[Inschrijftopic] Spelleiding WvW #290, 291, 292

DeletedUser73016

Guest
Spelleiding Weerwolven van Wakkerdam #290/291/292


Denk erom!
• Inschrijven mag niet als je 1 van de afgelopen 3 potjes hebt geleid, tenzij er voor de deadline minder dan 3 inschrijvingen zijn en/of je een onervaren spelleider helpt.
• Inschrijven mag niet als je minder dan 10 potjes hebt meegespeeld

Onervaren spelleiders (nog nooit een potje geleid) zijn verplicht om te leiden met een ervaren spelleider! Vaak wordt er niet alleen naar instellingen gekeken maar ook naar de geschiktheid van een spelleiding, dus deze regel werkt alleen maar in het voordeel van onervaren spelleiders.

Het volgende lijstje dient ingevuld te worden. Ook is een verhaal eromheen natuurlijk leuk, zo maak je meer kans gekozen te worden. Bij meer dan 3 aanmeldingen wordt er gestemd voor de spelleiders die zich hebben aangemeld.


Code:
[B]Aantal spelers: [/B]   
[B]Klaagmuur:[/B]   
[B]Jager: 
Heks:
Dorpsoudste:
Beschemengel:
Ziener:
Beul:
Priester:
Slet:[/B]

[B]Cupido:
Geliefden kennen elkaar:
Geliefden samen winnen:[/B]

[B]Wolven:
Welp:
Infectiewolf:
Sjamaan:
Ketter:[/B] 

[B]Eindtijd stemmen:
Speciale Rollen naar:
Weerwolven Moord naar:
Lynch:[/B]
 
[B]Burgemeester:[/B] 
[B]Extra rollen:[/B] 

[B]Netwerken/Claimen:[/B] 
[B]Extra instellingen:[/B]

Deadline inschrijvingen: n.n.b.

Inschrijvingen:
 

DeletedUser73016

Guest
Zo inschrijvingstopic geopend. Tigor en ik komen wellicht samen nog met een ronde. Ik wil wel ook weer wat meer potjes beginnen leiden terug. Ik hoop dat ik het nog kan. Als er voldoende animo is, doe ik ook nog wel eens een nieuw anoniemenpotje, maar daarvoor wil ik eerst wat meer ervaring terug als spelleider, en zeker weten of er voldoende animo voor is, omdat daar wel wat werk in kruipt. Een pokémonthemaronde is ook iets waarmee ik rondloop, maar dat kan ik eens doen in de zomer. En dan zal ik misschien nog wel wat meer ideeën hebben voor nieuwe potjes.
 

DeletedUser73016

Guest
tigor en ik kunnen enkel 292 organiseren. 290 en 291 zal niet passen. Nu als er meer dan twee inschrijvingen zijn, moet er maar gestemd worden, of kan het onze perfect naar een later datum verschoven worden.
 

DeletedUser73016

Guest
ik wil ook wel helpen met de mentorronde.

Lopen mentorrondes gelijktijdig met andere potjes zeker?

In de zomer kunnen we ook wel wat mentorrondes organiseren omdat ik dan aanneem dat de activiteit wat omlaag gaat, en als ik één iets heb ondervonden de afgelopen dagen, dan is het wel hoe graag ik dit spelletje speel :D Er komen weinig spelletjes qua fun in de buurt van WvW als graadmeter. En het is nog eens gratis ook.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Hoeveel inschrijvingen kunnen we gaan verwachten alleen ?
 
Bovenaan