Top/Flop Stammen

Reactiescore
1.149
Uhhm is dat niet de speelwijze van Vinage hetzelfde?
Iets met ROTA willen aangaan en dan TU die dan door ons is verzwakt even wegwerken....

Nee. Er zit toch een verschil in dat die Roy een aanbod doet aan Duncan en dat Rota bij ons aanklopt?

Ik weet hier ook niks van, enige wat ik weet is dat Dunfan zichzelf aangeboden zou hebben, zelfs bij mijn eigen account, maar dit hebben wij afgewezen.

En als je me nummer wilt om het toch te bespreken , mag je het aan je lieve mede wel gewaardeerde medespeler vragen , Lennart.

:)

Ja leuk roepen, zonder bewijs totaal nutteloos.

Hahahaha Vinage heeft vermoedelijk al een nieuwe naam of was in elk geval de inspirator van de nieuwe naam van Rota, zie ik nu: 'Aut vincere, aut mori'. Je kan mij moeilijk wijs maken dat iemand met het intellect van TheJakkah met een dergelijke naam zou komen.
Het doorstartplan moet inmiddels ook al overhandigd zijn, denk ik :p Alleen de hand moet denk ik nog virtueel geschud worden om het bondgenootschap te verzegelen.

Dames en heren moet Rota vincere, aut mori?
'MORI, MORI, MORI!'

Dus omdat ThaJekkah toevallig het aanspreekpunt is, betekent dat ook dat hij de naam heeft bedacht? Kom op zeg... Om daarnaast ook nog iemand af te branden op zijn intellect.. A moi.. Kansloos.
 

DeletedUser77280

Guest
Ja leuk roepen, zonder bewijs totaal nutteloos.

Ik hoef hier niks te bewijzen, ik ga er verder ook niet op in aangezien ik ook niet weet wat er verder met deze speler aan de hand was. (van Chill. kant dan)
Ik ben hier niet om iemand als leugenaar aan te wijzen of iemand zwart te maken hier, in tegenstelling tot velen hier.
 

DeletedUser78552

Guest
Nee. Er zit toch een verschil in dat die Roy een aanbod doet aan Duncan en dat Rota bij ons aanklopt?



Ja leuk roepen, zonder bewijs totaal nutteloos.



Dus omdat ThaJekkah toevallig het aanspreekpunt is, betekent dat ook dat hij de naam heeft bedacht? Kom op zeg... Om daarnaast ook nog iemand af te branden op zijn intellect.. A moi.. Kansloos.

Dankjewel. Ik ben het helemaal met je eens. Ik vind het eerlijk gezegd ook nogal respectloos en onzinnig wat Jus uitkraamt. Misschien toch een minderwaardigheidscomplex? Bovendien heb ik de vorige naam bedacht als tijdelijke naam en heb ik de hele doorstart zelf opgezet. Ik vind het leuk hoe je alle credits probeert af te schepen naar Vinage. Ik heb nogal een hekel aan types die tijdens een discussie persoonlijk gaan aanvallen (ook jij @dp). Nog zieliger als er geen bron achter zit en het niet blijkt te kloppen. Ik verwacht hier een discussie te kunnen voeren zonder persoonlijke aanvallen van of @dp of van @jus. Toch een beetje beneden pijl. Ook opmerkingen zoals "ren maar weg" vind ik enigszins kansloos. Als je iets moet compenseren koop dan alsjeblieft een mooie auto, maar ga niet schreeuwen over intellect op het internet.
 
Reactiescore
1.049
Nee. Er zit toch een verschil in dat die Roy een aanbod doet aan Duncan en dat Rota bij ons aanklopt?



Ja leuk roepen, zonder bewijs totaal nutteloos.



