Het grote bevindingen topic van '59

DeletedUser78434

Guest
Hoe zit het trouwens met de samenwerking tussen vinage en tiktak?

Chill internt, r2w en noem maar op.
Maar vinage doet nu ook een zooitje interns en bg 2 win met her en der een omkoopje?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.049
Spuitje twaalf komt ook weer met zijn hypocriete oordeel. Vinage als stam zakt niet. Maar het bewuste acc. Zouden we er als stam geen afstand van nemen dan gad had je gelijk.
Lol de spelers zelfs moeten afstand nemen :)
En dat hebben ze gedaan
Ik vind dat er geen Big -> Bigger -> Biggest van moet worden gemaakt tho :D
 

DeletedUser78972

Guest
Gast tuurlijk wel
Als er bewijs is dat de deal plaats ging nemen en er bewijs is dat de handelaar 1k wiet heeft wordt ie ook achtervolgd. Ten eerste om het feit teveel wietbezit ten tweede voor het aanbieden/handelen van wiet

Idd ALS er bewijs is,
Zodra er niks gevonden word zal dit in bijna alle gevallen worden geseponeerd.
 

DeletedUser78972

Guest
Welloe saus a mattie. Jullie begaan als account een overtreding en niet als persoon. Het boeit mij ook niet welke drerrie het deed. Uiteindelijk moeten jullie allemaal verantwoordelijkheid dragen.

Ewa luister a sah,
Ik speel niet op het acc a zemmer.
Tuurlijk is het acc verantwoordelijk voor deze torie, neem niet weg dat het foktop is voor de eigenaar.
 

DeletedUser78972

Guest
@noobstiaan Hier nogmaals dat aanbieden niet zijn toegestaan: CLICKY
PP voor dorpen is verboden. Aanbieden daarvoor inbegrepen. Het kenmerk van een aanbod is dat het een eenzijdige is en er derhalve nooit gesproken kan worden over een transactie. Het woord 'aanbieding' is niet voor niks toegevoegd. Koop is al een overeenkomst en dat betekent dat er een transactie heeft plaatsgevonden. Bij een aanbieding is dat niet het geval. Daarom dat TW ook aanbiedingen verbiedt!

De vergelijkingen zijn overigens van alle partijen hier best beschamend. Dacht dat het de vorige keer een eenmalige iets was. De feiten zijn zoals ze zijn en met al die vreemde vergelijkingen bereiken de meeste hier het tegenovergestelde effect: verwarring in plaats van verduidelijking.

Dat weet ik onderhand wel, alleen ik vind dat er strafverschil moet zijn.
 

DeletedUser78972

Guest
Het overwegen of plannen van strafbare feiten is zowel in Nederland als volgens de Tribalwars regels strafbaar. Leer daarmee dealen. Strafvermindering vragen door een speler eraf te schoppen werkt niet. Het account/actie wordt berecht niet een individu. Het is te zien dat Noobstiaan niet echt een ervaren schakel is op het gebied van Tribalwars. Elke ervaren rot weet hoe dan ook dat dit gewoon full ban waardig is, hoe je het ook went of keert. Het bewijs wordt geleverd. Een 22 berichten tellende PM waarin meerdere pogingen tot overtuigen, omkoping en dreigementen worden gedaan. Dit gedaan door 3 of zelfs 4 verschillende individuen. Het is spijtig dat zoiets gebeurd, maakt niet uit welke speler of stam. Als dit door een chill lid gebeurd is het ook regelrecht laten bannen. Ik hoop dat de support weet wat zij doet en wat de straf is/wordt zal vanzelf tevoorschijn komen.

Ben idd geen pro nee ik geef enkel mijn mening en mijn verwachting van de uitspraak.
 

DeletedUser53405

Guest
Ik vind het makkelijk om te zeggen dat het tonys fout is. Zelf denk ik dat bas en bram zeker er van af weten (gezien de halve dreigementen). Of zij er nou echt van af wisten laat ik in het midden. Dat neemt niet weg dat de eigenaar niet verantwoordelijk is.

