De Stabbers van W60

DeletedUser77646

Guest
Wat voor argumenten? Je vroeg screens en het staat nu zwart op wit :D

Zij zeiden eerst dat het kwam omdat een co niet van deze bg afwist. Dan was het onderling geregeld en nu opeens niet meer. Ik wil gewoon van beide partijen alle info krijgen.
 

DeletedUser78389

Guest
Ik zou als stamleider vragen naar het bericht dat naar de zogenaamde vervanger is gestuurd over wat er gedaan moest worden op het account.

Aangezien ik het niet zou vertrouwen dat je iemand die niet bekend is met het account in zo een vroeg stadium van het spel laat edelen. Dat is wel een beetje heel vaag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77646

Guest
Ik zou als stamleider vragen naar het bericht dat naar de zogenaamde vervanger is gestuurd over wat er gedaan moest worden op het account.

Heb ik gisteren al gedaan.

fuzzface. 12.02.18 21:15
Kan je me even screens van alle aanvallen op pewpew en de gesprekken met je co's sturen aub.

TheQuickBear 12.02.18 23:23
Kijk hiwr morgwn even nar

TheQuickBear 13.02.18 09:33
Laat ze maar praten, de vast spelers om ons heen weten wel beter (;

fuzzface. 13.02.18 13:49
De screens op het forum doen je er wel niet goed uitzien nu.

fuzzface. 13.02.18 13:52
Ik vind persoonlijk dat je wel met goede argumenten en bewijzen moet komen om te tonen dat het niet om pure stab ging, anders ben ik genoodzaakt over te gaan tot kick.

TheQuickBear 13.02.18 13:52
Nee klopt

fuzzface. 13.02.18 13:53
Je begrijpt vast wel dat ik reputatie van de stam moet garanderen, als je voldoende bewijs hebt dat het geen stab was krijg je uiteraard geen kick.

TheQuickBear 13.02.18 13:56
Snap ik, ik ga het even overleggen.

Ik heb er in ieder geval geen tijd voor.

fuzzface. 13.02.18 13:58
Ok, liefst vandaag wel nog een antwoord of ten laatste morgen. Wil niet rushen maar wil dit graag asap oplossen.

TheQuickBear 13.02.18 14:03
I try.
 

DeletedUser77710

Guest
Nee inderdaad, gewoon ff screen trekken en tis gedaan. Het zegt overigens ook al veel dat TQB nog niet heeft gereageerd hier...
 
Reactiescore
326
Ook toevallig dat ze in hun verste dorp een aanval hadden verwacht. Het lijkt mij gewoon gepland, omdat je anders niet eerst zijn def wil wegtrekken.
 

DeletedUser79167

Guest
Ik zal toch mijn verontwaardiging op het forum plaatsen, betrekkende op The Owner3.


Vanaf 26 januari had ik contact met mijn onderbuurman, (the owner3 op 26.01. om 15:37 uur.)

Vanaf dat moment is er bijna dagelijks contact geweest totaan gister. Om 8 uur gisterochtend stond er opeens een edeltrein in mijn hoofddorp. De gesprekken die we ervoor hadden waren prima van aard en uiteindelijk is er mij ook een vriendschapsverzoek gestuurd en zijn we bevelen gaan delen. Vandaar ook dat daar uit heb opgenomen, dat we toch enige soort van NAP/bondgenootschap hadden. Blijkbaar telt dat allemaal niet en is vriendschap alleen een middel om te kijken wanneer je het beste kan toeslaan.


Nog even gewacht met het verwijderen van onze vriendschap om te kijken of ik echt niet nog even online zou komen en de aanvallen zou zien.

0ndCcdmZQPeai2wG-q-bmQ.png


Hier nog een deel van de gesprekken die we hebben gehad.

2nr-neCpQhiax0OWCRHr7g.png

vy_iVjsqQ4mAFJ2gigt5cw.png


Toen veranderde er wat doordat The Owner3 zich aansloot bij de stam Cervix, waardoor de edelrichting drastisch aangepast moest worden naar het noorden. Daarnaast waren zij ook zeker op de hoogte van het feit dat ik aanvallend speelde en daardoor relatief weinig def in mijn dorp had staan. Er was altijd veel nieuwsgierigheid naar clears, om te ontdekken of ze makkelijk konden toeslaan.

TEyjbUWqS5WSQqNLJPU9Sw.png


CvoT-yxbTkSMIrkmUVsb7w.png

PBy4cZjZT8i3BE50PQGD6w.png


Dan komt nu de reden van de 'backstab' namelijk mijn derde dorp. Deze had ik geëdeld en lag in de ogen van The owner3, in hun edellijn, waardoor ik vanaf dat moment een blok in de weg werd. In plaars van dit netjes te melden en er afspraken over te maken (dorpen verdelen of de betrekkingen te verbreken) werd het allemaal wat persoonlijker, en leken ze juist de vriendschap aan te willen halen.


OULdBOxzTaScY82b_zdsuA.png


Dan krijg ik gisteravond de melding dat bevelen vanaf hun kant niet langer gedeeld worden, iets wat al een keer eerder was voorgekomen, toen werd het weggelachen alszijnde een foutje, en daarna werd het delen van bevelen weer aangevraagd. Vandaar de reactie of er weer een foutje was opgetreden.


W1bgH3NWQ5W8pgJyLKphwg.png

E31b-hTCQF6p33Ocseaqag.png


En vervolgens hun visie;

UtG7YRweTnyPiKXnNAr6Fg.png


Nouja dit was dus mijn eerste wereld hier en ondanks dat het spelletje tot nu toe erg verslavend was, vind ik dit toch een beetje een domper. Ik had verwacht dat het zijn van vrienden betekende dat je ook daadwerkelijk bevriend was, maar ik denk dat ik hier fout zat. Ik weet ook niet of dit dan een normale gang van zaken is van spelen hier, maar ik was toch wel wat teleurgesteld.


