Speedronde #3375 - Barbarenronde

DeletedUser74404

Guest
Start: 19:03. Direct begonnen met uitbreiden d.m.v barbarendorpen edelen die er nog close lagen. Direct uit de bbs kregen we te maken met een 2vs1 van de gasten uit stam Felix. 8/10 deel van de treinen ongeveer gesniped en gejumped achter .Necessary Momentum. Daar hebben we tot 03:30 in de nacht doorgespeeld tot we nog maar een 70 dorpen achterstand hadden op .Necessary Momentum. Direct uit de sm komende om 11:30 kregen we bericht van .Necessary Momentum dat .Hot And Blond hem wilde stabben. Door de eerdere afgesproken NAP voor de hele dag om te zetten naar een NAP-pauze van 12:00-13:00 om zo de rang1 te kunnen bemachtigen. Dit hebben we natuurlijk niet toegelaten, dus zijn wij hier begonnen met het plannen van .Hot And Blond zijn begrafenis. Er was een lange strijd die natuurlijk alleen de beste kan winnen. Al dan niet met een beetje hulp van TW maar we streven natuurlijk naar eerlijkheid binnen TW dus was dit niet meer dan geregdvaardigd. Hierbij dan ook onze bedank naar Team TW voor het eerlijk houden van de speed rondes. Wij hebben eerlijk gestreden en hebben daarmee een welverdiende rang 1 positie behaald.

Nou nou, proficiat zeg.

Allereerst vroeg ik Steve om een 1v1 omdat ik me nogal verveelde, uiteindelijk stemde hij hiermee in voor een uurtje. Vervolgens komt hij met 2 andere, bots en een hele boel katas op me, was wel even zweten, maar hebben het met wat dorpenverlies en een hele boel smederijtjes dat uurtje volgehouden.

De komende uren probeerde The undertaker tevergeefs nog om .Hot And Blond weg te werken, het zat hem allemaal maar niet mee, kreeg wat dorpjes en verloor ze meteen weer. Na wat uurtjes gedefft te hebben besloot ik maar eens een te laten zien hoe je moet aanvallen.

Vreemd genoeg werd mijn achterland niet meer bestookt en dus pakte ik mijn kans en bouwde een stuk of 40 treinen, na een wave edeltjes geblockt te hebben besloot ik in de aanval te gaan. Een goede eerste wave, had eindelijk eens goed front kunnen maken door wat dorpen van zijn maincluster te hebben gepakt, deze dorpen werden tot mijn verbazing genegeerd waardoor ik genoeg tijd had om ze te stacken. En het komende uur ging het hard, nu ik een goed gestackt front had en veel save clears kon ik mooi doorzetten en na een halfuur tijd kwam ik van de 4.4mil ineens direct naar de 5.3mil. Undertaker kapte ermee, deffde niet en offde niet meer.

Jammer genoeg werden wij toen gebannen wegens een domme dubbellog fout, toen kon undertaker makkelijk barbaartjes internen naar rank 1.

Nou proficiat, erg skillvol jullie!
 

DeletedUser78024

Guest
Start: 19:03. Direct begonnen met uitbreiden d.m.v barbarendorpen edelen die er nog close lagen. Direct uit de bbs kregen we te maken met een 2vs1 van de gasten uit stam Felix. 8/10 deel van de treinen ongeveer gesniped en gejumped achter .Necessary Momentum. Daar hebben we tot 03:30 in de nacht doorgespeeld tot we nog maar een 70 dorpen achterstand hadden op .Necessary Momentum. Direct uit de sm komende om 11:30 kregen we bericht van .Necessary Momentum dat .Hot And Blond hem wilde stabben. Door de eerdere afgesproken NAP voor de hele dag om te zetten naar een NAP-pauze van 12:00-13:00 om zo de rang1 te kunnen bemachtigen. Dit hebben we natuurlijk niet toegelaten, dus zijn wij hier begonnen met het plannen van .Hot And Blond zijn begrafenis. Er was een lange strijd die natuurlijk alleen de beste kan winnen. Al dan niet met een beetje hulp van TW maar we streven natuurlijk naar eerlijkheid binnen TW dus was dit niet meer dan geregdvaardigd. Hierbij dan ook onze bedank naar Team TW voor het eerlijk houden van de speed rondes. Wij hebben eerlijk gestreden en hebben daarmee een welverdiende rang 1 positie behaald.