Makkelijk? Volg even de feiten man. Ik kom net terug van een 10-dagen skireis, Bram met zijn nieuwe job en Bas die er net opzat.
Met Tony kon ik heel goed samenwerken op W56. Om bovenstaande twee redenen is die erbij gekomen eind januari ter ondersteuning in drukke tijden.
Dan krijg je vijf dagen later zo'n absurd voorstel van hem naar jullie toe. Ik keur dit dus absoluut niet goed en vraag me zelfs af hoe je zoiets in je hoofd kan halen.
Zowel Bram, Bas als ik hadden hier geen weet van en zijn er zelf enorm de dupe van. Als dat bij een van ons had gepasseerd, had dat er nooit doorgekomen.
Hoe graag we ook Tony hebben en hoe goed ik er mee overeen kom, dit kan gewoon niet, simpel. Ingame zal samenwerken niet mogelijk zijn, rl komen we nog goed overeen ;)

Een 22 berichten tellende PM waarin meerdere pogingen tot overtuigen, omkoping en dreigementen worden gedaan. Dit gedaan door 3 of zelfs 4 verschillende individuen.

Heb je die PM dan wel fatsoenlijk en volledig gelezen? :rolleyes:
Ik heb hem alleszins eindelijk is gelezen.

In totaal is dat één keer ter sprake gekomen.
Het is heel duidelijk dat Tony op 03/02 is begonnen tegen TMH met dan de bewuste korte PM op 05/02 om er PP bij te betrekken.
TMH noemt het aanbod zelfs aantrekkelijk maar daarna valt het gesprek stil en laat Tony weten op 08/02 dat de optie vervalt (is trouwens heel makkelijk te bewijzen met IP-adressen).
Vanaf 09/02 komt Bram met een nieuw voorstel waarbij Bram (10/02 - ter aanvulling/herinnering met verwijzing naar 'open voorstel') en Bas (11/02) duidelijk schetsen wat die kan betekenen voor ons op hun manier als MB.

Kijk het praat de actie van Tony zeker niet goed en dat willen wij zelf ook niet want dit is gewoon verkeerd en dom.
Maar dan ga ik ook niet als volledig account de schuld op zich nemen vanwege één individuele actie van een speler die er sedert eind januari pas op speelde.
Helemaal sneu is dat dat nu na 8 dagen(!) boven water komt terwijl dit individuele voorstel werd afgesloten onderling en er ook nooit zou doorkomen als uiteindelijk Bram of ik dit te weten zouden komen.

Dries | Perfection
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79209

Guest
Makkelijk? Volg even de feiten man. Ik kom net terug van een 10-dagen skireis, Bram met zijn nieuwe job en Bas die er net opzat.
Met Tony kon ik heel goed samenwerken op W56. Om bovenstaande twee redenen is die erbij gekomen eind januari ter ondersteuning in drukke tijden.
Dan krijg je vijf dagen later zo'n absurd voorstel van hem naar jullie toe. Ik keur dit dus absoluut niet goed en vraag me zelfs af hoe je zoiets in je hoofd kan halen.
Zowel Bram, Bas als ik hadden hier geen weet van en zijn er zelf enorm de dupe van. Als dat bij een van ons had gepasseerd, had dat er nooit doorgekomen.
Hoe graag we ook Tony hebben en hoe goed ik er mee overeen kom, dit kan gewoon niet, simpel. Ingame zal samenwerken niet mogelijk zijn, rl komen we nog goed overeen ;)



Heb je die PM dan wel fatsoenlijk en volledig gelezen? :rolleyes:
Ik heb hem alleszins eindelijk is gelezen.

In totaal is dat één keer ter sprake gekomen.
Het is heel duidelijk dat Tony op 03/02 is begonnen tegen TMH met dan de bewuste korte PM op 05/02 om er PP bij te betrekken. TMH noemt het aanbod zelfs aantrekkelijk maar daarna valt het gesprek stil en laat Tony weten op 08/02 dat de optie vervalt (is trouwens heel makkelijk te bewijzen met IP-adressen).
Vanaf 09/02 komt Bram met een nieuw voorstel waarbij Bram (10/02 - ter aanvulling/herinnering met verwijzing naar 'open voorstel') en Bas (11/02) duidelijk schetsen wat die kan betekenen voor ons op hun manier als MB.

Kijk het praat de actie van Tony zeker niet goed en dat willen wij zelf ook niet want dit is gewoon verkeerd en dom.
Maar dan ga ik ook niet als volledig account de schuld op zich nemen vanwege één individuele actie van een speler die er sedert eind januari pas op speelde.
Helemaal sneu is dat dat nu na 8 dagen(!) boven water komt terwijl dit individuele voorstel werd afgesloten onderling en er ook nooit zou doorkomen als uiteindelijk Bram of ik dit te weten zouden komen.