Dus nouja, ik weet dus niet wat hiermee gedaan wordt, maar ik heb mijn lesje wel geleerd en ik hoop dat het een waarschuwing is voor zij die in de toekomst met dit account willen samenwerken...
 

DeletedUser78644

Guest
Hmm heel kut dit ja, zeker als het je eerste wereld is en je proeft voor de eerste keer van tw, wat een ontzettend leuk spel kan zijn..
Natuurlijk blijft het iets dat je nooit teveel mensen moet vertrouwen want dat kan zoals je ziet heel slecht aflopen :sad:
Er is gelijk al genoeg bewijs geleverd om te zien dat the owner3 een vieze speler is.
Benieuwd of de tegenpartij hier iets op te zeggen heeft...
 

DeletedUser74880

Guest
Ik had verwacht dat het zijn van vrienden betekende dat je ook daadwerkelijk bevriend was, maar ik denk dat ik hier fout zat.

Hier zit je niet echt fout, 9/10 keer ben je dan ook daadwerkelijk bevriend.. Je treft veel ongeluk dan denk ik.

Misschien juist omdat het je eerste wereld is, hebben ze dit gedaan.. Ik denk dat je ze te slim af bent :p
 

DeletedUser77646

Guest
PM naar TQB
fuzzface. 15.02.18 22:54
We hebben overlegd en zijn tot de conclusie gekomen dat het wel degelijk om een stab ging en we geloven het verhaal van miscommunicatie niet. Hierdoor hebben we besloten je te kicken zonder vredesperiode zoals eerder op het forum vermeld is.

TheQuickBear 15.02.18 22:55
Prima, leden van Koets weten wel beter

Ps:Krijg melding dat gyazo server plat ligt dus als er mensen screens willen probeer ik morgen nog is.


Blijkbaar vind hij het niet zo erg maar hierbij hebben we hem dus gekickd zonder vredsperiode.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76132

Guest
Respect hoe je dit opgelost hebt,

zoals ik vermoedde ging het dus om een actie met voor bedachten raadde en was er geen sprake van miscommunicatie, stiekem verwacht ik nu wel credits hiervoor <3
 

DeletedUser79190

Guest
Uiteindelijk prima opgelost, bedankt.
Helaas is door de stab onze stam inmiddels uit elkaar gevallen. Mensen hebben opnieuw moeten beginnen of zijn gestopt.
Maar goed, ik begrijp dat dit het maximale is wat je kunt doen.
Hoop dat hij nu ook snel aangepakt wordt in het spel ;)
 

DeletedUser77646

Guest
Wil jullie allemaal even waarschuwen voor de speler Royal-Catastrofe, we hebben nooit echt concreet een BG afgesproken dus je kan zeggen wat je wilt maar feit is dat we vanaf dag 1 deze speler extreem hard geholpen hebben. We hebben onze clear opgeofferd zodat hij het dorp van Calamity. kon edelen. We hebben veel zitten voor edelen voor hem, we hebben os zitten sturen. Bevelen delen stond aan en hij stond in vriendenlijst, alles dus zonder expliciet een BG af te spreken. Nu stuurt hij opeens lekker treinen wetende welke dorpen van ons off zijn en welke deff en wat de actuele situatie van onze troepen was. Ikzelf was al gestopt op w60 maar mijn co deed verder. Ik weet,omdat we niet expliciet BG hadden, dat er niet veel aan te doen is maar ik vind het zelf zeer smerige actie.
 

DeletedUser77632

Guest
Wil jullie allemaal even waarschuwen voor de speler Royal-Catastrofe, we hebben nooit echt concreet een BG afgesproken dus je kan zeggen wat je wilt maar feit is dat we vanaf dag 1 deze speler extreem hard geholpen hebben. We hebben onze clear opgeofferd zodat hij het dorp van Calamity. kon edelen. We hebben veel zitten voor edelen voor hem, we hebben os zitten sturen. Bevelen delen stond aan en hij stond in vriendenlijst, alles dus zonder expliciet een BG af te spreken. Nu stuurt hij opeens lekker treinen wetende welke dorpen van ons off zijn en welke deff en wat de actuele situatie van onze troepen was. Ikzelf was al gestopt op w60 maar mijn co deed verder. Ik weet,omdat we niet expliciet BG hadden, dat er niet veel aan te doen is maar ik vind het zelf zeer smerige actie.

Inderdaad een zeer smerige actie gezien deze casus. Het is jammer dat je officieel een BG moet hebben tegenwoordig met allerlei afspraken in plaats van gewoon eervol spel. Ik snap dat je zo'n trein niet aan ziet komen als je mekaar helpt. Helaas.
 

DeletedUser77646

Guest
Inderdaad een zeer smerige actie gezien deze casus. Het is jammer dat je officieel een BG moet hebben tegenwoordig met allerlei afspraken in plaats van gewoon eervol spel. Ik snap dat je zo'n trein niet aan ziet komen als je mekaar helpt. Helaas.

Idd, ik kan alle 638 berichten hier zetten vanaf de 2e week van de wereld tot deze ochtend waarin wij voornamelijk hun hielpen omdat we in dezelfde stam zaten en we zelf doorhadden dat hun account veel meer online was, dus het beter voor de stam geweest zou zijn moesten zij meer groeien. Dan valt jammer genoeg onze stam uit elkaar en krijg je aanvallen op je dak van de ,op dat moment, enige speler van wie we dachten dat we ze toch konden vertrouwen.
23 februari hebben we nog voorgeedeld voor hen.
 
Bovenaan