Hunt de valsspelende stabber stam

Reactiescore
1.075
Eigenlijk wel, de nap tussen Hunt en Lost is enige dat ons tegenwerkt. Zonder die Nap schat ik kansen van God zelfs nog hoger in.

Neem voorbeeld massa op ITSW18, wij hebben front met 2 stammen en toch 0,0 dorpen gepakt. Moeten dit nu van 2 kanten proberen doen die enkel ons als Target hebben. Als die Nap weg is word het voor ons makkelijker deffen alsook offen. Dan mag jou mening anders zijn, dit is mijn mening en zou enkel teleurgesteld zijn als jullie het tegendeel niet proberen te bewijzen ingame.

bij lost. hebben jullie 0 dorpen verloren, bij hunt vandaag een 30 tal?
 

DeletedUser77704

Guest
Geen zin meer om fakes,laat staan getimede fakes te sturen.
Ook geen zin meer om “heer kernenergie” aan te vallen.
Eigenlijk sinds ik in deze stam zit nergens geen zin meer in,ook niet om vv af te geven.
Per slot van rekening wou je gister nog een stemming in de stam doen,om mij te ontslaan Justin,maar na een beetje geslijm en een excuus van mij was je ego weer gestreeld en mocht ik blijven.
Toen wist ik helemaal genoeg en heb gelijk op account verwijderen gedrukt,ook omdat ik er geen ene reet aan vind bij jullie,en tw ook wel zat ben.

Mvg cliff

Liever kwijt dan rijk. Je bent namelijk de meest egoïstische speler die ik ken. Dus ga maar weer runnen als iets niet gaat zoals meneer het blieft.

Lekker stabben, mensen kicken van account als ze foutje maken, stam leaven als iets ff niet gaat zoals je wilt en stoken. Dus ga je geen seconde missen, enige reden dan je niet gekickt werd is door stemming anders had je eruit geflikkerd geweest vanwege je wangedrag.

En wel geinig dat je al je posts op forum verwijderd die dat bewijzen dus ga maar lekker op een andere wereld zuigen want op 57 is die tijd voorbij dat je iedereen kon naaien, stabben en kon afzeiken. Ben blij dat de grootste schande van Lost. eindelijk opdonderd. Want ik had het nooit toegelaten dat je was gejoined als ik er op dat moment was.


Sorry to hear, leef wel mee met Real en Hunt spelers die vastliggen door hun egocentrische spelers. Heb al horen zeggen dat velen niet echt die NAP lusten. Nu snap wel als ze 1 vs 1 vs 1 zouden doen dat GOD de beste papieren kan voorleggen ondanks minder kwantiteit. Maar in dit spelletje vind ik dat sommige spelers de andere hun plezier wat mogen gunnen. Het is een spel en je als nu 1tje moet offeren geen probleem maar als 3/4 stam zijn spelplezier moet opofferen denk ik dat je beter die andere 1/4 kickt lol

Als je kaart kende zag je dat Cliff daar niks mee te maken had en juist volop kon groeien. Zo is er ook intern en plan opgesteld voor die spelers die min of meer vast lagen, al is dat maar bij 1 speler aan de orde en dat is opgelost dus ga niet doen of je alles weet van de zaken in Lost.

Je staat boven dat, zo ver ik je ken.
 

DeletedUser51839

Guest
Liever kwijt dan rijk. Je bent namelijk de meest egoïstische speler die ik ken. Dus ga maar weer runnen als iets niet gaat zoals meneer het blieft.

Lekker stabben, mensen kicken van account als ze foutje maken, stam leaven als iets ff niet gaat zoals je wilt en stoken. Dus ga je geen seconde missen, enige reden dan je niet gekickt werd is door stemming anders had je eruit geflikkerd geweest vanwege je wangedrag.

En wel geinig dat je al je posts op forum verwijderd die dat bewijzen dus ga maar lekker op een andere wereld zuigen want op 57 is die tijd voorbij dat je iedereen kon naaien, stabben en kon afzeiken. Ben blij dat de grootste schande van Lost. eindelijk opdonderd. Want ik had het nooit toegelaten dat je was gejoined als ik er op dat moment was.




