Praattopic

Reactiescore
770
Overigens loopt Firedrakkan hier steeds te schelden op ons zonder enige consequenties of wat dan ook. Dat is gedrag dat in het verleden van andere forummers heel hard is aangepakt geweest. Zo kreeg koenfighterw1 voor dit gedrag 6 maanden ban. Exact hetzelfde als wat Firedrakan deed, maar blijkbaar speelt gender hier een rol voor sommigen en is ze heilig.

Wat is je antwoord daar dan op? Dit tart gewoon alle verbeelding.

Dan moet je een bril of een brein kopen.
Misschien ergens in Afrika iemand oppikken die voor je nadenkt.

Hoe kan een mens in 2018 nog zulke foute aannames doen terwijl het antwoord in dezelfde post zit.
Verbazingwekkend.

Lees mijn post dan.
Antwoord staat er duidelijk in.

Dat ik vol verbazing moet toekijken hoe iemand zo absurd dom kan zijn in 2018 mag ik openlijk uiten.
Deze jongen moet weten hoe absurd dom hij is wil hij verder komen in de wereld dus zie het als een dienst van mij hem eens te motiveren meer dan 1 zin in zijn geheugen te plaatsen.


Zeg dan waar ik mezelf tegenspreek?
Kansloos kindje dat iemand anders overneemt zonder 1 woord te lezen. Waar zijn we? Basisschool? Nou ja kan je niks kwalijk nemen dan natuurlijk gezien je daar al 10x bent blijven zitten.

Ik mag iemand dom noemen als ze niet kunnen lezen.
Lezen leer je namelijk op de basisschool ik sta dus goed in mijn recht.

En volgens mij snap je de essentie niet van wat ik zeg.
Jullie zijn vuil, gaat niet om neerkijken. Kijk eerst eens naar jezelf (Serieus kijk eens naar jezelf) voor je een post typt waar de ballen van klopt. Het feit dat ik mezelf NERGENS tegengesproken heb en hij wat dom lult om te trollen is toch duidelijk?
Dat jij serieus denkt dat hij een punt had zegt al genoeg over jezelf.

Neem eens een voorbeeld aan mij, ik maak tenminste inhoudelijke posts ipv dom commentaar leveren op mensen die wel durven na te denken.


Samenvatting: Poo. kijkt neer op jullie omdat jullie geen zelfvertrouwen hebben en alleen janken ipv je te gedragen. Regels zijn regels, je kan niet regels overtreden omdat je jezelf zielig vind of zelfmoord neigingen hebt gehad (voorbeelden). Zo werkt de wereld gewoon niet.

Dat dit grof racistisch taalgebruik zo kan blijven staan zegt alles over de seksistische houding van het beleid tegenover Firedrakan.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
770
Ik heb ooit eens op dit account een permban gekregen omdat ik een ander account had gemaakt met de naam 'Pipi Kaka Diarree' waarop ik maar een paar keer had ingelogd, dat account werd na een tijdje geband waardoor ik met dit account onbewust aan banontwijken deed. Berichtje naar Poo en het was meteen in orde. Uiteindelijk is Poo echt nog een redelijke kerel. Alleen is hij inderdaad soms blind voor bepaalde dingen en voor andere dingen dan weer genadeloos, waardoor wij moeten knielen.

dit lezen na onze meet is echt fucking grappig

pipi kaka diarree hahaha
 
Reactiescore
770
overigens niemand vertelde mij dat westkip een marokkaan is uit Borgerhout ??? anderhalf uur met hem op cafe gezeten wat een gangster
 
Reactiescore
770
vierdubbele post #ripstavlove

kzou misschien Firedrakan haar gedrag moeten kopieren dan zo word ik nooit berispt en overtreed ik alsnog de regels, niet ?
 
Reactiescore
770
gewoon proberen, wie weet :)

nou ik ben een man dus ik zal meteen gebanned zijn. Laat Firedrakkan inderdaad rustig verderdoen zo. Iedereen roept en meld hier al dat haar posts zwaar het boekje buiten gaan en daar wordt geen gehoor aan gegeven. Compleet absurd dus.
 

DeletedUser61134

Guest
Lees de forumregels 1x goed over en je kan het VF door zonder berispingen zoals mij.
 
Reactiescore
770
"Kansloos kindje dat iemand anders overneemt zonder 1 woord te lezen. Waar zijn we? Basisschool? Nou ja kan je niks kwalijk nemen dan natuurlijk gezien je daar al 10x bent blijven zitten."

"Jullie zijn vuil, gaat niet om neerkijken. "

"ik maak tenminste inhoudelijke posts ipv dom commentaar leveren op mensen die wel durven na te denken."

Zomaar wat dingen waar anderen in het verleden voor zijn verbannen hoor maar wie ben ik he
 
Reactiescore
93
Overigens loopt Firedrakkan hier steeds te schelden op ons zonder enige consequenties of wat dan ook. Dat is gedrag dat in het verleden van andere forummers heel hard is aangepakt geweest. Zo kreeg koenfighterw1 voor dit gedrag 6 maanden ban. Exact hetzelfde als wat Firedrakan deed, maar blijkbaar speelt gender hier een rol voor sommigen en is ze heilig.

Dat dit grof racistisch taalgebruik zo kan blijven staan zegt alles over de seksistische houding van het beleid tegenover Firedrakan.