Dus omdat ThaJekkah toevallig het aanspreekpunt is, betekent dat ook dat hij de naam heeft bedacht? Kom op zeg... Om daarnaast ook nog iemand af te branden op zijn intellect.. A moi.. Kansloos.
Duncan heeft ook bij GD aangeklopt. zelfde dus
 
Reactiescore
1.049
Dankjewel. Ik ben het helemaal met je eens. Ik vind het eerlijk gezegd ook nogal respectloos en onzinnig wat Jus uitkraamt. Misschien toch een minderwaardigheidscomplex? Bovendien heb ik de vorige naam bedacht als tijdelijke naam en heb ik de hele doorstart zelf opgezet. Ik vind het leuk hoe je alle credits probeert af te schepen naar Vinage. Ik heb nogal een hekel aan types die tijdens een discussie persoonlijk gaan aanvallen (ook jij @dp). Nog zieliger als er geen bron achter zit en het niet blijkt te kloppen. Ik verwacht hier een discussie te kunnen voeren zonder persoonlijke aanvallen van of @dp of van @jus. Toch een beetje beneden pijl. Ook opmerkingen zoals "ren maar weg" vind ik enigszins kansloos. Als je iets moet compenseren koop dan alsjeblieft een mooie auto, maar ga niet schreeuwen over intellect op het internet.
Ben benieuwd naar jouw bron dan, laat maar zien dat alles van jou komt.
 

DeletedUser78975

Guest
Nee. Er zit toch een verschil in dat die Roy een aanbod doet aan Duncan en dat Rota bij ons aanklopt?



Ja leuk roepen, zonder bewijs totaal nutteloos.



Dus omdat ThaJekkah toevallig het aanspreekpunt is, betekent dat ook dat hij de naam heeft bedacht? Kom op zeg... Om daarnaast ook nog iemand af te branden op zijn intellect.. A moi.. Kansloos.

@dialgaman waar kom jij nu weer opeens vandaan? Je ontliep de gehele discussie die jij volgens mij aanwakkerde en komt mij nu de les lezen over onethisch gedrag? Als iemand niks kan doen aan het gebrek aan zijn intellect is dat inderdaad niet iets om over te grappen, maar ThaJakkah laat zien dat hij prima kan communiceren alleen doet hij dat op hele slechte manier waardoor ik geen aanleiding heb om hem als verstandelijk beperkte aan te zien. Hij verspreekt zich keer op keer en zet zichzelf en alles en iedereen die maar wat hem te maken heeft voor schut. Mocht hij in het echt inderdaad een mentale gebrek hebben, dan excuseer ik mij daarvoor. Maar een dergelijke diagnose kan ik niet niet maken en jij evenmin. Kom dan hier niet moraalridder spelen als je de gehele discussie ontliep die jij aanwakkerde met je wijzende vingertje naar Chill. over hun R2W-strategie. Dat vind ik pas kansloos ;)

Slaap wel mijn heer! Ik ga mijn nest opzoeken.

Dankjewel. Ik ben het helemaal met je eens. Ik vind het eerlijk gezegd ook nogal respectloos en onzinnig wat Jus uitkraamt. Misschien toch een minderwaardigheidscomplex? Bovendien heb ik de vorige naam bedacht als tijdelijke naam en heb ik de hele doorstart zelf opgezet. Ik vind het leuk hoe je alle credits probeert af te schepen naar Vinage. Ik heb nogal een hekel aan types die tijdens een discussie persoonlijk gaan aanvallen (ook jij @dp). Nog zieliger als er geen bron achter zit en het niet blijkt te kloppen. Ik verwacht hier een discussie te kunnen voeren zonder persoonlijke aanvallen van of @dp of van @jus. Toch een beetje beneden pijl. Ook opmerkingen zoals "ren maar weg" vind ik enigszins kansloos. Als je iets moet compenseren koop dan alsjeblieft een mooie auto, maar ga niet schreeuwen over intellect op het internet.


Uhm, jij hebt het doorstartplan en de naam helemaal zelf bedacht :rolleyes2:
aafee8eb8a4b56d4e17eff80734bec70.png
 

DeletedUser77280

Guest
Zoals ik het al zei, ga ik hier Duncan in zijn waarde laten en het hier bij houden. Wat er verder besproken is tussen hem en Chill, daar weet ik al helemaal niks van.

Wat uit vorige bewijs stukken leek is dat het in ieder geval zo is dat wij als Chill zijnde het aan hem gevraagd hebben. Daar is het begonnen en dat is iets waar wij niks mee te maken hebben.

Hier laten wij het bij, geen screens of iets anders.

Fijne avond allen en tot horens.
 