Hahahahaha. Jij bent echt een grap
 

DeletedUser71233

Guest
Ach zeker verliezers hierboven^^.

Kan er ook niks beters van maken, doe jullie best de volgende keer en speel eerlijk. Dan hoef je ook niet gebanned te worden.

Nou nou, proficiat zeg.

Allereerst vroeg ik Steve om een 1v1 omdat ik me nogal verveelde, uiteindelijk stemde hij hiermee in voor een uurtje. Vervolgens komt hij met 2 andere, bots en een hele boel katas op me, was wel even zweten, maar hebben het met wat dorpenverlies en een hele boel smederijtjes dat uurtje volgehouden.

De komende uren probeerde The undertaker tevergeefs nog om .Hot And Blond weg te werken, het zat hem allemaal maar niet mee, kreeg wat dorpjes en verloor ze meteen weer. Na wat uurtjes gedefft te hebben besloot ik maar eens een te laten zien hoe je moet aanvallen.

Vreemd genoeg werd mijn achterland niet meer bestookt en dus pakte ik mijn kans en bouwde een stuk of 40 treinen, na een wave edeltjes geblockt te hebben besloot ik in de aanval te gaan. Een goede eerste wave, had eindelijk eens goed front kunnen maken door wat dorpen van zijn maincluster te hebben gepakt, deze dorpen werden tot mijn verbazing genegeerd waardoor ik genoeg tijd had om ze te stacken. En het komende uur ging het hard, nu ik een goed gestackt front had en veel save clears kon ik mooi doorzetten en na een halfuur tijd kwam ik van de 4.4mil ineens direct naar de 5.3mil. Undertaker kapte ermee, deffde niet en offde niet meer.

Jammer genoeg werden wij toen gebannen wegens een domme dubbellog fout, toen kon undertaker makkelijk barbaartjes internen naar rank 1.

Nou proficiat, erg skillvol jullie!

(!) Vanaf zondag 16:00 uur is het niet langer mogelijk om barbarendorpen te edelen. Dit tijdstip kan enigszins afwijken, omdat dit handmatig moet worden aangepast.

Dit toont dus al de waarheid van je verhaal maat :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
The real undertaker, de man die op delete ging op casual 1 omdat ik teveel incs stuurde. Moest weer lukken dat je maatjes bent met André.


Start: 19:03. Direct begonnen met uitbreiden d.m.v barbarendorpen edelen die er nog close lagen. Direct uit de bbs kregen we te maken met een 2vs1 van de gasten uit stam Felix. 8/10 deel van de treinen ongeveer gesniped en gejumped achter .Necessary Momentum. Daar hebben we tot 03:30 in de nacht doorgespeeld tot we nog maar een 70 dorpen achterstand hadden op .Necessary Momentum. Direct uit de sm komende om 11:30 kregen we bericht van .Necessary Momentum dat .Hot And Blond hem wilde stabben. Door de eerdere afgesproken NAP voor de hele dag om te zetten naar een NAP-pauze van 12:00-13:00 om zo de rang1 te kunnen bemachtigen. Dit hebben we natuurlijk niet toegelaten, dus zijn wij hier begonnen met het plannen van .Hot And Blond zijn begrafenis. Er was een lange strijd die natuurlijk alleen de beste kan winnen. Al dan niet met een beetje hulp van TW maar we streven natuurlijk naar eerlijkheid binnen TW dus was dit niet meer dan geregdvaardigd. Hierbij dan ook onze bedank naar Team TW voor het eerlijk houden van de speed rondes. Wij hebben eerlijk gestreden en hebben daarmee een welverdiende rang 1 positie behaald.

1) Wauw 2 spelers vielen je aan na de beginnersbescherming, nog nooit gebeurd, echt strekt dat jullie dat overleefden. Helaas moeten we dat aantal verminderen met 2 aangezien we niet zeker weten of jij hebt getelt of André. We kunnen dus stellen dat 0 spelers jou aanvielen na de beginnersbescherming. Alvast een dikke proficiat dat jullie dat wisten te overleven!

2) 80% van de treinen gesniped, wauw dat zal al sowieso André niet zijn want die snapt niet hoe milliseconden werken. Verder is het geen prestatie om treinen te snipen met een 100 ms gap. Je zou je dus eerder moeten schamen voor de 20% die je niet snipete dan dat je trots bent op die 80%. Weliswaar beoordeeld van het feit dat je met een zichzelf vernoemde topspeeder speelt. Misschien dat de undertaker zich daarvan distantieert dan wil ik je hier nog wel credits voor geven.