Sorry, ik ben niet van plan om te testen of geslacht uitmaakt in het beleid :eek: Ik geloof namelijk wel dat dat niet het geval is en ik wil geen straf riskeren :eek:
 

DeletedUser61134

Guest
"Kansloos kindje dat iemand anders overneemt zonder 1 woord te lezen. Waar zijn we? Basisschool? Nou ja kan je niks kwalijk nemen dan natuurlijk gezien je daar al 10x bent blijven zitten."

"Jullie zijn vuil, gaat niet om neerkijken. "

"ik maak tenminste inhoudelijke posts ipv dom commentaar leveren op mensen die wel durven na te denken."

Zomaar wat dingen waar anderen in het verleden voor zijn verbannen hoor maar wie ben ik he

1 is gewoon een counter, wanneer Castiel een berisping krijgt zal ik gewaarschuwd worden en 2de keer ook berispt.

2de punt is vergelijkbaar met jullie houding naar de rest van de wereld, dat jullie t nu wel erg vinden onder de noemer hypocriet.

3de is niks mis mee, als je terugleest zie je duidelijk dat meerdere mensen serieus reageren maar jullie zonder enig inhoud blijven blaten dat Poo voorkeursbehandelingen doet.

Sorry, ik ben niet van plan om te testen of geslacht uitmaakt in het beleid :eek: Ik geloof namelijk wel dat dat niet het geval is en ik wil geen straf riskeren :eek:

Ze nemen de tijd niet om mijn posts goed door te nemen, ze reageren voornamelijk emotioneel en doen aannames.
Als ze de tijd nemen en analyses uitvoeren komen ze verder.

Voorbeeld de hierboven gequote post van Stalov. Als je terugleest waarop ik reageer zie je meteen dat het een verdediging is tegen iemand die openlijk de regels overtreed.
Wanneer je niet de aanstichter bent kijken ze er anders naar dan als je openlijk begint te schelden.
 
Reactiescore
1.468
Poo mag hier eens beginnen reageren, zowel op die post van Lytho als mijn aantijging dat hij corrupt is door het amicaal en vooringenomen om te gaan met Firedrakan.

Jullie moeten jullie ding doen, en wij moeten ons ding doen, en als wij kritiek uiten is dat niet ranten, zoals quasi iedere moderator het tot nu toe al genoemd heeft (omdat ze het gewoonweg niet aankunnen), maar het aankaarten van zaken die wij ogenschijnlijk onrechtvaardig vinden.

Ofwel luister je naar ons, ofwel kies je er voor totalitair te gedragen en te doen alsof je God in Frankrijk bent hier.

Jullie keuze.
Ik zeg niet dat al jullie kritiek rant is, maar vaak zat is het wel zo.
Bovendien gaat deze kritiek over een heel specifiek deel (Rebecca zou worden voorgetrokken), maar volgens mij weten we allemaal inmiddels dat daar gewoon geen sprake van is en dat dat gewoon niet klopt. Als het om algemeen moderatiebeleid gaat buiten de P&P fora, stop ik hierbij met deze discussie, omdat ik daar simpelweg niet over ga. (binnen P&P ook niet, maar daar hebben we onlangs de new way of modding geintroduceerd waar volgens mij niemand issues mee heeft)
 
Reactiescore
770
1 is gewoon een counter, wanneer Castiel een berisping krijgt zal ik gewaarschuwd worden en 2de keer ook berispt.

2de punt is vergelijkbaar met jullie houding naar de rest van de wereld, dat jullie t nu wel erg vinden onder de noemer hypocriet.

3de is niks mis mee, als je terugleest zie je duidelijk dat meerdere mensen serieus reageren maar jullie zonder enig inhoud blijven blaten dat Poo voorkeursbehandelingen doet.

1. Je scheldt en bent enorm kinderachtig in het omgaan met mensen hier. Heel veel mensen hebben al ontelbare keren de mods en jij erop gewezen dat je gedrag hier enorm toxisch is en je een zeer arrogant scheldkanon bent.

2. De houding van wie? Wie is jullie? Wat heeft die houding naar de rest van de wereld hier precies mee te maken?

3. In de skypelogjes die ik hier gezet heb komt dat duidelijk naar voren.

Laatste post aan jou hier, deze discussie is duidelijk zinloos en ik vind dat je er heel goed in slaagt om de zaken hier schromelijk te verpesten met een zeer toxische, haatdragende attitude.
 

Deleted User - 2075062

Guest
1. Je scheldt en bent enorm kinderachtig in het omgaan met mensen hier. Heel veel mensen hebben al ontelbare keren de mods en jij erop gewezen dat je gedrag hier enorm toxisch is en je een zeer arrogant scheldkanon bent.

2. De houding van wie? Wie is jullie? Wat heeft die houding naar de rest van de wereld hier precies mee te maken?

3. In de skypelogjes die ik hier gezet heb komt dat duidelijk naar voren.

Laatste post aan jou hier, deze discussie is duidelijk zinloos en ik vind dat je er heel goed in slaagt om de zaken hier schromelijk te verpesten met een zeer toxische, haatdragende attitude.

Ik sluit me hierbij aan. Kunnen we haar niet gewoon massaal op negeren zetten? Hebben we hier ook geen last meer van der.
 

DeletedUser61134

Guest
Daarnaast staan er relatief hoge straffen op als je bijvoorbeeld een zuigeling voeding weigert.
 

Deleted User - 487776907

Guest
t21duret.png


Zo, die ga ik inlijsten :engel:
 
Bovenaan