Reactiescore
478
Uhm, jij hebt het doorstartplan en de naam helemaal zelf bedacht :rolleyes2:
aafee8eb8a4b56d4e17eff80734bec70.png

Heel scherp, mijn complimenten.
Dat doorstartplan is er echter nooit gekomen van mijn kant. :p Heb het best wel druk gehad met andere dingen, Lullen hier bijvoorbeeld :p
 

DeletedUser78434

Guest
Het begon met een pm van Dunfan, zie de eerste spoiler.

80eb8361376d15859d54be29fbbac77f.png

Uiteraard vroeg ik om bewijs, dit kon via app geleverd worden, zie hieronder:

dc830dc6b833f333d410e9ea0e979ac0.png

Dunfan krijgt het aanbod van Chill om op Risky business te gaan spelen, een account met genoeg actie in de toekomst. Roy, van mugiwara volgens mij, doet hem dit aanbod, en vertelt immers dat er connecties zijn met een stam buiten Chill. Aangezien hij het account Risky aanbiedt, meen ik te geloven dat die stam dan Suits is. Of is 1+1 opeens 3 ^^

Los van het feit dat het imo een rare gang van zaken is om zo'n voorstel te doen na een mislukte actie met de reden dat Vinage hun alleen maar zou misbruiken, insinueert dit wel dat een behoorlijk goed contact is tussen Suits en Chill.

Ik weet de verdere details ook niet. Ik geloof ook niet dat er een BG is hoor.
Maar aangezien dit gesprek vanuit een leider van Chill komt, geloof ik niet dat er geen connectie is met Suits, want bovenstaande laat dat wel zien. Ik geloof ook zeker dat niet iedereen van Chill van die connectie weet.

Maargoed, dit is net zo weinig bewijs, als jullie hadden over ons plan tot een bg met Rota. Zonder alle details/informatie blijft alles maar giswerk. Dat is wat jullie doen, en dat is wat ik nu doe. Zonder de volledige informatie blijft het ook maar speculatie.

Desondanks vind ik wel dat Roy hier echt de makkelijke weg kiest door dit voor te stellen. Hij gaat het gevecht uit de weg en wil liever de easy intern. Ik hoop ook maar dat dit niet tekenend is voor de speelwijze die Chill de rest van de wereld gaat houden.

Hi Rogier, ik zat al te wachten op 'mijn' gesprek, bedankt voor het weghalen van mij nummer tho.
Ik ken Dunfan van een eerdere wereld. Ik wilde hem polsen hoe hij ervoor stond.

Jullie hebben dit ook met Vincent Valentine gedaan (ja ex leider ROTA). Dus ik wilde een bekende ook de kans geven.

Ja, ik heb hem een plek in suits aangeboden, waarom? Ik kwam erachter dat ik z'n 4 jaar geleden met één speler van Suits heb samen gespeeld (woont ook op 5 min van mijn woonplaats) Wilde hem dus een kans bieden om bij een stabielere stam te spelen en bij iemand die er dan net zoals Goez als Luffy mee vooruit gaat.

Toen ik de interns van vinage zag ten op zichte van Chill wilde ik dit zelfde doen, maar dan op de andere zijde. Zoals ik altijd zeg, niet geschoten is altijd mis.

Het aanbod is afgeketst, was ook te verwachten, Maarja een nee heb je;)

Verder is er geen band met Suits, enkel contact met Men in Black en Risky, en daar kom ik dan ook gewoon eerlijk voor uit. Niets te maken met stammen, maar te maken met de bespelers.

Ik hoop dat ik hiermee duidelijkheid heb geschept:)
 
Reactiescore
1.149
@dialgaman waar kom jij nu weer opeens vandaan? Je ontliep de gehele discussie die jij volgens mij aanwakkerde en komt mij nu de les lezen over onethisch gedrag? Als iemand niks kan doen aan het gebrek aan zijn intellect is dat inderdaad niet iets om over te grappen, maar ThaJakkah laat zien dat hij prima kan communiceren alleen doet hij dat op hele slechte manier waardoor ik geen aanleiding heb om hem als verstandelijk beperkte aan te zien. Hij verspreekt zich keer op keer en zet zichzelf en alles en iedereen die maar wat hem te maken heeft voor schut. Mocht hij in het echt inderdaad een mentale gebrek hebben, dan excuseer ik mij daarvoor. Maar een dergelijke diagnose kan ik niet niet maken en jij evenmin. Kom dan hier niet moraalridder spelen als je de gehele discussie ontliep die jij aanwakkerde met je wijzende vingertje naar Chill. over hun R2W-strategie. Dat vind ik pas kansloos ;)

Wanneer ik weekend heb zit ik amper op TW/AF. Om dan vandaag 12 pagina's terug te lezen en te zien dat @De Sukke het meeste al heeft verteld, vind ik het onnodig om er nog op in te gaan.
 