Dries | Perfection
Uiteindelijk had je dus 8 dagen om met 3 man achter de deal te komen.
 

DeletedUser53405

Guest
Uiteindelijk had je dus 8 dagen om met 3 man achter de deal te komen.

En wat dan?

'Hallo TMH, ik ben sinds gister terug van skireis en las even terug al mijn PM's af omdat ik tijd te veel heb en zie een aanvraag die totaal niet kan.' Wat zou dat nu iets veranderen :rolleyes:

Vrij raar dit ook. En ben het bericht in kwestie zelf nooit tegengekomen.
Moest ik ook nog alles gaan uitpluizen.
 

DeletedUser77280

Guest
Wat een lachertje die gasten zeg.

beetje pp aanbieden om verder te komen, zwak.
 
Reactiescore
519
Wat een lachertje die gasten zeg.

beetje pp aanbieden om verder te komen, zwak.

Zoals ik al vermelde in mijn vorige post was dit een idee van mij, ben sinds w56 afwezig geweest van tw , ben er nu bij bram en Dries bijgekomen, aangezien ik zag dat bepaalde spelers ( ga geen namen noemen) ontelbaar gratis dorpen kregen dacht ik ik ga t ook proberen door spelers die in mijn ogen geen toekomst meer hadden op w60 te overtuigen om op w61 met n dorp in functie van hun account te spelen, om TMH over de streep te trekken heb ik daar 300pp bijgelapt ,had ik geweten dat dit illegaal is had ik dit ook niet gedaan <---- MIJN FOUT
Verder vind ik t jammer dat er berichten verschijnen zoals "vinage zakt nog meer in mijn ogen" , "iedereen van het account perfection heeft hier aan deelgenomen"
Ik heb me hier eerder geëxcuseerd en denk niet dat ik verder nog meer kan doen, heb me al 1000 keer geëxcuseerd bij bram en Dries en bas, die wss een ban krijgen door mijn domme actie, waar ik niets aan kan veranderen , maar vind het heel jammer dat jullie aasgieren nu meteen bram,bas,Dries en zelf vinage door t slijk halen
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79209

Guest
En wat dan?

'Hallo TMH, ik ben sinds gister terug van skireis en las even terug al mijn PM's af omdat ik tijd te veel heb en zie een aanvraag die totaal niet kan.' Wat zou dat nu iets veranderen :rolleyes:

Vrij raar dit ook. En ben het bericht in kwestie zelf nooit tegengekomen.
Moest ik ook nog alles gaan uitpluizen.
Zoals ik zeg: het is jouw verantwoordelijkheid..
 

DeletedUser78556

Guest
Vinage is blijkbaar toch niet zo heilig zoals ze zeggen..
Of ja.. zo proberen ze toch over te komen hier op het AF..
Maar ingame..
Pp aanbieden.. Spionnen in ander stammen.. Vriendjes zoeken ..


Ik maak er geen woorden meer aan vuil,
maar zoals ik al zei: Vinage is niet zo heilig zoals ze hun hier voordoen ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Vinage is blijkbaar toch niet zo heilig zoals ze zeggen..
Of ja.. zo proberen ze toch over te komen hier op het AF..
Maar ingame..
Pp aanbieden.. Spionnen in ander stammen.. Vriendjes zoeken ..


Ik maak er geen woorden meer aan vuil,
maar zoals ik al zei: Vinage is niet zo heilig zoals ze hun hier voordoen ;)
Toon eens bewijs blaaskaak.

Daarnaast heeft menigeen van Vinage zich negatief uitgelaten over de actie van Perfection. Dus hoezo kun je heel Vinage hierop aanspreken. Sterker nog. Als de bewuste spelers zouden blijven spelen binnen Vinage dan zouden er vele spelers net als ik gequit zijn. Juist omwille van de morele regels die er worden gehanteerd binnen Vinage. De regels van Vinage zijn daar ook zeer duidelijk over.
 
Reactiescore
477
Denk dat jullie dat beter moeten weten dan wij..

Je bent aan het speculeren. De enige stam waarvan bekend is dat ze info gekregen hebben is chill.
Namelijk van dpschut. Dit was ongevraagd. Zo krijgt vinage ook wel eens ongevraagd informatie.
Een spion plaatsen is echter het laagste van het laagste. En als ik erachter kom dat een speler binnen Vinage dat bewust doet, kan hij wat mij betreft meteen zijn spullen pakken.
 
Bovenaan