3) Je jumpt achter momentum, oh wat een toeval Steve is een vriend aan huis dus daar zat je lekker veilig. Lekker in de rim andere laatstarters edelen.

4) Je speelt door tot midden in de nacht waar alle normale starters in slaapmodus zitten en je dus alweer veilig zit. Je maakt gebruikt van deze rust om je buren, laat-starters die ongetwijfeld amper/nooit speeden, te edelen.



Conclusie is dat wat hier wordt afgeschilderd als een prestatie eigenlijk het toegeven is dat je het niet kon om samen met de groten te starten op het normale uur. Je hebt gekozen voor een manier waarop je zonder tegenstand kon groeien en dan vanuit een safepositie te gaan aanvallen. Dit terwijl Hot and Blond omringt lag met veel meer spelers en al sinds 15u30 de zaterdag niets anders heeft gedaan dan top 10 (mss zelfs 5) spelers neer te halen. Verder heb je de strijd aangegaan en de strijd verloren. Aangezien ikzelf heb gespeeld heb ik kunnen aanschouwen dat jullie scripts gebruiken die jullie in staat stelde om tot 5 aanvallen per seconde te sturen, toch beweerd André dat Ouss bots gebruikte terwijl hij het maar had over 1 of 2 aanvallen per seconde. Ik snap eigenlijk niets van deze beschuldiging aangezien jullie scripts veel vlotter gingen. Ik zeg daarbij niet over legaal of illegaal maar als je zelf sterkere scripts hebt vind ik het dat gezever errond van jullie kant maar onnozel. Je aanvallen waren slecht, je edels van mijlenver te zien en deffen deed je ook niet aan. De enige reden waarom je niet direct de grond bent ingeboord was omdat je koos om smederijen te gaan katapulteren, wat natuurlijk wel mag, maar dat wil ik ook wel meegeven.

Je betoog over eerlijkheid is ook zeer controversieel aangezien de enige reden voor jullie overleving jullie vriendschap met momentum was en deze is gebant voor illegale scripts. Dat betekend als die speler eerder was gepakt oor de mods jullie op de eerste dag al meer tegenstand gehad zouden hebben en de situatie totaal verdraaid zou zijn. Dus je bent wel correct om de mods te bedanken maar niet op de manier die jij bedoeld. Hot and blond is gebant voor dubbellog en dat was nadat jouw account al neerging en het opgaf.

(!) Vanaf zondag 16:00 uur is het niet langer mogelijk om barbarendorpen te edelen. Dit tijdstip kan enigszins afwijken, omdat dit handmatig moet worden aangepast.

Dit toont dus al de waarheid van je verhaal maat :)


Deze reactie leert me eerder dat je het wel degelijk geprobeerd hebt. Niet te hard geweend toen je merkte dat het niet mogelijk was?
 
Reactiescore
133
Ouss alsnog geownt xd

Ik speelde zelf nog ff op Hunka, was mooi fighten met Oussama ;)
 

DeletedUser71233

Guest
@tim010, mijn stop op de casual had een totaal andere reden, dat weet jij best. Want je hebt maanden in je bed liggen huilen omdat je er niet langs kwam :) Nu heeft meneer weer leuke praatjes gekregen :p

Wel fijn dat je na al die jaren nog steeds zoveel aandacht en tijd in me steekt :p

Doet me ook denken aan de speed ronde, zoveel aandacht, moeite en tijd en alsnog NIKS winnen. Mede Mogelijk gemaakt door de toppers die op The Real Undertaker speelde. Je blaimt Sven Kramer toch ook niet omdat die als laatste starten, waardoor hij een perfect plan kan uitwerken om te winnen. Wij gaven jullie dat gevoel, hadden al ruim 70 treinen klaar staan. Toen merkte we dat jullie door TW al aangepakt waren. Tja dan ga je die treinen gebruiken om de Rang1 te pakken :)

Voor de rest ga ik niet eens meer tijd in je steken zielig mannetje, jullie hebben gestreden en verloren.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
@tim010, mijn stop op de casual had een totaal andere reden, dat weet jij best. Want je hebt maanden in je bed liggen huilen omdat je er niet langs kwam :) Nu heeft meneer weer leuke praatjes gekregen :p

Wel fijn dat je na al die jaren nog steeds zoveel aandacht en tijd in me steekt :p