DeletedUser78552

Guest
@dialgaman waar kom jij nu weer opeens vandaan? Je ontliep de gehele discussie die jij volgens mij aanwakkerde en komt mij nu de les lezen over onethisch gedrag? Als iemand niks kan doen aan het gebrek aan zijn intellect is dat inderdaad niet iets om over te grappen, maar ThaJakkah laat zien dat hij prima kan communiceren alleen doet hij dat op hele slechte manier waardoor ik geen aanleiding heb om hem als verstandelijk beperkte aan te zien. Hij verspreekt zich keer op keer en zet zichzelf en alles en iedereen die maar wat hem te maken heeft voor schut. Mocht hij in het echt inderdaad een mentale gebrek hebben, dan excuseer ik mij daarvoor. Maar een dergelijke diagnose kan ik niet niet maken en jij evenmin. Kom dan hier niet moraalridder spelen als je de gehele discussie ontliep die jij aanwakkerde met je wijzende vingertje naar Chill. over hun R2W-strategie. Dat vind ik pas kansloos ;)

Slaap wel mijn heer! Ik ga mijn nest opzoeken.




Uhm, jij hebt het doorstartplan en de naam helemaal zelf bedacht
:rolleyes2:
aafee8eb8a4b56d4e17eff80734bec70.png

Allereerst, ik vind je bijzonder respectloos. Niet naar mij, maar gewoon je algemene houding staat mij niet zo aan. Ik wil met alle liefde een discussie voeren, maar dan wel op een andere manier en toon. Als fanatiek schaker en student in Wageningen twijfel ik gelukkig niet aan mijn intelligentie... Jouw "superieure" houding kan ik dan ook niet waarderen. Ik heb niks te bewijzen naar wie dan ook. En al helemaal niet naar iemand die dagelijks te vinden is op het forum van een spel waar hij niet eens aan mee doet. Ik vind het toch best wel kansloos hoe je anderen mentaal gehandicapt noemt (wederom zonder bron). Ik vraag je nu toch echt een wat andere houding aan te nemen, en het liefst eentje die gaat om de inhoud. Bovendien stond die naamsverandering al veel langer op de planning nu jullie Rota zo zwart hebben gemaakt. Beide ideeën komen van mij (Time en A). Het hele plan van mij om de leden Zuur, Havelte en anderen terug te halen en diplomatieke betrekkingen met Vinage waren mijn idee. Jouw uitdagende comments zonder bron zijn dan ook alleen maar provocerend bedoeld en dragen niet bij aan de discussie. Ga lekker schijnheilig doen op reddit ofzo dan kan ik nu reageren op al het moddergooien van Chill.
 
Reactiescore
478
Hi Rogier, ik zat al te wachten op 'mijn' gesprek, bedankt voor het weghalen van mij nummer tho.
Ik ken Dunfan van een eerdere wereld. Ik wilde hem polsen hoe hij ervoor stond.

Jullie hebben dit ook met Vincent Valentine gedaan (ja ex leider ROTA). Dus ik wilde een bekende ook de kans geven.

Ja, ik heb hem een plek in suits aangeboden, waarom? Ik kwam erachter dat ik z'n 4 jaar geleden met één speler van Suits heb samen gespeeld (woont ook op 5 min van mijn woonplaats) Wilde hem dus een kans bieden om bij een stabielere stam te spelen en bij iemand die er dan net zoals Goez als Luffy mee vooruit gaat.

Toen ik de interns van vinage zag ten op zichte van Chill wilde ik dit zelfde doen, maar dan op de andere zijde. Zoals ik altijd zeg, niet geschoten is altijd mis.

Het aanbod is afgeketst, was ook te verwachten, Maarja een nee heb je;)

Verder is er geen band met Suits, enkel contact met Men in Black en Risky, en daar kom ik dan ook gewoon eerlijk voor uit. Niets te maken met stammen, maar te maken met de bespelers.

