Top/Flop Stammen

Reactiescore
478
Jouw antwoord is: zelfde principe alleen dan in een ander jasje. PBG's ipv BG. Blijft hetzelfde.

Wat ik me wel afvraag, je zei eerder dat je niet op w59 noch in Chill speelt. Is dat veranderd? Of wat is anders de reden dat je zo fanatiek Chill vertegenwoordigt?
Nu al Rota retrorieken en de BG moet nog beginnen.:tongue: Als ik kritiek heb op Rota of Vinage ben ik opeens pro-chill (heeft ThaJakkah dat zo vroeg in de samenwerking al bij jou erin gekregen, ik hoop oprecht van niet!)? Ik geef kritiek op de spelwijze van spelers en stammen en ik doe dit altijd onderbouwend. Wat betreft de actie van de rekruuts van Chill.: daar ben ik even fel tegen als de actie van Vinage om vermoedelijk D2W te gaan spelen. Laat dat duidelijk zijn.

Opmerking verdient nog dat PBG's ook onder de D van D2W vallen ;)

Ik weet niet hoe jij bg's en pbg's ervaren hebt in je TW career. In de 10 jaar dat ik speel, kan ik je echter wel vertellen dat er een behoorlijk verschil zit tussen een pbg en een stammen bg.

Dit zijn geen Rota retorieken hoor. Je posts zijn inderdaad prima. Ik vind het echter frappant dat je zoveel tijd stopt in het posten als je zelf niet aanwezig/betrokken bent bij de wereld. Desondanks nodig ik je uit om dat te blijven doen hoor. Haalt het niveau op het AF weer wat omhoog :)

Ik zag btw dat Chill ook weer door is gegaan met hun R2W, 14 leden nu al :O
 
Reactiescore
478
Stel, Vinage besluit om D2W te spelen, dan is dat altijd nog een reactie om het intern en R2W van Chill.
 

DeletedUser78975

Guest
Ik weet niet hoe jij bg's en pbg's ervaren hebt in je TW career. In de 10 jaar dat ik speel, kan ik je echter wel vertellen dat er een behoorlijk verschil zit tussen een pbg en een stammen bg.

Dit zijn geen Rota retorieken hoor. Je posts zijn inderdaad prima. Ik vind het echter frappant dat je zoveel tijd stopt in het posten als je zelf niet aanwezig/betrokken bent bij de wereld. Desondanks nodig ik je uit om dat te blijven doen hoor. Haalt het niveau op het AF weer wat omhoog :)

Ik zag btw dat Chill ook weer door is gegaan met hun R2W, 14 leden nu al :O

Ik misken nergens het verschil tussen een PBG en een BG. Het enige verschil zit hem in de P voor de rest zijn het net als BG's bilaterale overeenkomsten. Het punt dat ik probeer te maken is dat als jij bijvoorbeeld een gecoördineerde aanval bespreekt met de befaamde leider van Rota of wie dan ook van Rota jij in de wetenschap verkeert dat hij dit door zal communiceren met zijn stam en zijn 6 andere BG's. En jij zult uiteraard ook jouw stam bij jouw planning betrekken. Ergo: zelfde principe, in een ander jasje.
Partij a: *stuurt aanvalsplan door* aankomsttijd: 08:00
Partij b: prima. *gooit het op het forum en deelt de plan met de BG's*

Mijn aanwezigheid zal hier de komende dagen sterk afnemen hoor, wat ik zelf ook betreur, omdat ik van discussie met vooral Vinage-leden wel kan waarderen omdat die het intellect hebben om een fatsoenlijk discussie te voeren. Dus van mij ga je geen 'last' meer krijgen :p
Vind het gewoon jammer dat een stam van het kaliber Vinage zich zo erg verlaagd door een samenwerking met uitgerekend de meest 'lelijke' stam te overwegen of met diens leden.

Stel, Vinage besluit om D2W te spelen, dan is dat altijd nog een reactie om het intern en R2W van Chill.
Klopt. Maar vergeet dan niet dat dit jullie per direct hypocriet zou maken en geen haar beter dan Chill. Want geen week geleden stonden jullie van de daken te schreeuwen hoe afschuwelijk het wel niet is dat Chill. aan R2W doet.
 
