Top/flop stam(men)

Reactiescore
660
Wat een wijzen woorden en wat een typische afsluiting.
Ik had net voor die post een skype gesprekje met hem.
Had niet gedacht dat die mijn woorden echt klakkeloos ging kopiëren.
Ik heb klaarblijkelijk nog redelijk wat invloed op mijn welpjes.
@Nicckyy , Laurens is niet zo maar een botter.
Een Russische pro botter zelfs.


Antwareup
 

DeletedUser77632

Guest
Ik denk dat het een beetje naïef is om er van uit te gaan dat niemand kata's gebruikt. Het zijn normen en waarden van een gedeelte van de community om ze niet te gebruiken. Echter zijn het ook normen en waarden van een gedeelte van de community om ze wel te gebruiken mits er geen afspraak over gemaakt is.

Je kunt het laf vinden, je kunt speelplezier ontnemend vinden. Daar ben ik het volledig mee eens. Maar in principe heeft iedereen het "recht" om kata's te gebruiken als er geen afspraken over gemaakt zijn. Juist de "ervaren" classic gangers zouden moeten weten dat ze dit kunnen verwachten van eventueel beginnende spelers of spelers die er andere normen en waarden op na houden.

Ik ben het in dat opzicht met @dragonshield3 eens dat het op een gegeven moment met rust gelaten moet worden en dat er een nieuwe ronde nieuwe kansen principe gehanteerd moet worden. Hadden ze nou afspraken geschonden, dan was het een ander verhaal geweest.

Wees gewoon zo reëel dat als je geen afspraken maakt, je alles kunt verwachten. Zeker de classic gangers, die als ervaren worden beschouwd zouden dit moeten weten.

Ook heerst er een soort van selectieve verontwaardigdheid, zoals @dragonshield3 aangeeft is hij ook een fanatiek kata'er geweest en wordt hij geroemd om z'n def skills, zijn kata verleden achtervolgd hem dus niet. Zoals het hoort.

Geen afspraken = alles kunnen verwachten wat het spel biedt. En nee, ik ben hier ook geen voorstander van maar dat is wel hoe het nu eenmaal is.
 
Reactiescore
7.931
Wat een gejank zeg. Ze hebben gekata'd, oke. Verdient niet iedereen een tweede kans? Paul heeft 2x gestabd, kreeg zelfs nog een kans.

Wat een walgelijke kleutervertoning van jullie.

Ga lekker anderen vertellen hoe goed je wel niet bent. Al er zich 1 iemand als kleuter op een browser spelletje profileert ben jij het wel met je arrogantie.
 

DeletedUser75892

Guest
Dat WK dat Be/NL gewonnen had gooide Rusland toch ook bijna uitsluitend kata's?
 
Reactiescore
660
Heum, volgens mij hadden we een Rus die onwaarschijnlijk farmbot had. De tegenstander gooide met katapulten maar waren dat Russen? Dacht Turken, ben het vergeten.

Op die .net server mag je niet eens sangu gebruiken, dat herinner ik me nog.
 

DeletedUser75892

Guest
Gij wordt altijd weggespeeld toch?

Verder leuke classic, heel wat actie, intriges, met al die acteurs hier op deze classic en AF kun je beter een soap beginnen :p

Weet ge nog dien ene keer dat ik weggespeeld werd?

Nee? Ik ook niet.
 

DeletedUser75892

Guest
Leuke onliner. Graag even uitleggen hoe je dit wil doen als de kata'er in je eigen stam zit en er tribelock actief is en in acht neming dat de kans op wereldwinst aan de orde is.

Ik kom nooit in stammen terecht waar zulke figuren spelen. En als ik er toch mee samenkom dan kan ik ze perfect onder de duim houden om niet zo'n acties uit te voeren of ben ik al van ze af voor er tribelock actief is. Beetje inschattingsvermogen hé ;)
 
Reactiescore
7.931
Ik kom nooit in stammen terecht waar zulke figuren spelen. En als ik er toch mee samenkom dan kan ik ze perfect onder de duim houden om niet zo'n acties uit te voeren of ben ik al van ze af voor er tribelock actief is. Beetje inschattingsvermogen hé ;)

Helaas hadden ze het zo gepland dat ze ons naaien wouden na de tribelock. Ze deden actief mee en hielpen met alles. Heeft niks met inlevingsvermogen te maken ;). Wees aub dus eerst van de situatie op de hoogte deze classic voordat jeje mening komt verkondigen.
 

DeletedUser72857

Guest
Helaas hadden ze het zo gepland dat ze ons naaien wouden na de tribelock. Ze deden actief mee en hielpen met alles. Heeft niks met inlevingsvermogen te maken ;). Wees aub dus eerst van de situatie op de hoogte deze classic voordat jeje mening komt verkondigen.

Noice
 

DeletedUser54614

Guest
Helaas hadden ze het zo gepland dat ze ons naaien wouden na de tribelock. Ze deden actief mee en hielpen met alles. Heeft niks met inlevingsvermogen te maken ;). Wees aub dus eerst van de situatie op de hoogte deze classic voordat jeje mening komt verkondigen.

Nou als ge eerst maanden spelers onder aanval legt in een andere wereld. Dan op dell gaat omdat je failt, en die spelers die je tot dell kregen daarna wilt recruiten hebde het IQ van ne waal.

Tevens hebde normale mensen op een classic zoals Ben howard en Lmnt die je nooit zoiets zoiets zou aandoen omdat ze anders mad worden..
 
Reactiescore
7.931
Nou als ge eerst maanden spelers onder aanval legt in een andere wereld. Dan op dell gaat omdat je failt, en die spelers die je tot dell kregen daarna wilt recruiten hebde het IQ van ne waal.

Tevens hebde normale mensen op een classic zoals Ben howard en Lmnt die je nooit zoiets zoiets zou aandoen omdat ze anders mad worden..

Komop zeg, jullie waren holmaatjes met mr Madness op de andere wereld. Jullie wouden ze sws niet aanvallen. Jullie blockten zelfs treintjes van je eigen stamgenoten om front te maken met mr Madness puur om ze te beschermen. Al hadden we geen samenwerking aangegaan, ons naaien hadden jullie alsnog gedaan.

Het was gewoonweg dom van ons om met de ex vijand van een andere wereld samen te werken. Dat werd voor mij wel duidelijk toen bleek dat jullie account op Skype niet stoppen kon met het constante gebruik van kanker in de chats na meerdere malen dit aangegeven te hebben.
 

Deleted User - 697374

Guest
Komop zeg, jullie waren holmaatjes met mr Madness op de andere wereld. Jullie wouden ze sws niet aanvallen. Jullie blockten zelfs treintjes van je eigen stamgenoten om front te maken met mr Madness puur om ze te beschermen. Al hadden we geen samenwerking aangegaan, ons naaien hadden jullie alsnog gedaan.

Het was gewoonweg dom van ons om met de ex vijand van een andere wereld samen te werken. Dat werd voor mij wel duidelijk toen bleek dat jullie account op Skype niet stoppen kon met het constante gebruik van kanker in de chats na meerdere malen dit aangegeven te hebben.
Lol je weet waar je hun vertrouwen verloren bent hé?. Op het moment dat jullie platy liepen te naaien met die gap.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Ik kom nooit in stammen terecht waar zulke figuren spelen. En als ik er toch mee samenkom dan kan ik ze perfect onder de duim houden om niet zo'n acties uit te voeren of ben ik al van ze af voor er tribelock actief is. Beetje inschattingsvermogen hé ;)

Joël, deze situatie is echt anders. :p
 
Bovenaan