Ik hoop dat ik hiermee duidelijkheid heb geschept:)

Chill heeft denk ik meer internkings dan Vinage?
Last Whisper is behoorlijk bezig, Fearless volgens mij net klaar met zijn extern, DDR vanuit zijn Rota tijd.
De enige grote intern die wij gehad hebben is Valentine. Zij benaderden ons echter wel nadat Rota viel.

Verder bedankt voor de opheldering. Zoals ik al zei, ik dacht ook niet dat er een BG was. Contact was ik echter wel van overtuigd, maar dat werd ontkend.
 
Reactiescore
500
Allereerst, ik vind je bijzonder respectloos. Niet naar mij, maar gewoon je algemene houding staat mij niet zo aan. Ik wil met alle liefde een discussie voeren, maar dan wel op een andere manier en toon. Als fanatiek schaker en student in Wageningen twijfel ik gelukkig niet aan mijn intelligentie... Jouw "superieure" houding kan ik dan ook niet waarderen. Ik heb niks te bewijzen naar wie dan ook. En al helemaal niet naar iemand die dagelijks te vinden is op het forum van een spel waar hij niet eens aan mee doet. Ik vind het toch best wel kansloos hoe je anderen mentaal gehandicapt noemt (wederom zonder bron). Ik vraag je nu toch echt een wat andere houding aan te nemen, en het liefst eentje die gaat om de inhoud. Bovendien stond die naamsverandering al veel langer op de planning nu jullie Rota zo zwart hebben gemaakt. Beide ideeën komen van mij (Time en A). Het hele plan van mij om de leden Zuur, Havelte en anderen terug te halen en diplomatieke betrekkingen met Vinage waren mijn idee. Jouw uitdagende comments zonder bron zijn dan ook alleen maar provocerend bedoeld en dragen niet bij aan de discussie. Ga lekker schijnheilig doen op reddit ofzo dan kan ik nu reageren op al het moddergooien van Chill.

Oeh kom potje schaken :D
 

DeletedUser78434

Guest
Chill heeft denk ik meer internkings dan Vinage?
Last Whisper is behoorlijk bezig, Fearless volgens mij net klaar met zijn extern, DDR vanuit zijn Rota tijd.
De enige grote intern die wij gehad hebben is Valentine. Zij benaderden ons echter wel nadat Rota viel.

Verder bedankt voor de opheldering. Zoals ik al zei, ik dacht ook niet dat er een BG was. Contact was ik echter wel van overtuigd, maar dat werd ontkend.

.Fear en Luck zijn 2 real life vrienden die dit al hadden gepland.
Zelfde dat ik, Luffy The Monster pak (oude bekende)
Last Whisper, heeft alles op alles gezet voor w59 en heeft 5 rl vrienden uitgenodigd en als MB gemaakt (internt ze nu en één fusie)

Opzich dus allemaal wel slimme dingen. Daarnaast heeft Flipping ook al een aantal interntjes van een mb, maar dat is gewoon slim, zeker op een LH wereld. WIl het dus niet direct internkings noemen. Maar enfin, ik wilde dus Dunfan polsen of er z'n zelfde situatie kon ontstaan als met Vincent Valentine.

Fijne avond mannen:)
 

DeletedUser78975

Guest
Wanneer ik weekend heb zit ik amper op TW/AF. Om dan vandaag 12 pagina's terug te lezen en te zien dat @De Sukke het meeste al heeft verteld, vind ik het onnodig om er nog op in te gaan.

Prima, begrijp ik nog. Maar doe dan op z'n minst een beetje moeite en maak van je eerste post een inhoudelijk reactie ipv direct je vinger naar mij te wijzen op enkel het punt dat ik het intellect van ThaJakkah, terecht, in twijfel trek.

Komt bij mij namelijk nogal frappant over: iemand die zich volledig onttrok aan de discussie en dan opeens met een dergelijk reactie komt en het dan ook nog als kansloos bestemd...