Reactiescore
478
Ik misken nergens het verschil tussen een PBG en een BG. Het enige verschil zit hem in de P voor de rest zijn het net als BG's bilaterale overeenkomsten. Het punt dat ik probeer te maken is dat als jij bijvoorbeeld een gecoördineerde aanval bespreekt met de befaamde leider van Rota of wie dan ook van Rota jij in de wetenschap verkeert dat hij dit door zal communiceren met zijn stam en zijn 6 andere BG's. En jij zult uiteraard ook jouw stam bij jouw planning betrekken. Ergo: zelfde principe, in een ander jasje.
Partij a: *stuurt aanvalsplan door* aankomsttijd: 08:00
Partij b: prima. *gooit het op het forum en deelt de plan met de BG's*

Mijn aanwezigheid zal hier de komende dagen sterk afnemen hoor, wat ik zelf ook betreur, omdat ik van discussie met vooral Vinage-leden wel kan waarderen omdat die het intellect hebben om een fatsoenlijk discussie te voeren. Dus van mij ga je geen 'last' meer krijgen :p
Vind het gewoon jammer dat een stam van het kaliber Vinage zich zo erg verlaagd door een samenwerking met uitgerekend de meest 'lelijke' stam te overwegen of met diens leden.

Dat lekken van info over de aanvalsplannen zou een directe overtreding zijn van de onderstaande 2 voorwaarden die aan de BG gesteld werden:

-Lekken van informatie
- Mits in een van de stammen info wordt gelekt over aanvalsplannen of dergelijke en dit wordt kenbaar gemaakt door de ander met overtuigend bewijs, dient de desbetreffende stam direct actie te ondernemen door de speler te kicken en een nap aan te bieden van 2 dagen.

Samenwerkingen met andere stammen
- De samenwerking tussen deze stammen staat op de eerste plek.

Dat zou dan resulteren in een einde van de samenwerking ;)
 

DeletedUser78975

Guest
Dat lekken van info over de aanvalsplannen zou een directe overtreding zijn van de onderstaande 2 voorwaarden die aan de BG gesteld werden:

-Lekken van informatie
- Mits in een van de stammen info wordt gelekt over aanvalsplannen of dergelijke en dit wordt kenbaar gemaakt door de ander met overtuigend bewijs, dient de desbetreffende stam direct actie te ondernemen door de speler te kicken en een nap aan te bieden van 2 dagen.

Samenwerkingen met andere stammen
- De samenwerking tussen deze stammen staat op de eerste plek.

Dat zou dan resulteren in een einde van de samenwerking ;)

Oké, doe wat je niet laten kunt zou ik zeggen.;) Sluit de BG en hoppa, klaar ermee. Maar doe je dan alsjeblieft op het AF niet voor als een stam die zogenaamd wel als van oudsher aan de normen en waarden van TW houden. Het ziet er een beetje knullig uit om eerst een stam hier belachelijk te maken (terecht overigens vanwege de stabs), een andere stam vervolgens te schande maken vanwege een R2W-strategie en daarna zelf akkoord gaan met een D2W-strategie. Als dat de stijl is van Vinage. Prima hoor, maar dan weet ik dat ik mijn beeld over Vinage eens flink moet gaan bijstellen.

Chill. lijkt wel een soort van magnetische veld te zijn die het morele kompas van Vinage volledig op hol heeft doen slaan. Apart.
 
Reactiescore
478
Oké, doe wat je niet laten kunt zou ik zeggen.;) Sluit de BG en hoppa, klaar ermee. Maar doe je dan alsjeblieft op het AF niet voor als een stam die zogenaamd wel als van oudsher aan de normen en waarden van TW houden. Het ziet er een beetje knullig uit om eerst een stam hier belachelijk te maken (terecht overigens vanwege de stabs), een andere stam vervolgens te schande maken vanwege een R2W-strategie en daarna zelf akkoord gaan met een D2W-strategie. Als dat de stijl is van Vinage. Prima hoor, maar dan weet ik dat ik mijn beeld over Vinage eens flink moet gaan bijstellen.

Chill. lijkt wel een soort van magnetische veld te zijn die het morele kompas van Vinage volledig op hol heeft doen slaan. Apart.

Rustig aan, ik doe slechts wat er telkens in deze discussie gedaan wordt: speculeren ;)

Ik krijg echter wel het idee dat Vinage zich hoe dan ook schuldig maakt aan een D2W strategie.
Omdat bijna elke stam een betrekking met elkaar heeft, is het vrijwel onmogelijk voor Vinage om een BG met iemand aan te gaan. Dat rest ons dan in een situatie van Rota en consorten, vinage en chill/suits. (Er is wellicht geen bg, maar connecties en contact is er zeker)
 
Reactiescore
1.049
Rustig aan, ik doe slechts wat er telkens in deze discussie gedaan wordt: speculeren ;)

Ik krijg echter wel het idee dat Vinage zich hoe dan ook schuldig maakt aan een D2W strategie.
Omdat bijna elke stam een betrekking met elkaar heeft, is het vrijwel onmogelijk voor Vinage om een BG met iemand aan te gaan. Dat rest ons dan in een situatie van Rota en consorten, vinage en chill/suits. (Er is wellicht geen bg, maar connecties en contact is er zeker)
Ik zie nog steeds de connectie Suits/Chill niet in. Want of er wordt in het geheim overlegd of ik mis PM's :D
 

DeletedUser77280

Guest
Er is duidelijk geen connectie, maar laat hun dat lekker denken.
 