Als je kaart kende zag je dat Cliff daar niks mee te maken had en juist volop kon groeien. Zo is er ook intern en plan opgesteld voor die spelers die min of meer vast lagen, al is dat maar bij 1 speler aan de orde en dat is opgelost dus ga niet doen of je alles weet van de zaken in Lost.

Je staat boven dat, zo ver ik je ken.

Haha wat je niet bereikt met wat random guesses want weet eigenlijk geen reet van Lost of Hunt, wat ik wel weet is dat beide stammen weinig goeds hebben aan die nap en van mij part, keep it going want al zitje te zeggen dat God aan het verliezen is, ain't true, de eerste speler die het niet meer wil weten is mss Cliff, nu jammer voor deze speler dat hij na alles wat hij in deze wereld gestopt heeft het egocentristische boven het spelplezier gaat, want anders weet ik niet waarom een account die zo goed als enige is binnen lost met edelmogelijkheden ervoor kiest bb te gaan. Echt geen ander idee waarom op dit moment, heb jij het wel?
 

DeletedUser77704

Guest
Haha wat je niet bereikt met wat random guesses want weet eigenlijk geen reet van Lost of Hunt, wat ik wel weet is dat beide stammen weinig goeds hebben aan die nap en van mij part, keep it going want al zitje te zeggen dat God aan het verliezen is, ain't true, de eerste speler die het niet meer wil weten is mss Cliff, nu jammer voor deze speler dat hij na alles wat hij in deze wereld gestopt heeft het egocentristische boven het spelplezier gaat, want anders weet ik niet waarom een account die zo goed als enige is binnen lost met edelmogelijkheden ervoor kiest bb te gaan. Echt geen ander idee waarom op dit moment, heb jij het wel?

Als je eens leert lezen had jij het ook geweten ;)
 
Reactiescore
331
Even heel kort.
Zijn de mensen van lost en hunt nu al wat slimmer geworden en kan de 1vs1vs1 beginnen?

Of gaan ze blijven huilen dat de Goden hun de rug hebben toegekeerd?

--> Jezus man,wie is hier de bleitsmoel. Het is niet omdat gij een 1v1v1 wil dat iedereen dat wil. Precies een klein kind dat geen snoepje van z'n ouders krijgt.

Wisten altijd toch dat een 2VS1 (of meer Want hunt heeft echt elke stam gecontracteerd) moeilijk ging zijn. Daarom zijn we ook helden omdat we het toch deden....

--> Nog steeds jezelf aan het ophemelen zie ik. Dacht dat ik je hier al eens op gewezen had dat je met je gepraat over hoe awesome jullie wel niet zijn niets bereikt en er enkel uitziet als een nietsnut. Dat je het doet is dapper, maakt je geen held. Hoogstens een durver. Of een dombo. Misschien beiden.

Haha wat je niet bereikt met wat random guesses want weet eigenlijk geen reet van Lost of Hunt, wat ik wel weet is dat beide stammen weinig goeds hebben aan die nap en van mij part, keep it going want al zitje te zeggen dat God aan het verliezen is, ain't true, de eerste speler die het niet meer wil weten is mss Cliff, nu jammer voor deze speler dat hij na alles wat hij in deze wereld gestopt heeft het egocentristische boven het spelplezier gaat, want anders weet ik niet waarom een account die zo goed als enige is binnen lost met edelmogelijkheden ervoor kiest bb te gaan. Echt geen ander idee waarom op dit moment, heb jij het wel?

--> Weet niet waar jij het vandaan haalt dat wij er niets aan hebben. Lost kan vrij op GOD en dergelijke gaan,en Hunt. is bezig de rim op te kuisen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77704

Guest
Nog even het mooie gesprek "dus het geslijm" tussen mij en Cliff terwijl er stemming plaats vond of Cliff gekickt moest worden naar zijn acties.



Cliff Burton 11.02.18 14:16
Middag,

Wat word het kicken of niet?
Dan weet ik wat,kan ik de druk van Heer Kernenergie afhalen en hoef ik ook geen fakes de deur meer uit te doen.
Hoor het wel.