Heel scherp, mijn complimenten.
Dat doorstartplan is er echter nooit gekomen van mijn kant. :p Heb het best wel druk gehad met andere dingen, Lullen hier bijvoorbeeld :p

Ook leuk toch, op het AF lullen ;)

Ben nu echt slapen! Fijne avond mannen en een prettige voortzetting van de discussie. Zie wel of ik deze week nog ergens een gaatje kan vinden om weer mee te doen, wss ben ik morgen alweer van de partij (hoop het niet) :p


Allereerst, ik vind je bijzonder respectloos. Niet naar mij, maar gewoon je algemene houding staat mij niet zo aan. Ik wil met alle liefde een discussie voeren, maar dan wel op een andere manier en toon. Als fanatiek schaker en student in Wageningen twijfel ik gelukkig niet aan mijn intelligentie... Jouw "superieure" houding kan ik dan ook niet waarderen. Ik heb niks te bewijzen naar wie dan ook. En al helemaal niet naar iemand die dagelijks te vinden is op het forum van een spel waar hij niet eens aan mee doet. Ik vind het toch best wel kansloos hoe je anderen mentaal gehandicapt noemt (wederom zonder bron). Ik vraag je nu toch echt een wat andere houding aan te nemen, en het liefst eentje die gaat om de inhoud. Bovendien stond die naamsverandering al veel langer op de planning nu jullie Rota zo zwart hebben gemaakt. Beide ideeën komen van mij (Time en A). Het hele plan van mij om de leden Zuur, Havelte en anderen terug te halen en diplomatieke betrekkingen met Vinage waren mijn idee. Jouw uitdagende comments zonder bron zijn dan ook alleen maar provocerend bedoeld en dragen niet bij aan de discussie. Ga lekker schijnheilig doen op reddit ofzo dan kan ik nu reageren op al het moddergooien van Chill.

Je reactie bewijst precies weer mijn punt. Je bericht ziet weer boordevol onwaarheden (zal het maar geen leugens noemen omdat ik jouw dan weer beledig) XD
 
Reactiescore
478
.Fear en Luck zijn 2 real life vrienden die dit al hadden gepland.
Zelfde dat ik, Luffy The Monster pak (oude bekende)
Last Whisper, heeft alles op alles gezet voor w59 en heeft 5 rl vrienden uitgenodigd en als MB gemaakt (internt ze nu en één fusie)

Opzich dus allemaal wel slimme dingen. Daarnaast heeft Flipping ook al een aantal interntjes van een mb, maar dat is gewoon slim, zeker op een LH wereld. WIl het dus niet direct internkings noemen. Maar enfin, ik wilde dus Dunfan polsen of er z'n zelfde situatie kon ontstaan als met Vincent Valentine.

Fijne avond mannen:)

Dat het slim is en gepland, doet niks af een het feit dat ze als intern/extern tellen. Wat jullie heel wat meer geeft dan ons.
Maakt verder ook niks uit. Ik heb op eerdere werelden ook wel laten zien totaal niet vies te zijn van internen ^^
 

DeletedUser78552

Guest
Welke onwaarheden bedoel je? @jus

Ps; potje schaken klinkt zeker leuk. pm me ff je naam van je lichess account naar ThaJekkah... ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
.Fear en Luck zijn 2 real life vrienden die dit al hadden gepland.
Zelfde dat ik, Luffy The Monster pak (oude bekende)
Last Whisper, heeft alles op alles gezet voor w59 en heeft 5 rl vrienden uitgenodigd en als MB gemaakt (internt ze nu en één fusie)

Leuk dat je het kunt verklaren. Ter informatie; elke intern heeft een verhaal en is in de opinie van de interner een uitstekende reden, anders zou hij het niet geinternd hebben.

Prachtig dat jullie van Chill allemaal 'voorafbedachte fusies' ondergaan, kijkende naar de periode van 7 januari tot 31 januari wist Chill 1,70 miljoen punten te groeien (- de gerekruteerde kwantiteit a 220k) en Vinage 1,68 miljoen punten in dezelfde periode. Het leuke? Chill had al die tijd 2 leden meer en vanaf de 24e 4 leden meer. Ondanks veel meer 'voorbedachte' interns groeien ze niet beduidend harder dan Vinage, althans niet binnen de genomen periode (welke ik werkelijk waar random nam, gewoon de eerste pagina van de statistieken) . Jullie zullen het nodig hebben, die interns. Uiteindelijk is kwaliteit toch belangrijker dan kwantiteit, dat blijkt maar weer (hoeveelheid pp, aantal leden etc.).
 
Bovenaan