Reactiescore
478
Ik doe wel even wat moeite, en zet de screens op mijn pc zodat ik de mobielnummers weg kan werken :), geef me een momentje ^^
 

DeletedUser78975

Guest
Rustig aan, ik doe slechts wat er telkens in deze discussie gedaan wordt: speculeren ;)

Ik krijg echter wel het idee dat Vinage zich hoe dan ook schuldig maakt aan een D2W strategie.
Omdat bijna elke stam een betrekking met elkaar heeft, is het vrijwel onmogelijk voor Vinage om een BG met iemand aan te gaan. Dat rest ons dan in een situatie van Rota en consorten, vinage en chill/suits. (Er is wellicht geen bg, maar connecties en contact is er zeker)

Haha, was niet aanvallend bedoeld hoor :oops: een felle reactie misschien. Maar felle reacties, in beperkte mate, vind ik wel een goede ingrediënt voor een leuke discussie ;)

Wil enkel zeggen dat je van mij part gewoon een BG kan sluiten hoor. Ik poog alleen de gevolgen van die BG voor Vinage en het aanzien welke jullie hier hebben verworven in kaart te brengen. Die ene spotprent die je plaatste is nu nog een spot, maar wordt met een BG/PBG voor een groot deel werkelijkheid.
 
Reactiescore
478
Het begon met een pm van Dunfan, zie de eerste spoiler.

80eb8361376d15859d54be29fbbac77f.png

Uiteraard vroeg ik om bewijs, dit kon via app geleverd worden, zie hieronder:

dc830dc6b833f333d410e9ea0e979ac0.png

Dunfan krijgt het aanbod van Chill om op Risky business te gaan spelen, een account met genoeg actie in de toekomst. Roy, van mugiwara volgens mij, doet hem dit aanbod, en vertelt immers dat er connecties zijn met een stam buiten Chill. Aangezien hij het account Risky aanbiedt, meen ik te geloven dat die stam dan Suits is. Of is 1+1 opeens 3 ^^

Los van het feit dat het imo een rare gang van zaken is om zo'n voorstel te doen na een mislukte actie met de reden dat Vinage hun alleen maar zou misbruiken, insinueert dit wel dat een behoorlijk goed contact is tussen Suits en Chill.
 
Reactiescore
1.049
Het begon met een pm van Dunfan, zie de eerste spoiler.

80eb8361376d15859d54be29fbbac77f.png

Uiteraard vroeg ik om bewijs, dit kon via app geleverd worden, zie hieronder:

dc830dc6b833f333d410e9ea0e979ac0.png

Dunfan krijgt het aanbod van Chill om op Risky business te gaan spelen, een account met genoeg actie in de toekomst. Roy, van mugiwara volgens mij, doet hem dit aanbod, en vertelt immers dat er connecties zijn met een stam buiten Chill. Aangezien hij het account Risky aanbiedt, meen ik te geloven dat die stam dan Suits is. Of is 1+1 opeens 3 ^^

Los van het feit dat het imo een rare gang van zaken is om zo'n voorstel te doen na een mislukte actie met de reden dat Vinage hun alleen maar zou misbruiken, insinueert dit wel dat een behoorlijk goed contact is tussen Suits en Chill.
Sorry maar ik weet er niks van.
Wel heeft ie compleet gelijk
Jullie geven zelf aan dat jullie TU zo snel als kan ook uit de weg gaan helpen dus dat ze beter onze kant op kunnen. Ook is Dunfan het beste acc van TU, Dus in principe niet gekd at hij hen vraagt. Daarbij zeggende is TU niet het uiteindelijke tegenstander van Chill waardoor het alleen oponthoud is. Waar ik dus vanuit ga is persoonlijk contact tussen Mugiwara en Risky om TU plat te leggem
 
Reactiescore
478
Sorry maar ik weet er niks van.
Wel heeft ie compleet gelijk
Jullie geven zelf aan dat jullie TU zo snel als kan ook uit de weg gaan helpen dus dat ze beter onze kant op kunnen. Ook is Dunfan het beste acc van TU, Dus in principe niet gekd at hij hen vraagt. Daarbij zeggende is TU niet het uiteindelijke tegenstander van Chill waardoor het alleen oponthoud is. Waar ik dus vanuit ga is persoonlijk contact tussen Mugiwara en Risky om TU plat te leggem

Ik weet de verdere details ook niet. Ik geloof ook niet dat er een BG is hoor.
Maar aangezien dit gesprek vanuit een leider van Chill komt, geloof ik niet dat er geen connectie is met Suits, want bovenstaande laat dat wel zien. Ik geloof ook zeker dat niet iedereen van Chill van die connectie weet.