Grt

Seduced by Lies 11.02.18 14:17
Zijn in bespreking,

gaat om het impulsieve, wat nergens op slaat

Seduced by Lies 11.02.18 14:17
Heb je al eerder geflikt

Cliff Burton 11.02.18 14:18
We zijn niet allemaal hetzelfde Justin.

Seduced by Lies 11.02.18 14:20
Gaat niet om Cliff,

het ondermijnt de stam, en ik wil dit opgelost daarom zien en weten wat anderen van dit gedrag vinden. Want zomaar leaven/mensen kicken als iets je ff niet zint slaat nergens op

Cliff Burton 11.02.18 14:21
Dat is jou verhaal,jij zou het ook niet tof vinden als er fouten gemaakt worden en afspraken niet nagekomen worden.

Seduced by Lies 11.02.18 14:22
Maar dat betkend niet gelijk leave uit stamchats (die niks aan kunnen doen, of iets mee te maken hebben) zonder iets te zeggen, of zomaar CO er af knallen

Cliff Burton 11.02.18 14:22
Discord 0:31 uur,

Hey maatje, sorry. Gaat hem niet worden om er vroeg uit te gaan morgen om edels te timen. Moet mn ouders oppikken in de stad, gedronken en de laatste bus gemist.

Seduced by Lies 11.02.18 14:22
Ben ook vaak genoeg pissig op CO/Spelers maar praat dan ookg ewoon uit

Seduced by Lies 11.02.18 14:23
Ja zijn ouders hebben bus gemist, niet hij

Cliff Burton 11.02.18 14:25
Rick kan er zo weer op,maar mag ik balen als er fouten gemaakt worden.
Ben bijna 24/7 online geweest de afgelopen 5 maanden doe alles wat er gevraagd word,en dan reageer ik wat impulsief.

Cliff Burton 11.02.18 14:26
Maar goed,gewoon kicken als dat is wat je moet doen,

Mvg

Seduced by Lies 11.02.18 14:31
Laat stam bepalen

Cliff Burton 11.02.18 14:34
Rick kan er trouwens zo weer op,begrijp dat ie boos is.
Hij moet ook begrijpen dat ik not amused ben.
Ww heb ik gegeven via discord,ook ben ik daar te bereiken om een en ander uit te spreken.
Word er niet op ingegaan ben ik genoodzaakt weer het ww te veranderen.

Seduced by Lies 11.02.18 14:47
Gaat me om principe,

wil ff duidelijk hebben dat dit zo niet moet gaan

Cliff Burton 11.02.18 14:50
Duidelijk heb je gelijk in,maar niet iedereen is hetzelfde qua persoonlijkheid blijft mijn mening hierin.
Maar goed geef je gelijk,wat betreft dat dit niet de juiste manier is.

Seduced by Lies 11.02.18 14:53
Drm heb ik het ook gelijk zo hooggesteld,

zijn een stam en moeten elkaar steunen en voormekaar door het vuur kunnen gaan, dat maken dit soort acties lastig

Daarom gaan we dit denk ik aflsuiten zonder gevolgen, maar wel met waarschuwing dat volgende keer direct gevoligen zullen zijn, voor beiden

Cliff Burton 11.02.18 14:56
Zal niet meer gebeuren Justin,probeer mijn impulsiviteit in toom te houden,excuus.

Mvg dennis

Seduced by Lies 11.02.18 14:58
Dan is het bij deze vergeven, en wacht ik nog ff met QPQ zijn antwoord.

En ga dan een post maken, afsluiten en bericht rondsturen.

Cliff Burton 11.02.18 15:02
Bedankt Justin,hoop dat Rick er hetzelfde over denkt.

Seduced by Lies 11.02.18 15:03
Ik ook,

heb je toegevoegd aan stamchat weer

En hoop dat we weer met elkaar op de goede manier kunnen doorgaan




Na de volgende acties in paar uur tijd:
1. Hij kickt zijn CO vanwege een foutje met 1c (had dus bij 10tal bevelen per ongeluk alle ram mee gestuurd)
2. Hij veranderd het wachtwoord
3. Hij voert niet zijn taak uit met een massa
4. Hij leaved zonder aankondiging alle chats
5. Hij reageert nergens meer op

En dan komt nog het feit dat hij zoiets eerder heeft geflikt.
 