Doet me ook denken aan de speed ronde, zoveel aandacht, moeite en tijd en alsnog NIKS winnen. Mede Mogelijk gemaakt door de toppers die op The Real Undertaker speelde. Je blaimt Sven Kramer toch ook niet omdat die als laatste starten, waardoor hij een perfect plan kan uitwerken om te winnen. Wij gaven jullie dat gevoel, hadden al ruim 70 treinen klaar staan. Toen merkte we dat jullie door TW al aangepakt waren. Tja dan ga je die treinen gebruiken om de Rang1 te pakken :)

Voor de rest ga ik niet eens meer tijd in je steken zielig mannetje, jullie hebben gestreden en verloren.

Om eerlijk te zijn weet ik niet meer wat de omstandigheden waren van je stoppen op Casual. Was alleen verschoten dat ik ineens je naam herkende. Dat huilen kan ik me helaas niet herinneren, dat is natuurlijk omdat het niet is gebeurd maar dat terzijde. De eindstand is dat jij op delete ging en ik niet. En dat, mijn beste man met de hypocriete uitspraken van je nieuwe maatje, is exact wat jij hier als redenering gebruikt als waarom je Hot and Blond hebt 'geownd'. Je bent ongetwijfeld van dezelfde hersencapaciteit als je medespeler dus ik verwacht niet dat je dit inziet, maar andere lezers zullen dat wel inzien, vandaar alsnog de reactie. Mijn reactie op jouw post heb je trouwens ook verkeerd geïnterpreteerd, als ik een hoop onzin zie verschijnen op het forum, zeker als er nog wat gekontlik van André bij komt terwijl de inhoud nergens op slaat, dan reageer ik gewoon. Heeft niets te maken met dat ik jou ooit zoveel jaren geleden al een heb geownd volgens jouw visie (al wil je het zoals hierboven aangehaald in die situatie niet toegeven omdat je aan het kortste eind trekt).


Wat de speed betreft reageer ik enkel op het feit dat jij en André jullie zelf de hemel in prijzen terwijl jullie als lafaards hebben gespeeld, jullie strijd verloren hebben, of althans niet aan de winnende hand er zijn uitgekomen. En daarna gaan zwieren met beschuldigingen naar spelers waar je zelf ook schuldig aan was, dan heb ik het over de scripts. Mijn uitleg waarom jullie onterecht hebben overleefd door de veel te late uitsluiting van Momentum heb ik al gedaan en je reactie daarop is die van een triestige speeder. Zoals we André al kenden maar jij kan dus mee op die lijst. Een echte speeder speelt om van zijn tegenstanders te winnen en daarna rang 1 te pakken. Niet wegkruipen van alles en iedereen om een safe rang 1 te pakken. Ja je hebt gewonnen, alleen niet door jullie eigen prestaties en al zeker niet omdat jullie zo goed zijn. Opmerkingen over hoeveel edels je had is een zeer idiote opmerking want elk account had honderden edels tegen zondagnamiddag door de flop-instellingen. Verder stuurde je deze edels van 10 minuten ver waardoor geen van je treinen wat nuttigs zou gedaan hebben. Je kan al even goed roepen dat je 5 miljoen scouts had.

Ik wil je alvast bedanken dat je er niet meer tijd gaat insteken want net als de meesten die op me reageren ontwijk je de zaken die ik aanhaal in mijn reacties om over andere zaken te gaan lullen. Dus bedankt dat je niet meer zal posten en ik niet nog meer onzin van je hoef te weerleggen. Al zit ik me op dit moment af te vragen of dat wel zou nodig zijn. Meer dan genoeg spelers weten immers genoeg van de ronde om te beseffen dat jullie prestatie niets speciaals was, puur luck.



Voor de rest stel ik voor dat barbarenrondes eens een vaste slaaptijd krijgen (niet inloggen 01:00 tot 09:00) zodat laffe nachtspeedertjes niet komen claimen dat ze wat voorstellen.
 

DeletedUser73758

Guest

DeletedUser74404

Guest
Wat zeur je allemaal, ik heb geen bots en kata's gebruikt?

Excuses, kreeg heel snel en heel veel aanvallen, wist dat steve botte en omdat jij tegelijk meestuurde dacht ik dat jij met dezelfde snelheid meedeed.

Van de katas dacht ik ook jij, maar nu ik erover nadenk niet echt een katarappirtje gezien van jou.