Maargoed, dit is net zo weinig bewijs, als jullie hadden over ons plan tot een bg met Rota. Zonder alle details/informatie blijft alles maar giswerk. Dat is wat jullie doen, en dat is wat ik nu doe. Zonder de volledige informatie blijft het ook maar speculatie.

Desondanks vind ik wel dat Roy hier echt de makkelijke weg kiest door dit voor te stellen. Hij gaat het gevecht uit de weg en wil liever de easy intern. Ik hoop ook maar dat dit niet tekenend is voor de speelwijze die Chill de rest van de wereld gaat houden.
 
Reactiescore
1.049
Ik weet de verdere details ook niet. Ik geloof ook niet dat er een BG is hoor.
Maar aangezien dit gesprek vanuit een leider van Chill komt, geloof ik niet dat er geen connectie is met Suits, want bovenstaande laat dat wel zien. Ik geloof ook zeker dat niet iedereen van Chill van die connectie weet.

Maargoed, dit is net zo weinig bewijs, als jullie hadden over ons plan tot een bg met Rota. Zonder alle details/informatie blijft alles maar giswerk. Dat is wat jullie doen, en dat is wat ik nu doe. Zonder de volledige informatie blijft het ook maar speculatie.

Desondanks vind ik wel dat Roy hier echt de makkelijke weg kiest door dit voor te stellen. Hij gaat het gevecht uit de weg en wil liever de easy intern. Ik hoop ook maar dat dit niet tekenend is voor de speelwijze die Chill de rest van de wereld gaat houden.
Uhhm is dat niet de speelwijze van Vinage hetzelfde?
Iets met ROTA willen aangaan en dan TU die dan door ons is verzwakt even wegwerken....
 

DeletedUser77280

Guest
Ik weet hier ook niks van, enige wat ik weet is dat Dunfan zichzelf aangeboden zou hebben, zelfs bij mijn eigen account, maar dit hebben wij afgewezen.

En als je me nummer wilt om het toch te bespreken , mag je het aan je lieve mede wel gewaardeerde medespeler vragen , Lennart.

:)
 

DeletedUser78975

Guest
Hahahaha Vinage heeft vermoedelijk al een nieuwe naam of was in elk geval de inspirator van de nieuwe naam van Rota, zie ik nu: 'Aut vincere, aut mori'. Je kan mij moeilijk wijs maken dat iemand met het intellect van TheJakkah met een dergelijke naam zou komen.
Het doorstartplan moet inmiddels ook al overhandigd zijn, denk ik :p Alleen de hand moet denk ik nog virtueel geschud worden om het bondgenootschap te verzegelen.

Dames en heren moet Rota vincere, aut mori?
'MORI, MORI, MORI!'
 
Reactiescore
478
Uhhm is dat niet de speelwijze van Vinage hetzelfde?
Iets met ROTA willen aangaan en dan TU die dan door ons is verzwakt even wegwerken....

Door te melden dat wij de BG tussen Rota en Tu onhoudbaar vinden, laten wij weten dat we die BG stopgezet willen zien worden, voordat we een betrekking met ze aangaan. Tevens zullen spelers van ons door TU heen moeten om een front te krijgen met Chill. Dat TU dan al door jullie verzwakt is, is mooi meegenomen, maar niet iets waar wij verder invloed op hebben. Dat maakt in mijn ogen de situatie toch verschillend.

Hahahaha Vinage heeft vermoedelijk al een nieuwe naam of was in elk geval de inspirator van de nieuwe naam van Rota, zie ik nu: ''Aut vincere, aut mori'. Je kan mij moeilijk wijs maken dat iemand met het intellect van TheJakkah met een dergelijke naam zou komen.
Het doorstartplan moet inmiddels ook al overhandigd zijn, denk ik :p Alleen de hand moet denk ik nog virtueel geschud worden om het bondgenootschap te verzegelen.

Dames en heren moet Rota vincere, aut mori?
'MORI, MORI, MORI!'

Komt in ieder geval niet van mij. Mijn Latijn is wat weggezakt. Of ik overwin, of ik zal sterven toch?
 
Bovenaan