dat ik vertel hoor. Het zijn gewoon punten hoe ik ze zie.
Dat jij hier niets van weet, kan ik helemaal inkomen.



Dennis heeft zoals je in een screen hierboven kan zien zijn spijt wel betuigd over de gebeurde feiten. Dus van druk is er geen sprake. 20 dec is er ook bekend geraakt dat Jannes op Sleepwell speelde.

Wie Hi ho hoog inschatte snapt volgens mij niet zoveel van dit spel. Voor ik in Hi ho kwam was mijn indruk als totale buitenstaander al dat die stam op niets trok. Dit zonder enige achtergrond informatie. En dat bleek al snel het geval intern ook te zijn, als je leider dingen zegt als 'er is veel ruzie betreft de edellijnen beter gaan we ze weg doen' of BG's gaat aanvragen als 'Hey zoeken jullie nog een goede BG' dan weet je al snel genoeg. Je moest nog maar in de ledenlijst kijken en jezelf afvragen wat al die lage zwakke accounts daar deden binnen de stam om te zwijgen van de individuele spelers cluster binnen de stam. Zat totaal geen idee/visie in, was 1 random gedoe van 'we zien wel'. Dus ja blijkbaar snap jij gewoon niet zoveel van dit spel, reden te meer mij eerst prive aan te spreken alvorens je zelfstandig je conclusies komt openbaren.

Dennis heeft in het begin enkele keren de poort open gezet naar Jannes toe voor een gesprek aan te gaan. Dit heeft Jannes altijd direct afgekaatst. Wat moet het nog hoog zitten bij die jongen? Als je na 2 jaar al niet een gesprek wil aangaan? Dennis zegt in die post toch dat hij ook open staat dat iedereen hem ingame mag aanspreken als je erover wou praten. Heeft iemand dit gedaan? Zoja, kan je me dan via AF mail doorsturen wat er gezegd geweest is?

En weer zie ik de 1 na andere foute aanname. Dennis en ik hebben elkaar in die 2 jaar nog meermaals ergens tegengekomen en botsten telkens weer op het zelfde probleem, namelijk dat hij 'al lang over w42 was' waarop hij begon te vertellen waar het misliep op w42 waardoor we weer in discussie raakte. Telkens weer ik hem sprak was het van dit. Die man is geen haar veranderd in al die tijd en heeft helemaal nergens spijt van.

En ja Dennis vraagt aan andere om hem prive aan te spreken dan kan hij net zoals tegen iedereen zijn kant vertellen, zoals tegen iceNoble in de PM zeker die ik geleverd heb in mijn topic gericht naar hem:

ibp_h0jWQAuEm79nSHrzlQ.png


Zijn kant van het verhaal als iemand hem daarover in PM aanspreekt zal dan zijn zoals hier letterlijk te lezen is 'wat verdraaide feiten'. Ja Dennis heeft echt spijt van zijn stabs en is echt veranderd.

Woeps .JackAndJones weer volledig ontkracht. Ik raad mensen aan voor een ander kledingmerk te kiezen want deze kwaliteit is niet zo betrouwbaar!
 

DeletedUser78825

Guest
Duidelijk. Verklaart ook meteen je trashtalk. Je bent zonet bij het vuil gezet en ben benieuwd of je stam eerlijk genoeg is om dit ook te doen.

Maar, ben jij niet de persoon die iets wou bewijzen in een ander topic en dan ineens geen antwoord meer geeft daarin? Gaat die run mentaliteit zich ook in game tonen?
 

Deleted User - 697374

Guest
Heel spijtig had die jongs hoog zitten. Maar sokaa kunnen we met zekerheid zeggen dat hun een flop waren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 697374

Guest
Je bent dorpen aan Jannes verloren,you Failure!:eek2:
Ja die Zwollenaar intern had zeker beter uitgewerkt kunnen worden. Maar toen was ik nog inactief en ineens hoor ik sochtends je verliest ja potverdorie:confused:
 

Deleted User - 697374

Guest
Oneens. Dit is meer de stam aan te rekenen imo. Maar goed we gaan er voor dit soort situaties NOOIT weer te laten gebeuren.

Wel mooi eerste massa op jullie en gelijk raak. Maar eerlijk de activiteit van een account is de bespelers zelf ook aan te rekenen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Sja. Als je geen crisisdeffer in je stam hebt ben je vaak al verloren.
 

DeletedUser77710

Guest
Oneens. Dit is meer de stam aan te rekenen imo. Maar goed we gaan er voor dit soort situaties NOOIT weer te laten gebeuren.

Hoe kan je dit aan je stam aanrekenen? Je moet gewoon je account goed op orde hebben, als je er zelf de dag er niet bent van de massa kan je toch gewoon ook off dodgen van de dag ervoor? Ik heb rapportjes waarvan ik zeg, wajow deze man is super noob en dan stuur ik edels en snipe je makkelijk na mijn eerste edel?

Deze massa was belange niet heel goed van insane zijn kant en dan dit aan dorpenverlies? Hoe?
 
Bovenaan