Reactiescore
1.367
1. en 2. zijn hetzelfde maar hiervoor iemand kicken is beetje vreemd.
3. welke taak heeft hij niet uitgevoerd? Kon dit niet door dat de co de rammen had gestuurd?
4. Zijn goed recht, ingame werkt ook prima als de chat te druk is ofzo
5. Als hij op delete staat kan die indd niet reageren :p
 
Reactiescore
533
Reactiescore
91
Een enquête om iemand te kicken is ook wel een rare oplossing. Wie weet wint pro-blijven met 5-4 en zit je daar met een verdeelde stam en moet je samenwerken met mensen die je liever buiten wilden... top idee.
 

DeletedUser77704

Guest
Een enquête om iemand te kicken is ook wel een rare oplossing. Wie weet wint pro-blijven met 5-4 en zit je daar met een verdeelde stam en moet je samenwerken met mensen die je liever buiten wilden... top idee.

Dan kick ik zo iemand de volgende keer gelijk :) Wilde stam laten beslissen
 
Reactiescore
1.367
Dan kick ik zo iemand de volgende keer gelijk :) Wilde stam laten beslissen

Tsja, frank kickte hem ook "gelijk" (wel nadat shit al klaar was) en toen was die ineens de halve stam kwijt
 

DeletedUser51839

Guest
Als er 1 iets is waar zowel Hunt als Lost niet aan kunnen tippen aan God is wel de sfeer/samenhorigheidsgevoel. Moet zeggen zit al week of 3 in die stamchat en nog nooit een discussie gezien tenzij meningen over hoe we een massa aanpakken. Een geöliede machine, waarvoor ik God nu al een pluim voor wil geven. Zelfs w38 met de winnende stam dit niet meegemaakt. Nu was ook groter.
 
Reactiescore
1.075
Als er 1 iets is waar zowel Hunt als Lost niet aan kunnen tippen aan God is wel de sfeer/samenhorigheidsgevoel. Moet zeggen zit al week of 3 in die stamchat en nog nooit een discussie gezien tenzij meningen over hoe we een massa aanpakken. Een geöliede machine, waarvoor ik God nu al een pluim voor wil geven. Zelfs w38 met de winnende stam dit niet meegemaakt. Nu was ook groter.

Een geoliede dorpverlies machine ja
 

DeletedUser51839

Guest
Een geoliede dorpverlies machine ja

Een dorpeneiland niet kunnen nemen zou echt schandalig slecht zijn, Maar Captn is going down allesinds. Maar daar ging het eigenlijk niet om, bedoel dat God binnen de stam alles koek en ei is. één voor allen en allen voor één.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Zou me ook niks verbazen. Zoals ik al zei haalt GOD daar wss grootste deel van hun kracht uit. ;)
 

DeletedUser51839

Guest
Zou me ook niks verbazen. Zoals ik al zei haalt GOD daar wss grootste deel van hun kracht uit. ;)

Uit captain? Nah, grootste kracht halen we uit iets geheel anders wat sommigen van jullie niet begrijpen, de fun ;) 1 vs 1 vs 1 zou het nog veel leuker maken voor deze wereld, of we nu 1, 2 of 5 vijanden hebben maakt niet uit, let's have fun and do some battles you know. Als je block ligt word je inactief want de fun is weg dan :)
 

DeletedUser77704

Guest
Uit captain? Nah, grootste kracht halen we uit iets geheel anders wat sommigen van jullie niet begrijpen, de fun ;) 1 vs 1 vs 1 zou het nog veel leuker maken voor deze wereld, of we nu 1, 2 of 5 vijanden hebben maakt niet uit, let's have fun and do some battles you know. Als je block ligt word je inactief want de fun is weg dan :)

Hij bedoelde kracht uit saamhorigheid ;) Waar ik beetje jaloers op ben :p
 
Bovenaan