Mijn excuses :p
 

DeletedUser64860

Guest
'Ik kreeg heel snel heel veel aanvallen dus je bot' jezus dat is makkelijk beschuldigen zeg... als je niet eens veel aanvallen kan versturen zou ik niet eens beginnen aan een bb ronde
 

DeletedUser74404

Guest
'Ik kreeg heel snel heel veel aanvallen dus je bot' jezus dat is makkelijk beschuldigen zeg... als je niet eens veel aanvallen kan versturen zou ik niet eens beginnen aan een bb ronde

Nee ik weet hoe die bot werkt en Steve gebruikte hem dan ook, is er voor geband, maar zijn aanvallen in combinatie met die van steve dacht ik dat ze beide het zelfde gebruikte, vandaar dat ik er zeker van was, nouja niet dus.

Ik roep niet bij elke aanval bots hoor. Alleen van Necessary wist ik het 100%, dat kon niet anders dan een bot zijn.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
'Ik kreeg heel snel heel veel aanvallen dus je bot' jezus dat is makkelijk beschuldigen zeg... als je niet eens veel aanvallen kan versturen zou ik niet eens beginnen aan een bb ronde
Hahaha ouss jij bent echt zielig, als ik per seconde 1/2 inc krijg oplopend tot 200 en dat om de 5 minuten maak jij mij niet wijs dat dat legaal is.

Helemaal mee eens Little, vandaar dat ik ook al aanhaalde dat iemand weer zichzelf belachelijk aan het maken was
 

DeletedUser71233

Guest
Nee ik weet hoe die bot werkt en Steve gebruikte hem dan ook, is er voor geband, maar zijn aanvallen in combinatie met die van steve dacht ik dat ze beide het zelfde gebruikte, vandaar dat ik er zeker van was, nouja niet dus.

Ik roep niet bij elke aanval bots hoor. Alleen van Necessary wist ik het 100%, dat kon niet anders dan een bot zijn.

Hier hebben we het al, Steve vertelde ons hoe trots jij was dat je hem rapporten. Meneer stond duidelijk aan verliezende kant en zocht dus een overlevingsmethode. Niets mis mee zou je zeggen, echter weten we allemaal dat jullie ook niet onbekend zijn met Botten. Dus dat je iemand rapport die je een koekje van eigen deeg geeft maakt je eigenlijk een hypocriet. Doet me direct aan je maatje denken, hij is niet anders dan dat. Goed dat is natuurlijk ook weer te verklaren, want waarmee je omgaat word je mee besmet.

Langzaam beginnen de leugens boven de tafel te komen. Voor jou en je maat wens ik het volgende:
Rest In Peace.
 

DeletedUser74404

Guest
Hier hebben we het al, Steve vertelde ons hoe trots jij was dat je hem rapporten. Meneer stond duidelijk aan verliezende kant en zocht dus een overlevingsmethode. Niets mis mee zou je zeggen, echter weten we allemaal dat jullie ook niet onbekend zijn met Botten. Dus dat je iemand rapport die je een koekje van eigen deeg geeft maakt je eigenlijk een hypocriet. Doet me direct aan je maatje denken, hij is niet anders dan dat. Goed dat is natuurlijk ook weer te verklaren, want waarmee je omgaat word je mee besmet.

Langzaam beginnen de leugens boven de tafel te komen. Voor jou en je maat wens ik het volgende:
Rest In Peace.

Ik heb Steve helemaal niet in trots verteld dat ik hem gerapporteerd heb.

Ik heb idd een paar keer wat aanvalsbots gebruikt maanden geleden, het is dan ook niet de bot die het hem deed, maar de schending van de afspraak tussen Steve en mij, wij spraken een 1vs1 af maar hij kwam zoals jij weet met 2 andere.

Ik heb Steve ook meerdere malen gewaarschuwd over wat er kan gebeuren als je die bot gaan gebruiken op .nl en hij zei me dat hij het risico wilde nemen.
 

DeletedUser49199

Guest
Nee ik weet hoe die bot werkt en Steve gebruikte hem dan ook, is er voor geband, maar zijn aanvallen in combinatie met die van steve dacht ik dat ze beide het zelfde gebruikte, vandaar dat ik er zeker van was, nouja niet dus.

Ik roep niet bij elke aanval bots hoor. Alleen van Necessary wist ik het 100%, dat kon niet anders dan een bot zijn.
Hoe weet jij dat :eek:
 
Bovenaan